Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Äänestyksen perusteella näyttää siltä että Aki voittaa. Miten se muuksi muuttuisi.
T.Ei Aki fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska näyttävät asukkaille pätkää jossa Anssi kusee omaan sänkyyn?
Munatonta toimintaa tuotannolta jos eivät hyödynnä tätä
Näyttäisivät kun Jassu ottaa sohvalla makoillessaan kortongin taskusta ja heiluttaa sitä miehille sanoen samalla että haluu kunnon miestä. Tai kun kertoo miten on hyvä suihin otossa. Tai kun retostelee ulosotoistaan.
Tai kun ratsastaa tiedottoman Pekan päällä.
Jasmiinalle on kaikki asiat mitä pitää tehdä, täysin uusia, ei oo ikinä kuullutkaa. Buahahahahhaa
Vierailija kirjoitti:
Luulin aluksi että anssilla on hammasraudat, mutta hammasraudathan täytyy pitää puhtaana. On törkyhampaat, samoin Akilla.
Onpahan myöhäinen sytytys sinulla kommentin perusteella.
Kohta 12vk ohjelmaa seurattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot, nyt yhtäkaikki 'ääniä Jasmiinalle paljon ja voittohon. Malli että luonnon antimillakin pärjää ja muutenkin Jasmiina reipas ja sanavalmis.
Ehdottomasti. Jassu ollut koko kauden paras tyyppi ja tän ketjun sekopään Jassuvihaajan ansiosta oon antanut Jassulle roimasti ääniä, niin teen nytkin
Samoin minä. En siedä somekiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot, nyt yhtäkaikki 'ääniä Jasmiinalle paljon ja voittohon. Malli että luonnon antimillakin pärjää ja muutenkin Jasmiina reipas ja sanavalmis.
Ehdottomasti. Jassu ollut koko kauden paras tyyppi ja tän ketjun sekopään Jassuvihaajan ansiosta oon antanut Jassulle roimasti ääniä, niin teen nytkin
Taavi on kauden kiusatuin asukas, niin talossa asukkaiden toimesta, tuotannon toimesta kuin katsojienkin toimesta. Taavi siis ansaitsee voiton!
Jos Jassu ei voita niin saa Aki voittaa ja Aki oli mun inhokki mutta niin se kääntyy haukkujia vastaan.
Toivon todellakin että eniten somessa parjatut voittaa joko se läski tai mätähammas.
Vierailija kirjoitti:
Näin joltain sivustolta kuvat Aleksei Navalnyistä (venäläinen oppositiojohta, aktivisti) ja Taavista. Kuvapareja oli kolme erilaista ja siinähän ne olivat, veljekset kuin ilvekset. Paljon samaa näköä.
Jope Ruonansuu ja Jassu siinä on identtiset ilvekset. 😄😄😄
Jassu vois useammin pitää hiukset auki vapaina. Sopii paljon paremmin kuin se Justiina-nuttura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on kauden kiusatuin asukas, niin talossa asukkaiden toimesta, tuotannon toimesta kuin katsojienkin toimesta. Taavi siis ansaitsee voiton!
Ei ole eniten kiusattu vaan Jassu on eniten kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Lasse muistellut aikoja kun sai Minnan viekussa nukkua. Lasse on sellaaaanen hymypoika, ei ihme kun Minna ihastui.
Minna olikin puuma, sanoi sen jo taloon astuessaan, et kiinnostuu nuorista miehistä. Oisko ollut tuotannon keksimä laittaa Minna uudestaan taloon kokeilemaan lankeaako Lasse uudemman kerran. Hyvä Lasse kun ei langennut, vaan sanoi että lusikat on lusikoitu.
Ei oo vielä auennut et mikä hiton linkku oli se Minnan paluu?
Kun se oli Typerää kuin olla voi.
Olen sitä mieltä ettei Jasmiinaa olisi taloon pitänyt ottaakkaan, säälittävää ja rumaa toimintaa tuotannolta ja ovat kai pakotetut antamaan Jasmiinalle rahat. Muuten käy köpelosti, pelkään.
Ovatko saaneet jo maksalaatikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisivät kun Jassu ottaa sohvalla makoillessaan kortongin taskusta ja heiluttaa sitä miehille sanoen samalla että haluu kunnon miestä. Tai kun kertoo miten on hyvä suihin otossa. Tai kun retostelee ulosotoistaan.
Että sä jaksat jauhaa tätä samaa. Pekka oli täysin hereillä ja naureskeli muitten kanssa. Koita pysyä asiassa äläkä keksi omiasi!
Vierailija kirjoitti:
Luulin aluksi että anssilla on hammasraudat, mutta hammasraudathan täytyy pitää puhtaana. On törkyhampaat, samoin Akilla.
Hampaat saa korjattua mutta ei luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ansaitsee huomenna kotiin lähdön. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ovatko saaneet jo maksalaatikkoa?
Ei ole saaneet mitään. Nälissään odottavat ja avasivat ensi hätään sipsipussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sä jaksat jauhaa tätä samaa. Pekka oli täysin hereillä ja naureskeli muitten kanssa. Koita pysyä asiassa äläkä keksi omiasi!
Naiselta aika räkästä.
Koskahan se huikee ilta oikein alkaa.
Minna olikin puuma, sanoi sen jo taloon astuessaan, et kiinnostuu nuorista miehistä. Oisko ollut tuotannon keksimä laittaa Minna uudestaan taloon kokeilemaan lankeaako Lasse uudemman kerran. Hyvä Lasse kun ei langennut, vaan sanoi että lusikat on lusikoitu.