Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jassu melkoinen röökimuija. Yskii ja vetää röökiä posket lommolla.
Oli aika huvittava seurata äsken kun oli yksin ulkona.
Lasse tekee dipit ja Jassu meikkaa (ketähän varten viiden sentin pakkelit). Sitten alkaa valitus, et dippi on huonoo. Tekisi itse, mutta kun ei kerkee, ei viitsi. EPEK= ei pysty, ei kykene.
Eipä tätä ole viitsinyt katsoa kun tuo yksi vaan makaa ja sössöttää tuohon kauluriinsa, mahakin näkyy. Hyi helv...
Onpas tylsät bileet tulossa, jos maksalaatikkoa, suolatikkuja ja nakkipiiloja.
Miksi tuo viikkotehtävä (fanituotemallisto) lopetettiin taas turhaan liian aikaisin, kun mitään ei tapahdu, bileet ei ala. Ihan hyvin olivat voineet vielä dreijata kahvimukit tehtävähuoneessa :)
Nytbv katkaistaan poikien voitto putki ja räväkkä Jassu voittoon. Naiset, me teemme sen. Ei paras mahdollinen mutta kuiteski ja ellei Jassu niin Aki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Heipat Taaville kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot, nyt yhtäkaikki 'ääniä Jasmiinalle paljon ja voittohon. Malli että luonnon antimillakin pärjää ja muutenkin Jasmiina reipas ja sanavalmis.
Ehdottomasti. Jassu ollut koko kauden paras tyyppi ja tän ketjun sekopään Jassuvihaajan ansiosta oon antanut Jassulle roimasti ääniä, niin teen nytkin
Samoin minä. En siedä somekiusaamista.
Taavi on kauden kiusatuin asukas, niin talossa asukkaiden toimesta, tuotannon toimesta kuin katsojienkin toimesta. Taavi siis ansaitsee voiton!
Taavi ansaitsee huomenna kotiin lähdön. 🤗
Käytä nyt vähän sitä päätäsi. Viikon sisällä neljässä häädössä ja päässyt turvaan niin ei ole ostettavissa.
Kävihän Pekkakin monet häädöt ja selvisi niistä voittajana, mutta tippui sitten viimemetrillä.
Kukaan ei ole häädössä vaan ostettavissa. Varmaan Taavi osaa laskea osakkeensa eli 4 häätöä viikon sisällä ja kaikista selvinnyt ja oli kahtena sunnuntaina turvassa.
Kenenkään ei tarvitse lähteä jos ei halua ja Taavi ei lähde mutta Jassu voi ehkä sen tehdä tai jopa Lasse ehkä Anssi.Taavi ja Aki ei ole ostettavissa. Pärjänneet hyvin äänestyksessä.
Vain sellainen lähtee joka on varma ettei voi voittaa. Joku taas ei ehkä lähde siltikään vaan haluaa olla sunnuntaihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä Jasmiinan habitusta.
Tyhmiä juttuja jauhaa ja viina tuntuu olevan ihmeen tärkeää tälle, tuleva alkoholisti?
Pilannut koko kauden. 👎Ja Jassun kannattajat ovat samanlaisia kehopositiivisia kapakoissa aikaansa viettäviä yleissivistymättömiä moukkia. Heidän on helppo samaistua Jassuun kun ovat itse samanlaisia.
Sä et tiedä yhtään mitään Jassun kannattajista.
Sinä senkin moukka.Eiköhän Jassun kannattajat ole kapakkaruusuja, ulosottovelkaisia ja kiusaajia. Seura tekee kaltaisekseen.
Jassun kannattajat saavat buustia oman elämänsä surkeuteen kun ajattelevat, että valittamisella, ylensyönnillä ja viinan vinkumisella voi päästä tv-kanavalle asti tosi-tv-ohjelmaan. Nostavat maljan sille.
Olen elämäni varrella joutunut tukemaan monen montaa sinun kaltaisesi mollaajan ja vihaajan alas painamaa ihmispoloa, siksi tuen myös Jassua.
Jassu tekee ihmeitä meikillä, muutama kilo vois niin flkasi käy ja toki nytkin käy jos vaan haluaa. Ei oo näläkää nähnyt , rehevä ja verevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Taavi olis ollu kännissä jo heti aamupäivällä. Aki kyseli matkustelusta noin 10.30 eli yli tunti herätyksestä ja Taavi vastaili hitaasti ja pahasti venyttäen. Ei siis mee edes aamuväsymyksen piikkiin enää. Normaali ihminen puhuis noin hitaasti vahvassa humalassa. Jos Taavin puhenopeuden olis laittanu kaksinkertaiselle nopeudelle ois saattanut kuulostaa normaalilta.
Tollasen kans olis rasittavaa puhua puhelimes. Asian selostaminen kestää 5 minuuttia ku normaalilla ihmisellä menis samaan puol minuuttia. Hitaan puhetyylin lisäksi Taavin ajatus pätkii, lanka katoaa, unohtaa mitä piti sanoa ja pahimmassa tapauksessa ei lopulta edes vastaa siihen mitä kysyttiin.
Asu sitten tollasen kämppiksen kans 12 viikkoa. Vaatii kyllä lehmän hermot. Siitä paljon plussaa noille muille, et hermot on kestänyt noin hyvin.
Ei ihme et Taavi ollut niin usein häädössä, kun on saanut antaa nimeämispisteitä.
Taavi puhuu sentään kuin normaali ihminen, toisin kuin Aki jolla ei ole suomi oikeen hallussa. Toi sen murre on yhtä oksettava kun jätkä itse!
Sä oot nyt varmaan ylpeä itsestäsi kun sanoit noin rumasti Akista. Onhan se helppoa anonyyminä huudella. Oliskohan sulla peiliin kattomisen paikka…. Ja katsokin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsevät kohta vapauteen nauttimaan rakentamastaan elämästään. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣
Nimenomaan. Saavat tästä loppuelämän työtodistuksen kaikesta kertomastaan ja käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ottasin huomenna rahat ja lähtisin lätkimään.
Raksuttaisko Jassun aivojen rattaissa sen verran, että ymmärtäisi ettei voi voittaa kisaa ja ottaisi rahat ja lyllertäisi ulos. Olihan se viime häädössäkin toiseksi viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot, nyt yhtäkaikki 'ääniä Jasmiinalle paljon ja voittohon. Malli että luonnon antimillakin pärjää ja muutenkin Jasmiina reipas ja sanavalmis.
Ehdottomasti. Jassu ollut koko kauden paras tyyppi ja tän ketjun sekopään Jassuvihaajan ansiosta oon antanut Jassulle roimasti ääniä, niin teen nytkin
Taavi on kauden kiusatuin asukas, niin talossa asukkaiden toimesta, tuotannon toimesta kuin katsojienkin toimesta. Taavi siis ansaitsee voiton!
Taavi ansaitsee huomenna kotiin lähdön. 🤗
Käytä nyt vähän sitä päätäsi. Viikon sisällä neljässä häädössä ja päässyt turvaan niin ei ole ostettavissa.
Kävihän Pekkakin monet häädöt ja selvisi niistä voittajana, mutta tippui sitten viimemetrillä.
Kukaan ei ole häädössä vaan ostettavissa. Varmaan Taavi osaa laskea osakkeensa eli 4 häätöä viikon sisällä ja kaikista selvinnyt ja oli kahtena sunnuntaina turvassa.
Kenenkään ei tarvitse lähteä jos ei halua ja Taavi ei lähde mutta Jassu voi ehkä sen tehdä tai jopa Lasse ehkä Anssi.Taavi ja Aki ei ole ostettavissa. Pärjänneet hyvin äänestyksessä.
Vain sellainen lähtee joka on varma ettei voi voittaa. Joku taas ei ehkä lähde siltikään vaan haluaa olla sunnuntaihin asti.
ainoa joka voi lähteä on Anssi mutta ajattelee että mennään vaan nyt loppuun asti . Realisti on.
Voi voi, nuo odottaa niin innolla kuulevansa Samirin biisin, jonka ovat toivoneet tälle illalle. Pelkään, että pettymys on suuri. Ainakin itselle oli. Samirin ääni sopii paljon paremmin rock-henkiseen musaan. Ja myös soittokunnan biisit kuulosti hyviltä Samirin laulamana. Mahtipontisuus ja raspi. Mutta hänen omat biisit on aika karmeita, sellaista hiljaisella laulettua poikabändi-pehmoilumusaa... Jossa himmailee ääntään ja liikaa miksailua. Toivottavasti Samir muuttaisi myöhemmin genreään joksikin muuksi.
Anssi yllätti musiikkimaullaan. Tykkää joistakin Euroviisuista ja klassisesta. Ulkonäöllisesti oletin hänen kuuntelevan suomiräppiä ja edm:ää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Itse kulutan rahat tärkeämpiin asioihin kuin esimerkiksi hemmottelupalveluihin ja ravintoloihin. Mutta jos sinulle "kostosi" on noin oleellinen, niin mikäs mikä siihen olen sanomaan. Kukin kuluttaa rahat mihin haluaa.
Oliko tuossa bileiden voittolistassa karaokea? Se ois ollu kova :D
Vierailija kirjoitti:
Jassu vois useammin pitää hiukset auki vapaina. Sopii paljon paremmin kuin se Justiina-nuttura.
Ei hiukset paljon tuossa ilmestyksessä pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Taavi olis ollu kännissä jo heti aamupäivällä. Aki kyseli matkustelusta noin 10.30 eli yli tunti herätyksestä ja Taavi vastaili hitaasti ja pahasti venyttäen. Ei siis mee edes aamuväsymyksen piikkiin enää. Normaali ihminen puhuis noin hitaasti vahvassa humalassa. Jos Taavin puhenopeuden olis laittanu kaksinkertaiselle nopeudelle ois saattanut kuulostaa normaalilta.
Tollasen kans olis rasittavaa puhua puhelimes. Asian selostaminen kestää 5 minuuttia ku normaalilla ihmisellä menis samaan puol minuuttia. Hitaan puhetyylin lisäksi Taavin ajatus pätkii, lanka katoaa, unohtaa mitä piti sanoa ja pahimmassa tapauksessa ei lopulta edes vastaa siihen mitä kysyttiin.
Asu sitten tollasen kämppiksen kans 12 viikkoa. Vaatii kyllä lehmän hermot. Siitä paljon plussaa noille muille, et hermot on kestänyt noin hyvin.
Ei ihme et Taavi ollut niin usein häädössä, kun on saanut antaa nimeämispisteitä.
Taavi puhuu sentään kuin normaali ihminen, toisin kuin Aki jolla ei ole suomi oikeen hallussa. Toi sen murre on yhtä oksettava kun jätkä itse!
Taavi puhuu kuin esim. suomenruotsalainen, joka oppinut/opetellut suomenkielen vasta lapsuuden jälkeen. Eli liioitellun huolellisesti ääntää jotkut sanat. Siinä paljastuu se, että Taavi ei ole syntynyt Suomessa.
Kiva musiikkimaku Anssilla.
Menevätkö he yhdessä asumaan, voivathan he toki mennä yhdessä asumaan. Mikä ettei.