Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Hyvä jos saivat Samir ja Taavi kahvit tänään pk:ssa kun hoitivat tangon purkamisen.
Ihan vainoissa Aki, Pekka ja Jassu kun haistavan kahvin hajun.
Toki Lassellekin olisi kuulunut puuronkeitto ja sämpyläntekopalkintona.
Taavi tai Samir voittoon! Eniten he sen tuolta ”ansaitsisivat” ihan vaan päivittäistä aktiivisuutta mietittäessä. Lassenkin rooli keittiövuoroissa on kyllä ihan ilmeinen.
Sitten on nämä ”mammanpojat” Aki ja Anssi, jotka selvästi tottuneet tulemaan valmiiseen pöytään ja nousemaan siitä valmiista pöydästä tekemättä mitään.
Tälläkin hetkellä Taavi on keittiössä siivoamassa ja Lasse auttaa, laiskottelijat makaavat sohvalla kunnes suuntaavat tupakalle tai pk-huoneeseen…
Pekkakin on jotenkin alkanut ärsyttämään paljon vähemmän kuin nämä laiskanpulleat Anssi ja Aki…
Hauska hetki kamera 1 klo 11:10 maissa, kun aki epäilee taavia ja samiria kahvin juonnista ja taavin reaktio :D
Vierailija kirjoitti:
Jassun valitukset alkoi taas sohvalta käsin. Eipä viimeksikään kun ärrälle pääsivät ottanut salaattia vaikka niin sen mainosti ottavansa, tuli paniini kädessä sieltä ulos.
Jassulle tuore tarkoittaa herkkuja.
Tietääkö joku, kuka esittää sen tankotanssi biisin? Soi koko ajan mun päässä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla särähti eilen korvaan kun Anssi sanoi että meinaa jäädä Helsinkiin viikoksi jos nyt tippuu.. luulis että haluis ensimmäisenä nähdä lapsensa! Varaa olis kuitenkin varmasti lentää Ouluun.. Samiriltakin kysyi että meinaako mennä Poriin jos tippuu ja Sami siihen että tottakai!
Vastaheränneenä vastakommentti:
Anssi on sanonut, että lapset hämmentyisivät enemmän, jos hän menisi pariksi päiväksi kotiin ja sitten taas häipyisi. Parempi lapsille, että hän on yhteenmenoon pois ja sitten "koti-
isänä".Luuletko, ettei Anssi ikävöi lapsia?
😂 no eihän sen tarvii kun käydä siellä finaalissa, max pari päivää olla pois! Hyvin ehtii viikon verran kotona olemaan! Lapset 10 ja 5 v niin tuskin ne tuosta hämmentyy. Kyllähän ne huomaa että isä tippui mutta ei tule kotiin…
Jätetääs ne Anssin lapset ulkopuolelle, eivät liity BB-taloon mitenkään. Anssi ei ole Suomen ainoa vanhempi, joka on välillä erossa lapsistaan eikä siitä varmasti lapsille mitään haittaa aiheudu. Ovat kyllä tottuneet isänsä matkatöihin ja poissaoloon. Sama se on monessa monessa muussakin perheessä ja ihan hyvin menee.[/quote
Tämä vaan kertoo Anssista ja hänen arvoistaan kaiken oleellisen. Mieti jos kyseessä olisi sun mies ja lasten isä.. kyllä mä ainakin loukkaantuisin..
Olen eri kelle vastasit mutta omakin mieheni on välillä töiden takia jopa kuukausia poissa kotoa. Vanhemman lapsen koulun takia tehty yhteinen päätös, että asun lasten kanssa Suomessa. Kaikkien arvot ei toki ole olla vain kotona neljän seinän sisällä lastensa kanssa aina, on toki muutakin elämää. Myös vanhemmilla. Hyvä vaan lapsille kun on täyspäiset ja jaksavat vanhemmat. Minkään ikäinen lapsi ei tarvitse vain kumpaakin vanhempaansa ympärilleen.
Eli sulle olisi ok että miehesi olisi Suomessa viikon mutta olisi eri kaupungissa kuin te eikä tulisi teitä katsomaan edes? Lomallehan tuo Anssi viikoksi jäisi, mietti vielä miten saa ajan kulumaan!
aiemmin sanoi Pekalle että ei lähde enää Hkiin kun toi loppuu. siis tule finaalipäivänä. Toivottavasti Anssi ei lähde tänään vaan Taavi tai Lasse, miksei Samirkin,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli huolissaan Anssin tiunnettavuudesta ja valtavista seuraajamääristä, mutta eipä näy missään Anssin someissa mainostettavan että pitäisi äänestää Anssia. Sen sijaan Samirin somet huutaa kuumana, että äänestäkää, äänestäkää. Hyvin massiivinen kampanja menossa Samirilla, avovaimoko masinoi vai hrendit?
Huomannut saman. Onko muuten koskaan ketään aikaisempaa asukasta tuutattu noin voimakkaasti somessa esille kuuin Samiria koko sen ajan mitä ollut talossa? Aika uskomatonta
Samiria mainostetaan kyllä tauotta useammallakin kanavalla, taitaa olla sekä henkilökohtaisia tilejä että musiikkiuraan liittyviä. Kova kampanja menossa. Miksiköhän Samir on muten halunnut salata katsojilta ja muilta asukkailta sen että on Porin M-roomin omistaja ja toimitusjohtaha?
Oliko toi M-Room se, mistä sanoi Minnalle, että sä taidat tietää kuka mä oon mutta älä paljasta muille?
Mitä salattavaa tuossa on? Pelkääkö Samir leimautuvansa homoseksuaaliksi kun sehän on stereotyyppinen uskomus miespuolisista kampaamoyrittäjistä?
Vierailija kirjoitti:
Pekasta näkee, että ei ole ensimmäistä kertaa joutunut kiusatuksi, osaa olla vastaamatta. Miten olisi, jos Taaville annettaisi samalla mitalla, vois tulla tuutin täydeltä. Valitus se kun jatkuu, ei jaksa enää seurata. Plaisuin kausi asukkaiden puolelta.
Taavitser alkais kyynelehtiä ja tuijottais kuin paalu jos sille sanoo pöööö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä suuresti familyman -Anssin logiikka: jos tippuisi ennen finaalia, ”ei viitsi viikon takia lähteä käymään lapsien luona Oulussa”.
Siis lähes 200000€ verotietojen mukaan tienannut ei viitsi ostaa parin tunnin menopaluu -lentoja lastensa luo?? Mä lentäisin lasteni luokse yhden tunninkin takia, viikkohan on ihan luxusta jos on ollut kolme kk erossa!
Jep, sama särähti korvaan. :(
Ei ihan kauheasti tunnu tuo jamppa perhettään kaipaavan.
Akin pitäisi esittää, eilenhän ne harjoitteli Anssin kanssa. Aki on vaan niin kömpelö
Vierailija kirjoitti:
Taavi tai Samir voittoon! Eniten he sen tuolta ”ansaitsisivat” ihan vaan päivittäistä aktiivisuutta mietittäessä. Lassenkin rooli keittiövuoroissa on kyllä ihan ilmeinen.
Sitten on nämä ”mammanpojat” Aki ja Anssi, jotka selvästi tottuneet tulemaan valmiiseen pöytään ja nousemaan siitä valmiista pöydästä tekemättä mitään.
Tälläkin hetkellä Taavi on keittiössä siivoamassa ja Lasse auttaa, laiskottelijat makaavat sohvalla kunnes suuntaavat tupakalle tai pk-huoneeseen…Pekkakin on jotenkin alkanut ärsyttämään paljon vähemmän kuin nämä laiskanpulleat Anssi ja Aki…
Pulleaksi ei heitä kyllä kutsuisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo nimi soijapojat, kun eihän soijaa pitäisi miesten syödä?
Niinpä, miehiä halveksiva nimitys. Miksei sitten vaikka laarditytöt myös?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Samirin sometileillä käydään kovaa mainoskampanjaa oman pojan puolesta. Seurasin jo ennen BB-taloa paria Samirin henkilökohtaista tiliä ja nyt kyllä pakko lopettaa kun pukkaa vaan Samirin äänestyskehotuksia jopa yv:llä.
Mulle oli kans tulu Samirin omalta tilitä viestiä että äänestäisin. Kukahan niitä ylläpitää, vaimo varmaan?
Vierailija kirjoitti:
En oo nähnyt kertaakaan taavia pekkaa akia ja anssia tiskaamassa
Tuollahan se Taavi just tiskaa. Ja on tiskannut aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä Taavi on keittiössä siivoamassa ja Lasse auttaa, laiskottelijat makaavat sohvalla kunnes suuntaavat tupakalle tai pk-huoneeseen…Pekkakin on jotenkin alkanut ärsyttämään paljon vähemmän kuin nämä laiskanpulleat Anssi ja Aki…
Siis oon niin samaa mieltä. Pekka ollut inhokki siitä saakka kun Minna häädettiin, mutat nyt Aki ja Anssi molemmat romahduttanut oikeen kerta heitolla itsensä sitä kauheammaksi.
Mitä ihmettä...Jassun pk-käyntejä on vain 2 näytetty koosteessa...
Oho, lähetys olikin vasta puolivälissä.
Seurataan tilannetta.
Kun Taavi, Lasse ja Jossu naureskelivat Akille tällä viikolla, sanoi Jossu lopuksi Akille: mä tiedän että en sovi sun suunnitelmiin mutta mä jatkan loppuun asti.
Röökipaikalla pari laiskiaista.
Jos jaksaisivat muuta tehdä kuin tulla valmiiseen pöytään.
Selän takana vaan jauhavat kun asiasta sanotaan.
Yhdessä tehden toi yhteisöelämäkin olisi mukavampaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä suuresti familyman -Anssin logiikka: jos tippuisi ennen finaalia, ”ei viitsi viikon takia lähteä käymään lapsien luona Oulussa”.
Siis lähes 200000€ verotietojen mukaan tienannut ei viitsi ostaa parin tunnin menopaluu -lentoja lastensa luo?? Mä lentäisin lasteni luokse yhden tunninkin takia, viikkohan on ihan luxusta jos on ollut kolme kk erossa!
Jep, sama särähti korvaan. :(
Ei ihan kauheasti tunnu tuo jamppa perhettään kaipaavan.
Ai täällä on tällainen Anssin mustamaalauskampanja kanssa menossa. Siksikö että tuntisit itsesi paremmaksi vanhemmaksi vai onko tämäkin Samirin kampanjoita, tuntuu porukka promoavan aika aggressiivisesti Samiria nyt ympäriinsä. Kiva nähdä, kuinka toimii, mikä lopputulos
Läyhäyskolimikosta puhumattakaan. J, L ja T ovat kiusanneet ja ivanneet Akia pitkin viikkoa.