Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti
kaikille.
Toivon että rahat saa köyhin eli Jassu.Bb sivuilla on tietoa asiasta.
Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.
katsoja äänestys
Ehto jakamiselle on että kaikki talossa olevat sopivat miten jaetaan, esim. Lopullisen äänestystuloksen prosenttien suhteen. Tuskin suostuu yksikään vain Jassun ryyppyjä rahoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän talosta poistui iso persoona joka toi kontenttia.
Mitä tuota Alman lanseeraamaa kontenttia pälättämään, käytä suomenkieltä!
Pekka on iso persoona, joka toi iloksemme myös kohellusta.
Pekka oli ainoa tuolla talossa jolla oli viihdearvoa, jos ajatellaan, miten sopisi muihin ohjelmiin. Jassu kyllä puhuu paljon mutta on niin auttamattoman tyhmä. Aki maalaispoika, ei siitä sen enenpää. Lasse nössö. Anssi ok, mutta ei jotenkin muuten sopiva. Entäpä sitten Taavi, surkeista surkein. En todellakaan ymmärrä miksi jotkut haluaa hänet pitää talossa. Olisiko kyse äänestystulosten peukaloimisesta? Pekka siis ainoa josta ehkä kuullaan jatkossakin.
Onpa taas järkeä. Jääkaapista ruuat huoneenlämpöön. makkarat, raejuusto, mitähän vielä keksivät. No, itsepähän syövät tuotteita, joiden kylmäketju on katkennut.
Se kyllä katkeaa usein, jääkaapin ovi minuuttikaupalla auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssia inhonnut mutta vähän mieli muuttunut kun tykkään siitä ettei ole pihi. Kartongin tupakkaa antoi Jassulle ja luin jutun että olisi maksanut jonkun pojan vr-laitteen Verkkokaupassa mutta pojan äiti ei siihen suostunut.
Jos on hyvätuloinen, on helppo olla antelias. Varsinkin, jos sen pääsee kertomaan ja näyttämään sopivassa kohdassa.
Monet tuntemani hyvätuloiset eivät todellakaan ole anteliaita, oli tilanne mikä hyvänsä! Säästöjä vaan pitää kasvattaa, se on elämän tärkein juttu...
Käärinliinassa ei ole taskuja!
mä heräääääääään mä heräääääääään mä heräääääääään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu persaukisena lähtee ensin ryypättyään töitä etsimään. Mitä jäi käteen... ei yhtikäs mitään, velat odottaa. Muilla elämä kunnossa.
Mitä jäi käteen? Varmasti aika hieno kokemus, uusia näkökulmia, mahdollisuuksia ja ihmisiä. Velkoja on maksellut jo pitkän aikaa, joten tuskin tulee olemaan ongelma jatkossakaan (aika monet maksavat jatkuvasti erilaisia velkoja eikä heidän elämänsä siitä ole mennyt pilalle). Minä en esimerkiksi tiedä lainkaan, oliko Joelilla tai Krisulla velkoja. Voisin hyvin kuvitella, että olisi, mutta eivät vain niistä huudelleet. Tai Vili, Julia, Op, Kessu, Ella, Marko, Roope, Timo, Krisse jne. Voisin hyvin kuvitella, että heilläkin jollakulla voisi olla velkoja, mutta ilmeisesti sinusta se olisi jotenkin todella uskomatonta ja järkyttävää.
Niinpä. Ja voisin lyödä vaikka vetoa, että Jassulle "jää käteen" myös jotain media/BB-alan töitä joko jonkinlaisen juorupodcastin tai ensi vuoden BB-lähetysten kommentaattorin muodossa. Että älkäähän vihaajat tikahtuko kateuteenne sitten. 😃
BB-tuotannollehan hän on varsinainen kultakimpale jatkonkin kannalta: sujuvasanainen, hauska, ja aidosti TODELLA kiinnostunut analysoimaan talon
tapahtumia. <3
Jassun kaverit yrittävät näemmä hankkia Jassulle töitä.
Jassulle varmaan ankea viikko kun läyhäämisellä ei ole mitään merkitystä täällä eikä talossa. Siviilissä karkoittaa ympäriltään ihmisiä ja saa rankan palautteen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki saa voittaa sellaisena kuin on. Hän ei tarvitse merkkivaatteita, ulkomailta tai purkista hankittua rusketusta, pumpattuja lihaksia tai muutakaan pinnallista ympärilleen. Hänen ei tarvitse länkyttää jatkuvasti, nostaa meteliä tekemisistään tai mollata muita päästäkseen eteenpäin tai suosioon. Hieno ihminen ja hänelle soisin voiton.
Niin sekö sitten olisi hienoa, että voittaja juo kaikki rahat. Mä en näe tuossa ihmisessä mitään hienoa. En varsinkaan luonteessa.
Tää on jotenkin huvittava suomalainen vanhan kansan ajattelutapa, että jos ihminen on vaatimattoman näköinen ja yksinkertainen tuppisuu, niin hän on jotenkin aito ja hieno ihminen. Ehkä se kertoo jostain alemmuuskompleksista? Niinhän se Aki itsekin sanoi, että luuli Taavin ja Lassen pitäneen häntä jonain apinana ja siksi ei ole halunnut tutustua.
No kyllä siellä alussa ainakin jotkut miehet ja naiset vahingossa näyttivät suoraan sen, miten irvistelivät Akin maalaisuudelle ja murteelle ja innokkuudelle. Siinä mielessä nautin tästä, että se ehkä parhaiten nauraa.....
No ei kukaan maalaisuudelle ja murteelle ole irvistellyt, todellakaan. Eihän Juhanillekaan irvistelty. Akin saama kohtelu oli enimmäkseen tasan sitä, mitä "ansaitsikin". Sellaista hieman alentuvaa jutustelua, että toinen tuntisi olonsa jotenkin mukavaksi. Ja hänen vitseilleen luonnollisesti haluttiin nauraa, koska hän itse niitä vitseinä esitti. Jos toinen ilta toisensa jälkeen jatkaa niitä pimpelipompeli -tilaisuuksiaan, mitä niiden ihmisten pitäisi tehdä? Mököttää, poistua, itkeä, mulkoilla? Se on eri asia, jos olisi tekemässä ja sanomassa jotain ihan tosissaan ja vakavissaan sille oltaisiin naureskeltu. Kuten esimerkiksi Melody nauroi sille ruoanlaitolle. Se oli kiusaamista, mutta pakkohan noille pimpelipompeleille on nauraa ihan jo kohteliaisuudestakin. Sehän on sitten vain plussaa, jos ne aidosti naurattavat.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ihmiset voinut unohtaa noin paljon tavaroitaan taloon? Pippa oli vain viikon ja paita jäi, Laura muutaman viikkoa ja kokonainen takki unohtui. Omituista jotenkin.
Juhanilla jäi takki, tuo laihempi takki vai paksumpi Luhdan kai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti
kaikille.
Toivon että rahat saa köyhin eli Jassu.Bb sivuilla on tietoa asiasta.
Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.
katsoja äänestys
Ehto jakamiselle on että kaikki talossa olevat sopivat miten jaetaan, esim. Lopullisen äänestystuloksen prosenttien suhteen. Tuskin suostuu yksikään vain Jassun ryyppyjä rahoittamaan.
Raha jaetaan talossa ja eivät taatusti tiedä mitään äänestyksen tuloksista. Bb ei sovi ihmisille jotka haluaa oikeudenmukaisuutta sillä isoveli tekee mitä haluaa.
Ottivat herkkukoreja niin ei oo nyt oikeaa ruokaa mistä aineista tekisivät. Nyt kilpailu kuka pääsee ärrälle eikä saa jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.
Olen 60kg ja 177cm ja ikä 25.
Entäs työ- ja rahatilanne? Minkälaisissa paikoissa olet ollut töissä, jos ajattelet, että ylipainoinen velallinen ihminen ei kelpaa töihin mihinkään?
eri
Tottakai velallinen ylipainoinen kelpaa töihin. Jasmiinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.
Olen 60kg ja 177cm ja ikä 25.
Luulisi 25-vuotiaan olevan jo vähän fiksumpi.
Älä muuta sano! Olen huomannut että bb:tä seuraa paljon eläkeläisiä, joilla on varmasti jo kaikenlaisia rajoitteita elämässä ja vanhat naiset ovat varttuneet aikana jolloin naisen tehtävä oli mielistellä miehiä ja pitää linjat kurissa. Mutta että 25-vuotias täällä läskittelee muita, kannattais oikeesti hankkia jotain järkevää tekemistä.
MInua oikeasti huolestuttaa (kyllä, lähes eläkeläisenä) nämä kummalliset harhat, mitä monien tänne kirjoittajien päässä saa vallan.
Nyt ei enää riitä, että tiedetään mukamas tarkkaan, mitä kukakin asukas talossa ajattelee ja miettii ja miksi. Tiedetään jopa millainen hän on kotona ja miten kohtelee omaisiaan Ihan vain intuutiollako?
Nyt tiedetään jo muiden kirjoittajien ikä ja varmaan ammattikin.
Omassa nuoruudessani piti käyttäytyä säällisesti, eikä haukuttu toisia ihmisiä ainakaan julkisella palstalla.
Olen kirjoittanut montakin kommenttia esim. Jasmiinasta, mutta en ensimmäistäkään kertaa ole maininnut sanaakaan hänen ulkoisesta habituksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ihmiset voinut unohtaa noin paljon tavaroitaan taloon? Pippa oli vain viikon ja paita jäi, Laura muutaman viikkoa ja kokonainen takki unohtui. Omituista jotenkin.
Yks hailee.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olin hammaslääkärissä vain 40 min. ja silti unohdin sateenvarjoni. Paras oli kuitenkin, kun olin kylmäasemalla tankkaamassa autoa, kesti vain muutaman minuutin, ja niin vaam unohtui lompakko. Onneksi oli rehellinen seuraava asiakas.
Tuollahan pyykätään, levittäydytään tavaroineen kylppäriinkin, helposti siinä jotain jää.
Elän itse kahden kodin elämää, ja aina joku asia on siellä väärässä kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki saa voittaa sellaisena kuin on. Hän ei tarvitse merkkivaatteita, ulkomailta tai purkista hankittua rusketusta, pumpattuja lihaksia tai muutakaan pinnallista ympärilleen. Hänen ei tarvitse länkyttää jatkuvasti, nostaa meteliä tekemisistään tai mollata muita päästäkseen eteenpäin tai suosioon. Hieno ihminen ja hänelle soisin voiton.
Tämä on minusta jotenkin omituista, että Akin ansaitsee voiton olemalla aito oma itsensä, mutta sitten esimerkiksi Jassua haukutaan, vaikka hänkin on täsmälleen oma itsensä. Enkä ihan ymmärrä, miksi nykyään olisi jotenkin ihailtavaa, ettei ole käynyt ulkomailla tai kuntosalilla. Juu, ei kaikkien tarvitse, mutta nuo ovat nykyään kaikkien saatavilla olevia juttuja, joten en nyt näkisi pinnallisena ketään tuollaisen perusteella.
Koska Aki on hyväsydäminen ihminen ja aidosti sitä. Jassu on ilkeä aidosti.
No ei ole Aki mikään hyväsydäminen ihminen. Tyhmyys ei tee kenestäkään hyväsydämistä.
Määrittele mitä tyhmyys sinulle tarkoittaa!
Minulle se tarkoittaa kyvyttömyyttä keskustella kovin laajoista asioista ja muiden kanssa samalla aaltopituudella. Tietynlaista hitautta ja ymmärtämättömyyttä. Ymmärtää vitsit myöhemmin kuin muut. Pitää suurena uutisena sellaisia asioita, jotka ovat toisille itsestäänselvyyksiä. Ei osaa lukea ihmisten käytöstä. Ihailee kyseenalaisia asioita.
eri
Ethän nyt sekoita älykkyyteen?
Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Tuo oli hyvä idea mitä nyt esittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu näyttää romaanilta.
Onko Jassu sukua Renaz Ebrahimille? Ainakin samanlainen öykkärin asenne.
Ainakin N kirjain nimessään. Onkohan se rasismia.
No kyllä siellä alussa ainakin jotkut miehet ja naiset vahingossa näyttivät suoraan sen, miten irvistelivät Akin maalaisuudelle ja murteelle ja innokkuudelle. Siinä mielessä nautin tästä, että se ehkä parhaiten nauraa.....