Muistatko vielä chatit?
Logo Lehmä
Laittakaa Daim ohje nyt äkkiä.
Viive?
Onko Miika vai Tiitu valvojana?
Sonkajärven top 5 muijat?
Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja, Toimitusjohtaja
Voitko olla mun palstasisko?
Turha syyllistää yh-äitejä. Ite oon kohta 14 vee ja toista odotan.
mä rakastan pikku gtä mä näin sen kerran yhel ostaril ja se katto mua
Juontaja käytätkö nahkahansikkaita?
Mun mielestä palohälytin on ihan turha. -MissSixty90.
tunteex kukaa markoo jostain itä suomesta. sil on mustat housut ja se ajaa vaalealla autolla....
Ostakaa aromipesä
itken... jätkä jätti 19 marraskuuta.. seuraavana päivänä ois tullu 1kk 2viikkoa täyteen :'(
Urheilullinen 54v 160kg mies Jämsästä etsii piukkaa 16-19v naista tälle illalle, laittakaas koodia tuleen.
Kommentit (226)
Pienemmillä kanavilla on vielä yön tunneilla chatteja mutta niihin ei enää kirjoittele kukaan. Teksti-tv:n puolella on pari aktiivista chattia mutta niihin kirjoittavat vain psykoosipotilat sekä romanit joiden aviomiehet ovat vankilassa.
Mtv:n txt-chattien kirjoittajat ovat niin selkeästi mustalaisia että silmiin sattuu..
Kiss chat oli jotenkin viaton, tulen surulliseksi kun mietin niitä aikoja. Nyt nekin ihmiset ovat jo nelikymppisiä tai osa jopa kuollut...
Chattien alkuaikoina teksti-tv:ssä moderoinnin hoiti tekoäly. Puhelinnumerot sensuroitiin, joten ne piti kirjoittaa kirjaimin.
Muistan kun tapasin kiss fm chatista erittäin upean 16v tytön, ollessani samanikäinen.
Oli hauskaa hänen kanssaan.
Se olikin hauskaa aikaa, kun ensin saatiin yhteys chattailemalla kasvottomina pelkästään ulkonäön kuvailun avulla, sitten myöhemmin meilissä vaihdettiin yhdet kuvat ja sen perusteella vihdoin pitkän ajan päästä uskallettiin myös tavata fyysisesti.
Silti se olis ehkä jopa hauskempaa, kuin tämä nykyinen deittisovellusaika.
Mä olin aina niin onnellinen ku tulin kippolasta duunista aamuyöllä ja tsätissä oli Miika tai NikoLa.
Pesi someajan mennen tullen. Mielestäni oli jännää ja hauskaa tavata ihmisiä tietämättä miltä nämä näyttävät. Eikä siinä mitään riskiä ollut kun sopi tapaamiset julkiselle paikalle esim. kauppakeskuksen aulaan.
onx tääl seuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???
juontaja onks sul sukkikset? tai nahkahousut?
Suomi24-chatit oli kyllä viimeisen päälle sisäpiirijengien aluetta, siellä sai randomit ihan rauhassa huudella eikä niitä noteerattu mitenkään ja nämä piiriläiset vaan jutteli keskenään.
Onko kellekään tuttu dc++? Siellä tuli roikuttua 2005 eteenpäin useampi vuosi. Sieltä löytyi eka seksikumppani ja parin dc-tutun kanssa olen vieläkin yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24-chatit oli kyllä viimeisen päälle sisäpiirijengien aluetta, siellä sai randomit ihan rauhassa huudella eikä niitä noteerattu mitenkään ja nämä piiriläiset vaan jutteli keskenään.
Sama juttu Ircissä (ei siis se galleria). Jos et tuntenut ihmisiä ennalta, ei sinulle kukaan mitään puhunut ikinä.
Oih:) Kirjoitin deitti-ilmoituksen teksti-TV:n chattiin, olin nimimerkillä ”Shampanjaa & mansikoita”. Sain noin neljäkymmentä käsinkirjoitettua kirjettä posterestante osoitteeseen. Kaikki kirjeet olivat asiallisia ja mukavasti kirjoitettu. Olin tositarkoituksella liikenteessä.
Mitä meidän ajallemme on tapahtunut? Kertakäyttökulttuuri on tullut parisuhteisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Oih:) Kirjoitin deitti-ilmoituksen teksti-TV:n chattiin, olin nimimerkillä Shampanjaa & mansikoita. Sain noin neljäkymmentä käsinkirjoitettua kirjettä posterestante osoitteeseen. Kaikki kirjeet olivat asiallisia ja mukavasti kirjoitettu. Olin tositarkoituksella liikenteessä.
Mitä meidän ajallemme on tapahtunut? Kertakäyttökulttuuri on tullut parisuhteisiinkin.
Juurikin hyviä aikoja ennen Tinderiä.
Mihin aloitusviestistä unohtui legendaarinen Aromipesä?
puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja puheenjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja.