Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Mun kallein hajuvesikokoelman tuoksu taitaa olla L'Occitane en Provence -merkin laventelin tuoksuinen hajuvesi. Se on ihana, raikas ja rauhoittava tuoksu ja maksaa vain parikymmentä euroa.
Kuinkahan pitkälle päästään ennen kuin joku tulee kommentoimaan kuinka hajuvedet on turhia eikä ole eläessään hankkinut ainuttakaan?
En ymmärrä mitä aloituksen kysymys tarkoittaa. Miksi joku haluaisi ostaa kallista hajuvettä? En ole ostanut yhtään hajuvettä ikinä.
Käytän yleensä Diorin tuoksuja, niitä on eri hintaisia.
Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊
Minun kallein hajuvesi on Memo Paris Shams Narcissus, jonka hinta on noin 500 euroa pullo. Olen aina ollut suuri Lady Gagan fani ja kun kuulin, että hän oli käyttänyt tätä hajuvettä, tiesin, että se oli minun hajuvesi! Se tuoksuu niin elegantilta ja naiselliselta ja minusta tuntuu, että se nostaa minut ylemmälle tasolle ja tekee minusta paremman ihmisen. Käytän sitä aina, kun haluan tuntua erityiseltä tai tahdon viestiä muille, että olen jotain enemmän kuin tavallinen pulliainen.
Minun kallein hajuvesi on Tom Ford Black Orchid, jonka hinta on noin 250 euroa pullo. Se tuoksuu niin mystiseltä ja salaperäiseltä ja minusta tuntuu, että se herättää minussa sisäistä voimaa ja itsetuntoa. Käytän sitä aina, kun haluan tuntua vahvalta ja itsenäiseltä tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta johonkin tärkeään tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun kallein hajuvesikokoelman tuoksu taitaa olla L'Occitane en Provence -merkin laventelin tuoksuinen hajuvesi. Se on ihana, raikas ja rauhoittava tuoksu ja maksaa vain parikymmentä euroa.
Miten noin halvalla edes pääsee? Mun hajuvesien halvimmat maksaa yli kymmenen kertaa enemmän
En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat tuhlata omaisuuttaan näihin kalliisiin hajuvesiin. Onhan se niin typerää maksaa satoja euroja yhdestä pullosta tuoksua, jota voi ostaa paljon halvemmalla.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi maksaa ylimääräistä rahaa jostain tuoksusta, kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä elämässä. Onhan se niin typerää antaa rahaa pois tuolle tavalle. Eikö ole parempi säästää rahaa tärkeämpiin asioihin kuten terveysmenoihin tai perheenjäsenten huomioimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊
Mun kallein hajuvesi on toi sama Marc Jacobs Daisy. Musta se tuoksuu niin raikkaalta ja nuorekkaalta ja musta tuntuu ihan siltä, että se tuo minulle energiaa ja positiivisuutta. Käytän sitä aina, kun tarvitsen piristystä tai haluan tuntua nuorekkaalta ja raikkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pitkälle päästään ennen kuin joku tulee kommentoimaan kuinka hajuvedet on turhia eikä ole eläessään hankkinut ainuttakaan?
Kolmen kommentin verran eteenpäin.
Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Minun kallein hajuvesi on Memo Paris Shams Narcissus, jonka hinta on noin 500 euroa pullo. Olen aina ollut suuri Lady Gagan fani ja kun kuulin, että hän oli käyttänyt tätä hajuvettä, tiesin, että se oli minun hajuvesi! Se tuoksuu niin elegantilta ja naiselliselta ja minusta tuntuu, että se nostaa minut ylemmälle tasolle ja tekee minusta paremman ihmisen. Käytän sitä aina, kun haluan tuntua erityiseltä tai tahdon viestiä muille, että olen jotain enemmän kuin tavallinen pulliainen.
"Olen Lady Gagan suurin fani". Mielipiteesi on juuri evätty ja hajuvetesi julistettu huonoksi.
Mun kallein hajuvesi on ehdottomasti Jo Malone Peony & Blush Suede joka maksaa yli 200 euroa pullo. Oliko muuta kysyttävää?
Mun kokoelman arvokkain tuoksu taitaa olla Ralph Lauren Romance. Se tuntuu niin lämpimältä ja käytän sitä aina kun haluan että oloni on erityisen lämpimä ja kotoisa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.
Jos tienaa rahansa itse niin saa käyttää ne mihin haluaa ja siihen setämiehillä ei ole minkäänlaista puuttumisen asiaa. t. N23
Dolce & Gabbana Light Blue. Maksaa yli huntin pullo. Tuoksuu tosi raikkaalta ja puuhtaalta.
Yves Saint Laurent Black Opium taitaa olla oman kokoelman kallein tuoksu. Hintaa en ulkomuistista muista, mutta tykkään tosi paljon sen tuoksusta. Saan siitä tosi paljon itsevarmuutta ja rohkeutta esim ennen työhaastattelua. Tuota kun laittaa pulssipisteisiin niin miehillä kääntyy päät ;) ja höynäyttäminen onnistuu
Jaahas täällä mammat on kokoontuneet ja he keskenään leveilevät sillä että kellä on kallein tuoksu. Hävetkää!
Minun kallein hajuvesi on Creed Aventus, jonka hinta on noin 250 euroa pullo. En voisi koskaan käyttää mitään muuta, sillä se tuoksuu niin raikkaalta ja miehiseltä. Sen tuoksu kestää pitkään ja siksi se sopiikin erinomaisesti toimistolle. T. mat.tek DI M30