Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Laura L taitaa olla kameramiehen suosikki. Tänään monta tuntia Lauraa kuvattu, vaikka ei edes puhuisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteliko LauraL, kun punoitti pk huoneesta tultuaan. Taisi keksiä sen puhelimessa ilmoitetun omasta päästään.
miksi olisi valehdellut. Ymmärsi todennäköisesti väärin, jos bb on sekoillut jotain.
Ei sitä olisi puhelimessa Lauralle ilmoitettu. Näkihän Lauran naamasta, miten vaikean näköiseksi meni.
Toivottavasti näytetään koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Osa sanoo tätä puhelin tehtävää tylsäksi, mutta tämä(kin) tehtävä on saanut talossa aikaan draamaa.
Juu, ihan puoleksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Laura L taitaa olla kameramiehen suosikki. Tänään monta tuntia Lauraa kuvattu, vaikka ei edes puhuisi mitään.
Ohjelmasponsorin antama takki päällään, Lauran päällä tuo takki näyttää parhaalta ja saa parasta mahdollista näkyvyyttä
Minä tykkään tuosta Anssista, vaikka se kiroilee välillä ihan liikaa, mut se on ihan ok - sellainen itsevarma, tilanteet mielellään haltuun ottava tyyppi. Sellainen joka näkyy ja kuuluu, mut eihän kuitenkaan ole sellainen toisten lyttääjä tai haukkuja tai edes irvailija. On voinut joskus olla, mutta ei ole nyt. Hän on ollut luonteva niin Pekan, Akin, Juhanin kuin Villenkin seurassa. Hän on myös vastannut huutoonsa, eli on kaikissa tehtävissä ollut siellä parhaimmassa päässä.
Kiroilee liikaa, alussa leijaili omassa erinomaisuudessaan liikaa, jotkut jutut ovat hohhoijjakkaa, mutta silti olen teamAnssiPekka mieluummin kuin teamLasseTaavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteliko LauraL, kun punoitti pk huoneesta tultuaan. Taisi keksiä sen puhelimessa ilmoitetun omasta päästään.
miksi olisi valehdellut. Ymmärsi todennäköisesti väärin, jos bb on sekoillut jotain.
Ei sitä olisi puhelimessa Lauralle ilmoitettu. Näkihän Lauran naamasta, miten vaikean näköiseksi meni.
Toivottavasti näytetään koosteessa.
No miksi olisi valehdellut? Ja jos valehteli, mitä se bb:tä olisi kiinnostanut? Sehän olisi ollut vain noiden välinen källi, joka olisi sitten jossain vaiheessa paljastunut. ei bb tuollaisesta mihinkään pk-huoneeseen kutsuisi.
Pätkiikö/hyppiikö muilla 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Toi Minna on oikeasti tosi pirullinen akka. Kylmäkiskoinen. Olispa Pippa vielä talossa, niin se olis voinu räyhätä Minnalle.
Vaan kun ei räyhännyt. Paljon lupauksia, mutta samanlainen mykkä lösöttäjä Pippakin oli, munaton ämmmmmmmä.
Melodya alkoi peli kiinnostaa vasta kun Taavi kiinnostui.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tuosta Anssista, vaikka se kiroilee välillä ihan liikaa, mut se on ihan ok - sellainen itsevarma, tilanteet mielellään haltuun ottava tyyppi. Sellainen joka näkyy ja kuuluu, mut eihän kuitenkaan ole sellainen toisten lyttääjä tai haukkuja tai edes irvailija. On voinut joskus olla, mutta ei ole nyt. Hän on ollut luonteva niin Pekan, Akin, Juhanin kuin Villenkin seurassa. Hän on myös vastannut huutoonsa, eli on kaikissa tehtävissä ollut siellä parhaimmassa päässä.
Kiroilee liikaa, alussa leijaili omassa erinomaisuudessaan liikaa, jotkut jutut ovat hohhoijjakkaa, mutta silti olen teamAnssiPekka mieluummin kuin teamLasseTaavi.
minäkin olen tykännyt Anssista koko ajan, mutta siitä putosi pisteet, kun nolasi Samin olemalla muka nokkela.
Jos Lauralle nyt menee tunteisiin se, että Pekka ottikin nakit ja paistin pisteen sijaan, kun hän itse otti pisteen, jauhelihan sijaan, hän on todellakin varsinainen pikkuprinsessa. Jos peruste sekä hänelle että Sannille on vain se, että tarvitsevat omaa tilaa ja omaa rauhaa nukkua enemmän kuin muut, ehkä heidän olisi aika lähteä kotiin.
Olis kyllä aika viddumaista pestä peppunsa ja toosansa vessassa vessanpöntöllä bideesuihkulla jos on reippaasti ylipainoa. Miehet voi helposti pestä vehkeensä lavuaarissa bideesuihkulla. Ei tule vesiroiskeita lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseeköhän nuo ollenkaan vehkeitään ja peppuaan vessassa? Suihkussa ne ainakaan kehtaa niitä pestä.
No mieti, jos ne käy uimapuvussa suihkussa niin eiköhän se takapuolen tarkempi pesu suoriteta vessanpöntöllä bideesuihkulla.
Toivotaan että pesevät edes siellä.
Onko hygienia sinulle jotenkin erityisen hankalaa vai miksi ihmeessä kuvittelet, että asukkaat eivät osaisi pestä itseään?
Miksi se mulle olis hankalaa kun voin käydä suihkussa ilman kameroita. Nuo eivät voi.
Voivathan siellä vessassa. Siitähän tuossa puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Pätkiikö/hyppiikö muilla 24/7?
Joka päivä :D
Aika pohjat ku Laura L pyöritteli silmiään kun Melody sai puhelun tuolla ulkona. Ei voi olla noin tosikko oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauralle nyt menee tunteisiin se, että Pekka ottikin nakit ja paistin pisteen sijaan, kun hän itse otti pisteen, jauhelihan sijaan, hän on todellakin varsinainen pikkuprinsessa. Jos peruste sekä hänelle että Sannille on vain se, että tarvitsevat omaa tilaa ja omaa rauhaa nukkua enemmän kuin muut, ehkä heidän olisi aika lähteä kotiin.
Miten Lauralla nyt menee tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kotiin vain omaan sänkyyn nukkumaan ja itkemään, kumpikin emäntä.
Laura L on itse kiusaaja kanssa. Uhriutuu vielä pahemmin kuin Minna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseeköhän nuo ollenkaan vehkeitään ja peppuaan vessassa? Suihkussa ne ainakaan kehtaa niitä pestä.
Niillä viimeisillä asukkailla BB:n lopuksi on varmaan kilon juustot esarin alla tai vaginoissa.
Vagina on itsestään puhdistuva elin. Ei sitä tarvitse jynssätä sisältä puhtaaksi. Riittää kun ulkopuolelta vähän huljuttelee ja sitähän nuo suihkussa tekevätkin.
Osa sanoo tätä puhelin tehtävää tylsäksi, mutta tämä(kin) tehtävä on saanut talossa aikaan draamaa.