Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
86641/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin porukka on sitä mieltä että laskut meni sekaisin kun Lasse alkoi sekoilemaan väärien tuotteiden kanssa ja kyselemään muilta vaikka oli sovittu että ollaan hiljaa ettei laskija häriinny.

Mä katsoin vaan sivusilmällä, mut just katoin ku Anssi oli lopettanut laskemisen ku meni sekaisin. Anssi tuli itse ärrän ovelle huutelemaan ja kyselemään onko sitä tai tätä otettu, onko kylmäkaapista jne.Et jos joku sitä Pekan laskemista häiritsi nii se oli kyllä Anssi.

Vierailija
86642/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun tanssi piti olla shuffle. Ei ole opetellut, eli ei voi saada kauppasekunteja.

Luottautuu tietysti siihen että muut on opetelleet omansa ja sekunteja tulee sieltä :(

Kertoo kaiken Jassun toimista tällä kaudella. Fanit väittävät että Jassu on heittäytynyt tehtäviin.

Mihin tehtävään? Jassu ei ole kuin valittanut, ja viime viikolla pilannut tehtävän Samilta ja Lasselta (ja saanut siitä vielä tuotannolta kehut) ja välillä raivonnut, ja käynyt kerran jopa ihan pk-huoneessa raivoamassa, ja siitä hyvästä tehtävä vieläpä keskeytettiin ennenkuin hänet olisi pitänyt poistaa talosta.

Jassu on pelkkä siipeilijä, loinen, joka pitäisi jättää ruuatta kokonaan kun ei kerran tehtävät kiinnosta.

Mutta ei Virtanen fantasioidensa kohteelle tule sitä koskaan tekemään.

Jasmiina on eläytynyt tehtäviin. Hän on valittaessaan ja jopa pelätessäänkin jatkanut loppuun saakka.

Jasmiina etsi neuloja heinäsuovasti sitkeästi loppuun saakka, vaikka ei löytänyt, jolloin joku muu olisi jo luovuttanut. Hän eläytyi hyvin turisti-perheenäidiksi ja matkaoppaaksi. Jasmiina oli tosi hyvin rooliin heittäytynyt vauva tehtävässä.

Käkenä Jasmiina jaksoi kukkua pilke silmäkulmassa.

Ja rottakäärme-huoneeseen Jasmiina pakotti itsensä, vaikka pelkäsi tosi paljon. Siinä oli sitkeyttä ja pelkojen voittamista!!!

Muut tekivät ihan samat tehtävät, mutta valittamatta.

Jasmiina ei ole ylittänyt ketään tuolla talossa. Ei edes itseään.

Ja minun ei tarvitse muistuttaa siitä kuinka Jassu pilasi Lassen rankaisutehtävän, johon Lasse ja Sami heittäytyivät täysillä, kun Jassu taas halusi siinäkin mennä siitä mistä aita on matalin ja joka koosteeseen leikattiin niin että Sami vänkyröi, vaikka se oli Jassu, joka vänkyröi ja vielä pilasi sen tehtävän!

Ja tarvitseeko muistuttaa siitä pesukonehommasta? Jassu haluaa kuluttaa vettä ja energiaa, kun vaatimalla vaati että puurot pitää huuhdella pois, kun taas Sami tiesi että pesukone pesee koska se on siihen tehtävään rakennettu. Mutta muutkin ratkaisut noilta typeryksiltä perustuvat samanlaiselle tietämättömyydelle. Noin isolla porukalla, jossa kone on jatkuvasti täynnä ja jolla pestään usein, pitää pestä pitkällä ohjelmalla että se moska saadaan irti ja huuhdottua. Mutta nuo "säästäjät" käyttävät lyhyttä ohjelmaa, joka on tarkoitettu vain pienelle, nopealle, nestepitoiselle tiskille kuten kahvikupeille ja vastaaville. En ihmettele, eikä ihmetellyt Samikaan, miksi kyseinen laadukas pesukone on jatkuvasti tukossa, mutta sitähän ei muut tietoviisaat hyväksyneet kun se tieto tuli Samilta!

On kaksi paikkaa mihin Jassu on mennyt oma-aloitteisesti. Viltin alle ja tupakille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86643/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin porukka on sitä mieltä että laskut meni sekaisin kun Lasse alkoi sekoilemaan väärien tuotteiden kanssa ja kyselemään muilta vaikka oli sovittu että ollaan hiljaa ettei laskija häriinny.

Lasse sapotoi kaikkea mihin koskee. Ensimäiselläkin viikolla laittoi yksin Pekan. Akin, Anssin ja Pipan häätö äänestykseen. Vaikka joukkueen muilla jäsenillä oli erilaisia näkemyksiä valinnasta!

Ihanko yhdellä olisi tuommoinen valta. Kyllähän kaikkien äänet lasketaan. Lasse ei oo muuten nytkään häädössä, tiedoksi.

Vierailija
86644/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Samirin ammatti on?

Vierailija
86645/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tehtävä oli kyllä vaikea. Arvasin että pieleen menee. No taas saatiin siirrettyä ruokia.

Vierailija
86646/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärin jos Jassun tanssi menee läpi. Ei oo sitä mitä piti, ei edes harjoittele vaan hokee että tekee oman näköisensä. Eihän Pekkakaan voi tehdä oman näköistä , siis keksiä lauseita yms ?!?!

Tällä Virtasen kaudella, vaikka Jassu seisoisi tuohon paaluun nojaten ja sormiaan napsutellen, Virtanen leikkaisi siitäkin koosteen jossa Jassu shuflaa kuin mestari, ja käskisi Hätösen, Vehviläisen ja BB podcastin juontajat keskustelemaan Jassun täydellisestä shufflesta, tai muutoin tulee kenkää.

Se on 110% varmaa että Jassun shufle tulee menemään täydellisesti läpi, jos se on vain Tuotannosta kiinni. Ja siitähän se on.

Ei näyttänyt Jassun tanssi siltä mitä piti ei. Ei edes harjoittele, kaikki aina riman alta.

Jassu olisi siitäkin raivonnut. "Eiiiiiii. Kymmenen viikkooo... Ei mä en kestä tätä. V ttu täällä on joku rima! Miten joku voi tällaisen laittaa tähän. Mun eteen. RIMAN! Mä en osaa. Mä en kestä, isoveli ei, ei rimaa!"

Ja seuraavana päivänä koosteessa Alma: "Jassu on kyllä hauska. Kymmenen viikon jälkeenkin löytyy Jassusta kontenttia, Mitä oot mieltä kun Jassu ihmetteli Rimaa, jonka alta muut menivät ikäänkuin oletusarvoisesti, mutta Jassu tajusi että Rima pitää poistaa?"

Podcastin juontaja: "Mä oon kyl kymmenen viikko kattonut ja Jassu on ainut talossa, joka ymmärtää mitä pitää tehdä näissä tehtävissä ja miten saada kauppasekunteja. Jassu heittäytyy täysillä ja Jassu on ehdottomasti shuflen tuore mestari. Suuret taiturithan tunnetaan siitä että he tekevät tavallisista asioista uuden näköisiä ja tässä ylös alas hyppimisessähän, on jotain sellaista lapsenomaista iloa ja"

Alma: "Mutta, jos mennään tästä Rimasta eteenpäin, niin Jassuhan on aina tehnyt asiat omalla tavallaan ja löytänyt niistä uusia puolia ja näkemyksiä, ja hänhän on tuonut sitä esiin esimerkiksi ensimmäisellä viikolla kun Sami kiusasi sekä häntä että Minnaa ja Pippaa, niin siinähän Jassu itkiessään, itkuisille Minnalle ja Pipalle totesi että suomalainen sosiaaliturva pitäisi muuttaa, mikä kertoo että Jassu, vaikka hän ehkä tahallaan häviää noissa tehtävissä, omaa kyllä sellaista ylivertaista viisautta ja ymmärrystä... Mutta meillä alkaa valitettavasti aika loppumaan taas...."

Jasmiinahan ON hauska!

Kun on asiat ok itsensä kanssa, niin tehtävien alussa Jasmiinan puhkeaminen valituksiin ja vastalauseisiin menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jasmiinan valittaminen on viatonta. Sen vuoksi se ei häiritse. Hän kuitenkin ottaa muut huomioon sympaattisella tavalla. Valittaminen jää hänen omaksi tavakseen reagoida dramaattisesti, se ei vahingoita muita eikä kohdistu muihin eikä muiden ominaisuuksiin. Kirosanoja voisi toki kaikki asukkaat välttää, kaikki ihmiset yleisestikin, jolloin ainakin vaikutatte fiksummilta.

Miksi se on viatonta?

Jasmiinan valitus kohdistuu sisäänpäin; "mä en jaksa", "mä en kestä", "oonks mä näin tyhmä".

Se ei kohdistu muihin, kuten "SÄ et osaa" ja "SÄ oot daiju" tms.

Niinpä niin. Pitää taas muistuttaa siitä että Jassu oli viattomalla valittamisellaan, todella lähellä päätyä poistetuksi talosta. Sinä koosteen tuijottelijana sitä et nähnyt, mutta 247:n katsojat kuulivat muiden asukkaiden mikkien kautta Jassun raivoamisen kahden oven takaa, eli pk-huoneesta!

Että sellainen viaton, itseensä kohdistuva raivokohtaus, jossa kuului mm. se kuinka hän haukkui Virtasta ja muita asukaita ja jonka vuoksi pk-huoneessa kävi tuotannosta joku ihminen Jassun kanssa keskustelemassa, ennenkuin hänet heitettiin pk-huoneesta ulos ja tehtävä keskeytettiin tasan minuutti myöhemmin.

Jassu ei saanut varoitusta, mutta sen sijaan Pekkaa varoitettiin kun hän otti Jassun raivohuudot puheeksi talossa.

Vierailija
86647/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttivät aikaa ärrällä 5.45. Eli aika pahasti meni pieleen.

Vierailija
86648/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja?????????????????????????????????

Ei lähihoitajaksi pääse joka panikoi kaikkea ja joka ei halua opiskella.

Vierailija
86649/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttivät aikaa ärrällä 5.45. Eli aika pahasti meni pieleen.

Ihmettelen miten voi mennä noinkin pieleen, kun Samirin tahti oli aika tarkalleen sekunnin välein... Hyvä Pekka ja Anssi.

Vierailija
86650/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jassun ei anneta voittaa tätä kisaa. Jos niin käy, hän ottaa sen hyväksyntänä kamalalle käytökselleen. Sama pätee Anssiin ja itsekkyyteen. Toivon voittajaksi ihmistä, joka on kunnioittanut kanssakilpailijoita ja ollut ihmisiksi.

Vierailija
86651/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa , toi Jassun touhu ei ole tanssia nähnytkään.

Jasmiina häpäisee kaikki tanssijat,  kun tuollaista  tanssista kaukana olevaa jalkojen vähäistä heiluttelua tanssiksi kutsutaan.  Ei pitäisi puhua tassista, kun se ei sitä ole. 

Hei mummit, se Tanssi Tähtien Kanssa tulee ihan eri kanavalta sieltä teeveestä.

Vierailija
86652/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan liian hyvin tuon Jassun nälkäkiukun itsessäni. Kun tietää, että tuollaisesta kärsii, pitäisi olla aina ennakoimassa ja syödä edes jotain. Mököttämisellä ja raivoamisella pilaa vain kaikkien muidenkin tunnelman.

Vierailija
86653/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wi--tui----si meni. Olisivat laittaneet Anssin laskemaan niinku oli aluksi puhetta. Pekka omi ja Samir. 

Anssinhan pitikin laskea, mutta meni kai laskuissa sekaisin. Samir sanoi, että lyö pelkästään tahtia, ei laske itse ollenkaan. Pekka ja Anssi mokas tän tehtävän.

Helppo oli laskea yk-si, kak-si jne. kun kersantti Demnati marssi jälleen kerran Tattoossa metronomintarkasti. Tehtävä kaatui Anssin ahneuteen kun ei enää malttanut pysyä poissa kioskilta sen jälkeen kun varoitusääni Lasselle siellä törähti ja muut metelöinnillään häiritsivät sitten toista laskijaa, Pekkaa. Suhteeton osuus ja painotus on tuolla ruuan saannilla. Mun laskennan mukaan meni peräti reilun minuutin yli.

Vierailija
86654/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssin puudeli kävi ärrällä :D Sopivat ennen ärrälle menoa kuka tuo kenellekin ja mitä ruokaa. Anssi teki tilauksen Jassulle, mutta Aki otti siitä huolimatta ruokaa myös Anssille. On se uskomaton pöljä. 

Anssihan on Akille Jumalasta seuraava.

Vierailija
86655/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nää Samifanit jaksaa inttää ja jankuttaa ihan kuin se vaikuttaisi yhtään mihinkään.

Vierailija
86656/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jassun ei anneta voittaa tätä kisaa. Jos niin käy, hän ottaa sen hyväksyntänä kamalalle käytökselleen. Sama pätee Anssiin ja itsekkyyteen. Toivon voittajaksi ihmistä, joka on kunnioittanut kanssakilpailijoita ja ollut ihmisiksi.

Siis Lasse tai Aki.

Vierailija
86657/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun tanssi piti olla shuffle. Ei ole opetellut, eli ei voi saada kauppasekunteja.

Luottautuu tietysti siihen että muut on opetelleet omansa ja sekunteja tulee sieltä :(

Kertoo kaiken Jassun toimista tällä kaudella. Fanit väittävät että Jassu on heittäytynyt tehtäviin.

Mihin tehtävään? Jassu ei ole kuin valittanut, ja viime viikolla pilannut tehtävän Samilta ja Lasselta (ja saanut siitä vielä tuotannolta kehut) ja välillä raivonnut, ja käynyt kerran jopa ihan pk-huoneessa raivoamassa, ja siitä hyvästä tehtävä vieläpä keskeytettiin ennenkuin hänet olisi pitänyt poistaa talosta.

Jassu on pelkkä siipeilijä, loinen, joka pitäisi jättää ruuatta kokonaan kun ei kerran tehtävät kiinnosta.

Mutta ei Virtanen fantasioidensa kohteelle tule sitä koskaan tekemään.

Huonostipas olet katsonut ohjelmaa. Jassu esitti viime viikolla mm perheenäitiä ja siinä roolissa ei ollut kyllä mitään moitittavaa. Illalla vielä hihkui, miten paljon tykkäsi sen päivän tehtävästä ja nauroi rusketusraidoille. Seuraavana päivänä toimi Kreikan matkaoppaana. Työnsi turistibussia ja keksi tarinoita matkakohteista ihan kuten tehtävänantoon kuului. 

Muista tehtävistä voitaisiin mainita, miten paljon Jassu veti joukkuekapteenina ryhmänsä kanssa kelkkaa. Siinäkään ei valittanut pätkääkään. Bänditehtävässä räppäri ja keksi sanoituksia ihan siinä missä muutkin. En muista siitäkään yhtäkään valitusta, vaan pitivät Pekan ja Minnan kanssa hauskaa. Teatteritehtävässä toimi puvustajana ja sai siitä diplominkin. Tämän viikon tanssitehtävässä on innokkaasti harjoitellut villen kanssa sufflaustaan. Tästä löytyy ainakin bb:n somessa video, kun tanssii ja nauraa. Rapujuhlailtana oli ensimmäinen joka selitti ruotsinkielellä kirkkaanvärisistä sukellusveneistä ja oli siinäkin pelkästään täysillä mukana, toisin kuin esim Aki, joka päätyi pantomiimiin, vaikka ideana oli nimenomaan puhua ruotsia. Oli myös iloisena mukana ikea-huonekalun rakentamisessa antamassa ohjeita ruotsiksi. 

Lemmenjoella valitti paljon, mutta niin valitti monet muutkin. Ja ketkäs sieltä poistuivatkaan kesken, olikos pari urheilijatyttöä. Jassu veti loppuun asti. 

Ensimmäisellä viikolla ohjasi sinnikkäästi Akin ohjaamana kaivuria ja hassutteli Lassen kanssa raksamiehinä. 

Muurahaistehtävässä oli hulvaton toukka/teini Villen kanssa. 

Tässä nyt muutama esimerkki, joita tulee mieleen. 

Itse heittäisin vastakysymyksen, mitkä ovat ne kaikki tehtävät, joista Jassu on muka koko kauden ajan kokonaan kieltäytynyt. Onko sen isänpäivätehtävän lisäksi yhtäkään? Jatkuvasti täällä mouhataan, kun Jassu ei suostu tekemään mitään, mutta kyllä hän minun ruudussani on osallistunut ihan jokaiseen tehtävään ja moneen jopa ihan innoissaan. 

Vierailija
86658/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen suosii tyhmyyttä.

Täysin perusteetonta Jasmiinan suosimista koostelähetyksissä.👎

Vierailija
86659/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärin jos Jassun tanssi menee läpi. Ei oo sitä mitä piti, ei edes harjoittele vaan hokee että tekee oman näköisensä. Eihän Pekkakaan voi tehdä oman näköistä , siis keksiä lauseita yms ?!?!

Tällä Virtasen kaudella, vaikka Jassu seisoisi tuohon paaluun nojaten ja sormiaan napsutellen, Virtanen leikkaisi siitäkin koosteen jossa Jassu shuflaa kuin mestari, ja käskisi Hätösen, Vehviläisen ja BB podcastin juontajat keskustelemaan Jassun täydellisestä shufflesta, tai muutoin tulee kenkää.

Se on 110% varmaa että Jassun shufle tulee menemään täydellisesti läpi, jos se on vain Tuotannosta kiinni. Ja siitähän se on.

Ei näyttänyt Jassun tanssi siltä mitä piti ei. Ei edes harjoittele, kaikki aina riman alta.

Jassu olisi siitäkin raivonnut. "Eiiiiiii. Kymmenen viikkooo... Ei mä en kestä tätä. V ttu täällä on joku rima! Miten joku voi tällaisen laittaa tähän. Mun eteen. RIMAN! Mä en osaa. Mä en kestä, isoveli ei, ei rimaa!"

Ja seuraavana päivänä koosteessa Alma: "Jassu on kyllä hauska. Kymmenen viikon jälkeenkin löytyy Jassusta kontenttia, Mitä oot mieltä kun Jassu ihmetteli Rimaa, jonka alta muut menivät ikäänkuin oletusarvoisesti, mutta Jassu tajusi että Rima pitää poistaa?"

Podcastin juontaja: "Mä oon kyl kymmenen viikko kattonut ja Jassu on ainut talossa, joka ymmärtää mitä pitää tehdä näissä tehtävissä ja miten saada kauppasekunteja. Jassu heittäytyy täysillä ja Jassu on ehdottomasti shuflen tuore mestari. Suuret taiturithan tunnetaan siitä että he tekevät tavallisista asioista uuden näköisiä ja tässä ylös alas hyppimisessähän, on jotain sellaista lapsenomaista iloa ja"

Alma: "Mutta, jos mennään tästä Rimasta eteenpäin, niin Jassuhan on aina tehnyt asiat omalla tavallaan ja löytänyt niistä uusia puolia ja näkemyksiä, ja hänhän on tuonut sitä esiin esimerkiksi ensimmäisellä viikolla kun Sami kiusasi sekä häntä että Minnaa ja Pippaa, niin siinähän Jassu itkiessään, itkuisille Minnalle ja Pipalle totesi että suomalainen sosiaaliturva pitäisi muuttaa, mikä kertoo että Jassu, vaikka hän ehkä tahallaan häviää noissa tehtävissä, omaa kyllä sellaista ylivertaista viisautta ja ymmärrystä... Mutta meillä alkaa valitettavasti aika loppumaan taas...."

Jasmiinahan ON hauska!

Kun on asiat ok itsensä kanssa, niin tehtävien alussa Jasmiinan puhkeaminen valituksiin ja vastalauseisiin menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jasmiinan valittaminen on viatonta. Sen vuoksi se ei häiritse. Hän kuitenkin ottaa muut huomioon sympaattisella tavalla. Valittaminen jää hänen omaksi tavakseen reagoida dramaattisesti, se ei vahingoita muita eikä kohdistu muihin eikä muiden ominaisuuksiin. Kirosanoja voisi toki kaikki asukkaat välttää, kaikki ihmiset yleisestikin, jolloin ainakin vaikutatte fiksummilta.

Miksi se on viatonta?

Jasmiinan valitus kohdistuu sisäänpäin; "mä en jaksa", "mä en kestä", "oonks mä näin tyhmä".

Se ei kohdistu muihin, kuten "SÄ et osaa" ja "SÄ oot daiju" tms.

Niinpä niin. Pitää taas muistuttaa siitä että Jassu oli viattomalla valittamisellaan, todella lähellä päätyä poistetuksi talosta. Sinä koosteen tuijottelijana sitä et nähnyt, mutta 247:n katsojat kuulivat muiden asukkaiden mikkien kautta Jassun raivoamisen kahden oven takaa, eli pk-huoneesta!

Että sellainen viaton, itseensä kohdistuva raivokohtaus, jossa kuului mm. se kuinka hän haukkui Virtasta ja muita asukaita ja jonka vuoksi pk-huoneessa kävi tuotannosta joku ihminen Jassun kanssa keskustelemassa, ennenkuin hänet heitettiin pk-huoneesta ulos ja tehtävä keskeytettiin tasan minuutti myöhemmin.

Jassu ei saanut varoitusta, mutta sen sijaan Pekkaa varoitettiin kun hän otti Jassun raivohuudot puheeksi talossa.

Ei tietenkään Jasmiina, tai kukaan muukaan, saa varoitusta päiväkirjahuoneessa yksin puhuessaan. Se on juuri se paikka missä saa puhua. Se ei ole kiellettyä.

Pekka, tai kuka tahansa muu, saa varoituksen, jos puhuu henkilökohtaisista päiväkirjahuoneen asioista talossa muille asukkaille. Se on kiellettyä.

Vierailija
86660/105262 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat on arvailleet muinakin päivinä kellonaikoja ja jo silloin kiinnitin huomiota siihen, että Samirilla on ajantaju hukassa. Onkohan tuotanto tarkoituksella valinnut tällaisen ajanarvaustehtävän, jotta saavat siinä huonoksi tiedetyn Samirin varmuudella häätöön? Jos vastassa on pelkästään Taavi (ehkä myös Jassu?), Samir tippuu :(

Ketju on lukittu.