Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään sitten Jasmiinalle ärrää oman valinnan mukaan niin paljon kun uskoo syövänsä eikä saa jakaa.
Ehdottomasti juuri näin. Mieluummin Ärrä auki koko loppuajan Jassulle yksinoikeudella. Loppuu valitus. Eikä mitään närästyslääkettä pk:sta. Niin sitten makaa kun petaa.
5 kg suklaata, jäätelöä pari sankoa ja ilolientä tonkallinen. Olisko tunnin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylään meni voitto viime vuonna (joel) ja menee myös tänä vuonna (Jasmiina)
Joelista ja Jassussta ei voi puhua samana päivänäkään. 😂🤣
Puhuivat äsken joulusuklaista (Anssi ja Aki tykkää mm. Budabesteistä ja vihreä kuula -marmeladeista, muut ei..) ja Lumiukko animaatiosta. Taavi taisi alkaa jopa hyräilemään sitä.
Joulutehtävä vielä ehtis tulla, olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Finaalista tulee loistava, kunhan vaan miehet pitävät huolen siitä, että Jassu ei voita. Muuten ei väliä, kuka voittaa.
Luulen, että Jassu ostaa itsensä ulos perjantaina. Jasmiina ei tule joka tapauksessa voittamaan.
Kuka edes voi haluta tuollaista voittajaa, mikä Jasmiina on huutaja ja kiroilija ja lisäksi on solvannut Akia ja Samia..
Jasmiina valittaa kaikesta, mikään ei ole hyvä juttu. Kyllä voittajan on oltava vähän kiltimpi, mitä tämä Jassu on.
Akin ja Taavin suosikki vip-kaudella oli Janne Porkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu rupeaa maatumaan sohvalle aateliskauluksen kätköihin.
Kyllä naisimmeinen voisi pikkasen katsoa peiliin ja siistiytyä, kammata tukkansa ja välillä vaihtaa tuon vaaleanpunaisen Yö/päivä teepaidan puhtaaseen. Ja laittaa ”stringien” tilalle pikkuhousut. Mutta makaa vain sohvalla, odottaa Ärrää ja Noccoa.
KYLLÄ : ))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylään meni voitto viime vuonna (joel) ja menee myös tänä vuonna (Jasmiina)
No eihän se jyväskylään mennyt voitto viime vuonna, seurasitko edes, se meni lievestuoreelle.
Tänä vuonna voitto menee Lieksaan, sinne ei voittoa vielä ole mennytkään.
Lieksa on hereillä ja koko pohjois karjala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään sitten Jasmiinalle ärrää oman valinnan mukaan niin paljon kun uskoo syövänsä eikä saa jakaa.
Ehdottomasti juuri näin. Mieluummin Ärrä auki koko loppuajan Jassulle yksinoikeudella. Loppuu valitus. Eikä mitään närästyslääkettä pk:sta. Niin sitten makaa kun petaa.
5 kg suklaata, jäätelöä pari sankoa ja ilolientä tonkallinen. Olisko tunnin hiljaa.
Lisäksi pari kartsaa norttia että sais käydä välillä röökipaikalla kröhisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painivat eri sarjassa todella.
Sanoispa noi miehet mitä ajattelevat tosta loisesta. Lopettaisivat tuon näyttelemisen ja feikkaamisen.
Kiinnostaa toi Minnan tarina (sanoi Taavi)
Taavi on ihan kartalla kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se jyväskylään mennyt voitto viime vuonna, seurasitko edes, se meni lievestuoreelle.
Tänä vuonna voitto menee Lieksaan, sinne ei voittoa vielä ole mennytkään.
Lieksa on hereillä ja koko pohjois karjala.
Sä sitten jaksat päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä en käsitä miksi tuo jassukka ei viitsi itse järkeillä mitään, on ihan kuin 3v. mitä, miten , en mä osaa, v--u
Ei kyllä viitti mitään ajatella itse, kaikki kysyy toisilta. Eikö huomaa isoveljen kuittailua kun antoi sille tuollaisen viikkotehtävän. Jotkut ehkä huomaa.
jassuhan kehui tehneensä pipoja vastasyntyneiden osastolle, siis kiinnostusta käsitöihin on, ehkä valikoivasti, ei tee jos määrätään?
jos yhden pipon on tehnyt koulussa muiden mukana.. se ei vielä tee kenestäkään käsityöihmistä.
vapaaehtoisesti! 50 pipoa vastasyntyneiden osastolle.
Purkautuikohan saumat ensi käytön jälkeen? Jasmiinan keskittymiskyky ja taidot ei näytä sellaisilta, että saisi laadukasta aikaan.
Minäki olen neulonut laste pipoja ja pannulappuja työttömien työpajassa kun just sen verran osaan. Ilmaiset langat. Muuten en olisi viitsinyt mutta rahattomana raahauduin, kun sain ilmaista soppaa vetää mahan täyteen ja sätkä pussin hinnan. Kai ne jonnekin menee, ellei roskiin. Terkkui kaikille.
Ollaankohan oltu yhtä aikaa. Minäkin niitä värrein joku 40 vaikka en tykännyt. Ruuan takia minäkin siellä kävin. Patistelihan ne kortistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaalista tulee loistava, kunhan vaan miehet pitävät huolen siitä, että Jassu ei voita. Muuten ei väliä, kuka voittaa.
Luulen, että Jassu ostaa itsensä ulos perjantaina. Jasmiina ei tule joka tapauksessa voittamaan.
Kuka edes voi haluta tuollaista voittajaa, mikä Jasmiina on huutaja ja kiroilija ja lisäksi on solvannut Akia ja Samia..
Jasmiina valittaa kaikesta, mikään ei ole hyvä juttu. Kyllä voittajan on oltava vähän kiltimpi, mitä tämä Jassu on.
Ei se halua pois kun talossa saa ilmaiset juomat ja joskus ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoispa noi miehet mitä ajattelevat tosta loisesta. Lopettaisivat tuon näyttelemisen ja feikkaamisen.
Miehet liian hyväkäytöksisiä sanomaan mitään.
Hyvännäköiset pöperöt nyt Anssi laittoi porukalle. Kiva kun on yhteinen tehtäväkin tulossa.
Mä avasin telkkarin ja eikös vaan Jassu siellä huuda ruokaa ja sitten ei kelpaa kun ei saa tarpeeksi lientä. Anna mun kaikki kestää! Ehkä laitan telkkarin takas kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu rupeaa maatumaan sohvalle aateliskauluksen kätköihin.
Kyllä naisimmeinen voisi pikkasen katsoa peiliin ja siistiytyä, kammata tukkansa ja välillä vaihtaa tuon vaaleanpunaisen Yö/päivä teepaidan puhtaaseen. Ja laittaa ”stringien” tilalle pikkuhousut. Mutta makaa vain sohvalla, odottaa Ärrää ja Noccoa.
Eikös Jasmiinan rooliin kuulu nyt peseytyä ja vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä ja pelvelijoiden auttaa aina pukeutumisessa ja hiusten kampaamisessa ym. En ihan tunne yläisön tapoja, mutta kai hän ohjeet sai, jos osaa lukea.
Pannaah vuan Jassu voittoon, rehevä ja aito.
Tämä ihan paras. Selviytyjissä varmaan Jassu olis heti paras ja varmasti voittais koko kisan. Jos Samirkin olis siellä vastapelurina, niin voittais Samirinkin. Pelkällä valittamusella voi voittaa ?