Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
83341/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijapojat kotiin tällä viikolla, ei jaksa tuota kulissia enää.

Vierailija
83342/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhakiiiiii kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuota Elinaa vaivaa?

" Nyt voit juosta muiden luokse"

( Tilanne on kun Elina haastattelee tyyppiä pk huoneessa)

Kuin lapsilleen puhuisi. Meneekö roolit sekaisin:)

No jos tyyppi näyttelee puolet taloajastaan pikkupoikaa ja näyttääkin ihan vanhoihin nahkoihin tehdyltä pikkupojalta niin tokihan sitä kohdellaan sellaisena.

Eihän Samilla mitään uskottavuutta ole yhtään mihinkään, ainakaan politiikkkaan.

Ei todellakaan sellaista know-how:ta mistään paitsi jostain naurettavan lapsellisesta lautapelien teosta(:))).

Pelkkä vänkääjä ja periaatteessa kaikkea kyseenalaistava vinkuja. Varmaan joku sivari vielä, eihän tuo jaksaisi edes täyspakkausta kantaa kun se painaa 20 kg ja mies itse 45 kg.

No ei varmasti ole käynyt armeijaa.

Harmi ettei syntynyt 30 vuotta aiemmin. Silloin se oli velvollisuus ja tuollaisiakin näki intissä.

Kyllä ne jotenkin pärjäsi jos oli sisua. Itse kun kävin muistan kuinka cooperissa vain muutama jäi alle 2500 metrin tuloksen. Nykyään tulokset tässä:  

"Varusmiesten Cooper-testin keskiarvo jäi vuonna 2020 alle 2400 metrin rajan kuten edeltävänäkin vuonna. Varusmiesten 12 minuutin juoksutestin eli Cooperin tulosten keskiarvo nousi hieman vuonna 2020. Tulosten keskiarvo oli 2377 metriä" 

NAURETTAVA KESKIARVO!!!

Tällaista se sitten on, kun porukka ei katso 24/7 vaan uskoo jotain nettitrolleja. Sami on kertonut paljonkin armeijajuttuja talossa ja viimeksi eilen puhui, miten haluaisi taas mennä kertaamaan (eli on jo kerran käynyt). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83343/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tykkäsin Anssista, mutta tyypin ylimielisyys on viime aikoina alkanut todellakin nousta yhä enemmän esiin. Jopa asukkaat itse puhuvat Anssin ylimielisyydestä, joten tämä ei ole pelkkä tv-katsojien harha.

Anssi on jäljellä olevista kilpailijoista se, joka vähiten tarvitsee voittopotin muutenkaan.

TÄMÄ EI OLE SOSSUPUMMIEN AUTTAMIS KISA. LUSMUT JA ELÄTIT TIENATKOON MUUTEN RAHANSA.

TÄMÄ EI OLE ENTISEN NUORISO/TAPARIKOLLISEN ILMAINEN 12 VIIKON TV-MAINOS.

PARASIITTI MAKSAKOON MAINOSAJASTAAN NIINKUIN MUUTKIN WANNABE JULKKIKSET!

Vierailija
83344/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on taas tööt.

Vierailija
83345/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkuviikolla Lasse ei suorittanut tehtäväänsä vaan hihitteli itse ja laittoi Akin yksin tekemään kaikki p*skahommat. Siinä kohtaa laski lassen pisteet eikä ne siitä enää nouse.

Vierailija
83346/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Sami-fanit. Miks nukuitte. Jos te olisitte äänestäneet Samia enemmän oltais saatu Anssi pihalle.

Mitä sä toisia tuut syyttelee, oisit sit ite äänestäny enemmän. Ehkä samilla ei loppujenlopuksi ollutkaan niin paljon faneja.

Me Ville-fanit pidettiin huoli siitä, että annetaan hänelle ääniä  paljon. Meni sitten ykköseks. Siks kirjoitin "te Sami-fanit". Olisitte siis tehteet samoin Samin suhteen et paljon ääniä.

Vai tarkoitatko, että mun olis pitänyt äänestää sekä Villeä että Samia? :D

Jos oikeasti ville on suosikkisi, tottakai äänestät häntä. Mutta et kai oikeasti kuvittele, että hänellä on enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla ja että Villen äänet olivat ainoastaan hänen faneiltaan? 

eri

En tietenkään. Tärkeintä oli saada Anssi pihalle. Mun ykkössuosikki ei ollut edes häädössä ollenkaan. ;)

No saitko Anssin pihalle? Niinpä. 

Lue mun eka viesti. Nostettiin Ville ykköseks, onnistuttiin. Sanoit et samilla enemmän kannattajia. Olis kannattanut niiden sit äänestää samia niin se ei olis tippunut vaan Anssi. Nyt sit nukkuvat sami-fanit menetti hänet. Niinpä.

MINÄ ÄÄNESTIN SAMIA. Mutta kun pässit äänestävät Villeä, vaikka eivät ole edes Villen faneja, niin minkäs minä sille mahdan. 

No Samiako olisi pitänyt äänestää vaikka ei ole Samifani? Samifanien logiikka cusee.

Jos et ole Sami-fani -> et äänestä Samia. Jos et ole Anssi-fani -> et äänestä Anssia. Jos et ole Ville-fani -> et äänestä Villeä. 

Jos suosikkisi ei ole häätöäänestyksessä -> suosikkisi on turvassa, joten ei tarvitse äänestää ketään! 

Mikä tässä logiikassa kusee? 

Vierailija
83347/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi tykkäsin Anssista, mutta tyypin ylimielisyys on viime aikoina alkanut todellakin nousta yhä enemmän esiin. Jopa asukkaat itse puhuvat Anssin ylimielisyydestä, joten tämä ei ole pelkkä tv-katsojien harha.

Anssi on jäljellä olevista kilpailijoista se, joka vähiten tarvitsee voittopotin muutenkaan.

TÄMÄ EI OLE SOSSUPUMMIEN AUTTAMIS KISA. LUSMUT JA ELÄTIT TIENATKOON MUUTEN RAHANSA.

TÄMÄ EI OLE ENTISEN NUORISO/TAPARIKOLLISEN ILMAINEN 12 VIIKON TV-MAINOS.

PARASIITTI MAKSAKOON MAINOSAJASTAAN NIINKUIN MUUTKIN WANNABE JULKKIKSET!

Sääntörikkomus, ei saa huutaa.

Vierailija
83348/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Sami-fanit. Miks nukuitte. Jos te olisitte äänestäneet Samia enemmän oltais saatu Anssi pihalle.

Mitä sä toisia tuut syyttelee, oisit sit ite äänestäny enemmän. Ehkä samilla ei loppujenlopuksi ollutkaan niin paljon faneja.

Me Ville-fanit pidettiin huoli siitä, että annetaan hänelle ääniä  paljon. Meni sitten ykköseks. Siks kirjoitin "te Sami-fanit". Olisitte siis tehteet samoin Samin suhteen et paljon ääniä.

Jos oikeasti ville on suosikkisi, tottakai äänestät häntä. Mutta et kai oikeasti kuvittele, että hänellä on enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla ja että Villen äänet olivat ainoastaan hänen faneiltaan? 

eri

En tietenkään. Tärkeintä oli saada Anssi pihalle. Mun ykkössuosikki ei ollut edes häädössä ollenkaan. ;)

Lue mun eka viesti. Nostettiin Ville ykköseks, onnistuttiin. Sanoit et samilla enemmän kannattajia. Olis kannattanut niiden sit äänestää samia niin se ei olis tippunut vaan Anssi. Nyt sit nukkuvat sami-fanit menetti hänet. Niinpä.

MINÄ ÄÄNESTIN SAMIA. Mutta kun pässit äänestävät Villeä, vaikka eivät ole edes Villen faneja, niin minkäs minä sille mahdan. 

No Samiako olisi pitänyt äänestää vaikka ei ole Samifani? Samifanien logiikka cusee.

Älä vaivaa enää pientä päätäsi sillä. Nyt myöhäistä.

Uuteen viikkoon. Lue jatkossa tarkemmin nää kirjoitukset niin ymmärrät paremmin. 

Vierailija
83349/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo viime yö Lassen hassuja termejä väärin käyttäen

MAKUSTELUYÖ :):):)

Vierailija
83350/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän lopulta olisi mennyt oikea äänestystilanne, ellei Anssi olisi saanut Taavin ääniä. Olisiko Sami edelleen talossa. 

Epäilen, että Taavi pääsi turvaan, koska tuotanto ei tiennyt, miten muuten olisi turvannut itsensä äänestysmokasta mahdollisesti syntyneestä kohusta, jos Anssi olisi ollutkin ensimmäinen turvaan päässyt.

Sääntörikkomus tuotannolta. Mitenkähän toi äänestys yleensäkin toimii. Epäilyttää jo.

Ei äänestyksessä normaalisti ole mitään omituista. Äänestäjät ovat vain pohjattoman tyhmiä. Tässähän tuo taas nähtiin, että yhtäkkiä tapetti-Villellä on muka enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla. Kun ei vain tajuta, miten äänestys toimii. 

Kerro, miten se toimii?

Siten että äänestetään SUOSIKKIA. Ei tapetteja. 

Jos tällä taktiikalla saavutettiin nyt haluttu lopputulos (= Sami ulos), niin eikös me ymmärretty äänestyksen toimintaperiaate ihan hyvin?

-eri

Vierailija
83351/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ankeus, heti aamulla Lössykkä valittaa ja ulisee aiheetta. Turhake.

Siviilissä on vähemmän tuommosen ulinan kuutelijoita. Aikuinen lapsen nahoissa.

Vierailija
83352/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kolme häädetään tällä viikolla, loppuu toi läyhääminen.

Ja ajattele 2 viikkoo niin loppuu kokonaan. Ei tarvii enää kuunnella ketään heistä.

Tän ketjun perusteella se on monille tosi raskasta ja ahdistavaa. Kun pitää sit koittaa saada kilpailijoita haukkumalla saada muita äänestämään heitä pois. Kovaa hommaa.

Ja sitten, kun pelkkä haukkuminen ei riitä, aletaan keksimään päästään valheellisia juttuja asukkaista ja kirjoitetaan niitä palstalle muka totena.

Vierailija
83353/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mutta jotenkin oli mielestäsi kuitenkin loogista äänestää Villeä, vaikka et ole Villen fani? Mietipäs hetken tuota omaa logiikkaasi. 

Vierailija
83354/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Lasse aloitti kyyläämisen pöydän luona.

Vierailija
83355/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on Anssin pelinappula. Tuskinpa hänestä muuten välittäisi.

Vierailija
83356/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän lopulta olisi mennyt oikea äänestystilanne, ellei Anssi olisi saanut Taavin ääniä. Olisiko Sami edelleen talossa. 

Epäilen, että Taavi pääsi turvaan, koska tuotanto ei tiennyt, miten muuten olisi turvannut itsensä äänestysmokasta mahdollisesti syntyneestä kohusta, jos Anssi olisi ollutkin ensimmäinen turvaan päässyt.

Sääntörikkomus tuotannolta. Mitenkähän toi äänestys yleensäkin toimii. Epäilyttää jo.

Ei äänestyksessä normaalisti ole mitään omituista. Äänestäjät ovat vain pohjattoman tyhmiä. Tässähän tuo taas nähtiin, että yhtäkkiä tapetti-Villellä on muka enemmän kannattajia kuin Anssilla ja Samilla. Kun ei vain tajuta, miten äänestys toimii. 

Kerro, miten se toimii?

Siten että äänestetään SUOSIKKIA. Ei tapetteja. 

Jos tällä taktiikalla saavutettiin nyt haluttu lopputulos (= Sami ulos), niin eikös me ymmärretty äänestyksen toimintaperiaate ihan hyvin?

-eri

Kyse ei ole siitä, kuka saatiin ulos, vaan siitä, ketä jäi. Onko Ville tai Anssi suosikkejasi? Siinä tapauksessa meni oikein, jos haluat nähdä nimenomaan nämä finaalissa. 

Vierailija
83357/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yöllisen paljastus oli julkinen sodan julistus, kaks kolmikkoa vastakkain. Tai Jassu on varmaan myös luisunut täysin soijapoikien puolelle, siitä huolimatta että Aki on vihollisleirissä.

Mutta mihin asettuu Ville?? Näennäisesti ainakin kuvittelin että kuuluu APAn leiriin, mutta Haluaako kuitenkaan siellä puolella olla, kun tietää että ei itse kuulu heidän jengiin täysin.

Äänestyksissä on taas heittänyt ääniä Taaville ja Samirille, antoiko viimeksi pisteen Akillekin?

Vierailija
83358/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Etkö tajua? Liian monimutkaista sulle vissiin. Anssi ulos, meneekö perille? Monta kertaa täällä jo selitetty.

Etkö itse tajua? ANSSI ON EDELLEEN TALOSSA. Miten meni omasta mielestäsi? Miksi kuvittelit, että Anssi poistuu pelkästään Villeä äänestämällä? 

Ai enkö tajua. Luepa tämän ketjun ensimmäinen viesti. Siellä vastaus sun kysymykseen. Kannattaa lukea niitä viestejä eikä vaan kysellä ja kysellä. Ja saa ajatella itsekin.

Vierailija
83359/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir on pelannut alusta lähtien.

Hyvä vertaus oli on susi lampaan vaatteissa.👍

Aika luikuri tyyppi, kehuu kaikkia kenessäkään ei pienintäkään häikkää. Sai jo musiikkitehtävässä sen mitä hakee, nostessa uralleen.

Samir on kyllä tällä hetkellä talossa ainoa kontentin tuottaja. Huikea heittäytyminen tehtäviin ja parhaimmat jutut.

Vierailija
83360/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Etkö tajua? Liian monimutkaista sulle vissiin. Anssi ulos, meneekö perille? Monta kertaa täällä jo selitetty.

Etkö itse tajua? ANSSI ON EDELLEEN TALOSSA. Miten meni omasta mielestäsi? Miksi kuvittelit, että Anssi poistuu pelkästään Villeä äänestämällä? 

Ai enkö tajua. Luepa tämän ketjun ensimmäinen viesti. Siellä vastaus sun kysymykseen. Kannattaa lukea niitä viestejä eikä vaan kysellä ja kysellä. Ja saa ajatella itsekin.

Lue itse nämä kaikki kommentit. Tuolla kyllä ihan selkeästi sanotaan, että oli tärkeintä saada Anssi ulos. Lähtikö Anssi. Eli toimiko tuo äänestystaktiikka mielestäsi? 

Ketju on lukittu.