Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
8301/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä mitään aikarajaa...

Vierailija
8302/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitti, kun heti sanoi, että EI ole Euroopan maa, kun on käyty kaikki jo läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaälykkyys on ihan eri asia kuin taito ratkaista arvoituksia. Lakimieheksikin opiskellaan usein ulkoa opettelemalla.

Vierailija
8304/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi tontut tule saamaan sitä kauppa-aikaa ollenkaan. Voi mennä jo miinukselle, jos heti kun alkaa tuskastuttaa kilautetaan kaverille (-1 piste) tai sitten vaan tyydytään siihen ensimmäiseen päätelmään tyylillä "on se varmaan oikea vastaus, mut ei jaksa tarkistaa". Tehtävissä ei ollut rajattu aikaa, mutta silti kiirehditään ja ollaan valmiina heittämään hanskat naulaan, jottei "kuluteta liikaa aikaa muilta". Siinä se on perisuomalainen sisu ja sinnikkyys tänäpäivänä :D

Mitäs sitten Isoveli tekee, jos aika menee miinukselle?

Vierailija
8305/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I-talia

b-R-itannia

bu-L-garia

esp-A-nja

roma-N-ia

islan-T-i

slovak-I-a

Näin. Noita ilmeisesti hämää sekin, että osassa on enemmän kuin 7 kirjainta.

Vierailija
8306/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaälykkyys on ihan eri asia kuin taito ratkaista arvoituksia. Lakimieheksikin opiskellaan usein ulkoa opettelemalla.

Mutta tää ei oo kyllä mikään arvoitus niinkään.

Vierailija
8307/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Katjakaa ei tajua nii menee viimenenki toivo asukkaisiin :D eikös se ole se talon fiksuin? Kaiken lisäks niin naurettavan helppo tehtävä tämä

Mä oon ihan surkea tuollaisissa vaikka olen opinnoissa ja työssä edennyt pitkälle. Sitten usein Facebookissa näen kuinka yksi lievästi kehitysvammaiseksi diagnosoitu teiniaikana hoitamani mies ( silloin tietysti pikkupoika) ratkaisee kaikenmaailman arvoituksia ja haastaa muita ratkomaan niitä myös. 

No tässä on kaikki kirjaimet sun nenän edessä valmiina, ei tarvii mitään logiikkaa edes kun käy niitä läpi kaikessa rauhassa.

Vierailija
8308/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toi Jasmiina mainio joukkuepelaaja. Ei osaa, joten ei myös kiinnosta pulmatehtävät. Teki tämän kaikille hyvin selväksi. Mites sitten kun tulee joku fyysinen ja liikuntaa vaativa tehtävä? Mihin hän pystyy ja haluaa osallistua?

Hyvä että tietää vahvuutensa. Voi keskittyä niihin.

Syömiseen?

Se puhu viime yönä unissaakin ruoasta "...leipä... pulla... patonki... ihan sama" :D

Keski-ikäne pissaliisamatami jauhaa ihan samaa kokoajan ja jauhaa tuolla ruuasta kaikki.

Vierailija
8309/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, bRitannia, BuLgaria, espAnja, romaNia, islanTi, slovakIa eli IRLANTI

Vierailija
8310/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että menivät heti sanomaan Katjalle, ettei se ole mikään Euroopan maa.

Ei pitäis mennä sanomaan mitään mitä se ei ole, koska sen uuden ihmisen idea on just tulla uusin silmin tilanteeseen.

Vierailija
8311/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää saa tätä ratkastua kun eivät mieti enää uudestaan sitä Irlantia. Kun nuo heti sanoi vaan Katjalle että ei se käy.

Vierailija
8312/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nauretaankin, laittakaa nyt se Irlanti, vaikka se "Ei ole se" :D :D

Vierailija
8313/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lima-Lasse ja Milf - Minna

Minä en kyl minnaa panis, on milf vain omassa päässään.

Myötähäpeää aiheuttava hahmo, jonka pitää itse jahdata munaa, munat ei jahtaa häntä.

Ei ole hahmo vaan ihminen.

On niin epäaito ulkoisesti ja käytökseltään, että hahmo on ihan sopiva nimitys.

Vierailija
8314/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Katjakaa ei tajua nii menee viimenenki toivo asukkaisiin :D eikös se ole se talon fiksuin? Kaiken lisäks niin naurettavan helppo tehtävä tämä

Mä oon ihan surkea tuollaisissa vaikka olen opinnoissa ja työssä edennyt pitkälle. Sitten usein Facebookissa näen kuinka yksi lievästi kehitysvammaiseksi diagnosoitu teiniaikana hoitamani mies ( silloin tietysti pikkupoika) ratkaisee kaikenmaailman arvoituksia ja haastaa muita ratkomaan niitä myös. 

No tässä on kaikki kirjaimet sun nenän edessä valmiina, ei tarvii mitään logiikkaa edes kun käy niitä läpi kaikessa rauhassa.

Just tossa ne meni pieleen, kun eivät käyneet rauhassa läpi. 

Vierailija
8315/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toi Jasmiina mainio joukkuepelaaja. Ei osaa, joten ei myös kiinnosta pulmatehtävät. Teki tämän kaikille hyvin selväksi. Mites sitten kun tulee joku fyysinen ja liikuntaa vaativa tehtävä? Mihin hän pystyy ja haluaa osallistua?

Hyvä että tietää vahvuutensa. Voi keskittyä niihin.

Syömiseen?

Se puhu viime yönä unissaakin ruoasta "...leipä... pulla... patonki... ihan sama" :D

Keski-ikäne pissaliisamatami jauhaa ihan samaa kokoajan ja jauhaa tuolla ruuasta kaikki.

Jonkun verran mutta ihan ylivoimaisesti eniten siitä puhuu Jassu.

Vierailija
8316/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! "Laitetaan vaan ny joku".

Onneks laitto Irlannin, hyvä Ville.

Vierailija
8317/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii miten piinaavaa! :D 

Vierailija
8318/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Ne sai sen oikein kuitenkin vaan heittämällä maan läpällä.

Vierailija
8319/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa se Irlanti... Toivottavasti näille sit kerrotaan oikeet vastaukset myöhemmin.

Vierailija
8320/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olis paha kun ei saa kirjoittaa.

Ketju on lukittu.