Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän meidän kissa ajattelee?

Vierailija
10.10.2014 |

Joka päivä kun teen miehelle päivällistä ennen tämän kotiinpaluuta, ja nimenomaan sillä hetkellä kun alan kattamaan pöytää, kissa tuo lelunsa sille istuimelle jossa mieheni tapaa istua. Miksiköhän? Olen ajatellut että se tuo sen "lahjaksi", kuten ulkokissoilla on tapana tuoda raatoja. Toinen vaihtoehto on että se haluaa leikkiä mieheni kanssa kun minä tylsimys häärään keittiössä (rakastaa vuorovaikutuksellisia leikkejä mm. osaa noutaa leluja jos joku heittää). Veikkauksia? Tekeekö teidän kissat tällaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja tai tylsistyminen, tietää että siihen tulee istumaan potentiaalinen leikittäjä :)

Vierailija
2/4 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se on lahja. Mun lapsuudenkodissa kissa laittoi aina lelujansa mun kenkiini, ei muiden. Ja nukkui tuli mun viereeni nukkumaan, ei muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että kissat tuovat näitä "lahjoja" sekä osoittaakseen välittävänsä että saadakseen kiitosta, mutta myös opettaakseen pölvästi ihmiselle miten hankitaan ruokaa. Kissa luulee ettei miehesi osaa itse "metsästää" kun sinä ruokit häntä? Vaan päteeköhän sama leluihin, kun oikeaa saalista ei ole tarjolla...

Vierailija
4/4 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan varaa itsellensä paikan pöydästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi