Saako miehellä olla mahaa? Onko mahakas mies seksikäs?
Pieni massu? Mitä muita ulkoisia piirteitä hyvässä miehessä saa olla? Kertokaa naiset!
Kommentit (103)
Haittaako sitten, jos vatsassa lötköttää salikarjun kasvuhormonin käytöstä suurentuneet sisäelimet?
Vatsakas mies on seksikäs. Laihoista luikuista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.
Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?
Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.
Kyllä puhuttiin, koska väitettiin salikarjujen olevan tyhjäpäitä. Ikäänkuin itsestään huoltapitävä mies=salikarju=tyhjäpää vs. läskimaha=seksikäs=älykäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla vatsaa, kunhan pystyy sen itse kantamaan. Seksikkyys on korvien välissä, joten mielummin vatsakas mies kuin tyhjäpäinen salikarju.
Kerrotko vielä miten vatsakkuus ja älykkyys korreloivat keskenään? Ovatko oikein isomahaiset todella älykkäitä?
Kukaan ei puhunut älykkyydestä. Aivot ovat ihmisen suurin seksielin. Seksikkyys on muutakin kuin ulkomuoto.
Kyllä puhuttiin, koska väitettiin salikarjujen olevan tyhjäpäitä. Ikäänkuin itsestään huoltapitävä mies=salikarju=tyhjäpää vs. läskimaha=seksikäs=älykäs
Poikkeus vahvistaa säännön (tunnen itsekin muutaman mielisairaan, muuten ihan skarpin ihmisen jotka harrastavat salipumppaamista nimenomaan massa-/bodymielessä), mutta:
Kyllä nyt on niin, että self-broilerointi on helwetin tyhmää ihan kaikista kulmista arvioituna. Joten voi huoletta päätellä, että salimake = älyllinen katkarapu!
Mun mies on vatsakas ja itse olen hyvin pieni ja hoikka. Lähtökohtaisesti iso maha tuskin on seksikäs, mutta jos toista rakastaa, sillä ei ole väliä. Saan tältä mieheltä maailman parasta ja kiihottavinta seksiä, oli mahaa tai ei.
Kysymys että saako on vähän erikoinen, kun ei kukaan toisen puolesta voi päättää millainen hän SAA olla.
Sen sijaan pitkässä listassani on useita yliseksikkäitä miehiä joilla vatsaakin löytyy. Toki ei ole pakko olla vatsaa, minulle käy kaikki! Seksikkyyttä on niin monessa asiassa ettei niitä voi typistää tuolla tavalla.
Mieluummin iskämaha kuin bodari.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lottoat? Ei. Ei ole seksikäs.
Ei kaljamaha vaan sellainen söpö isämaha.
Minä pidän miehistä, joilla on kunnon pötsi.
No ei se nyt seksikäs ole, mutta kyllä pieni maha olla saa jos mies on muuten täydellinen.
Naiset tutkitusti pitävät isoista miehistä.
Ei se nyt seksikästä ole jos mies näyttää siltä että on viimeisillään raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Mahakkaat miehet on kamalia
"mies" ilman mahaa ei ole mies.
Monella miehellä on kivikova pallomaha
nii iso maha ettei näe nysämulkkuaan :D
Ei ole seksikäs. Paremminkin seksintappaja.