Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sä et ole mitään t. ammattivalittaja

Vierailija
10.10.2014 |

Lapseni sanoi niin kun kertoi kenen lapsen isä on pappi, kenen äiti on opettaja yms ja sitten sanoi mulle sä et ole mitään. Pitäisikö mun keksiä ja valehdella joku ammatti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitte trollipeikko unohtanut aiemmat juttunsa.

Vierailija
22/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:54"]

On sitte trollipeikko unohtanut aiemmat juttunsa.

[/quote]

En ole trolli enkä ole unohtanut en vaan ole merkantti,valehtelin siitä täällä palstalla. Nuorena suoritin sen peruslinjan mutta olisi vielä vuosi pitänyt opiskella että olisi saanut merkantin tutkinnon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti? Mun kaveri kertoi äitinsä ammatiksi kotiäiti. Oli statukseltaan myös (kouluttamaton) "työtön työnhakija", mutta kotiäidiksi tituleeraaminen tuntui kaverista vähemmän nololle.

Voithan sä lapsellekin kertto, että sinua voi kutsua "ammattivalitajaksi". :D

Vierailija
24/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:19"]

Kotiäiti? Mun kaveri kertoi äitinsä ammatiksi kotiäiti. Oli statukseltaan myös (kouluttamaton) "työtön työnhakija", mutta kotiäidiksi tituleeraaminen tuntui kaverista vähemmän nololle.

[/quote]

Turha tästä mulle on vittuilla, tuntuu pahalta muutenkin kun ei ole saanut mitään ammattia hommattua ja kotirouvaksi sitten ennemmin kuin kotiäidiksi. ap

Vierailija
25/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse valehdella. Tuon ikäiselle voit jo kertoa, että kaikki ihmiset eivät pysty hankkimaan ammattia. 

Vierailija
26/26 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 16:19"]

[/quote]

Turha tästä mulle on vittuilla, tuntuu pahalta muutenkin kun ei ole saanut mitään ammattia hommattua ja kotirouvaksi sitten ennemmin kuin kotiäidiksi. ap

[/quote]

No älä tule sitten tänne itkemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi