Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän käynnistää 247. Herjaa et olis tietoliikenneongelma eikä mee päälle. Onko muilla ollut tänään tätä ongelmaa?
Minä en voi katsoa Ruutu plussasta yhtään mitään läppärillä kun tulee koko ajan ilmoitus että "virhe ladattaessa mainoksia".
Aiemmin tänään toimi ihan hyvin, mutta muutama tunti sitten laitoin vähäksi aikaa kamerat kiinni ja nyt olen tunnin verran yrittänyt avata uudelleen, mutta ei vain toimi. Olen kirjautunut ulos ja takaisin sisään ja käynnistänyt koneenkin uudelleen, mutta ei vain toimi. Myös mitään muutakaan ohjelmaa ei pysty katsomaan Ruudusta. 😞
Ethän ole laittanut jotain mainoskieltoa päälle tai kieltänyt evästeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Villen pitää paapoa ja toimia tanssiopettajana Jasmiinalle?
Ono tanssitehtävä kauppatehtävä?
On ja se kuuluu Jassun tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on nolannut itsensä tietämättömyydellään jo monta kertaa. Miten on pystynyt elämään huomioimatta maailman tapahtumia ja kasvamaan täysin ilman yleissivistystä. Tuntuu tosi oudolta.
Onko saanut jonkun vapautuksen peruskoulusta? Ei noin tietämätön ole voinut suorittaa peruskoulua loppuun.
Näissähän oli paljon kysymyksiä, jotka olisi voinut päätellä talossa olleista tehtävistä, Inari, kukkuu, Apollo jne
Miksi Samir opetti porukkaa soittamaan bänditehtävässä? Miksi räppääjät keksivät yhdessä sanoja, vaikka lauloivat lauluissa eri kohtia? Miksi teatteritehtävässä ideoivat ja treenasivat esityksiä yhdessä? Miksi kannustivat toisiaan kelkan vedossa? Miksi miettivät yhdessä ketjureaktioradan eri kohtia ja neuvoivat toisiaan?
Onko lisää tyhmiä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän käynnistää 247. Herjaa et olis tietoliikenneongelma eikä mee päälle. Onko muilla ollut tänään tätä ongelmaa?
Minä en voi katsoa Ruutu plussasta yhtään mitään läppärillä kun tulee koko ajan ilmoitus että "virhe ladattaessa mainoksia".
Aiemmin tänään toimi ihan hyvin, mutta muutama tunti sitten laitoin vähäksi aikaa kamerat kiinni ja nyt olen tunnin verran yrittänyt avata uudelleen, mutta ei vain toimi. Olen kirjautunut ulos ja takaisin sisään ja käynnistänyt koneenkin uudelleen, mutta ei vain toimi. Myös mitään muutakaan ohjelmaa ei pysty katsomaan Ruudusta. 😞Ethän ole laittanut jotain mainoskieltoa päälle tai kieltänyt evästeet?
Siellä on joku häikkä tänään. Mulla on toiminut Ruutu+ moitteetta. koko BB-kauden ajan paitsi tänään mulle on tullut Big Brother nettisivulla olevasta Aki klipistä virhettä. Onneksi 24/7 on toiminut mulla tänäänkin.
Hiljaisuus on käsinkosketeltavaa talossa. Liittolaisetkaan eivät keskenään tohdi puhua. Kummatkaan niistä. Onpa kiva loppukausi.
Jännä nähdä, ketkä kaksi vielä päätyy Villen ja Jassun kaa häätöön. Ville silti varmaan putoaa.
Voitaisiinko ihanat ihmiset äänestää Anssi pois seuraavaksi? Hän on hyvä ihminen ja isä, mutta myös miljonääri, joka ei tarvitse rahoja. Lisäksi hän on voittanut niin paljon skaboja talossa, ettei hän mielestäni ansaitse koko Idan voittoa. 30 000 euroa on hänelle taskuraha.
Miksi saivat rubikin kuution?
Lasse ja Jasmiina voisi yhdessä lähteä tyhjiä päitä lyömään yhteen vaikka taluttaen Jasmiinan dogia. Puupäät oppisivat jotain ja voisi vaikka toinen vähän kutistua. Michelin mainokseen sinisillä uikkareilla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi saivat rubikin kuution?
samir yrittää pyöräillessään ratkaista sen, huikea ilmiömäinen akrobaatti esitys.
hyvinhän tuo alkoi, pyörä pysyy jo pitkän matkaa pystyssä.
Kyllä soisin rahat paljon mieluummin Anssille kuin Jacculle. Anssilla on sentään älliä päässään, Jaccu on aivan käsittämättömän tyhmä ja tietämätön yleisistä asioista. Arvostan paljon enemmän fiksuutta kuin jaccumaista tyhmyyttä.
kyllä samir parantaa kuin sika juoksua, toivottavasti voittaa koko pskan.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko ihanat ihmiset äänestää Anssi pois seuraavaksi? Hän on hyvä ihminen ja isä, mutta myös miljonääri, joka ei tarvitse rahoja. Lisäksi hän on voittanut niin paljon skaboja talossa, ettei hän mielestäni ansaitse koko Idan voittoa. 30 000 euroa on hänelle taskuraha.
No jos voittaja valitaan moisella tavalla, taloon pitää valita parikymmentä kouluttamatonta ja työtöntä ja arpoa kenelle voittoraha ojennetaan. Jos on isot tulot, voitosta menee yli puolet veroihin, ei kannata kadehtia.
Samir on selvää voittaja- ainesta.
Jos minulla oli tytär ja hän olisi yhtä tyhmä kuin Jassu, häpeäisin silmät päästäni! Miten Jassu on päässyt edes ala-asteelta läpi?
Tulin juuri. Huomasin että Jassu viimein häädössä. Ihanaa leijonat, ihanaa. Tästä hyvästä annan itselleni ruusuja 🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
kyllä samir parantaa kuin sika juoksua, toivottavasti voittaa koko pskan.
Samir on loistava ja taitava tyyppi. Nopeasti oppi tuon pyörällä ajonkin. Tosi hauska myös hänen keksimä sivupersoona Jari.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä soisin rahat paljon mieluummin Anssille kuin Jacculle. Anssilla on sentään älliä päässään, Jaccu on aivan käsittämättömän tyhmä ja tietämätön yleisistä asioista. Arvostan paljon enemmän fiksuutta kuin jaccumaista tyhmyyttä.
No ei tuo Anssikaan mikään älykkö ole.
Miksi ei voisi toimia? Yhteinen tehtävä ja kaikkihan nuo toisiaan tällaisissa auttaa, jos mahdollista.