Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9461/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami yrittää esittää, että on iloinen avusta. Mua kyllä itse ärsyttäisi, että olisin tehnyt noin pitkään palapeliä hampaat irvessä ja pää hajoamaisillaan, viereen tulee ihminen, joka tekeekin palapelin loppuun hetkessä. 

Vähemmästäkin v*tuttais! Sami teki miehen työn.

Vierailija
9462/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Minnan ainut identiteetti voi olla tuo puuma???

Sille maksetaan päivärahojen kylkeen jotain puuma-lisää faitterissa roikkumisesta...?

Minnan ystävä ohjaajana Love islandissa, sanoi. Varmaan tietoa ohjauksesta, tiedä vaikka töissä bigbrotherin ohjaamossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9463/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Katjakin tekee palapeliä? Sehän oli Samin tehtävä, ja menee nyt puihin kun toinen menee tekee sitä kans :( 

Vierailija
9464/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami yrittää esittää, että on iloinen avusta. Mua kyllä itse ärsyttäisi, että olisin tehnyt noin pitkään palapeliä hampaat irvessä ja pää hajoamaisillaan, viereen tulee ihminen, joka tekeekin palapelin loppuun hetkessä. 

Kuka tuli tekee palapelin loppuun?

Eikö Samin pitäny tehdä se yksin?

Vierailija
9465/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palapelistä 50 prosentista annettin kauppasekunteja niin Samille kuuluisi täydet sekunnit. Yli 70 prosenttia tehty ja ilman toisten apua.

Vierailija
9466/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ja Taavi vois olla hyvä pari jos Taaville kelpais oman ikäiset naiset.

Vierailija
9467/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä viime kautta😭

ikävä? todella tylsä ja mitäänsanomaton kausi oli. mulla on ikävä subin kautta!

Vierailija
9468/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami ja juontajat ovat julistaneet Samin jotenkin joksikin älyköksi, itse en vain pysty näkemään missä se suuri älymäärä piileksii, eipä tuo Samin äly ole ainakaan tehtävien suorituksessa loistanut reisille menee tehtävien ratkaisut jos ne Samin älyn varaan jätetään.

Eikä tuo äärioikeistolaisuuden julistaminen keskusteluissa heti itselle oudossa porukassa ainakaan mikään erinomainen älyn osoitus ole.

Vierailija
9469/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KiAkko". Pakko oli kattoo kuka lukee noin vammasesti tehtävän.

Vierailija
9470/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaville ei kelpaa kuin nuoret pimut.

Vierailija
9471/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Minnan ainut identiteetti voi olla tuo puuma???

Sille maksetaan päivärahojen kylkeen jotain puuma-lisää faitterissa roikkumisesta...?

Minnan ystävä ohjaajana Love islandissa, sanoi. Varmaan tietoa ohjauksesta, tiedä vaikka töissä bigbrotherin ohjaamossa.

Eli hirveän monella on taloon päässeellä on taustalla ihmisiä joita he tuntevat joko tuotannosta tai entisistä BB-asukkaista, kriteeri sisään pääsyyn on ollut että tuntee jonkun.

Vierailija
9472/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tylsä joukko kun ei tuu  mitään ristiriitoja.

kiva ettei oo kiusaamista, mut itse haluaisin nähdä jännitteitä. joka vuosi on ollut jotain jännitettä.

Vierailija
9473/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että harvoin noin hyvännäköisellä miehellä on ylipainoinen vanhempi nainen. Luonnonvalinta suosii. Taavi on itsevarma ja miehekäs, joten ottajia varmasti löytyy pilvin pimein.

Vierailija
9474/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tylsä joukko kun ei tuu  mitään ristiriitoja.

kiva ettei oo kiusaamista, mut itse haluaisin nähdä jännitteitä. joka vuosi on ollut jotain jännitettä.

Jep, Varmaan samaa asiaa tässä haettiin.

Vierailija
9475/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Minnalla on addiktio runkata nuoria poikia, miksi haki BB:hen? Talon ulkopuolella on varmasti paljon suurempi lauma yksinkertaisia poikia, jotka antautuisivat tuon käsiteltäväksi.

Vierailija
9476/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se, että harvoin noin hyvännäköisellä miehellä on ylipainoinen vanhempi nainen. Luonnonvalinta suosii. Taavi on itsevarma ja miehekäs, joten ottajia varmasti löytyy pilvin pimein.

Omasta mielestä Taavilla on ruma nenä ja hymy, toki niitäkin voi oppia sietämään. Persoonallisuus on myös leuhkan oloinen, Mutta miesmakuja on tosiaan niin monia. xD

Vierailija
9477/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoo tuon Laten tiäkkkö, tiäkkö hokemiseen, varsinkin kun tuon  tärkeilevän tiäkkö-hokeman jälkeen tulee tärkeilevää tylsyyttä, ihan joutavanpäiväistä juttua. Miten tuo ihminen on niin tylsä? Jotkut ihmiset pystyvät tekemään aamuisesta pskallakäymisestään Suuren Seikkailun ja hauskan jutun - Latteus-Late taas pystyy latistamaan kaikki tiäkkö pskantärkeileväksi tiäkkö taustahölinäksi tiäkkö eikäkun porinaksi.

Vierailija
9478/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mieleen ei sitten alkuunkaan. Ihmeellinen ilme naamalla koko ajan. Suunpielet alhaalla. Näyttää vanhemmalta kuin mitä on. Pinnallinen ja vaikuttaa tyhmältä. En usko, että kukaan laadukas nainen häntä kelpuuttaa. Itse en ainakaan..

Vierailija
9479/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo kaikki ukot käy sen läpi ennenkuin BB loppuu.

Vierailija
9480/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on suhteutettu tehtävien vaativuus ja palkinto toisiinsa!? Sanni ja Laura suorittivat n. 10 minuuttia renkaiden siirtelyä, josta sama 10 sek aikapalkinto kuin Samin 2 vrk:n palapelin kasaamisesta. Vähänkö latistaisi omaa motivaatiota, kun toiset juhlii hetkessä suoritettua tehtävää ja ite hikoilisin & valvoisin öitä mustan palapelin kanssa..

Ketju on lukittu.