Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
94161/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti

kaikille.

Toivon että rahat saa köyhin eli Jassu.

Bb sivuilla on tietoa asiasta.

Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.

Vierailija
94162/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon äänestäjiin vaikuttanut Akille porukoitten kuullen ilkeily. Sitten tupakkapaikalla mielisteli kahden keskesken nii kuin Aki kertoi. Jassun naama, kun näki että Aki pelastui ensimmäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94163/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.

Olen 60kg ja 177cm ja ikä 25.

Entäs työ- ja rahatilanne? Minkälaisissa paikoissa olet ollut töissä, jos ajattelet, että ylipainoinen velallinen ihminen ei kelpaa töihin mihinkään? 

eri

koulutus ja työhistoria. Eriasia jos haet yliapinoisena lentoemoksi, persoonaraileriksi yms

Vierailija
94164/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu persaukisena lähtee ensin ryypättyään töitä etsimään. Mitä jäi käteen... ei yhtikäs mitään, velat odottaa. Muilla elämä kunnossa.

Mitä jäi käteen? Varmasti aika hieno kokemus, uusia näkökulmia, mahdollisuuksia ja ihmisiä. Velkoja on maksellut jo pitkän aikaa, joten tuskin tulee olemaan ongelma jatkossakaan (aika monet maksavat jatkuvasti erilaisia velkoja eikä heidän elämänsä siitä ole mennyt pilalle). Minä en esimerkiksi tiedä lainkaan, oliko Joelilla tai Krisulla velkoja. Voisin hyvin kuvitella, että olisi, mutta eivät vain niistä huudelleet. Tai Vili, Julia, Op, Kessu, Ella, Marko, Roope, Timo, Krisse jne. Voisin hyvin kuvitella, että heilläkin jollakulla voisi olla velkoja, mutta ilmeisesti sinusta se olisi jotenkin todella uskomatonta ja järkyttävää. 

bööö

Vierailija
94165/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne huutokauppa rahat jaetaan jos kukaan niitä ei ota. Rahoja ei saa jakaa tasaisesti

kaikille.

Oikeudenmukaisinta olisi jakaa äänestystuloksen eli suosion mukaan.

katsoja äänestys

Vierailija
94166/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma, että ainakin osa näistä Jassun "läskittelijöistä" on itsekin ylipainoisia. Psykologisesta näkökulmasta mielenkiintoista ajatella, että BB-asukkaaseen reflektoidaan ilmeisesti jonkinlaista itseinhoa.

Entäs työ- ja rahatilanne? Minkälaisissa paikoissa olet ollut töissä, jos ajattelet, että ylipainoinen velallinen ihminen ei kelpaa töihin mihinkään? 

eri

Jättäkää nyt ulkopuoliset rauhaan. Toivottavasti ei vastaa.

T.Eri

Vierailija
94167/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu pliis kirjoitti:

Uskomatonta ettei jassua saada tuolta pihalle. Täysin sekasin tämä nuori nainen.. huoh. tietty varmaa on henkilökohtainen tuntemus ja kaikkee että sokeriton juoma ei ole niin makeaa ku sokerijuoma, mutta kun oikeesti ne makeutusaineet on paljon sokeria makeempia. Ylipainosilla ihmisillä monesti joku merkillinen käsitys kun ottaa kerros-aterian majoneesilla ja siihen zero juoma niin on hemmetin terveellistä. voi huoh taas. 

Pointi on kuitenkin se, että menee usko ihmiskuntaan jos BB voitetaan itkuvinkuvalituksella.

ps. Jasminaa varmaan pohjimmiltaan hyväntahtoinen, mutta ei oikeen sanat ja teot aina kohtaa ja jatkuva valitus ja itsensä mollaaminen ei jaksa enää yhtään kiinnostaa.

Outoa, ettet saa Jassusta irti muuta kuin valittamisen.

Täällähän joku raportoi ja selittää Jasmiinan oloa ja eloa pävittäin, mitään ei jää pimentoon.

Vierailija
94168/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeeköhän Aki vapaa-ajalla mitään muuta, kuin tuijottaa telkkaria/striimejä ja tupakoi? Puheista olen saanut sen kuvan, että hänellä ei ole mitään muuta elämää työn ulkopuolella.

Mitä se Jassu tekee. Kertomansa mukaan ryyppää ja istuu ravintolassa jos on rahaa.

En ymmärrä, mitä pahaa siinä ravintolassa istumisessa sitten on. Hän näkee siellä ihmisiä ja ystäviään ja viettää sosiaalista elämää. Surullistahan se olisi, jos yksin kotonaan kännäisi. Itse olen Jassulle jopa hieman kateellinen, että hän jaksaa liehua erilaisissa porukoissa ja hänellä on selvästi hyviä ystäviä, jotka viettävät hänen kanssaan jouluja ja isänpäiviä. 

Itse ihmettelen erityisesti Jassun budjettia eli miten on varaa? Uutisointien mukaan tuo 24-vuotias eli käytöksestään huolimatta hyvinkin aikuinen on ulosotossa. Lisäksi on nostanut Kelan tukia vilpillisesti.  Kuka voi hyväksyä tuollaista käytöstä? Juhlimista ja alkoholia kuuluu riittävän, samoin pikaruokaa. On varaa pitää koiraa ja syöttää sille  jauhelihaa ja lohta ja jopa tilata koiralle pihvi. Kampaamokulut tyyliin 600 euroa. Miten ulosotossa oleva voi toimia näin? Ja kuka arvostaa tällaista elämäntyyliä?

Nyt tarkkana. Perusteettomasti ei tarkoita samaa kuin vilpillisesti. Vilpillisyyteen liittyy aina tahallisuus. Perusteettomuuteen ei. 

Ulosotossa oleva ihminen voi toimia täsmälleen noin. Ulosotossa on suojaosuus, jonka saa käyttää ihan miten itse haluaa. 600 euron kampaajakulut ovat jotain vääristelyä. Eiköhän tuokin ole liittynyt siihen aikaan, kun ne velat ovat kertyneet. Tässä menee monilla nyt pahasti sekaisin holtiton rahankäyttö ja niiden seurausten kanssa eläminen (menneisyys ja nykyisyys). 

Tuskin tuo suojaosuus riittää kaikkeen kulutukseen. Eli jokin ei täsmää. 

Vierailija
94169/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on tullut sama mieleen. Tosi syvällä on ajatus, että ylipainoisesta ihmisestä ei ole mihinkään ja tämä on ainoa ominaisuus, mitä ihmisessä nähdään.

Ja tuntuu myös, että nämä ovat työttömiä, kun ihan tosissaan väitetään, että "tuollaiset" eivät saa töitä. Kyllä työelämässä on paljonkin tällaisia ihmisiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikeaa kuvitella, mistä tällainen kuvitelma tulee, ellei itse olla jotenkin pettyneitä työelämään ja keksitty itselleen tekosyitä, miksi töihin on niin vaikeaa päästä ja sinne pääsee vain moitteettomissa mitoissa olevat velattomat ihmiset. 

Mulle lievästi ylipainoisena on ollut varsin voimauttavaa nähdä nainen, joka ei jatkuvasti peittele tai häpeile kilojaan, mieti edullisimpia kuvakulmia tai mahdollisimman moitteetonta olemusta VAIKKA tietää kameroiden kuvaavan jatkuvasti. Että voi vaan olla oma itsensä makkaroineen kaikkineen. Se on kaunista!

Minä ylipainoisena en välitä kenenkään ulkonäöstä, mutta kiusaamista, öykkäröintiä en missään nimessä siedä. Se näkyy voittoäänestyksessä, jossa on näinollen vain kaksi vaihtoehtoa. Molempien nimet alkavat A kirjaimella.

Vierailija
94170/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän talosta poistui iso persoona joka toi kontenttia.

Mitä tuota Alman lanseeraamaa kontenttia pälättämään, käytä suomenkieltä!

Pekka on iso persoona, joka toi iloksemme myös kohellusta.

Vierailija
94171/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just Juufinin videon youtubesta, viikko 9. Hauska pätkä bb talosta, sykettä, hapansilakkaa, pullonpyöritystä, ym.

En ymmärrä noita juufinin videoita. Ensinnäkin minua ärsyttää se puhe- ja käsittelytyyli. Yritin kuitenkin ihan "yleissivistyksen" takia mennä katsomaan tämän kauden videoita, mutta uusin oli joku monen viikon takainen. Ketä oikeasti kiinnostaa katsoa jotain yli parin viikon takaisia tapahtumia? Höhöö, onpas hauskaa. 

Mua ärsyttää niissä se kertojan sössöttävä ääni.

Vierailija
94172/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikille.

No onpas typerää. Eli joku saa käytännössä rahaa ihan noin vain ilman mitään kilpailua tai uhrauksia. Miten suuri summa tuo sitten on, että sitä olisi edes järkevää jakaa? Miksei sitä vain lisätä voittopottiin? Jos Anssin saama lahjakortti tuntui ikävältä, niin kyllä tuntuu tämäkin. Ja miten tuon sitten saa jakaa, jos sitä ei saa jakaa kaikkien kesken. Voidaanko se jakaa esimerkiksi siten, että kaikki muut saavat osan paitsi Anssi, joka sai jo lahjakortin? 

matkalahja kortti oli tehtävä jonka Anssi suoritti viime tipalla. Olisiko pitänyt luovuttaa, sehän on luuseri meininkiä. Hienoa Anssi! 

missä sanoin mitään tuollaista. sanoin vain, että se tuntui ikävältä, koska jollekulle muulle se olisi ollut isompi juttu. Nimenomaan, koska se reilu kilpailukin tuntui pahalta, niin tämä  tuntuu sen takia vielä pahemmalta, kun tässä ei ole edes sitä reilua kilpailua. 

Pointti oli, että joka tapauksessa summaa ei saa jakaa kaikkien kesken, joten riittääkö esim, että jätetään jaosta pois yksi asukas, joka sai jo isomman palkinnon. Se olisi tällä hetkellä reiluin jakoperuste, jonka keksin, ellei täysi tasajako ole sallittu. 

Vierailija
94173/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikille.

No onpas typerää. Eli joku saa käytännössä rahaa ihan noin vain ilman mitään kilpailua tai uhrauksia. Miten suuri summa tuo sitten on, että sitä olisi edes järkevää jakaa? Miksei sitä vain lisätä voittopottiin? Jos Anssin saama lahjakortti tuntui ikävältä, niin kyllä tuntuu tämäkin. Ja miten tuon sitten saa jakaa, jos sitä ei saa jakaa kaikkien kesken. Voidaanko se jakaa esimerkiksi siten, että kaikki muut saavat osan paitsi Anssi, joka sai jo lahjakortin? 

ei saanut hyvää hyvyyttään , vaan se oli kilpailu ja Anssin intohimo mm on kilpaileminen. Ei antanut periksi vaikka palikat tippui joka käänteessä vaan yritti viimeiseen asti ja Voitti. 

Vierailija
94174/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle on tullut sama mieleen. Tosi syvällä on ajatus, että ylipainoisesta ihmisestä ei ole mihinkään ja tämä on ainoa ominaisuus, mitä ihmisessä nähdään.

Ja tuntuu myös, että nämä ovat työttömiä, kun ihan tosissaan väitetään, että "tuollaiset" eivät saa töitä. Kyllä työelämässä on paljonkin tällaisia ihmisiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikeaa kuvitella, mistä tällainen kuvitelma tulee, ellei itse olla jotenkin pettyneitä työelämään ja keksitty itselleen tekosyitä, miksi töihin on niin vaikeaa päästä ja sinne pääsee vain moitteettomissa mitoissa olevat velattomat ihmiset. 

Mulle lievästi ylipainoisena on ollut varsin voimauttavaa nähdä nainen, joka ei jatkuvasti peittele tai häpeile kilojaan, mieti edullisimpia kuvakulmia tai mahdollisimman moitteetonta olemusta VAIKKA tietää kameroiden kuvaavan jatkuvasti. Että voi vaan olla oma itsensä makkaroineen kaikkineen. Se on kaunista!

Minä ylipainoisena en välitä kenenkään ulkonäöstä, mutta kiusaamista, öykkäröintiä en missään nimessä siedä. Se näkyy voittoäänestyksessä, jossa on näinollen vain kaksi vaihtoehtoa. Molempien nimet alkavat A kirjaimella.

Joten ainoa tapa ilmaista tämä on haukkua läskiksi vaikka itsekin olet ylipainoinen etkä muka välitä ulkonäöstä? 

Vierailija
94175/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa Pekan  haastattelu.  

Katjaan aikoo ottaa yhteyttä.

En ole lukenut IS:n juttua, mutta pakkohan Pekan oli sanoa että ottaa naiseen yhteyttä, muuten mies olisi kuohittu lopullisesti. Köpelösti kävi Valtaojallekin.

Vierailija
94176/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se summa on??? Siis pe. Onpa jännää kuka sen tekee jos tekee. Ainoa on Anssi. Muut havittelee 30 000 miinus verot. 

Vierailija
94177/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän puhui jo talossa että ottavat yhteyttä

Vierailija
94178/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että he ovat miehiä, naisille ”kelpaa” ylipainoinen mies, miehille ei ylipainoinen nainen.

Vierailija
94179/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikille.

ei saanut hyvää hyvyyttään , vaan se oli kilpailu ja Anssin intohimo mm on kilpaileminen. Ei antanut periksi vaikka palikat tippui joka käänteessä vaan yritti viimeiseen asti ja Voitti. 

Sanoinko nyt jossain, että ei saanut hyvää hyvyyttään (mitä se edes tarkoittaa tässä yhteydessä). Totuus nyt vain on, että sympatiat oli niiden puolella, jotka olisivat sitä palkintoa enemmän arvostaneet. En missään vaiheessa sanonut, että Anssi sai sen väärillä perusteilla, mutta ei se tarkoita, ettei asia saisi harmittaa. 

Vierailija
94180/105262 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

koulutus ja työhistoria. Eriasia jos haet yliapinoisena lentoemoksi, persoonaraileriksi yms

Niin? kysyin, mikä tuon kommentoijan oma työ- ja rahatilanne on. Haluaisin ymmärtää, millainen ihminen näkee ylipainoisen työllistymisen mahdottomana. 

Ketju on lukittu.