Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssi tekee ruokaa naudasta. Tehnyt jo koronasuojan, muuten vaatesuojalla ei mitään merkitystä. FFP2 täällä stadissa menen kauppaan jne
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ohjelmalle olisi pitänyt hankkia sponsoriksi hammaslääkäriketjukin. Olisikohan Oral ollut kiinnostunut?
Juu, ja olet mitä kokkaat, entinen olet mitä syöt
Napin neulon jos tippuu. Muuten en tarvi ompelukonetta enkä tule ostamaan.
Toivottavasti Akia sponsoroi joku hammaslääkääri ketju, saadaan purukalusto uusiksi.
Onko näillä tietyn asukkaan takana olevaksi julistautuneilla paikkakunnilla suoritettu neuvoa antava kansanäänestys siitä kenen taa asetutaan? Vai onko kenties jätetty päätös kunnan/kaupungin luottamushenkilöille?
Ettette nyt vaan juksaisi. En oo nimittäin nähnyt tällaista asiaa missään esitylistalla eikä oo tullut ilmoitusta äänioikeudesta.
T. Kajaanilainen, joka ei kannata Lassea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi, täällä Nurmes. Kannatamme Akin voittoa naapuri kaupunkina. 👍👍👍👍👍
Suotta te sitä kannatatte. Aki lähtee tienoilta heti pois kun mahdollista eikä sen jälkeen katsokaan lieksa-nurmes akselille päin.
Älä puhu paskaa.
Kuka puhuu paskaa sinä vai Aki itse? Useampaan kertaan kuultu kuinka Aki suunnittelee muuttoa isommalle paikkakunnalle eteläsuomeen.
Tämä on valetta. Aki ei ole suunnitellut muuttoa isommalle paikkakunnalle.
Akilla on työmaa Lieksassa ja töitä on riittämiin. Aki ei ole puhunut mistään muutosta.
Ei tartte valehdella.
EriJep, Aki on itse kertonut että valmis muuttamaan helsinkiin jos vain töitä löytyy, esim maansiirtotöitä. Lappiin ei muuttaisi millään.
Tuosta Jassun rääkymisestä saisi jo tulla loppu. Ei jaksa kuunnella enää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on tehnyt viisikymmentä vauvan myssyä hyväntekeväisyyteen. Siinä on jo iso työ ja myssyt on mennyt aitoon tarpeeseen. Myssyjen saajat ovat varmasti kiitollisia!
Myssyjen virkkaamisen kaltaiset aidot teot on parhaita hyvää tuottavia tekoa. Käytännöllistä, tarpeeseen menevää ja varmasti kohteelle perille menevää hyväntekeväisyyttä tarvittaisiin lisää.
☆ Joulu on tulossa. Tällä viikolla on ensimmäinen adventti. Jouluun on nyt tasan kuukausi aikaa. ☆
Annan haasteen:
Tee jokin käytännöllinen hyvä teko muille jokaisen adventin aikaan, eli neljänä viikkona ennen joulua!
Neulo tossuja tai myssyjä tai turva-mustekalanlonkeroita vastasyntyneille. Anna uusi lelu paketissa vähävaraisille. Ilahduta joulukorteilla yksinäisiä. Vie vanhus ulkoilemaan. Vie yksinäiselle joulukukka. Maksa jonkun toisen ostokset kahvilassa. Osta uusi aikakauslehti ja vie se yksinäisen postilaatikkoon. Maksa asunnottomalle kahvilasta glögiä ja sämpylä ja pizzeriasta pizza ja kerro myyjälle, että asiakas tulee pian ja mene sitten sanomaan asunnottomalle, että hän voi mennä kahvilaan syömään ne. Tai osta pikaruokaravintolasta hampurilainen ja kuitilla saamasi odotusnumero asunnottomalle, jolla hän voi noutaa hampurilaisensa. Osta kaupassa köyhemmän näköisille asiakkaille joulusuklaarasia ja ojenna se heille kassan luona. Anna elokuvalippu yksinäiselle postilaatikkoon. Tai anna elokuvalippu asunnottomalle. Neulo villasukat asunnottomalle.
Tai keksi jotain muuta hyvää! Hyvää mieltä jakamaan! ♡
Heräsi yksi kysymys. Millaisin kriteerein valkkaat kaupassa asiakkaista kuka on köyhä ja kuka rikas?
Samaa olin aikeissa tulla kirjottaan
Jyväskylän oma tyttö voittoon. Kehopositiivinen, uskaltaa olla ilman meikkiä, kaikki aitoa, hampaat, hiukset, rinnat, peppu, huulet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hattupää kirjoitti:
Sitä olen koko kauden ihmetellyt, että liki kolmekymppisellä miehellä on kaiken aikaa sisätiloissakin lippis päässä?
Miksi?
Sponsorilippiskö?Ilmankos Noora ihmetteli Akin hiuksia leikatessaan päänahasta irtoavan hilseen määrää, olkapäät oli valkeanaan. Ensin hilse ja sitten sienitauti, joka onkin yleensä loppuiän riesa.
On sulla ongelmat. Ei ihme että naisia pidetään tylsinä.
Olen itse nainen mutta olen samaa mieltä..Naisten älykkyys riittää juoruiluun ja nillittämiseen, siksi puhunkin yleensä miesten kanssa.
samaa mieltä, milloinkahan naiset huomaavat ettei se naiseus riitä jos ei ole mitään korvien välissä?
kiintiönaisena en haluaisi olla, se jos mikä on ala-arvoisinta kohtelua.
toivottavasti tulevaisuuden ihmiset arvostaisivat ihmisarvoa, ei sitä että toinen on tasa-arvoisempi kuin toinen, koskee ihan minkävärisiä ja sukupuolisia tai -puolettomia.
Olipa taas tyhjää vinkumista esim. Alma Hätöseltä. Ihan kuin sen puutteellista ammattitaitoa ei saisi kritisoida. Sehän vasta tuplastandardia olisikin, ettei naisten ammattitaidosta saa esittää kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Jassun rääkymisestä saisi jo tulla loppu. Ei jaksa kuunnella enää yhtään.
Pakottaako joku kuuntelemaan?
Kerran puhui Uimaharjuun muutosta, siellä taitaa olla kaadettavaa mettää.
Vierailija kirjoitti:
Espoon äänet A & A:lle!
Arvostetaan siis työteliästä ja rentoa porukkaa.
Ei tarvi Jassu brassi kohotusta, omasta takaa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Akissa tai Anssissa ei ole mitään aitoa.
No, ei kyllä ole. Niillä on ollut ihan erilainen elämä. Akilla on ainakin ollut turvallinen koti ja molemmat vanhemmat. Aki on oppinut jo lapsena kovaan työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun S-kaupoissa ei ole enää myynnissä yksittäispakattuja 29 sentin hintaisia mustia kertakäyttömaskeja. Nuo olivat parhaita löytämiäni kasvomaskeja.
Cityssä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat täällä myös valittaneet kun asukkaat eivät osaa käyttää ompelukonetta, vaikka peruskoulussa on käsitöitä. Ainakin omalla kohdallani käsitöitä oli pakollisena vielä 7.luokalla. 8.-9.-luokilla sai sitten ottaa valinnaisena tai olla ottamatta. Omalla kohdallani varsinkin 7.luokan käsityö oli niin kamalaa ja opettajalla oli jotain itseäni vastaankin, että into käsitöihin meni kokonaan ja jäi traumojakin. Lopulta noilla käsityötunneilla en edes tehnyt mitään, mutta tunneilla toki kävin. Ompelukoneitakin oli liian vähän, enkä saanut koskaan niihin käyttövuoroa ja sitten kun joskus ihmeen kautta pääsin koneelle se hajosi heti. Ei siis mikään ihme, että käsitöitä en osaa tehdä, enkä ompelukonetta osaa käyttää. Valinnaista käsityötä en todellakaan ottanut. Olin onnellinen kun pääsin tuosta hirveydestä pois. Sain käsityöstä 5, aivan sama. Myöhemmässä opinnoistani en ole käsitöitä tarvinnut. Toki mm. Irronneen napin haluaisin osata ommella kunnolla takaisin kiinni.
Yleensä ainakin tytöt osaa ompelukonetta käyttää harvemmin pojat.
Itse naisena myönnän avoimesti, että en osaa käyttää ompelukonetta. Inhoan muutenkin tuollaisia laitteita, jotka hajoavat helposti, eivätkä toimi juuri koskaan aiheuttaen vain harmia ja hankaluuksia. Asukkaillakin on ollut paljon ongelmia noiden koneiden kanssa.
Yleensä suomalainen lukee käyttöohjeet vasta sitten kun masiina on hajonnut, vai kuinka?
Kai tuo perintö kohta loppuu ja Jassu pääsee meikkaamaan.
Olen tehtaassa ollut ompelijana yli 20 vuotta, ompelu sujuu. Kotona myös ommellut kaikenlaista.