Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Aki yllätti, että on kimpassa Pekan ja Anssin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on ruvennut ärsyttämään aina vaan enemmän. Aina suuna päänä ja valittamassa. Rasittava tyyppi.
On se kuitenkin paras tosta joukosta.
Vierailija kirjoitti:
toi anssi on niin komee
no ei ole.
Jos normi nimeämisiä vielä on niin Aki satavarmasti äänestyksessä ja Anssi. Pekka taitaa päästä vähällä vaikka itse samasta finaalikolmikosta huuteli pihalla jo ennen tätä eilistä Akin sanomista.
Vierailija kirjoitti:
jassulla ollut sutina jonkun kansanedustajan anssa
Teuvo Hakkaraisen kanssa varmaan. Teuvohan etsii aina niitä eksoottisia naisia ja Jassu on puoliksi turkkilainen.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on ruvennut ärsyttämään aina vaan enemmän. Aina suuna päänä ja valittamassa. Rasittava tyyppi.
Sama täällä naama on kun norsun v---u. teennäinen..
Vierailija kirjoitti:
toi anssi on niin komee
Nauratti tänään kun se tanssi niin tosissaan ja sen pyöreä naisen perä hytky lattian tasolla. 😂
Tais Akin möläytykset pilata voitto mahdollisuudet. Hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Aki yllätti, että on kimpassa Pekan ja Anssin kanssa.
En mä ymmärrä, mikä yllätys tuo muka oli. Aki hakeutui keltaiseen ryhmään heti alussa nähdessään Anssin ja Pekan ottaneen keltaiset nauhat. Anssi tuki Akia ekassa häädössä toivoen tämän olevan se, joka pääsee jatkoon. Pekka taasen suuttui Samille, kun tämä murkkutehtävän jälkeisenä aamuna heitti sen pidä kivaa kommentin vittumaiseen sävyyn pahantuuliselle Akille, joka oli muutoinkin jo saanut turhan paljon vittuilua osakseen kuhnurina olostaan. Kyllä nuo kolme ovat olleet siten alusta asti liitossa.
Jassu puheli vaikka mitä Samista nimeämisperusteena mutta yllärinä lähes ainoa mitä oli leikattu tähän klippiin oli että Samilla on koti-ikävä.
Vttu toi Anssi. "Mulla ihan sama fiilis", kommentoi Akille Akin juonitteluun. Mutta väitti sanoneensa: "Mulle ihan sama". Niin että Aki vaan bussin alle? Sanojensa myöntäminen olisi ollut tyylikästä. Hyi, pois se Anssi tuolta ja äkkiä
Samin porukat ym joista Jassu on määkinyt muitakaan nyt kun on äänestys. 👍👍👍👍
Jotenkin ihmetyttää, kuinka tuo Sami maailmassa pärjää. Täytyy elää aika suojattua elämää.
Anssista tulee vähäsen ehkä mieleen jä***miehet.
Kerrankin on mukava katsoa, kun ei ole mitään käryä voittajasta. Riippuu paljon, onko Taavi ja Lasse kumpikin finaalissa, nämä tulee jakaa paljon ääniä, kun taas Anssilla on oma kannattajakuntansa. Osa Akin kannattajista taisi hypätä Samirin kelkkaan. Villellä ja Jassulla ei ole jakoa finaalissa. Pekka ei tule voittaa, jos on Anssin, Samirin ja soijapoikien kanssa finaalissa. Jos Lasse tippuu ennen Taavia, niin Taavi taitaa voittaa.
Alma taas puhkuu innostuneena Jassu, Jassu, Jassu.
Anssin kuvan vois laittaa sanakirjaan persjalkasta kuvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vttu toi Anssi. "Mulla ihan sama fiilis", kommentoi Akille Akin juonitteluun. Mutta väitti sanoneensa: "Mulle ihan sama". Niin että Aki vaan bussin alle? Sanojensa myöntäminen olisi ollut tyylikästä. Hyi, pois se Anssi tuolta ja äkkiä
Ja nyt Alma kalastelee Samilta positiivisia asioita Jassusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kovin rehellistä. Tulee mieleen, että mistä muista asioista Anssi ei ole ollut rehellinen.
Mikä oli häädetyn kerma?