Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
81681/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on tatuoitu.

Vierailija
81682/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juristina työskentelevä Katja kertoo asianajajan tienaavan noin 8 000 euroa kuukaudessa ja miettii, että palkkaa olisi hyvä saada ainakin sen verran, että muu elämä on hyvää. Hän toteaa rahan tuovan vapautta.

– Mä olen tosi tarkka rahan kanssa, Sami puolestaan ilmoittaa ja kertoo hänellä aina olleen pienet tulot.

Rauhanturvaaja Lasse paljastaa muille kärsineensä aiemmin pahasta peliriippuvuudesta.

Katjan tulot yli 40 000, ei kai oo koko aikaa ollut töissä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81683/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin tulot ei olleet kaksiset, alle 30 000

Vierailija
81684/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Sami häädetään vihdoin tänään talosta. Kohta kaikilla muilla asukkailla on Samin aiheuttama hermoromahdus. Vai tämäkö onkin Samin tavoitteena?

Eilen illalla 24/7 suihkutiloissa Aki sanoi että on kyllä huomannut parista asukkaasta että suorastaan inhoavat Samia ja sanovat kaikkeen vastaan mitä Sami puhuu. Vänkäävät asioista jotka muiden tekemänä tai sanoma onkin ihan ookoo. Lasse myötäili ja piti Samia hyvänä kaverinaan talossa, johon Aki sanoi ettei missään nimessä haluaisi Samia pois talosta, koska ainoa johon hän luottaa täysin.

Samir istui aika hiljaisena vieressä. Syykin selvisi myöhemmin.

Vierailija
81685/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi itse halusi pitää vaikka loppuun asti hattua. Tajusi sen, että pääsen helpommalla, kun itse ei ole mitenkään hauska eikä tuota viihdettä.

Taavi on talon komein mies.  Taavi ei ole pilannut ihoaan millään tatuoinneilla. 

Taavilla on upea kroppa ja kaunis hymy.

Tatuoiduista ihmisistä en yhtään tykkää, koska tatuoinnit näyttää mielestäni aina rumilta ja ihon pilaamiselta. 

Hanki lasit!!!

Vierailija
81686/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun kommentoinnin pohjalta luulisi että ainoastaan Jasmiina olisi nimennyt Samin😅

Vierailija
81687/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samin tulot ei olleet kaksiset, alle 30 000

Samin tulothan oli vain 16 000 e. Koska koronan takia työt minimissä. Ei nuo virtuaalipuistot saaneet olla auki pk-seudulla.

Vierailija
81688/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Anssille mitään udänpäiväjuttuja aamulla?

Vierailija
81689/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän Jasmiina pärjää taloudellisesti. Laskettelee kerran viikossa talvisin.

Vierailija
81690/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa muuten kerrottiin, että Jamiinan puheet isästään eivät ihan pitäneetkään paikkaansa. Peruskouluajan luokkakaverit ei muista koskana nähneensä Jasmiina  isää edes humalassa, mutta äidin sitäkin useammin. Vähän itsekin ihmettelin alussa, että eihän muslimit juo alkohoia.

Miltähän isästä tuntuu, kun tuttavat kertoo mitä tyttö puhuu koko Suomelle isästään isänpäivänä. Oliko ihan viisasta. Kumminkin tyttö kertoillut miten Alko maistuu ja oksentelee talossa.

Vierailija
81691/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssin käytös on itsekästä . Aina ensimmäisenä ottamassa eikä välitä jääkö muille . Lisäksi mitään hauskaa kuunneltavaa Anssin puheissa ei ole . Kertoilee mitä omistaa ja missä kaikkialla on käynyt . Leuhka jätkä .

Anssi on tosi leuhka. Huomaa, että Anssin silmissä muut ei ole mitään, vain hän. 

Anssin silmistä ikään kuin lukee, että köyhät kyykkyyn. Anssi voitettuaan matkalahjakortin, ei sitä pidä minkään arvoisena. Anssi ajattelee pikkurahoja. 

Kyllä joku muu olisi osannut arvostaa. Sääli tässä, että tuo itsekäs hyvätuloinen vie kaiken toisten nenän edestä. 

en äänestäisi anssia voittoon, mutta nostan hattua tuolle sinnikkyydelle millä on eläänsä rakentanut.

laitoksesta olisi voinut päästä kunnon rosvojen kanssa hommiin, huumeisiin ja silleen, mutta on kammennut itsensä perheelliseksi vaikka lisääntyminenkin oli mutkan takana, kyllä teräviä kyynärpäitä vaaditaan kun tuollaisista olosuhteista ponnistaa, monilta jää tekemättä vaikka olisi kohtuulliset olot ns. normiperheessä.

vaikka tuntuu ettei ole muuta kuin pelaaja, on hänellä kuitenkin varaa siihen, ei enää tarvitse kosiskella, eiköhän nekin ajat ole tuoreessa muistissa jolloin elämä oli hankalampaa.

että sillai, tee perässä jos kateeksi käy, mutta ota ne alkuajat myös tekemisiisi, nousetkos?

Vierailija
81692/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiinan suosiminen on käsittämätöntä tuotannolta, tekee koko ohjelman katsomisen tyhjänpäiväiseksi. Ei edes kiinnosta katsominen enää.

Millaista voittaja-ainesta on tämä kaikesta valittava, selän takana muista pahaa koko ajan puhuva, itsestään ja elämästään todella huonosti huolta pitävä teinin asteelle jäänyt prinsessa on? Jasmiina pyrkii välttämään kaikkia ponnisteluja, lintsailee tehtävistä, määräilee muita ja ennen kaikkea kiusaa heikompiaan.

En itse keksi mitään hyvää syytä voittoon.

Koosteessahan se kerrottiin: "tällä viikolla Jassu on ollut entistäkin empaattisempi".  

En katsonut koostetta, mitähän tuolla Jssun empaattisuudella tarkoitettiin?

En ole koskaan nähnyt kuin valitusta, kiroilua ja muiden haukkumista

Sitä samaa valitusta, kiroilua ja muiden haukkumista minäkin olen nähnyt, tällä palstalla.

Empatiaa ehkä prosentissa viestejä. 

Hyvää haukkumispäivää vaan kaikille:

Vierailija
81693/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Anssille mitään udänpäiväjuttuja aamulla?

Isänpäivä….

Vierailija
81694/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun kommentoinnin pohjalta luulisi että ainoastaan Jasmiina olisi nimennyt Samin😅

Käytännössä joo, koska antoi 2 pistettä ja lakeijansa jeesmies Ville yhden. Samir antoi yhden pisteen jota jo eilen katui.

Vierailija
81695/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sainio puhui siitä kun Jassu osaa olla empaattinen ? Kuinka usein Jassu on empaattinen ? Kuinka usein kiukkuinen ja ilkeä ?

Jassu ei ole empaattinen, ei yhtään. Pahatapainen, kakara asteelle jäänyt, jolla on yleistieto kehno, tämän sanoi itse. Jassu on minä minä  tyyppi. Erittäin rasittava.  Tupakoimaan ja kiroilemaan oppinut. 

Vierailija
81696/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiinan suosiminen on käsittämätöntä tuotannolta, tekee koko ohjelman katsomisen tyhjänpäiväiseksi. Ei edes kiinnosta katsominen enää.

Millaista voittaja-ainesta on tämä kaikesta valittava, selän takana muista pahaa koko ajan puhuva, itsestään ja elämästään todella huonosti huolta pitävä teinin asteelle jäänyt prinsessa on? Jasmiina pyrkii välttämään kaikkia ponnisteluja, lintsailee tehtävistä, määräilee muita ja ennen kaikkea kiusaa heikompiaan.

En itse keksi mitään hyvää syytä voittoon.

Koosteessahan se kerrottiin: "tällä viikolla Jassu on ollut entistäkin empaattisempi".  

En katsonut koostetta, mitähän tuolla Jssun empaattisuudella tarkoitettiin?

En ole koskaan nähnyt kuin valitusta, kiroilua ja muiden haukkumista

Sitä samaa valitusta, kiroilua ja muiden haukkumista minäkin olen nähnyt, tällä palstalla.

Empatiaa ehkä prosentissa viestejä. 

Hyvää haukkumispäivää vaan kaikille:

Eli ei löytynytkään mitään empatiaesimerkkejä Jassulta vaan piti alkaa haukkua muita kommentoijia?

Vierailija
81697/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet, Anssi tässäkin ekana 5, SAmi, Taavi, Ville 4, Jassu 3  Pekka 2  Lasse 2  Aki 2  Samir 1 , kiitos Pekka Villestä mutta Samirin piste olisi kuulunut Jassulle. 

Vierailija
81698/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että Taavi ja Ville jäisivät vielä taloon. Tykkään Taavista, hauska heppu ja huippuja ilmeitä. Villellä on ihanan miellyttävä ääni ja sivistynyt puhetapa (vaikkei erityisen hyvä ollutkaan lukiossa).

Haluaisin pois negatiivisen ja leuhkan Anssin tai pikkumaisen ja jankuttavan Samin (kjäh kjäh olé!).

Ihmetyttää, ettei Jassua laitettu häätöäänestykseen. Tuotanto haluaa pitää kynsin hampain kiinni viimeisestä naisasukkaasta.

Vierailija
81699/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtijä saisi olla tänään ville tai anssi.

Vierailija
81700/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Sami ei tajunnut antaa Jassulle 2p. yhden sijaan, olisi Jassu nyt äänestyksessä. Selvisi yhden pisteen erolla.

Ketju on lukittu.