Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Anssi oikea bb-kisaaja alkuunkaan? Jos onkin ollut kokoajan tuotannon kätyri ja katsottu miten pitkälle selviää omin avuin ja jos ei selviä, tuotanto jeesaa. Jos Anssi esim kärkikahinoissa mukana, lopulta paljastetaan totuus eikä Anssi olisi voinut edes voittaa.
Koska on ollut nimettynä ja äänestyksissä mihin katsojat syytää rahaa, niin ei voi ( ainakaa virallisesti) olla noin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Anssi oikea bb-kisaaja alkuunkaan? Jos onkin ollut kokoajan tuotannon kätyri ja katsottu miten pitkälle selviää omin avuin ja jos ei selviä, tuotanto jeesaa. Jos Anssi esim kärkikahinoissa mukana, lopulta paljastetaan totuus eikä Anssi olisi voinut edes voittaa.
Ei Anssi lähe kätyriksi niin ellei makseta kunnolla. Ei kukaan. joillakin täytyy mitta kun Anssi voitti matkalahjakortin. Kenen se olisi pitänyt voittaa? Lasse asuu mammalla ja oli turvamassa rauhaa ja kai sitä jotain jäi handuun. Viime vuoden tulot alle 30 000.
Äänestäkää Taavia kirjoitti:
Taavin "Pekka-imperiumin" ymmärrän itse näin.
Silloin ensimmäisissä nimeämisissä Pekka antoi nimeämispisteitä Taaville. Katsokaapa se selitys.
Se oli kovaan ääneen huudettu "p..ska läppä". Veikkaan että on kuulunut talon puolelle läpi.Toinen vaihtoehto on, että Taavi on vaan hyvä ihmistuntija. En mäkään tykkää yhtään Pekasta enkä Anssista.
Taavi on yksinkertaisesti ainoa syy, miksi katson tämän kauden BB:tä. Taavissa on särmää.
Mulla alkaa "oma elämä", jos Taavi tänään häädetään, kuten pelkään.
Eli siun provot milloin kenestäkin asukkaasta loppuu jos Taavi tippuu?
Lupaatko?
Taavi puutoaa aivan varmasti
Vierailija kirjoitti:
24/7 nähtyä kirjoitti:
Ville sanoi tupakalla eilen kuultuaan häätöön joutumisestaan tupakkapaikalla, että pääsee pakkaamaan mossan tuotteita (talon tavaraa).
Anssi sanoi ei saa pakata mukaan...
On Anssi siis saanut kurinpalautuksen varastamistaan talon suklaista...
Ahne ei muuksi muutu..
Olisitko itse se, joka ei ottaisi sieltä mistä voi ottaa?!?!?et! ei kannata esittää olevansa enkeli.
Mulla ei ole tarvetta mennä varkaisiin. Anssilla ja hänen faneillaan siis on. Tämä selvä. Eikä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
ville kun lähtee alkaa jassu roikkumaan aki ja anssin röökeissä
Ville jättää tupakat Jassulle.
Kauden anti: 22000 takki, anssi-pasianssi, pimpelipom ja Juhani joka osaa jotain ja kertoo siitä.
Ei yllätä ei. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24/7 nähtyä kirjoitti:
Ville sanoi tupakalla eilen kuultuaan häätöön joutumisestaan tupakkapaikalla, että pääsee pakkaamaan mossan tuotteita (talon tavaraa).
Anssi sanoi ei saa pakata mukaan...
On Anssi siis saanut kurinpalautuksen varastamistaan talon suklaista...
Ahne ei muuksi muutu..
Olisitko itse se, joka ei ottaisi sieltä mistä voi ottaa?!?!?et! ei kannata esittää olevansa enkeli.
Mulla ei ole tarvetta mennä varkaisiin. Anssilla ja hänen faneillaan siis on. Tämä selvä. Eikä yllätä.
Älä selitä, kukaan ei kuitenkaan usko.
Nallekarkit ei mee tasan...
Vierailija kirjoitti:
Silloin ensimmäisissä nimeämisissä Pekka antoi nimeämispisteitä Taaville. Katsokaapa se selitys.
Se oli kovaan ääneen huudettu "p..ska läppä". Veikkaan että on kuulunut talon puolelle läpi.Toinen vaihtoehto on, että Taavi on vaan hyvä ihmistuntija. En mäkään tykkää yhtään Pekasta enkä Anssista.
Taavi on yksinkertaisesti ainoa syy, miksi katson tämän kauden BB:tä. Taavissa on särmää.
Mulla alkaa "oma elämä", jos Taavi tänään häädetään, kuten pelkään.Eli siun provot milloin kenestäkin asukkaasta loppuu jos Taavi tippuu?
Lupaatko?
Taavi puutoaa aivan varmasti
En ymmärtänyt kysymystä? Siun provot? Mitä kieltä? :D
olisi mielenkiintoista jos Sami tai Taavi häädetään tänään mutta varma nakki on Ville.
Jasmiina naureskelee Toisille Pekan selän takana. Että siinä Pekka-parka taas sai kiitoksen iskänpäivän poru lohdutuksesta, arvasin tämän. Näin heti alussa jo että Jasmiina on kylmä peluri, kostaa katkeruuttaan toisille talossa. Surkea valehtelija.
Siis noi Samin paskat kiekaisut + muut mölinät...onko huomiota vailla oleva pikkuinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville jättää tupakat Jassulle.
Villellä ei oo kun sätkiä, köyhäilyä, paperiin kääritään purua. Eikö ne oo vielä myrkyllisempiä mitä oikia tupakka?
Vierailija kirjoitti:
olisi mielenkiintoista jos Sami tai Taavi häädetään tänään mutta varma nakki on Ville.
Niin se tietää itsekin ja Jasmiinakin sanoi äsken, että vie tuo purkki menessäsi jollekin entiselle asukkaalle. Mä olisin varmaan vähän pahastunut
Mulla alkaa "oma elämä", jos Taavi tänään häädetään, kuten pelkään.
Ja taas! Onko pelkosi perusteltua? Ilmeisesti olet katsonut jaksoja silmät kiinni vai onko huono muisti vai etkö ymmärrä aikaisempien äänestyksien tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tsloon tupakointi-ja kiroilukielto! Etenkin eilen tehtävän keskeyttäneelle Jasmiinalle.
Jasmiinan faneilla ei ole varaa karkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Jassulla käyttämättä se kortonki mitä alkuaikoina sohvalla selällään miehille heilutteli. No jospa kotona kuppilasta joku könsä löytyy.
Kertohan se että on hyvä suihin mulkun OTOSSA mutta ei sekään talon miehiä sytyttänyt. No voi harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista oli tuo Villen kaksi häätöpistettä Akille. Viime sunnuntaina talkkarissa hyvästien aikana Ville kun halasi Akia tuntui sanovat että 'Lieksan mies tulle täältä ulos viimeisenä'. Ja nyt antoi kaksi pistettä henkilölle, jonka kuvittelee voittavan koko pskan.
Olisi taktisesta kannattanut antaa kaksi pistettä joko Samirille tai edes Pekalle, joilla voisi kuvitella talolaisen ajattelevan, että saattaisi olla jotain mahiksia pärjätä. Mutta ehkä Ville on tosiaan sillä asenteella, että ei finaaliin pääse kuitenkaan, niin antaa sitten omien fiiliksien mukaan.
Pekan olisi kannattanut antaa Jassulle piste niin olisi nyt häädössä. Pekka muuttanut Taktiikkaa nyt ei huuda. Tuskin voittaa mutta jos voittaa niin ok, mieluummin kun soijapojat.
Ne on Samin yöhousut. Ne lyhytlahkeiset. Se on ihan se ja sama onko siellä tyynyn alla lyhyet yöshortsit, naisten yöpaita vai pitkälahkeiset yöhousut.