Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
86681/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja?????????????????????????????????

Ei lähihoitajaksi pääse joka panikoi kaikkea ja joka ei halua opiskella.

En voisi kunvitella Jasmiinaa lähihoitajana, saapumassa klo 7 työpaikalleen,  jossa pitää tarttua töihin rivakasta. Ei tule mitään,  jos hoitaja alkaa huutamaan ja melskaamaan, johan siinä hoidettavat likaisissa  vaipoissaan saavat sydänkohtauksen.

No vaikea kuvitella Pekkaakin työssään, mutta uskon molempien toimivan työssään ihan hyvin.

BB talossa olo ei ole kuitenkaan työpaikka. Niin monella henkilöllä on työ-ja vapaaminä aivan erilaiset.

Myös joku mukavan tuntuinen hlö on esim hoitotyössä hyvinkin tyly. Ei uskalla tehdä persoonalla työtään. Tai ei oikeasti tykkää työstään.

Vierailija
86682/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville leikkaa elämän ensimmäistä kertaa nautaa. Akihan on kerran leikannut lihhaa Melodian aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86683/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä valitus alkoi taas Jassulta kun jäi lounaat ärrältä saamatta. Muitakin tietty ottaa pattii, mut eivät jää pitkäksi aikaa junnaamaan asiasta. Jassu on rasittava. Voiko olla tuollainen asioiden jankkaaja ja jossittelija ulkomaailmassa. Jos on, niin TODELLA RASKASTA SETTII KUUNNELLA. saakohan ohjeita pk:huoneessa. Käy/pyydetään usein sinne ja on pitkän aikaa

Vierailija
86684/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärin jos Jassun tanssi menee läpi. Ei oo sitä mitä piti, ei edes harjoittele vaan hokee että tekee oman näköisensä. Eihän Pekkakaan voi tehdä oman näköistä , siis keksiä lauseita yms ?!?!

Tällä Virtasen kaudella, vaikka Jassu seisoisi tuohon paaluun nojaten ja sormiaan napsutellen, Virtanen leikkaisi siitäkin koosteen jossa Jassu shuflaa kuin mestari, ja käskisi Hätösen, Vehviläisen ja BB podcastin juontajat keskustelemaan Jassun täydellisestä shufflesta, tai muutoin tulee kenkää.

Se on 110% varmaa että Jassun shufle tulee menemään täydellisesti läpi, jos se on vain Tuotannosta kiinni. Ja siitähän se on.

Ei näyttänyt Jassun tanssi siltä mitä piti ei. Ei edes harjoittele, kaikki aina riman alta.

Jassu olisi siitäkin raivonnut. "Eiiiiiii. Kymmenen viikkooo... Ei mä en kestä tätä. V ttu täällä on joku rima! Miten joku voi tällaisen laittaa tähän. Mun eteen. RIMAN! Mä en osaa. Mä en kestä, isoveli ei, ei rimaa!"

Ja seuraavana päivänä koosteessa Alma: "Jassu on kyllä hauska. Kymmenen viikon jälkeenkin löytyy Jassusta kontenttia, Mitä oot mieltä kun Jassu ihmetteli Rimaa, jonka alta muut menivät ikäänkuin oletusarvoisesti, mutta Jassu tajusi että Rima pitää poistaa?"

Podcastin juontaja: "Mä oon kyl kymmenen viikko kattonut ja Jassu on ainut talossa, joka ymmärtää mitä pitää tehdä näissä tehtävissä ja miten saada kauppasekunteja. Jassu heittäytyy täysillä ja Jassu on ehdottomasti shuflen tuore mestari. Suuret taiturithan tunnetaan siitä että he tekevät tavallisista asioista uuden näköisiä ja tässä ylös alas hyppimisessähän, on jotain sellaista lapsenomaista iloa ja"

Alma: "Mutta, jos mennään tästä Rimasta eteenpäin, niin Jassuhan on aina tehnyt asiat omalla tavallaan ja löytänyt niistä uusia puolia ja näkemyksiä, ja hänhän on tuonut sitä esiin esimerkiksi ensimmäisellä viikolla kun Sami kiusasi sekä häntä että Minnaa ja Pippaa, niin siinähän Jassu itkiessään, itkuisille Minnalle ja Pipalle totesi että suomalainen sosiaaliturva pitäisi muuttaa, mikä kertoo että Jassu, vaikka hän ehkä tahallaan häviää noissa tehtävissä, omaa kyllä sellaista ylivertaista viisautta ja ymmärrystä... Mutta meillä alkaa valitettavasti aika loppumaan taas...."

Jasmiinahan ON hauska!

Kun on asiat ok itsensä kanssa, niin tehtävien alussa Jasmiinan puhkeaminen valituksiin ja vastalauseisiin menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jasmiinan valittaminen on viatonta. Sen vuoksi se ei häiritse. Hän kuitenkin ottaa muut huomioon sympaattisella tavalla. Valittaminen jää hänen omaksi tavakseen reagoida dramaattisesti, se ei vahingoita muita eikä kohdistu muihin eikä muiden ominaisuuksiin. Kirosanoja voisi toki kaikki asukkaat välttää, kaikki ihmiset yleisestikin, jolloin ainakin vaikutatte fiksummilta.

Miksi se on viatonta?

Jasmiinan valitus kohdistuu sisäänpäin; "mä en jaksa", "mä en kestä", "oonks mä näin tyhmä".

Se ei kohdistu muihin, kuten "SÄ et osaa" ja "SÄ oot daiju" tms.

No juuri tämä! Jos viitsii oikeasti kuunnella, mitä se Jassun valitus on, sehän on vain kovaa itsekritiikkiä eikä ole tarkoitettu ilkeydeksi kenellekään muulle. Kun tämän ymmärtää, Jassua on paljon helpompi kuunnella ja pitää hauskana. 

Tällä palstalla keksitään Jassusta ominaisuuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Esimerkiksi rapujuhlien jälkeen täällä kiljuttiin, miten hirvittävän huonokäytöksinen Jassu on, kun ei edes pyydä anteeksi ja kiitä Akia hänen oksentelujen huolenpidosta. Kun Jassu kunnolla heräsi ja tuli suihkusta, hän pyysi moneen kertaan anteeksi sekä Akilta, Samilta että Pekalta. Siinä vaiheessa kummasti aiheesta vaiettiin eikä yksikään tullut myöntämään, että erehtyi Jassun suhteen. 

Eilen joku täällä mouhasi, miten Jassu röyhkeästi pakotti Akia antamaan viimeisen tupakka-askinsa ja kun Aki ei suostunut, pakotti sitten Anssin. Tämä mouhaaja vain sopivasti "unohti" mainita, että kyse ei ollut Akin viimeisestä askista ja Jassu tarjosi Akille 200 euroa eikä kyllä mitenkään edes pakottanut. Anssi taas ihan itse huikkasi Jassun selän takaa, että voi antaa tupakkaa, jos saa Jassulta kahvia, mutta kyllähän tämäkin kääntyi jotenkin Jassun pakottamiseksi ja ilkeäksi itsekkyydeksi. 

Vierailija
86685/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jaksaa vielä vatvoa pieleen mennyttä ärrää, muut pääsi jo yli.

Vierailija
86686/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä et Aki makoilee sohvalla. Lupasi jopa lihoja pilkkoa, mutta ei mennytkään kun sai Taavin tekemää ruokaa ja masu on nyt osapuilleen täynnä. Odotteleepi nyt sitten kun Jassu ja Ville saa ruuan tehtyä niin kyllä sitten taas maistuu. Miten voi olla noin patalaiska, jopa laiskempi kuin Jassu. Eikä yhtään oma-alotteisuutta Akilla. Kaikki aika menee tarkkailuun.

Näin monen viikon aikana vähiten keittiössä on varmaan näkynyt Anssia. Vasta seuraavaksi vähiten Akia, koska hänellä oli keittiömestarin tehtävä.

247 oon kytännyt. Melodia valtasi köökin mutta oon nähnyt Anssia köökissä silloinkin ja tällä viikolla ainakin 2 kertaa kun teki liha ruokaa. Pommi päivänä teki ruokaa, aloitti n klo 13 ja pommi läjähti klo 14. Aki ei oo tehnyt ruokaa asukkaille. Eikä Taavikaan, ei Jassu, omat sörsselit Samir Lasse. Pekkakaan ei oo tehnyt asukkaille ruokaa, 

Vierailija
86687/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L oli kans alkuun laskemas samirin rytmiä mutta sitten alkoi pelottaa et saa haukut pieleen menneestä yrityksestä ja oli kovaan ääneen ehdottamassa Anssi ja pekkaa laskemaan. Ylläri

Vierailija
86688/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Samirin ammatti on?

No ei ainakaan vanhusten vapaaehtoinen ulkoiluttaja eikä kalja kaataja. Puhumattaankaan yhteiskunnan elätti.

Samir juoksee ja soittaa kitaraa juostessaan.

Vierailija
86689/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä joel ruokaa kertaakaan?

Vierailija
86690/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihalla puhutaan kyllä samasta asiasta myös :)

Vierailija
86691/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa lienee tylsää ja aika vähän puheenaiheita enää. Kaikki vaan odottaa että loppuu. Siksi jauhavat pitkään hölmöistäkin asioista.

Vierailija
86692/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Samirin ammatti on?

No ei ainakaan vanhusten vapaaehtoinen ulkoiluttaja eikä kalja kaataja. Puhumattaankaan yhteiskunnan elätti.

Jahas, kiitos tästä. Nämähän onkin ne ainoat ammatit.

Vierailija
86693/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wi--tui----si meni. Olisivat laittaneet Anssin laskemaan niinku oli aluksi puhetta. Pekka omi ja Samir. 

Olihan Anssi laskijana Pekan kanssa, mutta ahneus voitti ja piti kesken laskennan lähteä Ärrälle valvomaan omia ruokaetujaan, vaikka oli sovittu Jassun hänen lounaansa hoitavan . Tässä taas kerran osoitus siitä itsekkyydestä.

Vierailija
86694/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö laittaa möykkääjälle jouluksi hapansilakka.. 🤣🤣🤣

Vierailija
86695/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei ainakaan vanhusten vapaaehtoinen ulkoiluttaja eikä kalja kaataja. Puhumattaankaan yhteiskunnan elätti.#

ja sä oot raskaampi kuin viisikään Jassuu :D

Vierailija
86696/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö laittaa möykkääjälle jouluksi hapansilakka.. 🤣🤣🤣

lahjoitat itsesi niin saa pahinta mahdollista

Vierailija
86697/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärin jos Jassun tanssi menee läpi. Ei oo sitä mitä piti, ei edes harjoittele vaan hokee että tekee oman näköisensä. Eihän Pekkakaan voi tehdä oman näköistä , siis keksiä lauseita yms ?!?!

Tällä Virtasen kaudella, vaikka Jassu seisoisi tuohon paaluun nojaten ja sormiaan napsutellen, Virtanen leikkaisi siitäkin koosteen jossa Jassu shuflaa kuin mestari, ja käskisi Hätösen, Vehviläisen ja BB podcastin juontajat keskustelemaan Jassun täydellisestä shufflesta, tai muutoin tulee kenkää.

Se on 110% varmaa että Jassun shufle tulee menemään täydellisesti läpi, jos se on vain Tuotannosta kiinni. Ja siitähän se on.

Ei näyttänyt Jassun tanssi siltä mitä piti ei. Ei edes harjoittele, kaikki aina riman alta.

Jassu olisi siitäkin raivonnut. "Eiiiiiii. Kymmenen viikkooo... Ei mä en kestä tätä. V ttu täällä on joku rima! Miten joku voi tällaisen laittaa tähän. Mun eteen. RIMAN! Mä en osaa. Mä en kestä, isoveli ei, ei rimaa!"

Ja seuraavana päivänä koosteessa Alma: "Jassu on kyllä hauska. Kymmenen viikon jälkeenkin löytyy Jassusta kontenttia, Mitä oot mieltä kun Jassu ihmetteli Rimaa, jonka alta muut menivät ikäänkuin oletusarvoisesti, mutta Jassu tajusi että Rima pitää poistaa?"

Podcastin juontaja: "Mä oon kyl kymmenen viikko kattonut ja Jassu on ainut talossa, joka ymmärtää mitä pitää tehdä näissä tehtävissä ja miten saada kauppasekunteja. Jassu heittäytyy täysillä ja Jassu on ehdottomasti shuflen tuore mestari. Suuret taiturithan tunnetaan siitä että he tekevät tavallisista asioista uuden näköisiä ja tässä ylös alas hyppimisessähän, on jotain sellaista lapsenomaista iloa ja"

Alma: "Mutta, jos mennään tästä Rimasta eteenpäin, niin Jassuhan on aina tehnyt asiat omalla tavallaan ja löytänyt niistä uusia puolia ja näkemyksiä, ja hänhän on tuonut sitä esiin esimerkiksi ensimmäisellä viikolla kun Sami kiusasi sekä häntä että Minnaa ja Pippaa, niin siinähän Jassu itkiessään, itkuisille Minnalle ja Pipalle totesi että suomalainen sosiaaliturva pitäisi muuttaa, mikä kertoo että Jassu, vaikka hän ehkä tahallaan häviää noissa tehtävissä, omaa kyllä sellaista ylivertaista viisautta ja ymmärrystä... Mutta meillä alkaa valitettavasti aika loppumaan taas...."

Jasmiinahan ON hauska!

Kun on asiat ok itsensä kanssa, niin tehtävien alussa Jasmiinan puhkeaminen valituksiin ja vastalauseisiin menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jasmiinan valittaminen on viatonta. Sen vuoksi se ei häiritse. Hän kuitenkin ottaa muut huomioon sympaattisella tavalla. Valittaminen jää hänen omaksi tavakseen reagoida dramaattisesti, se ei vahingoita muita eikä kohdistu muihin eikä muiden ominaisuuksiin. Kirosanoja voisi toki kaikki asukkaat välttää, kaikki ihmiset yleisestikin, jolloin ainakin vaikutatte fiksummilta.

Miksi se on viatonta?

Jasmiinan valitus kohdistuu sisäänpäin; "mä en jaksa", "mä en kestä", "oonks mä näin tyhmä".

Se ei kohdistu muihin, kuten "SÄ et osaa" ja "SÄ oot daiju" tms.

No juuri tämä! Jos viitsii oikeasti kuunnella, mitä se Jassun valitus on, sehän on vain kovaa itsekritiikkiä eikä ole tarkoitettu ilkeydeksi kenellekään muulle. Kun tämän ymmärtää, Jassua on paljon helpompi kuunnella ja pitää hauskana. 

Tällä palstalla keksitään Jassusta ominaisuuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Esimerkiksi rapujuhlien jälkeen täällä kiljuttiin, miten hirvittävän huonokäytöksinen Jassu on, kun ei edes pyydä anteeksi ja kiitä Akia hänen oksentelujen huolenpidosta. Kun Jassu kunnolla heräsi ja tuli suihkusta, hän pyysi moneen kertaan anteeksi sekä Akilta, Samilta että Pekalta. Siinä vaiheessa kummasti aiheesta vaiettiin eikä yksikään tullut myöntämään, että erehtyi Jassun suhteen. 

Eilen joku täällä mouhasi, miten Jassu röyhkeästi pakotti Akia antamaan viimeisen tupakka-askinsa ja kun Aki ei suostunut, pakotti sitten Anssin. Tämä mouhaaja vain sopivasti "unohti" mainita, että kyse ei ollut Akin viimeisestä askista ja Jassu tarjosi Akille 200 euroa eikä kyllä mitenkään edes pakottanut. Anssi taas ihan itse huikkasi Jassun selän takaa, että voi antaa tupakkaa, jos saa Jassulta kahvia, mutta kyllähän tämäkin kääntyi jotenkin Jassun pakottamiseksi ja ilkeäksi itsekkyydeksi. 

Jassu tarjosi 200 tupakka-askista. Hyvähän se on rahattoman tarjota ja "maksan sitten joskus". Anssi fiksuna ei halunnut kuin kahvikupin.

Vierailija
86698/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenellä 24/7 camera 2 kun oli tehtävä käydä ärrällä. Pekka ja Samir laskijat, Samir menee tahdissa ja hyräilee marssia ja lyö rintaan kädellä ja tehtävä loppu niin sano että hän ei laskenut. Toi olisi pitänyt antaa Anssille pelkästään. Tilannekomiikkaa. Että minä nauroin, ei oo aikoihin ollut BB ssa niin hauskaa. camera1 kuvaa kun asukkaat valitsee herkkuja, siinäkin nään komiikkaa. 

Samir sanoi, että voi lyödä tahtia, mutta ei pysty samalla laskemaan. Laskijat piti olla erikseen ja ne olivat Pekka ja Anssi. Ihan turha yrittää kääntää tuota Samirin syyksi.

Vierailija
86699/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne itsekkäät joiden oli pakko päästä sinne ärrälle olisi at toimineet laskijoina. Mutta ei kaikkien oli pakko pääsy valitsemaan sinne omat herkut

Vierailija
86700/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Pekka sanoi Jassulle valittamisesta, mutta ei kauan muistanut. Miten pilaa aina siilä toisten mielet.

Ketju on lukittu.