Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Anssi ihmetteli ettei ihmiset raski rahojaan ulkomaan matkoihin. Itselläni ei koskaan oo ollu rahaa niihin. Anssi ei tiedä mitään.
Anssi ei ole tuolla tainnut enemmälti ratsastella eikä kerännyt sääliä huostaanotettuna lapsena ja koulukodeissa eläneenä. Mietipä jos Jassulla olisi ollut samanlainen lapsuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainio puhui siitä kun Jassu osaa olla empaattinen ? Kuinka usein Jassu on empaattinen ? Kuinka usein kiukkuinen ja ilkeä ?
Jassu ei ole empaattinen, ei yhtään. Pahatapainen, kakara asteelle jäänyt, jolla on yleistieto kehno, tämän sanoi itse. Jassu on minä minä tyyppi. Erittäin rasittava. Tupakoimaan ja kiroilemaan oppinut.
Ajatella, miten erikoista nykymaailmassa: osaa tupakoida ja kiroilla!
Osaa myös juoda viinaa ja oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun kommentoinnin pohjalta luulisi että ainoastaan Jasmiina olisi nimennyt Samin😅
Käytännössä joo, koska antoi 2 pistettä ja lakeijansa jeesmies Ville yhden. Samir antoi yhden pisteen jota jo eilen katui.
😃😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi oli tosi Iloinen matkalahjakortista. Kertoi vievänsä perheen. Tottakai. Olin tosi iloinen kun Anssi voitti.
Eikös Anssi ilmoittanut, että lahjakortti ei hänelle merkkaa mitään. Anssin mielestä, se on vain pikkuraha.
Jollekin se olisi suuri raha. Anssin voitosta ei katsojat iloitse. Mutta raha tulee rahan luo.
Väärälle ihmiselle tuo matkalahjakortti kuitenkin meni.
katsoin 247 ja en kuullut että sano noin. Anssi Voitti matkalahjakortin. Lasse luuli että hän voittaa koska meni niin viime tippaan. Lasse totesi kun minuutt6i aikaa että ei ehtinyt. Lassella oli aikaa rustata enemmän kun 24 palikkaa kasaan. mutta palikka.....
Oli kyllä erikoinen tuo Lassen taktiikka. Sai muilta palikoita mutta suurimman osan aikaa makaili vaan. Pekka neuvotteli ja osti lisäpalikoita, rakensi viimeiseen sekuntiin saakka sinnikkäästi. Eikä luovuttanut Anssikaan, taisteli periksi antamatta loppuun asti.
Mutta palstalaisten mielestä palkinto olisi pitänyt antaa makailijalle?
Eihän Lassen kannattanut jatkaa ennen kuin Pekka tai Anssi olisi samoissa palikkamäärissä, Olitko seuraanut tarkkaan tämän kilpailun ennen kuin komentoit.
Jassun olisi pitänyt olla ajan tasalla ja laskea palikat mitä Anssi kokoaa samaten Lassen kun lekoili maantasalla. Ei olisi uskonut että Viime Hetkillä saa kasattua palikat eikä edes hermoillut mutta mikä Parasta niin EI luovuttanut. Anssi ei siinä paljoa ehtinyt laskea kuinka monta palikkaa kasassa koska aikaa vähän ja viime minuuteilla sai kasaan ja Voitti 2000 euron matkakortin. Oli huikeeta, 247.
Pekka ei vitsaillut vaan tosissaan antautui peliin mutta palikat tippuili ja tiesi että Anssi mukana pelissä. Pekan voitontahto oli KOVA. Lassecv rakensi huonosti kun ei saanut enää edes yhtä palikkaa mahtumaan enään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Anssi oikeasti pissannut bb-talossa sänkyynsä? Tulee mieleen Eeeeyaahhh-Phil :D
On se kussut. Oliko harjakaisten jälkeen, kun saivat melko paljon juotavaa? Ei herännyt itse, oli puoliunessa. Aamulla ihmetteli, miksi sänky on märkä. Ilmeisesti muut asukkaat eivät huomanneet sitä, kun ei syntynyt mitään hälyä asiasta. Seuraavana päivänä Anssi sai uuden sängyn ja selitti, että entinen sänky oli rikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Sami selvästi esittää olevansa rikkaampi kuin todellisuudessa onkaan.
En tiedä hänen varallisuutta, mutta itse tienaan vuodessa noin 16 000€ ja olen varakas.
En käy töissä vaan elän omaisuuteni turvin ja käyn muuten useamman kerran vuodessa ulkomailla normaaliaikoina.
Pelkkä verotettava tulo ei kerro ihmisen elintasosta.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti ajatellen Ville lähtee tänään.
Ainut järkevä viesti. Palkki oli todella alhaalla eilen ja eipä loistanut viime äänestyksessä. Itse katson myöhemmin tämän päivän jakson koska olen varma että Ville tippuu.
Alun voisi katsoa eli kuka pääsee turvaan.
Vierailija kirjoitti:
vielä ko----koo0--muksessa. Sukulainen oli Kuopion seuVulla tiennannut ison summan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa muuten kerrottiin, että Jamiinan puheet isästään eivät ihan pitäneetkään paikkaansa. Peruskouluajan luokkakaverit ei muista koskana nähneensä Jasmiina isää edes humalassa, mutta äidin sitäkin useammin. Vähän itsekin ihmettelin alussa, että eihän muslimit juo alkohoia.
Käykää lukemassa. Olkoon asiat miten vaan, on tämmöisten kertominen huono juttu äidille ja isälle viettää kotiolot julkisuuteen, että saa talossa säälipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hänen varallisuutta, mutta itse tienaan vuodessa noin 16 000€ ja olen varakas.
En käy töissä vaan elän omaisuuteni turvin ja käyn muuten useamman kerran vuodessa ulkomailla normaaliaikoina.
Pelkkä verotettava tulo ei kerro ihmisen elintasosta.
Ei kiinnosta sun tulot. Pysy aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi oli tosi Iloinen matkalahjakortista. Kertoi vievänsä perheen. Tottakai. Olin tosi iloinen kun Anssi voitti.
Eikös Anssi ilmoittanut, että lahjakortti ei hänelle merkkaa mitään. Anssin mielestä, se on vain pikkuraha.
Jollekin se olisi suuri raha. Anssin voitosta ei katsojat iloitse. Mutta raha tulee rahan luo.
Väärälle ihmiselle tuo matkalahjakortti kuitenkin meni.
Joo ei Kimi Räikkösellekään saa antaa palkintoa, vaikka voittaisi, jos vain mukana on yksikin huonommin ansainnut kuski.
Samaten olympialaisissa köyhimmälle aina kultamitali, koska sen voittaminen voi vain lisätä tuloja.
Tuo ajatustapa oli ok jos tämä olisi vaikka Hurstin ruokajono, mutta tuolla pitäisi palkita se, joka on paras.
Ihmeellistä vinkunaa, tappaisi kyllä kaiken yrityksen yhteiskunnasta, jos kukaan ei saa mitään yrittää tai tehdä kovasti töitä saavuttaakseen jotain. Kaikki tulokset vain pitäisi jakaa sille, joka koviten valittaa. Eiköhän Anssikin maksa ainakin 70 prosenttia työstään veroja. Siitä jo jaetaan monta ulkomaanmatkaa toisille.
Tuskin BB-formaatti tarkkailee, mistä numeroista tulee yli suuria äänestyspisteitä. Anssin vaimo lähettelee ja soittelee äänestysnumeroihin. Kyllähän 180 000 vuodessa tienaava voi käyttää mukavia summia äänestämiseen, jotta voittaa 30 000 euroa.
Anssihan kertoi, että on antanut avovaimolleen tilinkäyttöoikeuden bb-talossa oloajaksi.
Verotuksessa Anssi sitten vähentää puhelinkuluja, mitkä verottaja hyväksyy vähennyksinä.
Näin se homma etenee ja Anssia ei kukaan pysäytä tämän vuoden bb-voittajaksi!
Oliko ylipäänsä järkeä valita Anssia talon asukkaaksi? Toivon mukaan valitsijat vastaavat tähän kysymykseen, jossain vaiheessa.
VAIN ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA! ÄÄNESTÄ SIIS SITÄ, KENET HALUAT NYT PYSYVÄN TALOSSA!
Toivon, että kaikki äänestäisivät, vaikka oma suosikki ei nyt äänestyksessä olisikaan. Nyt on mahdollisuus pudottaa Anssi talosta, vain äänestämällä jotain muuta kuin Anssia. Yhdessä se on mahdollista. Kannattaa äänestää vasta sitten, kun illan koosteessa näkyy tilanteita ja äänestyksen etenemistä voi seurata.
I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun kommentoinnin pohjalta luulisi että ainoastaan Jasmiina olisi nimennyt Samin😅
Käytännössä joo, koska antoi 2 pistettä ja lakeijansa jeesmies Ville yhden. Samir antoi yhden pisteen jota jo eilen katui.
Mistä tiedät että katui? Nimeämisistä kun ei saa puhua? Omasta mielikuvituksesta tempastu juttu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vielä ko----koo0--muksessa. Sukulainen oli Kuopion seuVulla tiennannut ison summan vuodessa.
Kunhan ei kuulu Somi ensin Riikka Yadizin pienpuolueeseen...
Nyt 24/7:ssa Anssi koko ajan äänessä,
että kaikki "fanit" huomaavat että muistakaa äänestää. Yleensä vain Pekan kanssa jossain rätkättämässä, nyt ns. "keskustelee" inhokkiensa Taavin ja Samin kanssa.
Koko viikkoon ei muuten ole kuin länkyttämässä röökillä tai avaamassa aarrearkkuja.
Tämä tyyppi jää mieleen istumisesta punaisen puhelimen viereen sen soimista odottamaan ja kaikki-mulle-nyt -tyyppisenä korona-ajan itsekkyyden ruumiillistumana.
Ja huonoimpana bb-voittajana.
Siinä mielessä väärin, että Anssi voitti matkalahjakortin , kun Anssi on noista hyvätuloisin. Anssin mielestä se ei hänelle merkinnyt mitään. Pikkurahoja Anssin mielestä. Moni olisi ottanut huonotuloisena ilomielin ja kiitollisena vastaan tuon palkinnon. Anssi on itsekäs peluri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Taavi tukemassa Jasmiinaa ja ihan asiasta. Veikkaan, että Samin äiti on ollut väsynyt ja loppuunpalanutkin kotiäiti, joka on lopulta antanut Samille periksi kaikessa kun ei ole enää jaksanut, eikä ole vaatinut Samilta mitään. Toisaalta eihän Samin lapsuudessa 1990- luvulla ja aivan 2000-luvulla erityislapsia edes tunnistettu tai tuettu niin kuin nykyään.
Menkää lukemaa ja kattomaa videoita Riikka Salmi. Myös Suomi ensin puolue. Sieltä teille valkenee Jassun käyttäytyminen. Äiti on Riikka Yildiz, nimen vaihtanut Salmeksi, ja värjäyttänyt tukkansa mustasta punaiseksi.
Onkohan tää nyt kuinka varma tieto? riikka on hyvänpäiväntuttu ja ei ole koskaan puhunut kuin pienistä lapsistaan. myöskään hänen somessa ei ole kuin mainittuna nuo 3 muuta lasta. ja yhteinen tuttumme joka tuntee hänet hyvin sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan että hänellä olisi myös neljäs vanhemman ikänen lapsi
Onks tolla Samirilla muita kuin noita kullijuttuja? Aina joku kullivitsi tai kulli sinne kulli tänne, syökää pullia