Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
103101/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei äänet mennyt läpi Akille vaikka ei ollut ruuhkaa....perusteeton väite ettei ole saldoa???

Kuka enää luottaa BB tuotantoon ja Virtaseen???

Kyllä ne läpi menivät, niitä ei vain ollut tarpeeksi.

Niinpä. Luulen että Akin kannattajat kuvittelivat jokun kyläkauppiaan hoitavan Akin äänestyksen ja itse ei tarvitse panostaa. Kyläkauppias olikin varmaan tykittänyt tietynmäärän ääniä Akille heti äänestyksen alettua, siksi Akilla oli niin huomattava johto vielä lauantaina, vaan kun pelkät kauppiaan antamat äänet ei riittäneet, Jassulle lähti tulemaan ääniä tasaisesti koko ohjelman ajan loppuakohden kiihtyvällä tahdilla ja Akille kävi vanhanaikaiset toinen kisaaja kiilasi maalisuoralla ohi.

Minun ääneni eivät ainakaan tulleet perille Akille. Olin maksamassa pankin sivuilla, kun osuuspankki kaatui. Ihmettelin, miksei maksua ollut veloitettu tiliotteessa vaikka näytti siltä, että se olisi mennyt läpi. Sitä ei näy tiliotteessa vielä tänäänkään. Kuinkahan moni maksoi osuuspankin kautta ja kävi samalla tavalla?

Kylläpäs porukalla on ollut huonoa tuuria, kun on yhtä aikaa kaatuneet puhelinoperaattorit ja nettipankitkin. Mutta tottakai kaikki tämä on tuotannon syytä. :D 

Totuushan on se, että jos maksujärjestelmä on olemassa esimerkiksi puhelinoperaattorin tai verkkopankin kanssa, ei se johdu tuotannosta tai äänestyskohteesta, jos siellä maksuvälineessä on ongelma. Tuotannolla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia suodattaa maksuista ei-haluttuja maksuja pois. Jos näitä ongelmia on ollut Akin äänestäjillä verkkopankissa x ja puhelinoperaattorilla y, kyllä ne samat ongelmat ovat olleet myös Jassun äänestäjillä. Jos kaupassakin maksupääte takkuaa, ei se maksupääte tilttaa sen takia, mitä sinä olet ostamassa vaan kyllä se ongelma on pankissa ja kortissa. 

Sinä voit tarkistaa asian netistä. Osuuspankki on vieläkin kaatuneena (ainakin äsken oli). Yritin eilen maksaa paria laskua ja äänestää Akia, mutta mikään niistä ei onnistunut.

Seli seli. Tekstiviesti käy myös tai soitto.

Äänestin sen verran isolla summalla enkä ollut varma, menikö se läpi. En sitten raaskinut panna uutta summaa tekstarilla/soittamalla menemään. Tänä aamuna varmistui, ettei tiliä ole veloitettu. Ei minua se haittaa, että Jassu voitti; Aki ja Jassu olivat molemmat suosikkejani. Se vain risoo, kun täällä heti julistetaan valehtelijaksi, jos jotain sanoo.

Minä en ainakaan syyttänyt sinua valehtelijaksi tuolla aiemmalla kommentillani. Sanoin vain, että tuotantoa on turha syyttää ja että pankin kaatuminen ei kyllä voi estää toisen kilpailijan ääniä, jos toisen äänet menevätkin läpi. Minähän tuossa viimeisessä lauseessa nimenomaan sanoi, että ongelma on silloin pankissa. Miten ihmeessä pystyit tulkitsemaan sen niin, että en uskoisi, että siellä on ollut ongelma. [/quote

Mitäs sitten vastaat kommenttiini, kun kerran et ole mitään tuollaista sanonut.

Vierailija
103102/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto halveksi Akin faneja. Valehteli, olen varma, että Sainio sanoessaan toivovansa Akin voittoa, ei sitä toivonut, vaan valehteli suunsa makeudeksi valehdellakseen Akin faneille ja siksi, että uunotetaan noita Akin faneja äänestämään.  

Niin teki myös Vehviläinen. On seurattu ohjelmaa ennenkin, ei kaikki mene läpi, mitä nuo juontajat suoltaa. Vehviläisestä on näkynyt läpi valehtelu, kun sanoi toivovansa Lassen voittoa ja sekin on ollut valhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103103/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette huonoja häviäjiä, kun foliohatut päässä epäilette tuotannon peukaloineen tuloksia yms. Jassu oli paras ja ansaitsi voittonsa. Erittäin simppeliä. 

Onnea voittajalle ja kaikille finalisteille! :)

en epäile tuotannon peukaloineen tulosta, sen sijaan tiedän sen mekaniikan miten niitä ääniä ja äänestystilannetta näytetään, ei se ole huijausta, niitä ääniä vain päästetään tilanteeseen sopivasti laskentaan, jotta voidaan säilyttää jännittävä äänestys loppuminuuteille asti. Että ihan vamrasti kaikki äänet menivät perille.

Jassu ei kylläkään ollut paras eikä ansainnut voittoaan, tämä minun mielipiteeni, mutta se siitä. En äänestänyt, koska minua ei sillä lailla kiinnosta kuka ne rahat sai. Ihan kiva sikäli, että kaikista köyhin ne sai, koska hän saa sitten suhteessa enemmän rahaa pitää itsellään, mutta kun köyhyys on itse aiheutettua, niin en oikein osaa tuntea sääliä siitäkään.

Siihen kyllä uskon, että jasmiinaa äänesti hänen kaltaisensa ihmiset, jotka nyt intoutuivat äänestämään, että reilu peli. Jokainen, joka haluaa osallistua tällaisiin käsikirjoitettuihin tuotantoihin, joissa ei saa oikeasti nähdä livenä talon tapahtumia sieltä mistä haluaa (edes 24/7 ei saa), niin so be it ja fair game. 

Vierailija
103104/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi millään uskonut että Suomessa on noinkin paljon sivistymättömiä ja alaarvoisten tapojen kannattajia. Kodit, kasvattakaa lapsianne.

Siinä meillä on sivistynyt vanhempi! Muuten "alaarvoinen" kirjoitetaan ala-arvoinen.

Vierailija
103105/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio puhui positiivisesti Akista, en tiedä halusiko voittoon. 

Vierailija
103106/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politikoksi, ok.... 🤣😂🤣😂🤣😂

Vierailija
103107/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on nousukas. niin on nousukas.

huonot käytöstavat tulee silloin. jossain vaiheessa esiin.

ei auta korkeakoulut ym. koulut.

verotoimistossa ollaan jo tietoisia justiinan voitosta.

ei ehdi kauan justiina nauttia rahoistaan. vouti vie. korkojen kera.

Ootko ihan tosissas ett tää ei ole läppä formaatti?

Vierailija
103108/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luki myös ettei ole suorittanut opintoja loppuun asti. Ilmankos Julkiterhikissä ei ollut ammatti tietoja.

Jos näin niin valehdellut esittelytietoihin verrattuna.

Vierailija
103109/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki myös ettei ole suorittanut opintoja loppuun asti. Ilmankos Julkiterhikissä ei ollut ammatti tietoja.

Jos näin niin valehdellut esittelytietoihin verrattuna.[/

Ei sote yhtä naista kaipaa, ainakaan tällaista!

Vierailija
103110/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusana Bb voiton verotus.

Iltalehden juttu.

Rahan saavat vuoden lopulla.

Tuotantoyhtiölle ovat vieneet verokortin ennen kun taloon menevät.

Juttu vuodelta 2019.

Vierailija
103111/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

justiinalle ei jää latiakaan.

siitä vouti ja verottaja pitävät huolen. sekä muut velkojat. jotka kohta justiinan oven takana.

ja jono on pitkä.

että se siitä voitosta.

kyllä jassu tiedetään. taitaa pötkiä pakoon velkojiaan. kuten aiemminkin.

Happamia sanoi kettu..

Vierailija
103112/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi millään uskonut että Suomessa on noinkin paljon sivistymättömiä ja alaarvoisten tapojen kannattajia. Kodit, kasvattakaa lapsianne.

Millähän tapaa Jasmiina on kasvatettu, Kun jostakin syystä on kiroilun mestari. 

Lisäksi kiusaa ihmisiä, jotka ei kiusaamista pakoon pääse. 

Jasmiina voisi  miettiä mille hän näyttää katsojan silmissä, kun pk huoneessa ja muuallakin istuu jalat levällään.

Vierailija
103113/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei äänet mennyt läpi Akille vaikka ei ollut ruuhkaa....perusteeton väite ettei ole saldoa???

Kuka enää luottaa BB tuotantoon ja Virtaseen???

Kyllä ne läpi menivät, niitä ei vain ollut tarpeeksi.

Niinpä. Luulen että Akin kannattajat kuvittelivat jokun kyläkauppiaan hoitavan Akin äänestyksen ja itse ei tarvitse panostaa. Kyläkauppias olikin varmaan tykittänyt tietynmäärän ääniä Akille heti äänestyksen alettua, siksi Akilla oli niin huomattava johto vielä lauantaina, vaan kun pelkät kauppiaan antamat äänet ei riittäneet, Jassulle lähti tulemaan ääniä tasaisesti koko ohjelman ajan loppuakohden kiihtyvällä tahdilla ja Akille kävi vanhanaikaiset toinen kisaaja kiilasi maalisuoralla ohi.

Minun ääneni eivät ainakaan tulleet perille Akille. Olin maksamassa pankin sivuilla, kun osuuspankki kaatui. Ihmettelin, miksei maksua ollut veloitettu tiliotteessa vaikka näytti siltä, että se olisi mennyt läpi. Sitä ei näy tiliotteessa vielä tänäänkään. Kuinkahan moni maksoi osuuspankin kautta ja kävi samalla tavalla?

Kylläpäs porukalla on ollut huonoa tuuria, kun on yhtä aikaa kaatuneet puhelinoperaattorit ja nettipankitkin. Mutta tottakai kaikki tämä on tuotannon syytä. :D 

Totuushan on se, että jos maksujärjestelmä on olemassa esimerkiksi puhelinoperaattorin tai verkkopankin kanssa, ei se johdu tuotannosta tai äänestyskohteesta, jos siellä maksuvälineessä on ongelma. Tuotannolla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia suodattaa maksuista ei-haluttuja maksuja pois. Jos näitä ongelmia on ollut Akin äänestäjillä verkkopankissa x ja puhelinoperaattorilla y, kyllä ne samat ongelmat ovat olleet myös Jassun äänestäjillä. Jos kaupassakin maksupääte takkuaa, ei se maksupääte tilttaa sen takia, mitä sinä olet ostamassa vaan kyllä se ongelma on pankissa ja kortissa. 

Sinä voit tarkistaa asian netistä. Osuuspankki on vieläkin kaatuneena (ainakin äsken oli). Yritin eilen maksaa paria laskua ja äänestää Akia, mutta mikään niistä ei onnistunut.

Seli seli. Tekstiviesti käy myös tai soitto.

Äänestin sen verran isolla summalla enkä ollut varma, menikö se läpi. En sitten raaskinut panna uutta summaa tekstarilla/soittamalla menemään. Tänä aamuna varmistui, ettei tiliä ole veloitettu. Ei minua se haittaa, että Jassu voitti; Aki ja Jassu olivat molemmat suosikkejani. Se vain risoo, kun täällä heti julistetaan valehtelijaksi, jos jotain sanoo.

Minä en ainakaan syyttänyt sinua valehtelijaksi tuolla aiemmalla kommentillani. Sanoin vain, että tuotantoa on turha syyttää ja että pankin kaatuminen ei kyllä voi estää toisen kilpailijan ääniä, jos toisen äänet menevätkin läpi. Minähän tuossa viimeisessä lauseessa nimenomaan sanoi, että ongelma on silloin pankissa. Miten ihmeessä pystyit tulkitsemaan sen niin, että en uskoisi, että siellä on ollut ongelma. [/quote

Mitäs sitten vastaat kommenttiini, kun kerran et ole mitään tuollaista sanonut.

Koska vastasit minulle ja sanoit, että minä en uskonut sinua. Tuohon vain vastasi joku muu väliin tuon seliseli-kommentin. Tuohon aiempaan kommenttiini tuolla jo ihmettelit, miksi en usko sinua ja siihen viittasin. 

Vierailija
103114/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet ainakin menee veroon voittosummasta.

Ei pidä paikkansa. Löytyy ihan tietoa kun etsii.

Bb sanoo että tulottomalta vähän yli 5000.

Ansiotuloa ja verokortti pitää antaa ennen kun menee taloon.

Hämmästyttävän vähän ihmiset ymmärtävät näköjään verotuksesta. Voitto on ansiotuloa ja sitä verotetaan niin kuin ihan mitä tahansa muutakin ansiotuloa. Ja sehän tarkoittaa sitä, että sitä lopullista prosenttia ei näe viime vuoden tuloista eikä verokortistakaan vaan vasta sitten kun koko vuoden tulot on tienattu ja vähennyksetkin tiedossa. 

”Päivärahaakin”maksaa BB 12 viikon ajalta!

Vierailija
103115/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin niin valehdellut esittelytietoihin verrattuna.[/

Ei sote yhtä naista kaipaa, ainakaan tällaista!

Ahaa Jasmiina se vasta  mestari on valehtelemaan, kun on opinnot jääneet kesken.

Mä en voi ymmärtää, miten tyhmä ihmisen täytyy olla, kun huijaa kelaa ja lisäksi ei älli riitä hoitamaan omia velkojaan jättää suoraan sanoen ne muille maksettavaksi. 

Väärä valinta oli valita voittajaksi, mielipide ei muutu. 

Vierailija
103116/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet ainakin menee veroon voittosummasta.

Ei pidä paikkansa. Löytyy ihan tietoa kun etsii.

Bb sanoo että tulottomalta vähän yli 5000.

Ansiotuloa ja verokortti pitää antaa ennen kun menee taloon.

Hämmästyttävän vähän ihmiset ymmärtävät näköjään verotuksesta. Voitto on ansiotuloa ja sitä verotetaan niin kuin ihan mitä tahansa muutakin ansiotuloa. Ja sehän tarkoittaa sitä, että sitä lopullista prosenttia ei näe viime vuoden tuloista eikä verokortistakaan vaan vasta sitten kun koko vuoden tulot on tienattu ja vähennyksetkin tiedossa. 

”Päivärahaakin”maksaa BB 12 viikon ajalta!

Meneekö nekin ulosottoon? Toivottavasti.

Vierailija
103117/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sainio puhui positiivisesti Akista, en tiedä halusiko voittoon. 

Sainio sanoi toista, mitä ajatteli. Ajatukset oli toista, mitä sanoi. Ei tässä ihan tyhmiä olla. 

Vierailija
103118/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jokainen tämän ketjun mustamaalaaja voisi hetken katsoa peiliin. Olette muka huolissanne voittajan huonosta käytöksestä, huijaamisesta ja elämänhallinnan puutteesta. Katsokaa nyt hetken tuota omaa käytöstänne. Onko se mielestänne hyvää käytöstä? Entä eikö se ole huijaamista, että kirjoitatte tänne näitä vihjailuja ja suoranaisia valheita asioista, joista teillä ei edes voi olla mitään tietoa. Keksitte omasta päästänne asioita ja kerrotte niitä täällä totena. Ette edes vaivaudu tarkistamaan, osoittautuuko se väittämänne asia valheeksi kahden sekunnin googlaamisella, kun viha on niin valtava. Eikö oikeasti mitkään kellot kilkata, että ei tuokaan hirveän rehellistä ja tervettä touhua ole. Onko teillä siis yhtään varaa täällä vinkua jonkun tukisotkuista ja elämänhallinnasta? Tai miten teillä on pokkaa nillittää jonkun kiroilusta, kun omasta suustanne tulee tuollaista myrkkyä aamusta iltaan? Sanotte, että teitä hävettäisi jos oma tytär tai itse olisitte tuollainen kuin Jassu. Miksi teitä ei nyt hävetä, kun olette tuollaisia kuin nyt olette? 

Ihan oikeasti en halua tähän ainuttakaan selitystä, miten kamala Jassu on. Kysyn vain, oletteko miettineet lainkaan omaa käytöstänne esim tässä ketjussa? Pystyttekö siihen? 

Rauhoitu jo, kun otsasuonet kohta räjähtää🤯 Jassu on itse kertonut ulosotoistaan ja elämästään eli mitä pitäis tästä päätellä? Elämänhallinnan ongelmia selkeästi, ärsytti jatkuva kiroilu ja lihava vetelä olemus. On jo 24v, monet 17v on järkevämpiä!!!!

Nimenomaan tuossa pääsetkin ongelman ytimeen. Jassu on kertonut tasan ulosotoistaan ja sinä alat jauhamaan elämänhallinnan ongelmista. Ja kiroilusta ja vetelästä olemuksesta en sinuna menisi sanomaan yhtään mitään. Sinä haukkumouhaat täällä aamusta iltaan ja pidät itseäsi muka fiksumpana, vaikka mitään käytöstapoja sinulla ei näköjään ole. 

Osui ja upposi.. No totuus satuttaa, eikä sullakaan ole käytöstavat hallussa, kun noin meuhkaat.

Vierailija
103119/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli pettynyt olo, että nykyäänkin sivistys on osin ruohonjuuri tasolla.

Vierailija
103120/105262 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anssin kiroilu ei herätä samanlaista mielipahaa täällä kuin Jassun kielenkäyttö? Osaisiko joku mielensäpahoittaja selittää?

Justiinassa oli paljon kielteistä, kiroilu kirsikkana kakussa.

Ketju on lukittu.