Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
9441/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä varmasti lottovoiton todennäköisyys ole 50% 😂 mistä ihmeestä toi Juhani keksii noita juttujaan.. sitten kovaan ääneen lyttää kaikki muut alleen.

Vierailija
9442/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssilla on aika seksikkäät huulet. Anssi olisi tosi seksikäs könsikäs, jos sillä olisi tatuoimaton Taavin vartalo ja muhkea slerba ja  Pekan hampaat. Riipisin sen punkkaan hetimiten.

T: Tapsa 52 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti noille näytetään oikeat vastaukset vielä. Niiiiiin itsevarmoja ovat..

Vierailija
9444/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun koko porukka kannustumassa Samia :)

Missä nuo ihmiset olivat eilen? Eiköhän Sami oli kaivannut kannustusta heti alusta asti. 

Ehkäpä nämä yövalvomisten seurauksena alkavat ymmärtämään miten kovaa urakkaa Sami on yksin hoitanut. Eilen vain Sanni ja Katja kävivät istumassa Samin seurana, ja nythän tossa on suurin osa porukasta hurraamassa jokaiselle löydetylle palalle. Mä luulen, että Sami on kerännyt tehtävän sinnikkäästä suorittamisesta uudenlaista arvostusta muiden silmissä. Mikäli tällä viikolla tulee tavalliset nimeämiset, uskon ettei tuolla monikaan tohdi äänestää Samia. Samaa ilmiötä olen kuulevinani täälläkin ja Sami on noussut ainakin itselleni yllättäen yhdeksi omista suosikeista.

Mutta joku hyvä palinto tosta on Samille annettava! Esim. sama kuin viime vuonna, eli sviitti vuorokaudeksi, herkkuja ja unta. Tosin veikkaan, että Sami on tässäkin suhteessa vaatimaton, ja toivoisi yhteistä palkkiota (kauppa-aikaa).

Vierailija
9445/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melody Ulos, Sanni vois myös lähtee. Ja Lasse.

Minna ja Sanni voisi lähteä seuraavaksi. Minnalla ei ole muuta annettavaa kuin nyrpeä naama ja kulahtaneet puumajutut. Sanni taas on sympaattinen, mutta jotenkin outo ja surullinen hahmo. Hiihtelee ulkokehällä ja välillä outoilee jotain. Tuo eilinen yöfloppi taas oli aivan alta arvostelun. Nainen on olympiaurheilija, mutta tahdonvoima loppui heti kun olisi pitänyt vähän jaksaa puskea itseään väkisin eteen päin. Ihmeellisen pitkälle päässyt urheilun saralla, mutta eipä naisten kepinviskonnassa kovin häävi taso ole.

Latekin on aika turha kimittäjä tuolla, mutta varmaan miehiäkin lähtee jossain välissä, vaikka kaikilla on jotain annettavaa noihin naisiin verrattuna.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Minna, Sanni ja tatska-Late voisivat lähteä seuraavaksi. Miehistä ehkä Anssi ja sori vaan Aki.

Tai ehkä vaihdan Anssin Juhaniin. Anssi on kuitenkin puheliaampi ja tuo eloa taloon enemmän.

Vierailija
9446/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja ei varmaan ole mikään kodin hengetär😹

Kirja kädessä varmaan aina..

Vierailija
9447/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä varmasti lottovoiton todennäköisyys ole 50% 😂 mistä ihmeestä toi Juhani keksii noita juttujaan.. sitten kovaan ääneen lyttää kaikki muut alleen.

Juhani on käytännön älykäs, mutta tuo oli taas aivan ihme selitys. Yläasteella laskettiin että launtailoton todennäköisyys silloisilla säönnöillä oli kerran 15 miljoonasta.

Pekka oli oikeilla jäljillä ja saivat onneksi saman vastauksen, muuten Juhani olisi varmaan jyrännyt mehtään!

Vierailija
9448/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on second hand-liikkeen omistaja, onkpo hän kertonut siitä mitään?

Vierailija
9449/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Taavi suunnitteli ensin laittavansa Minnan dominotehtävään, mut Laura rupes hetken päästä pakittamaan vedoten, ettei uskalla valita sitä kun se on välillä niin kiukkunen.

Taavi siinä virnisteli samaa asiaa ja päätyivät valkkaamaan toisen tilalle.

Pekka ja Andy valitaan aina silloin, kun pelätään, että joku suuttuu valinnasta.

Hyvin huomattu siellä perällä!

Vierailija
9450/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on alkanut puhua jotenkin todella töykeästi ihmisille tuolla.

Neuvostoliitossa syntynyt kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Tyypillinen alemmuuskompleksi.

Mun mielestä Taavi on koko ajan puhunut muille vähän töksähtelevästi. Ja sillä on semmonen ylimielinen vire äänessä, eleissään

Vierailija
9451/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse komppasi yöllä Samia myöhään ja meni puumaa viihdyttämään sänkyyn koska kerkesi 5min nukkua omien sanojensa mukaan ennen yötehtävää.

Vierailija
9452/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami herättää minussa suojelunhalua <3

Vierailija
9453/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse komppasi yöllä Samia myöhään ja meni puumaa viihdyttämään sänkyyn koska kerkesi 5min nukkua omien sanojensa mukaan ennen yötehtävää.

Tätä puumaa ei tarvitse metsästää, niin jää enemmän aikaa viihdyttämiseen...

Vierailija
9454/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Anssi esim vinoili ettei Sami kauppaan. Sami hyvä ihminen, puurtaja, herkkä. Ja miten hyvä isä tulee lapsilleen. Kauniit hymysilmät.

Vierailija
9455/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi kuuntelee toisten juttuja silleen "ei vois v..ttu vähempää kiinnostaa, antakaa mulle ne rahat"

Vierailija
9456/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Minnan ainut identiteetti voi olla tuo puuma???

Sille maksetaan päivärahojen kylkeen jotain puuma-lisää faitterissa roikkumisesta...?

Vierailija
9457/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Anssi esim vinoili ettei Sami kauppaan. Sami hyvä ihminen, puurtaja, herkkä. Ja miten hyvä isä tulee lapsilleen. Kauniit hymysilmät.

Seksikkäät sänkykamarisilmät. Kantaisin sen sänkyyn ja hyppäisin istumaan hajareisin sen päälle milloin tahansa. 

Vierailija
9458/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami yrittää esittää, että on iloinen avusta. Mua kyllä itse ärsyttäisi, että olisin tehnyt noin pitkään palapeliä hampaat irvessä ja pää hajoamaisillaan, viereen tulee ihminen, joka tekeekin palapelin loppuun hetkessä. 

Vierailija
9459/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ja Sanni pos tuolta. Tosin Minna ensin mieluiten!! en voi sietää häntä

Vierailija
9460/105262 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna ja Sanni pos tuolta. Tosin Minna ensin mieluiten!! en voi sietää häntä

Minna voisi lähteä diivailemasta.