Taas on ENNUSTAJA linjoilla!
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :)
Kerro siis minulle:
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Ikäsi
Hiustesi luonnollinen väri
Huolesi liittyen ihmissuhteisiin
Ja palautteesi siis tahtoisin!
Kommentit (120)
Tämä ei liity ihmissuhteisiin vaan suhteesta itseeni. Joten kysyn; onnistunko reilussa painonpudotuksessa? Ylipaino vaivaa minua kokoajan :( Olen 32v Leijona-nainen, jolla vaaleanruskeat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :) Kerro siis minulle: Horoskooppisi Sukupuolesi Ikäsi Hiustesi luonnollinen väri Huolesi liittyen ihmissuhteisiin Ja palautteesi siis tahtoisin!
[/quote]
Härkä 29 v, tuhkanvaalea. Millainen on tuleva mies, milloin kohtaan?
[/quote]
Tumma, huomattavasti vanhempi kuin sinä. Tunnet jo hänet, tai tiedät? Ei tee aloitetta, joko sinä tai yhteinen tuttava.
Ap
Nainen,30,maantienväriset,leijona.
Olen aika epätoivoinen. Olen rakastunut(??)/ihastunut toiseen mieheen. Näin ollut jo muutaman vuoden. Miten tässä käy ja mitä teen?
Olisi mukava saada vastaus,mitä teen?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:03"]Entäs 8?
[/quote]
Pieni hetki.
Ap
Härkä, nainen, 21, vaaleet hiukset
Koska tapaan tulevan aviomieheni ja missä?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:21"]Kaksonen, nainen, 24, vaalea maantie. Kuinka käy ihmissuhteideni? Saanko tärkeät ihmiset takaisin elämääni?
[/quote]
Näen suuren petoksen. Älä luota liikaa. Katsot väärään suuntaan.
Ap
Hei!
Olen 34-vuotias ruskeatukkainen rapunainen. Mite näet parisuhteeni mieheni kanssa? Entä ystävyyssuhteeni? Yksinäisyyttä tunnen joskus..
Kauris, nainen 33v, keskiruskea. Olemme haaveilleet lapsen kuoleman jälkeen raskaudesta. Tapahtuneesta on vuosia ja raskaus ei ala. Olen menettänyt uskoni asian suhteen. Onko meillä mahdollisuutta saada enää lasta?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :) Kerro siis minulle: Horoskooppisi Sukupuolesi Ikäsi Hiustesi luonnollinen väri Huolesi liittyen ihmissuhteisiin Ja palautteesi siis tahtoisin!
[/quote]
Palautteen saat takuuvarmasti!
Olen tummaverikkö, vesimiesnainen, ikää 36. Ihmissuhteissa mietin itseäni vähän vanhempaa miestä, vaalean tumma.. Mitä näet hänestä? Mitä meille tapahtuu?
Suuret kiitokset jo etukäteen!
[/quote]
Onko mies varattu? Näen valheen, joka ei ole järin suuri. Voi olla tulevaisuus, ole itse valpas ja kysele.
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:57"]Oinas, nainen, 50, keskiruskeat hiukset. Mieltäni vaivaa mies, joka jätin kauan sitten. Syynä käytännön vaikeudet. Se tuntui järkevältä ratkaisulta silloin, mutta tajusin paljon myöhemmin, että oli julmaa häipyä mitään sanomatta. Onko hän unohtanut, vai muistaako hyvällä vai pahalla. Onko syytä ottaa yhteyttä vai antaako olla.
[/quote]
Pakko vastata tähän. Ei ole unohtanut, miettii sinua. Ota itse yhteys pian, ja ole avoin!!!
Ap
Meinasitko vastata kaikille? Nro 62 haluaa vastauksen ja antaa palautteen varmasti! Miten ennustat?
Skorpioni, nainen 38 v., tummanruskeat. Meillä on ongelmallinen tilanne miehen teini-ikäisen pojan takia. Selviydymmekö tästä? Kannattaako yrittää kestää? Haluaisin oman perheen.
11 jäi välistä. Olisi kiva jos saisin vastauksen.
nro.41 antaa myös satavarmasti palautteen. Olen menossa fyysisesti ennustajan luokse myös lähiaikoina, niin voin sen jälkeen antaa vielä uuden palautteen :)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:13"]11 jäi välistä. Olisi kiva jos saisin vastauksen.
[/quote]hetki, olet seuraava :)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:57"]Oinas, nainen, 50, keskiruskeat hiukset. Mieltäni vaivaa mies, joka jätin kauan sitten. Syynä käytännön vaikeudet. Se tuntui järkevältä ratkaisulta silloin, mutta tajusin paljon myöhemmin, että oli julmaa häipyä mitään sanomatta. Onko hän unohtanut, vai muistaako hyvällä vai pahalla. Onko syytä ottaa yhteyttä vai antaako olla. [/quote] Pakko vastata tähän. Ei ole unohtanut, miettii sinua. Ota itse yhteys pian, ja ole avoin!!! Ap
[/quote]Kiitos! Yritän löytää hänet, se on vain aika vaikeaa.
Rapu, nainen, 42, ruskea, avioliiton jatkuvuus
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:59"]10 jäi välistä ja niin jäi moni muukin.
T. 10
[/quote]
Hei, olet seuraavana odota hetki :)
Ap