Naiset selittäkää tämä! Ette pidä treenatuista miehistä.
2022 olin liikunnallinen hyväkroppainen mies. Tinderissä tosi vähän osumia. Mun teksti oli viimeisen päälle mietitty ja kuvat hyviä. " Nais ystävät" auttoi.
2022 tapasin naisen ja vaihdoin lajin kehonrakennukseen. Erottiin.
Menin tinderiin. Laitoin muutaman räpsyn mm paidaton kuva. Tekstiksi.
Voisin olla sun.
Miten kävi?
Osumia sataa kun räntää marraskuussa.. Ihan eri meininki kun 2022.
Ulkonäkö naamassa on pysynyt ihan samana. 10kg lihasta enemmän..
Mistä tää johtuu, kun naiset toistuvasti keskusteluissa sanovat ettei lihas kiinnosta.
Kommentit (241)
Varmaan se 10 kg:n painonlisäys on auttanut, naiset tykkäävät vähän pyöreämmistä- miehistä.
Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se 10 kg:n painonlisäys on auttanut, naiset tykkäävät vähän pyöreämmistä- miehistä.
Ei oo naama pyöristynyt. Pysynyt aikalailla samana. Eikä kroppa ole pehmennyt.
Oletko ylimielisen oloinen? Moni nainen pitää lihaksikkaita miehiä sellaisina joilla on noussut päähän sen takia kun on lihaksia ja yleensä nämä miehet viettävät paljon aikaa kuntosalissa eikä aikaa ole parisuhteeseen. Monet lihaksikkaat miehet ovat imarreltuja siitä että saavat paljon huomiota muilta naisilta eivätkä ole uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...
Ap.
Palstamies voi valittaa näemmä ihan mistä vaan. Jopa tykkäyksistä tinderissä.
Vai unohtuiko tästä se jatko, "kaikki tykkäykset tavallisilta naisilta ja haluaisin sellaisen kauniin ja solakan koska minua on sanottu vähintään 8 mieheksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo naama pyöristynyt. Pysynyt aikalailla samana. Eikä kroppa ole pehmennyt.
Jos 10 kg tulee lisää painoon niin ei se paino yleensä luihin tule.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuka halusi testata naisia. Ja te feilasitte pahasti..
Imo aika huvittavaa just toi et ei se ulkonäkö tai kroppa mitään meinaa..
Aiemmin ollut hyvät tekstit ja kuvat. Sit vaihdat just tälläsen kliseen tilalle ja sixpack näkyviin.. niiin alkaa puskea supertykkäyksiä ja naisia olis joka päivälle.
Ikäänkuin naiset olisivat toisistaan erillisiä ihmisiä jotka tykkäävät erilaisista asioista. Jotkut tykkää lihaksikkaista, kuten minä. Monet kaverini taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylimielisen oloinen? Moni nainen pitää lihaksikkaita miehiä sellaisina joilla on noussut päähän sen takia kun on lihaksia ja yleensä nämä miehet viettävät paljon aikaa kuntosalissa eikä aikaa ole parisuhteeseen. Monet lihaksikkaat miehet ovat imarreltuja siitä että saavat paljon huomiota muilta naisilta eivätkä ole uskollisia.
AP. Niin eikös ton takia just mun suosion pitäisi olla ihan toisinpäin?
Koska tosta mun 24 Tinder profiilista tulee ihan kusipääää kuva? Eikö. No miksi kuitenkin kävi juuri toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sellanen kuivakan hoikka ei ole ainakaan mun mieleen vaikka olisi kuinka liikunnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Ikäänkuin naiset olisivat toisistaan erillisiä ihmisiä jotka tykkäävät erilaisista asioista. Jotkut tykkää lihaksikkaista, kuten minä. Monet kaverini taas eivät.
Ei vaan täällä on ollut hirveästi aiheesta. Saa olla lihasta mutta ei liikaa, pitää olla vähä mahaa. Ylimielinen, kuspää, pettäjä ymym. Mut sitten se todellisuus on kuitenkin ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sellanen kuivakan hoikka ei ole ainakaan mun mieleen vaikka olisi kuinka liikunnallinen.
Joo. Tosin 2022 Tinder profiilista oli vaatteet päällä. Paljastavin kuva josta näki että olen urheilullinen oli t-paita ja verkkarit.
Hyvä juttu, AP, olet nyt selvittänyt tärkeän ominaisuuden naisista:
-Se mitä heidän suustaan tulee ei melkein koskaan vastaa sitä miten he toimivat
Mies on harmonisempi kokonaisuus, suu sanoo, mitä pää ajattelee, mitä keho halajaa. Kaikki on synkassa keskenään. Naisilla se ei mene näin. Naisen päässä on idealisoitu harhakuva todellisuudesta, suu vääntää siitä valheen ja luonto vetää ihan eri suuntaan.
Tiedän että tämä on vaikea miehenä ymmärtää, mutta kokemuksesi on hyvä ponnistuslauta tähän uuteen paradigmaan.
Kuulostat just tyypiltä, johon en haluaisi tutustua!
Erilaiset miehet/Tinder-tilit vetää puoleensa erilaisia naisia. Riippuu millaisen naisen haluat vetää puoleesi, tee profiilisi sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat just tyypiltä, johon en haluaisi tutustua!
Ja silti hakkaisit super tykkäystä p....u märkänä jos tulisin sun tinderis vastaan.
Itse voisin tollasesta tykätä ehkä puoliksi läpällä, kun kavereiden kanssa selattu ennen juhlimaan lähtöä, pienessä nousuhumalassa.
Saat varmaan ihan kivasti yhden illan bileseuraa, jos sellainen kiinnostaa.Mut jos susta kuuluis vaikka seuraavana päivänä jotain, niin äkkiä nolona poistaisin tykkäykset, koska tosielämässä tommoset, hmm...miesh:t ei kiinnosta.
Ei varmaan kannata ottaa valehtelevien femcellien puheita vakavasti.