Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Olisin laittanut ulos sen hömön. Jos ei se niin pelurien pelurin Anssin.
Sami oli tosi sorsittu talossa, etenkin Jassun takia. Jasmiina osaa olla tosi raivostuttava.
No nyt ei Samin tarvitse kuunnella Jassun naljailuja.
Vierailija kirjoitti:
Juhakiiiiii kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuota Elinaa vaivaa?
" Nyt voit juosta muiden luokse"
( Tilanne on kun Elina haastattelee tyyppiä pk huoneessa)
Kuin lapsilleen puhuisi. Meneekö roolit sekaisin:)No jos tyyppi näyttelee puolet taloajastaan pikkupoikaa ja näyttääkin ihan vanhoihin nahkoihin tehdyltä pikkupojalta niin tokihan sitä kohdellaan sellaisena.
Eihän Samilla mitään uskottavuutta ole yhtään mihinkään, ainakaan politiikkkaan.Ei todellakaan sellaista know-how:ta mistään paitsi jostain naurettavan lapsellisesta lautapelien teosta(:))).
Pelkkä vänkääjä ja periaatteessa kaikkea kyseenalaistava vinkuja. Varmaan joku sivari vielä, eihän tuo jaksaisi edes täyspakkausta kantaa kun se painaa 20 kg ja mies itse 45 kg.
No ei varmasti ole käynyt armeijaa.
Harmi ettei syntynyt 30 vuotta aiemmin. Silloin se oli velvollisuus ja tuollaisiakin näki intissä.
Kyllä ne jotenkin pärjäsi jos oli sisua. Itse kun kävin muistan kuinka cooperissa vain muutama jäi alle 2500 metrin tuloksen. Nykyään tulokset tässä:
"Varusmiesten Cooper-testin keskiarvo jäi vuonna 2020 alle 2400 metrin rajan kuten edeltävänäkin vuonna. Varusmiesten 12 minuutin juoksutestin eli Cooperin tulosten keskiarvo nousi hieman vuonna 2020. Tulosten keskiarvo oli 2377 metriä"
NAURETTAVA KESKIARVO!!!
Tällaista se sitten on, kun porukka ei katso 24/7 vaan uskoo jotain nettitrolleja. Sami on kertonut paljonkin armeijajuttuja talossa ja viimeksi eilen puhui, miten haluaisi taas mennä kertaamaan (eli on jo kerran käynyt).
. Sami on käynyt armeijan. Esm. Sebastian Tynkkynen ja Jussi Hallaaho ei ole käyneet armeejaa.
Minusta on nyt hieman noloa, kun tässä Anssin inhoajat nyt pitävät jonkinlaisena voittona sitä, että Ville jäi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Aki on Anssin pelinappula. Tuskinpa hänestä muuten välittäisi.
Taavi Lassen.
Täällä näköjään ihmetellään, että mitä Anssi tekee talossa kun ei tarvitse voittorahoja jne. Anssi on itse talossa avoimesti kertonut, että on tullut taloon vain sen takia, että saa julkiselle uralleen uutta nostetta ja lisää tunnettavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir on pelannut alusta lähtien.
Hyvä vertaus oli on susi lampaan vaatteissa.👍Aika luikuri tyyppi, kehuu kaikkia kenessäkään ei pienintäkään häikkää. Sai jo musiikkitehtävässä sen mitä hakee, nostessa uralleen.
Samir on kyllä tällä hetkellä talossa ainoa kontentin tuottaja. Huikea heittäytyminen tehtäviin ja parhaimmat jutut.
aika Kälämi. pisteet 2 Villelle ja Samille 1 ja kysyttiin niin haluaa Anssin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Sami-fanit. Miks nukuitte. Jos te olisitte äänestäneet Samia enemmän oltais saatu Anssi pihalle.
Mitä sä toisia tuut syyttelee, oisit sit ite äänestäny enemmän. Ehkä samilla ei loppujenlopuksi ollutkaan niin paljon faneja.
Me Ville-fanit pidettiin huoli siitä, että annetaan hänelle ääniä paljon. Meni sitten ykköseks. Siks kirjoitin "te Sami-fanit". Olisitte siis tehteet samoin Samin suhteen et paljon ääniä.
Vai tarkoitatko, että mun olis pitänyt äänestää sekä Villeä että Samia? :D
Jos oikeasti ville on suosikkisi, tottakai äänestät häntä. Mutta et kai oikeasti kuvittele, että hänellä on enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla ja että Villen äänet olivat ainoastaan hänen faneiltaan?
eri
En tietenkään. Tärkeintä oli saada Anssi pihalle. Mun ykkössuosikki ei ollut edes häädössä ollenkaan. ;)
No saitko Anssin pihalle? Niinpä.
Lue mun eka viesti. Nostettiin Ville ykköseks, onnistuttiin. Sanoit et samilla enemmän kannattajia. Olis kannattanut niiden sit äänestää samia niin se ei olis tippunut vaan Anssi. Nyt sit nukkuvat sami-fanit menetti hänet. Niinpä.
MINÄ ÄÄNESTIN SAMIA. Mutta kun pässit äänestävät Villeä, vaikka eivät ole edes Villen faneja, niin minkäs minä sille mahdan.
No Samiako olisi pitänyt äänestää vaikka ei ole Samifani? Samifanien logiikka cusee.
Jos et ole Sami-fani -> et äänestä Samia. Jos et ole Anssi-fani -> et äänestä Anssia. Jos et ole Ville-fani -> et äänestä Villeä.
Jos suosikkisi ei ole häätöäänestyksessä -> suosikkisi on turvassa, joten ei tarvitse äänestää ketään!
Mikä tässä logiikassa kusee?
Se ettet tajua sitä että Villeä äänestäneet ovat voineet olla kenen vaan asukkaan faneja jotka tajusivat tuossa raossa mahdollisuuden tiputtaa vahva loppukilpailija Sami.
Samin tippuminen oli puhtaasti kiinni Samifaneista.
Samie enemmän vaan juttua kehiin, ei ollenkaan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi tykkäsin Anssista, mutta tyypin ylimielisyys on viime aikoina alkanut todellakin nousta yhä enemmän esiin. Jopa asukkaat itse puhuvat Anssin ylimielisyydestä, joten tämä ei ole pelkkä tv-katsojien harha.
Anssi on jäljellä olevista kilpailijoista se, joka vähiten tarvitsee voittopotin muutenkaan.
TÄMÄ EI OLE SOSSUPUMMIEN AUTTAMIS KISA. LUSMUT JA ELÄTIT TIENATKOON MUUTEN RAHANSA.
TÄMÄ EI OLE ENTISEN NUORISO/TAPARIKOLLISEN ILMAINEN 12 VIIKON TV-MAINOS.
PARASIITTI MAKSAKOON MAINOSAJASTAAN NIINKUIN MUUTKIN WANNABE JULKKIKSET!
MAINOSTAAHAN SE JASSUKIN ILMAISEKSI ITSEÄÄN. SAA TYÖTODISTUKSEN. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään ihmetellään, että mitä Anssi tekee talossa kun ei tarvitse voittorahoja jne. Anssi on itse talossa avoimesti kertonut, että on tullut taloon vain sen takia, että saa julkiselle uralleen uutta nostetta ja lisää tunnettavuutta.
Ei kai tuota kovinkaan moni ole ihmetellyt. On vain ihmetelty, kuka Anssia äänestää. Ja vastakommenttina noihin Taavin yrittäjyysihmettelyihin on heitetty, että mitä Anssikaan sitten tekee talossa.
Myös Pekan antamat nimeämisperustelut ihan kauden alkupuolella (Taaville) antaisivat mukavaa twistiä taloon. Sellainen video maanantaiaamuna talon telkkariin, kiitos :)
aamulla pommi Anssilla, ojensi Taaville ja nyt Akilla.
Anssi ulos. Rupeaa niin suututtamaan, kun Anssi on ainakin omasta mielestään toisten yläpuolella.
Anssi voittaa kilpailut. Anssi vastaa puhelimeen. Tämä menee liian pitkälle.
Talossa on vain Anssi, muut ei mitään. Anssilla on rahaa, muilla ei.
Anssi saa lisää huomiota, koska on kaikkien mielestä muita parempi.
Anssi saa matkalahjakortin, pikkurahoja, tuumii Anssi.
Anssi tienaa monin verroin enemmän, kuin kukaan muu talossa oleva. Talossa on vain Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Ja on tuollakin jo suunnitellut mitä kaikkia videoita aikoo bb:stä kanavalleen tehdä. Tosin jaksaako bb-aiheiset videot kovin kauan kauden päättymisen jälkeen ihmisiä kiinnostaa? Voihan se olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir on pelannut alusta lähtien.
Hyvä vertaus oli on susi lampaan vaatteissa.👍Aika luikuri tyyppi, kehuu kaikkia kenessäkään ei pienintäkään häikkää. Sai jo musiikkitehtävässä sen mitä hakee, nostessa uralleen.
Samir on kyllä tällä hetkellä talossa ainoa kontentin tuottaja. Huikea heittäytyminen tehtäviin ja parhaimmat jutut.
aika Kälämi. pisteet 2 Villelle ja Samille 1 ja kysyttiin niin haluaa Anssin ulos.
Niin...? Hänhän kertoi, että antaa nimeämispisteet aina vain kyseisen viikon suoritusten perusteella.
Annoin muutaman äänen Anssille. Hyvä BB asukas varsinkin kun on kyse tehtävistä ja kilpailuista. Diggaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on nyt hieman noloa, kun tässä Anssin inhoajat nyt pitävät jonkinlaisena voittona sitä, että Ville jäi taloon.
24/7 katsoja tässä häviää, kun tällainen tapettiliihottelija etenee pelinappulana kenties finaaliin. Minuakin ärsytti Sami, mutta toi kivasti kontenttia taloon. Läyhä -Jassukin pääsee nyt liian helpolla, kun hänen kaverinsa pysyvät talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Sami-fanit. Miks nukuitte. Jos te olisitte äänestäneet Samia enemmän oltais saatu Anssi pihalle.
Mitä sä toisia tuut syyttelee, oisit sit ite äänestäny enemmän. Ehkä samilla ei loppujenlopuksi ollutkaan niin paljon faneja.
Me Ville-fanit pidettiin huoli siitä, että annetaan hänelle ääniä paljon. Meni sitten ykköseks. Siks kirjoitin "te Sami-fanit". Olisitte siis tehteet samoin Samin suhteen et paljon ääniä.
Vai tarkoitatko, että mun olis pitänyt äänestää sekä Villeä että Samia? :D
Jos oikeasti ville on suosikkisi, tottakai äänestät häntä. Mutta et kai oikeasti kuvittele, että hänellä on enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla ja että Villen äänet olivat ainoastaan hänen faneiltaan?
eri
En tietenkään. Tärkeintä oli saada Anssi pihalle. Mun ykkössuosikki ei ollut edes häädössä ollenkaan. ;)
No saitko Anssin pihalle? Niinpä.
Lue mun eka viesti. Nostettiin Ville ykköseks, onnistuttiin. Sanoit et samilla enemmän kannattajia. Olis kannattanut niiden sit äänestää samia niin se ei olis tippunut vaan Anssi. Nyt sit nukkuvat sami-fanit menetti hänet. Niinpä.
MINÄ ÄÄNESTIN SAMIA. Mutta kun pässit äänestävät Villeä, vaikka eivät ole edes Villen faneja, niin minkäs minä sille mahdan.
No Samiako olisi pitänyt äänestää vaikka ei ole Samifani? Samifanien logiikka cusee.
Jos et ole Sami-fani -> et äänestä Samia. Jos et ole Anssi-fani -> et äänestä Anssia. Jos et ole Ville-fani -> et äänestä Villeä.
Jos suosikkisi ei ole häätöäänestyksessä -> suosikkisi on turvassa, joten ei tarvitse äänestää ketään!
Mikä tässä logiikassa kusee?
Se ettet tajua sitä että Villeä äänestäneet ovat voineet olla kenen vaan asukkaan faneja jotka tajusivat tuossa raossa mahdollisuuden tiputtaa vahva loppukilpailija Sami.
Samin tippuminen oli puhtaasti kiinni Samifaneista.
Tottakai minä sen tajuan ja nimenomaan sitä kritisoinkin! Sami on nimenomaan vahva loppukilpailija, joten eikö ole mielestäsi väärin, että tällaiset lussu-Villet sitten porskuttavat finaaliin ilman oikeaa kannatusta?
Ja Sami-fanejakin minä tässä kritisoin, kun heistäkin monet äänestivät Villeä saadakseen Anssin pois. Eivät vain tajunneet, että samalla kasvattavat Samin lähdön riskiä. Onhan tämä nähty jo monta kertaa aiemminkin eikä porukka vieläkään tajua.
Anssi on nopea liikkeissän ja tykkään kun Anssi lukee tiedotteet. Saa selvän ja jos joku ei ymmärrä niin selittää. Monella on vähän tankkaamista tuo lukeminen.
Mikä pomo toi Lasse luulee olevansa? Ei ole talon pomo. Tekee huonoa ilmapiiriä taloon.