Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Pakko myöntää, että Pekka ärsytti minua monta viikkoa, mutta aloin tykätä hänestä nyt viime viikkoina ja hänen lähtönsä kyllä huomaa. Pekka jotenkin vain kuului tuonne taloon.
Vierailija kirjoitti:
ei se lihavuus, siinä vain on se että kun tahallaan haluaa olla tyhmä, mikään asia ei kiinnosta jos se ei ole tiktokissa tai instassa ja lue seiskassa, muuhun ei mielenkiinto riitä, mutta valittaa siitä.
sama liikunnan kanssa, jos pyydetään että tule mukaan niin ei, sataa tai voi olla liian kylmä.
pitää huutaa ruuasta, ihan kuin kuolisi nälkäkuoleman ilman hesee, sipsiä jne vaikka syö vain pieniä annoksia, ette usko kuinka vähän.
niin että sitten siihen päälle se ylipaino, jolle ei edes halua tehdä mitään, mutta valittaa kuitenkin.
en ymmärrä että tälläisia ihmisia pidetään hassunhauskoina, niin kehopositiivisina ja mukavina.
en ole jassun suusta paljon muuta kuullut kuin valitusta, vaikka se olisi kohdistettu itseään kohtaan, saman levyn jauhaminen päivästä toiseen ei ole enää hauskaa.
No entä sitten? Mitä pahaa tai ilkeää siinä on, jos ei vain satu asiat kiinnostamaan? Ei kai sitä tarvitse henkilökohtaisesti ottaa.
Fiksumpi osaa nähdä, mitä tuon valituksen takana on. Siellä on pinttynyt tapa, joka johtuu pelosta, että ei osaa ja tiedä ja että on huonompi kuin muut. On monta kertaa kertonut talossa, miten hän inhoaa tehtäviä sen takia, kun kokee olevansa niissä huono. Valittaminen on ikään kuin puolustus. Hän kokee erilaiset tilanteet uhkaavina, kun koko ajan takaraivossa paukkuu pelko, että hän on huono. Sitten kun talossa on tullut näitä onnistumisia, hän on ollut niistä vilpittömästi suunnattoman iloinen. En ymmärrä, miten kukaan näkee tuossa pätkääkään ilkeyttä, jos on yhtään pidempään tätä ohjelmaa seurannut.
Ja todella suuri osa tästä valittamisesta on kuitenkin itsekritiikkiä ja itseironiaa. "Olen huono tässä joten minun huolla tuurillani bb tietysti antaa tällaisen tehtävän ja minä taas olen se, joka epäonnistuu." Onhan sekin vähän vitsi tuolla, että Anssi voittaa kaiken, joten Jassu näkee itsessään sen Anssin vastakohdan, jolle lankeaa se häviäjän rooli kaikessa. Hieno esimerkki tästä oli myös se bb-lautapeli, kun hänellä oli se kaksintaistelutilanne Samiria vastaan. Jasmiina räjähti nauruun, että on ihan järjetöntä että juuri he joutuivat vastakkain ikään kuin hänellä olisi mitään mahdollisuuksia. Samir on empaattinen ja kiltti ja älykäs ja osaava kaikkien kaveri ja Jassu on hänen täysi vastakohtansa. Kyllä tuossa tilanteessa näki selvästi, miten Jassu tiedostaa nämä asiat itsessään. Myös muu porukka nauroi Jassun kanssa ihan avoimesti eivätkä lähteneet lohduttelemaan, että "kyllä sinäkin Jassu olet ihana ja ei Samir välttämättä voita", ja kaikki tiesivät, että Jassu ei pahastu siitä, että Samir vie sen kisan 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.
Olen 60kg ja 177cm ja ikä 25.
Entäs työ- ja rahatilanne? Minkälaisissa paikoissa olet ollut töissä, jos ajattelet, että ylipainoinen velallinen ihminen ei kelpaa töihin mihinkään?
eri
Tottakai velallinen ylipainoinen kelpaa töihin. Jasmiinakin.
Ei kannattaisi levitellä työnantajan ryyppää isiä, ja että saa häneltä ostaa työpaikasta halvemmalla viinaa. Nämä mennee heti laajaan levitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti
kaikille.
Toivon että rahat saa köyhin eli Jassu.Bb sivuilla on tietoa asiasta.
Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.
katsoja äänestys
Ehto jakamiselle on että kaikki talossa olevat sopivat miten jaetaan, esim. Lopullisen äänestystuloksen prosenttien suhteen. Tuskin suostuu yksikään vain Jassun ryyppyjä rahoittamaan.
Raha jaetaan talossa ja eivät taatusti tiedä mitään äänestyksen tuloksista. Bb ei sovi ihmisille jotka haluaa oikeudenmukaisuutta sillä isoveli tekee mitä haluaa.
Eihän tarvitsekaan tietää, periaatteesta voi sopia, vai pitääkö ihan euromäärin sopia?
Ihan itsensä takia uskon että haluavat julkisuuden kestävän ratkaisun.
Saivat nocon ja torttutaikinaa. Anssin ehdotus Jassulle nokkoa. Aiku ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki saa voittaa sellaisena kuin on. Hän ei tarvitse merkkivaatteita, ulkomailta tai purkista hankittua rusketusta, pumpattuja lihaksia tai muutakaan pinnallista ympärilleen. Hänen ei tarvitse länkyttää jatkuvasti, nostaa meteliä tekemisistään tai mollata muita päästäkseen eteenpäin tai suosioon. Hieno ihminen ja hänelle soisin voiton.
Tämä on minusta jotenkin omituista, että Akin ansaitsee voiton olemalla aito oma itsensä, mutta sitten esimerkiksi Jassua haukutaan, vaikka hänkin on täsmälleen oma itsensä. Enkä ihan ymmärrä, miksi nykyään olisi jotenkin ihailtavaa, ettei ole käynyt ulkomailla tai kuntosalilla. Juu, ei kaikkien tarvitse, mutta nuo ovat nykyään kaikkien saatavilla olevia juttuja, joten en nyt näkisi pinnallisena ketään tuollaisen perusteella.
Koska Aki on hyväsydäminen ihminen ja aidosti sitä. Jassu on ilkeä aidosti.
No ei ole Aki mikään hyväsydäminen ihminen. Tyhmyys ei tee kenestäkään hyväsydämistä.
Määrittele mitä tyhmyys sinulle tarkoittaa!
Minulle se tarkoittaa kyvyttömyyttä keskustella kovin laajoista asioista ja muiden kanssa samalla aaltopituudella. Tietynlaista hitautta ja ymmärtämättömyyttä. Ymmärtää vitsit myöhemmin kuin muut. Pitää suurena uutisena sellaisia asioita, jotka ovat toisille itsestäänselvyyksiä. Ei osaa lukea ihmisten käytöstä. Ihailee kyseenalaisia asioita.
eri
Ethän nyt sekoita älykkyyteen?
Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Millä tavalla sekoittaisin älykkyyteen? Mikä noista mainitsemistani asioista liittyy mielestäsi älykkyyteen? Luitko edes mitä kirjoitin.
Toki annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta on naurettavaa väittää ihmistä jotenkin harvinaisen älykkääksi ja upeaksi ja viihdyttäväksi, jos ihminen ei vain sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi ihmiset voinut unohtaa noin paljon tavaroitaan taloon? Pippa oli vain viikon ja paita jäi, Laura muutaman viikkoa ja kokonainen takki unohtui. Omituista jotenkin.
Itsehän olin hammaslääkärissä vain 40 min. ja silti unohdin sateenvarjoni. Paras oli kuitenkin, kun olin kylmäasemalla tankkaamassa autoa, kesti vain muutaman minuutin, ja niin vaam unohtui lompakko. Onneksi oli rehellinen seuraava asiakas.
Tuollahan pyykätään, levittäydytään tavaroineen kylppäriinkin, helposti siinä jotain jää.
Elän itse kahden kodin elämää, ja aina joku asia on siellä väärässä kodissa.
Hukkasin bikinin yläosan Kuolleella merellä ja alaosan Kreikan Varkizassa ja sama reissu.
Ei ihme että unohtavat kun tunti aikaa pakata ja laukut varastohuoneeseen. Monta kassia, laukkua. Pyytäis vaan isoveli unohtuneet takit päiväkirja huoneeseen ja tuotannolta pyytää sitten takkien omistajat.
Se että haukutaan Jassua äänestävät niin kertoo vaan siitä että näyttää suututtavan kun Jassu saa ääniä.
Oikein toivon että Jassu voittaisi niin saisi solvaajat lisää v…
Onneksi mulla ei mene niin ihon alle tämä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei se lihavuus, siinä vain on se että kun tahallaan haluaa olla tyhmä, mikään asia ei kiinnosta jos se ei ole tiktokissa tai instassa ja lue seiskassa, muuhun ei mielenkiinto riitä, mutta valittaa siitä.
sama liikunnan kanssa, jos pyydetään että tule mukaan niin ei, sataa tai voi olla liian kylmä.
pitää huutaa ruuasta, ihan kuin kuolisi nälkäkuoleman ilman hesee, sipsiä jne vaikka syö vain pieniä annoksia, ette usko kuinka vähän.
niin että sitten siihen päälle se ylipaino, jolle ei edes halua tehdä mitään, mutta valittaa kuitenkin.
en ymmärrä että tälläisia ihmisia pidetään hassunhauskoina, niin kehopositiivisina ja mukavina.
en ole jassun suusta paljon muuta kuullut kuin valitusta, vaikka se olisi kohdistettu itseään kohtaan, saman levyn jauhaminen päivästä toiseen ei ole enää hauskaa.
No entä sitten? Mitä pahaa tai ilkeää siinä on, jos ei vain satu asiat kiinnostamaan? Ei kai sitä tarvitse henkilökohtaisesti ottaa.
Fiksumpi osaa nähdä, mitä tuon valituksen takana on. Siellä on pinttynyt tapa, joka johtuu pelosta, että ei osaa ja tiedä ja että on huonompi kuin muut. On monta kertaa kertonut talossa, miten hän inhoaa tehtäviä sen takia, kun kokee olevansa niissä huono. Valittaminen on ikään kuin puolustus. Hän kokee erilaiset tilanteet uhkaavina, kun koko ajan takaraivossa paukkuu pelko, että hän on huono. Sitten kun talossa on tullut näitä onnistumisia, hän on ollut niistä vilpittömästi suunnattoman iloinen. En ymmärrä, miten kukaan näkee tuossa pätkääkään ilkeyttä, jos on yhtään pidempään tätä ohjelmaa seurannut.
Ja todella suuri osa tästä valittamisesta on kuitenkin itsekritiikkiä ja itseironiaa. "Olen huono tässä joten minun huolla tuurillani bb tietysti antaa tällaisen tehtävän ja minä taas olen se, joka epäonnistuu." Onhan sekin vähän vitsi tuolla, että Anssi voittaa kaiken, joten Jassu näkee itsessään sen Anssin vastakohdan, jolle lankeaa se häviäjän rooli kaikessa. Hieno esimerkki tästä oli myös se bb-lautapeli, kun hänellä oli se kaksintaistelutilanne Samiria vastaan. Jasmiina räjähti nauruun, että on ihan järjetöntä että juuri he joutuivat vastakkain ikään kuin hänellä olisi mitään mahdollisuuksia. Samir on empaattinen ja kiltti ja älykäs ja osaava kaikkien kaveri ja Jassu on hänen täysi vastakohtansa. Kyllä tuossa tilanteessa näki selvästi, miten Jassu tiedostaa nämä asiat itsessään. Myös muu porukka nauroi Jassun kanssa ihan avoimesti eivätkä lähteneet lohduttelemaan, että "kyllä sinäkin Jassu olet ihana ja ei Samir välttämättä voita", ja kaikki tiesivät, että Jassu ei pahastu siitä, että Samir vie sen kisan 6-0.
ja kaikki tämä ja muut muiden asioiden levittely on parasta "hoitaa" tosi-teeveessä.
kyl-lä eihän ihminen toki tyhmä ole.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.
Entäs työ- ja rahatilanne? Minkälaisissa paikoissa olet ollut töissä, jos ajattelet, että ylipainoinen velallinen ihminen ei kelpaa töihin mihinkään?
eri
Ei kannattaisi levitellä työnantajan ryyppää isiä, ja että saa häneltä ostaa työpaikasta halvemmalla viinaa. Nämä mennee heti laajaan levitykseen.
No enpä näkisi noita nyt niin isoina ongelmina, jos työnantaja juo siellä yhtä avoimesti kuin muutkin työntekijät. Usein baarityöntekijät tekevät niin.
Eikä sekään ole mikään salaisuus, että tuttaville voi antaa välillä alennuksia paukuista. Ei se vielä mitään viinan trokaamista ole.
"Aki on työtä tekevä mies"
No niin tuolla Pekka ja Samir olivat työtä tekeviä, samoin Lasse, Anssi ja Taavi tekevät töitä. :D Onko tuo joku iso meriitti, että tekee töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Siitähän seuraa se ettei koskaan kukaan tarjoa, voi edes tarjota työpaikkaa henkilölle, joka omaa moiset tiedot. Näin henkilö voi lepotella kaikenmaailman avuilla ja tuilla eläkeikään asti. BB:n 30 000 ei paljoa paina näissä peleissä.
Eikö Lasselle löydy ehjää sukkaa?
Vierailija kirjoitti:
"Aki on työtä tekevä mies"
No niin tuolla Pekka ja Samir olivat työtä tekeviä, samoin Lasse, Anssi ja Taavi tekevät töitä. :D Onko tuo joku iso meriitti, että tekee töitä?
Kyllä se on, että sossuluuseri saa leipää työtätekevien pussista.
BB voisi toimittaa Lasselle paketin valkoisia footie-sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti
kaikille.
Toivon että rahat saa köyhin eli Jassu.Bb sivuilla on tietoa asiasta.
Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.
katsoja äänestys
Ehto jakamiselle on että kaikki talossa olevat sopivat miten jaetaan, esim. Lopullisen äänestystuloksen prosenttien suhteen. Tuskin suostuu yksikään vain Jassun ryyppyjä rahoittamaan.
Raha jaetaan talossa ja eivät taatusti tiedä mitään äänestyksen tuloksista. Bb ei sovi ihmisille jotka haluaa oikeudenmukaisuutta sillä isoveli tekee mitä haluaa.
Eihän tarvitsekaan tietää, periaatteesta voi sopia, vai pitääkö ihan euromäärin sopia?
Ihan itsensä takia uskon että haluavat julkisuuden kestävän ratkaisun.
Mitähän sinä mahdat tarkoittaa ratkaisulla, joka ei kestäisi julkisuutta? En keksi tähän mitään muuta kuin jotain, kenellä on parhaat huumekontaktit tai kuka alkaa myymään talossa itseään. Jos tarkoitat sitä, että rahat menevät sinun mielestäsi väärälle henkilölle, siinä ei ole kyllä mitään, mikä ei kestäisi julkisuutta.
Kamalasti tuonne on unohdettu tavaraa. Ilmeisesti sponsoritavaroitakin on taloon jätetty kun niitä ei ole haluttu ottaa mukaan. Ylipäätään olisi pitänyt olla rajoitus, että taloon saada tuoda tavaraa vain yhden tuotannon antaman kassin verran.
Hukkasin bikinin yläosan Kuolleella merellä ja alaosan Kreikan Varkizassa ja sama reissu.