Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli oikeasti paha olo Anssin juttujen kuuntelusta. Taas nähtiin, että säännöt eivät ole kaikille samat. Tuollaiset Anssit ovat saaneet tehdä suunnilleen mitä vain ja päässeet aika lailla kuin koira veräjästä. Sitten jotkut, jotka eivät uskalla oikeasti tehdä mitään joutuvat syntipukeiksi ja rangaistuiksi.
Itse en siis uskaltanut tehdä juuri mitään ja ankara kasvatus oli. Silti jouduin aina silmätikuksi ja rangaistuksi.
Vierailija kirjoitti:
Googlettajaa "Andypyro Alinity" ja lukekaa ensimmäisen linkin keskustelu
Ihana Anssi <3
Ehaana mies. Eikös sillä ollu puoliso ja lapset jo tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä tuota Anssin omahyväistä olemusta yhtään.
Ei hän ole omahyväinen. Tykkään Anssin tyylistä ja koko miehestä.. 🌹🌹🌹🌹
Selvä. Minun silmiini vastenmielinen tyyppi. Olet varmaan n. 25-vuotias mies :D
Minusta (45-vuotias nainen) rosoisen ja samalla poikamaisen komea. Ja paha poika, niitähän me naiset emme voi vastustaa... :P Kovia kokenut elämässään (huostaanotto, pallottelu sinne tänne, tyttöystävän kuolema), mutta silti pysynyt kovana ja huumeista erossa. Lähtisin matkaan koska vaan (yhdeksi yöksi).
Minna 2. siellä :D
ADHD ja Pekka. Olen näitä muutaman kohdannut. Mässyttää ruokaa, puhuvat suu auki, huutavat, ei sosiaalisia taitoja, "minä en ole väärässä"
Vierailija kirjoitti:
Tänään on näytettävä nimeämiset 24/7 asiakkaiile. Siitähän me maksetaan.
Mistä ne näkee? Tilasin vasta 24/7.
En itse katso tv:n livelähetyksiä sunnuntaina, näen ne vain asukkaiden silmin, mutta onkos nyt ollut niin, että Kottonen vai mikä Ronttonen se nyt on, ei tänä syksynä ole mairealla namutädin äänellä kysynyt keneltäkään, että mitäs siellä peiton alla puuhattiin? Jos näin on, se on valtava edistysaskel, ettei enää sieltä päin kannustettaisi näihin tylsiin bylsimisiin.
247 katsojille voisi jo ilmoittaa ketkä häädössä. Kiinnostavinta on se onko kaunis Laura L häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Tulisikos se halvemmaksi seurata naapurin tekemisiä kuin se mitä BBssä tapahtuu? Jos nyt jonkun elämää haluaa pakosti seurata? Ja eikä tarvitse täällä märehtiä asioista.
Pitäis mikit laittaa kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä tuota Anssin omahyväistä olemusta yhtään.
Ei hän ole omahyväinen. Tykkään Anssin tyylistä ja koko miehestä.. 🌹🌹🌹🌹
Selvä. Minun silmiini vastenmielinen tyyppi. Olet varmaan n. 25-vuotias mies :D
Minusta (45-vuotias nainen) rosoisen ja samalla poikamaisen komea. Ja paha poika, niitähän me naiset emme voi vastustaa... :P Kovia kokenut elämässään (huostaanotto, pallottelu sinne tänne, tyttöystävän kuolema), mutta silti pysynyt kovana ja huumeista erossa. Lähtisin matkaan koska vaan (yhdeksi yöksi).
Todella naiivia tekstiä. Ei uskoisi että olet 45. Äläkä puhu meidän naisten puolesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhanan Virtanen! Tästä notkumisen katsomisestako me ruutuplussan tilaajat maksetaan? Kello alkaa olla neljä ja tälle päivälle ei ole tapahtunu yhtään mitään. Nyt ne kunnon bileet illaksi ja vähän äkkiä.
Mä itseasiassa katsoisin mieluummin jotain kunnon tehtäviä. Ku ryyppäämistä ja muuta sekoilua. Ellei nyt joku kunnon kärhämä sitten tulis kännipäissään. Se vois olla hyvää viihdettä. Ei mitään lässytystä.
Katsojaluvut romahtaneet, mitäs tyhjää helmiä sioille. Saako niitä rahoja pois jos on kauden makasanut. Kaikissa ostoksissahan on takuu tai palautusoikeus. Kun näin kattauksen joka taloon marssi, päätin eteen maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on vaan niin komea, ja hyvä kroppa... En kestä. 💪💪💪💪💪💪💛💛💛
Joo Taavi ❤️ Kun sen kainaloon pääsis ja se puhuisi tolla rauhallisella äänellään.... Ihana mies.
Olen ihan kostee, kun luin ton. Sanaton. Ihana Taavi. Tule uniini.... 🎯💓💣💥
Jostain syystä mulla 24/7, 1 kanava livenä, tekee hyvin pienen pätkimisen välillä. 2 kanava ei tee samaa.
Kauan tuo Laura on nyt tuolla treenannut ? Hänellä urheilu taustaa niin eikö tajua nyt pitäisi vielä levätä.Taitaa olla niin ei ole edes ollut kipeenä.Huijaamisella ei finaalin.
Silent disco - kilpailu 💃🏼🕺🏻
melody kans näköjään surtuu pitää välillä jotain roolii päällä. thyi
valmistaudun myötähäpeään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on vaan niin komea, ja hyvä kroppa... En kestä. 💪💪💪💪💪💪💛💛💛
Joo Taavi ❤️ Kun sen kainaloon pääsis ja se puhuisi tolla rauhallisella äänellään.... Ihana mies.
Olen ihan kostee, kun luin ton. Sanaton. Ihana Taavi. Tule uniini.... 🎯💓💣💥
Otti eteen kun luin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Silent disco - kilpailu 💃🏼🕺🏻
Voittaja saa vaikutusvaltaa nimeämisiin.
Nyt tuli oikeasti paha olo Anssin juttujen kuuntelusta. Taas nähtiin, että säännöt eivät ole kaikille samat. Tuollaiset Anssit ovat saaneet tehdä suunnilleen mitä vain ja päässeet aika lailla kuin koira veräjästä. Sitten jotkut, jotka eivät uskalla oikeasti tehdä mitään joutuvat syntipukeiksi ja rangaistuiksi.