Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
TV kirjoitti:
Seuraavaan tuotantokauteen voisi valita henkilöt täältä kommentoijista.
Voi että olisi hyvännäköisiä, hyvä kroppaisia fiksuja tyyppejä.
Täällä me tavalliset pulliaiset voisimme sitten kehua teitä tällä formaatilla.
Ja niinhän me tehtäisiin, sitten kun poistuisitte talosta lukisitte täältä niitä kehuja.
Sinnehän on lähes kymmenetuhatta pyrkijää, ei minun tarvitse vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson eilistä koostetta ja ihmettelen tuota Samia. Miksi ei nyt voi ottaa tuota pullaa huomenna? Ihme vänkääjä.
Paljon puhetta pullasta . Eilen Anssi olisi halunnut syödä pullan . Kinusi sitä Taavilta , mutta Taavi sanoi että syö sen itse .
Sitä ihmettelin . Miten joku viitsii kinuta toisten pullaa. Tuntui oudolta .
Taavi antanut häätöpisteitä Pekan sijaan Ansille.
Lainaustoiminta ei taaskaan toimi.
Kiusaaja-Pekan kiusaamispäivä alkaa taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson eilistä koostetta ja ihmettelen tuota Samia. Miksi ei nyt voi ottaa tuota pullaa huomenna? Ihme vänkääjä.
Paljon puhetta pullasta . Eilen Anssi olisi halunnut syödä pullan . Kinusi sitä Taavilta , mutta Taavi sanoi että syö sen itse .
Anssin tapa "pyytää" tuota pullaa toi esille kaiken sen, miksi Anssin haluaisin talosta pois. Hän on noissa tilanteissa käsittämättömän röyhkeä jyrä. Onneksi Taavi ei antanut periksi. Noiden kahden välillä varmasti vielä räjähtää, kun Taavikin tajuaa, että Pekan sijaan mastermind kaiken takana onkin Anssi.
Onhan Taavi tuon jo nähnyt ja siksi jo pariin otteeseen antanut 2 häätöpistettä Pekan sijaan Taaville.
Pekka pelaa niin läpinäkyvin kortein kuin lapsi mustaapekkaa kortit väärinpäin että se on jo ihan sama pelaako Pekka vai pitääkö vain ärsyttävää mölinäänsä.
Juu, minäkin ihmettelen, missä kohtaa Pekka muka pelaa, kun on ihan alusta asti jankuttanut, että esittää ja ärsyttää ihmisiä tahallaan. Mutta ilmeisesti sen pitäisi olla joku ovela salaisuus, joka paljastuu vasta finaalipäivänä ja sitten hänet äänestetään yhtäkkiä voittoon?
Vierailija kirjoitti:
TV kirjoitti:
Ja niinhän me tehtäisiin, sitten kun poistuisitte talosta lukisitte täältä niitä kehuja.Sinnehän on lähes kymmenetuhatta pyrkijää, ei minun tarvitse vaivautua.
Lopeta sitten se marina, miksi joku valittaa ja miksi on huonot elintavat ja ylipainoa ja huonot hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssin tapa "pyytää" tuota pullaa toi esille kaiken sen, miksi Anssin haluaisin talosta pois. Hän on noissa tilanteissa käsittämättömän röyhkeä jyrä. Onneksi Taavi ei antanut periksi. Noiden kahden välillä varmasti vielä räjähtää, kun Taavikin tajuaa, että Pekan sijaan mastermind kaiken takana onkin Anssi.
En ole nähnyt tilannetta, mutta voin kuvitella, miten Anssi "pyytää". Eli oliko kenties jo ottamassa ja sanoo vaan, että eikös olekin ok, että mä otan tämän?
Vähän juuri tuohon tyyliin, paitsi tällä kertaa taisi jäädä pois tuo kysymys. "Tekee mieli pullaa. Mä voin varmaan syödä tän, kun kukaan ei syöny tätä." Ihan kuin hän tekisi suuren palveluksen.
Parempi twisti olisi tänään vaihtaa turistit - oppaat kokonaan.
Haluasin nähdä mölyapinat oppaina ja kokkeina, menisikö lämpötila pakkaselle...
Kello on varmaan jo kymmenen, sanoi Jassu.
Aika hyvin :)
Pekalla ei mikrofonia käytössä ?
(Jumala on sittenkin olemassa :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kirjoitti:
Ja niinhän me tehtäisiin, sitten kun poistuisitte talosta lukisitte täältä niitä kehuja.Sinnehän on lähes kymmenetuhatta pyrkijää, ei minun tarvitse vaivautua.
Lopeta sitten se marina, miksi joku valittaa ja miksi on huonot elintavat ja ylipainoa ja huonot hampaat.
Jos menee näytille 247 kuukausiksi, pitää olla mitä näyttää. Voi valittaa ja pitääkin, jos on syytä, elintapojaan voi korjata, painoa tiputtaaja hampaat laittaa yhtä kauniiksi kuin Almalla. Älliä päähän on vaikeampi tunkea, sitä on, jos on.
Mitä enemmän Pekka nyt esittää, sitä syvempää kuoppaa itselleen kaivaa...
Kattokaa tota Kuopion poikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kirjoitti:
Jos menee näytille 247 kuukausiksi, pitää olla mitä näyttää. Voi valittaa ja pitääkin, jos on syytä, elintapojaan voi korjata, painoa tiputtaaja hampaat laittaa yhtä kauniiksi kuin Almalla. Älliä päähän on vaikeampi tunkea, sitä on, jos on.
Koeta nyt päättää. Ensin mariset että on huonoja osallistujia, mutta sitten sanot, että sinun ei tarvitse mennä, kun siellä on tarpeeksi hakijoita. Jos ne hakijat ja taloon päässeet eivät sinua miellytä, kyllä sinun vain kuules pitää itse sinne mennä. Tai sitten laittaa se ruutu kiinni ja olla hiljaa.
Pekalla ja Anssilla meni paskat housuun tosta haadetyn perinnosta. Harmi vaan jos ne aina tietaa kun Taavi kuulee niiden puheet niin se ei saa mitaan hyotya tosta. Saisi kuulua jotain vanhoja puheita tai sitten niin ettei ne kuulisi kun se Pekan tunnarimusa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli taas selittelyä Melodylta Aki keissiin " En minä todellakaan tiennyt että pahoitti mielensä" . " Nauroihan siellä muutkin"
Mellu valehteli. Varmasti meloni tiesi, että tarkoituksella loukkasi Akin tunteita.
Meloni luuli, että muut ei osaa tehdä keittiössä mitään, kuin vain hän.
Turha kaunistella asioita, näkihän katsojat, miten Mellu toimi.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla ja Anssilla meni paskat housuun tosta haadetyn perinnosta. Harmi vaan jos ne aina tietaa kun Taavi kuulee niiden puheet niin se ei saa mitaan hyotya tosta. Saisi kuulua jotain vanhoja puheita tai sitten niin ettei ne kuulisi kun se Pekan tunnarimusa tulee.
Taavihan voi pitää hattua vaikka koko ajan ja sitä tuossa jo vitsailikin. Hajottaa lopulta enemmän Anssia ja Pekkaa loppupeleissä :)
Say my name!!!!
Pekalla on muuten naama ihan paiseilla. Stressaa ihan täysillä.
Sunnuntain murmelitunti ja 5 suihkua atooppiselle iholle, eilinen ahmimispäivä jne. vaatii kyllä veronsa.
Eniten hajalla nyt koko porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen eivät ilmeisesti tajunneet, että Taavi kuuli, miten Pekka ja Anssi haukkuivat matkanjohtajaa kylppärissä. Anssi antoi ihan antaumuksella tulla, miten paska Taavi oli.
Onkos se Jassu nyt sitten perheen äitinä sillä lomareissulla. Eikös nämä lomalaiset isä ja äiti juo päänsä täyteen, eikä pysty huolehtimaan lapsistaan. Jassu sanoi viimeksi kun ryyppäsi, että hän on pesusieni ja juo aina kaiken, mitä tarjotaan.
"Mut en mä loukkaa ketää. Mä puhun vain totuuksia."