Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
96601/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassun ulosottovelat olleet alunperin 15.000e. Ensimmäiset maksuhäiriömerkinnät vuodelta 2018. Ulosottoviraston mukaan saatu perittyä 5700e. Maksamatta tällä hetkellä. 9200e. Joten kiireellä töitä etsimään, kun sanoi että tällä hetkellä työtön työhakija. Siinä ensiviikolle oikeaa puuhaa. 🙄

Kävin lukemassa saman seiska lehdestä. Luulisi että ei Jassulle eikä fanella olisi arvio arvostella ketään. Keskittyisivät tähän. 👌👌👌👌

Vierailija
96602/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoi, täällä Nurmes. Kannatamme Akin voittoa naapuri kaupunkina. 👍👍👍👍👍

Täällä Tampere!

Lähellä on Pori ja koko Tampere kannattaa Lassea.👍👍👍👍👍

Samoin Kajaani kannattaa Lassea. Ja Huittinen ja Forssa-akseli. Lasse voittoon!

Ei kannata! Lasse on liian pliisu ja persoonaton, vaikka onkin ihan ok ja kiltti. Ei kuitenkaan voittajaksi tarpeeksi kiinnostava.

Sanot vaan. On meillä isoja kauppoja jotka tykittää finaalissa ison määrän ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96603/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauskaa, että Pekka nähtäisiin jossain toisessa formaatissa!

Esimerkiksi Selviytyjissä tai maatilan työläisenä tai missä vaan.

Samaa mieltä. Toivottavasti Pekka pääsee myös muihin formaatteihin. 

Vierailija
96604/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampere!

Ei kannata! Lasse on liian pliisu ja persoonaton, vaikka onkin ihan ok ja kiltti. Ei kuitenkaan voittajaksi tarpeeksi kiinnostava.

Akiko ei ole liian pliisu ja persoonaton? Kiinnostava voittajaksi? No jo on. 

Vierailija
96605/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi voittanut tuolla eniten. Terävä kundi. 

Niin, itsekkäästi heivannut muut mm. boksien luota pois. Kakkosviikolla valitti että häntä estettiin voittamasta puhelintehtävää, ilmeisesti muut ei ois saanut vastata puhelimiin ennen Anssia. 

Ei se noin mennyt. Anssi on aktiivinen eikä laiska ja haluaa olla kaikessa mukana. Sellaisiakin on.

Anssi haluaa olla kaikessa mukana mistä on hänelle jotain hyötyä. Jos on esim. palkintoa tarjolla niin Anssi jyrää muut jotta saa mahdollisuuden voittaa. Sellaisiakin on.

NIin? Sitä sanotaan myös kilpailuvietiksi. Siksihän Anssi voittaa, koska se haluaa sitä. Muut ei niinkään, he vaan osallistuu tai valittaa.

Anssi ei juuri milloinkaan innostu tehtävistä. Anssi näyttää pitkää ja venyvää naamaa aina, kun tehtävä ei sovi hänen "arvolleen".

Sitten hän valittaa tehtävästä. Ja lähtee myös ekana pois. Anssi mm. häipyi turistitehtävässä yksin tehtävähuoneesta kiireellä pois, selkänsä vain äkkiä kääntäen, muiden suorittaessa tehtävän loppuun. Sanaakaan sanomatta!!!

Hän useimmiten makaa sohvalla reisiään heilutellen.

Ei osallistu keskusteluihin edes.

Ja ilo? Missä on Anssin ilo? Hän ei ole näyttänyt ulospäin muuta kuin vahingoniloa! Silloin on nauranut suu auki! Vain silloin!!!

Vierailija
96606/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en käsitä miksi tuo jassukka ei viitsi itse järkeillä mitään, on ihan kuin 3v. mitä, miten , en mä osaa, v--u

Ei kyllä viitti mitään ajatella itse, kaikki kysyy toisilta. Eikö huomaa isoveljen kuittailua kun antoi sille tuollaisen viikkotehtävän. Jotkut ehkä huomaa.

jassuhan kehui tehneensä pipoja vastasyntyneiden osastolle, siis kiinnostusta käsitöihin on, ehkä valikoivasti, ei tee jos määrätään?

jos yhden pipon on tehnyt koulussa muiden mukana.. se ei vielä tee kenestäkään käsityöihmistä.

vapaaehtoisesti! 50 pipoa vastasyntyneiden osastolle.

Vierailija
96607/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattupää kirjoitti:

Sitä olen koko kauden ihmetellyt, että liki kolmekymppisellä miehellä on kaiken aikaa sisätiloissakin lippis päässä?

Miksi?

Sponsorilippiskö?

Ilmankos Noora ihmetteli Akin hiuksia leikatessaan päänahasta irtoavan hilseen määrää, olkapäät oli valkeanaan. Ensin hilse ja sitten sienitauti, joka onkin yleensä loppuiän riesa.

On sulla ongelmat. Ei ihme että naisia pidetään tylsinä.

Olen itse nainen mutta olen samaa mieltä..Naisten älykkyys riittää juoruiluun ja nillittämiseen, siksi puhunkin yleensä miesten kanssa.

Vierailija
96608/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka olis timanttista selviytyjissä

Vierailija
96609/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hattupää kirjoitti:

Sitä olen koko kauden ihmetellyt, että liki kolmekymppisellä miehellä on kaiken aikaa sisätiloissakin lippis päässä?

Miksi?

Sponsorilippiskö?

Lihavia naisiako Jassu ponsoroi kun sikapanta päässä. Naisellinenko. 🐽🐖😄😆😄

Olen juoppo läski ja minullakin on tuommonen sikapanta kun luulen että se on jonkun mielestä hauska. Sopii minun vaaleanpunaisiin halppis rätteihin.

Vierailija
96610/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä en käsitä miksi tuo jassukka ei viitsi itse järkeillä mitään, on ihan kuin 3v. mitä, miten , en mä osaa, v--u

Ei kyllä viitti mitään ajatella itse, kaikki kysyy toisilta. Eikö huomaa isoveljen kuittailua kun antoi sille tuollaisen viikkotehtävän. Jotkut ehkä huomaa.

jassuhan kehui tehneensä pipoja vastasyntyneiden osastolle, siis kiinnostusta käsitöihin on, ehkä valikoivasti, ei tee jos määrätään?

jos yhden pipon on tehnyt koulussa muiden mukana.. se ei vielä tee kenestäkään käsityöihmistä.

Jasmiina on tehnyt vauvan hattuja hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
96611/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan olisi kuulunut voittaa . Nää loput on ihan outoja ja pois luotaan työntäviä.

Mene runkkailemaan sen instaan jos kiinnostaa. Tyyppi on häipynyt talosta joten lopeta täällä tuo vinkuminen.

Poistoon tällaiset kirjoittajiin kohdistuvat solvaukset.Emme ole talossa jukisuuden henkilöinä.

Vierailija
96612/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattupää kirjoitti:

Miksi?

Sponsorilippiskö?

Ilmankos Noora ihmetteli Akin hiuksia leikatessaan päänahasta irtoavan hilseen määrää, olkapäät oli valkeanaan. Ensin hilse ja sitten sienitauti, joka onkin yleensä loppuiän riesa.

Olen itse nainen mutta olen samaa mieltä..Naisten älykkyys riittää juoruiluun ja nillittämiseen, siksi puhunkin yleensä miesten kanssa.

samaa mieltä, milloinkahan naiset huomaavat ettei se naiseus riitä jos ei ole mitään korvien välissä?

kiintiönaisena en haluaisi olla, se jos mikä on ala-arvoisinta kohtelua.

toivottavasti tulevaisuuden ihmiset arvostaisivat ihmisarvoa, ei sitä että toinen on tasa-arvoisempi kuin toinen, koskee ihan minkävärisiä ja sukupuolisia tai -puolettomia.

Vierailija
96613/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampere!

Sanot vaan. On meillä isoja kauppoja jotka tykittää finaalissa ison määrän ääniä.

Täällä Kerava pk seudun kupeesta. Akille äänet, ehkä myös Anssille. Ääni aitoudelle, ei trendipelleille.

Vierailija
96614/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvänmalliset maskit siellä talossa työn alla.

Vierailija
96615/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hattupää kirjoitti:

Miksi?

Sponsorilippiskö?

samaa mieltä, milloinkahan naiset huomaavat ettei se naiseus riitä jos ei ole mitään korvien välissä?

kiintiönaisena en haluaisi olla, se jos mikä on ala-arvoisinta kohtelua.

toivottavasti tulevaisuuden ihmiset arvostaisivat ihmisarvoa, ei sitä että toinen on tasa-arvoisempi kuin toinen, koskee ihan minkävärisiä ja sukupuolisia tai -puolettomia.

Kyllä se riittää tietyissä piireissä että pelkällä ulkonäöllä kiivetään tikapuut ylös asti mutta kukaan itseä kunnioittava älykäs nainen ei haluaisi tulla arvostetuksi pelkästä ulkonäöstä vaan nimenomaan teoista ja sanoista.

Vierailija
96616/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kaikki mitä asukkaat kertoilevat ei välttämättä ole totta?

Joskus tuntuu kun tuota Jassua kuuntelee että hänellä ei ole ajatteluun tarvittavia välineitä.

Vierailija
96617/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akissa tai Anssissa ei ole mitään aitoa. 

Vierailija
96618/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että ulkonäöllä/nais-kortilla pelaaminen on tyhmille ja laiskoille. Se on helppo tie mutta tuoko se todellista arvostusta? Ehkä seiskapäivää- lehtien tasoa. Eli roskaa. Mutta jotkut näkevät seiskankin jotenkin positiivisena asiana.

Vierailija
96619/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että kaikki mitä asukkaat kertoilevat ei välttämättä ole totta?

Joskus tuntuu kun tuota Jassua kuuntelee että hänellä ei ole ajatteluun tarvittavia välineitä.

On sillä nocco.

Vierailija
96620/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka olis timanttista selviytyjissä

Älä helkkarissa maalaa piruja seinälle.

Ketju on lukittu.