Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Samilla on kyllä todella kjäh kjäh kjäh -nauru.
Surkeita nämä sun haukkumisen aiheet... Ponnista parempaa... Ponnista.
Akilta oli hienoa heittäytymistä lasten puuhapajassa. Hieno banaanitanssi. Muistutti vähän pimpelipom-tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on kyllä useastikin tehnyt puuroo tkalossa. Jassu ei ole ollut kokkaamassa käsittääkseni lainkaan.
Olen kyllä omin silmin todennut eli empiirisesti tutkinut, että Jasse on tuolla tehnyt joskus ruokaa. En tosin itse ole kovin kiinnostunut siitä, tekeekö joku ruokaa vai ei.
Miksi Jassun pitäisi tehdä ruokaa? Hyvin pärjää tekemättäkin ja montakohan kertaa joku Krisu kokkasi kaudellaan safkaa. BB ei ole ahkeruus- tai kokkikilpailu.
Entä jos kaikki olisi Jassuja. Ruoka jäisi tekemättä. Ei ole kokkikilpailu mutta ruokaa on jokaisen syötävä, niin hölmömpikn ymmärtää tehdä oma osuutensa. Vallankin naisena äänestäjien nähden, kerran syökin.
Ketään asukasta en kestäisi jos heitä olisi monta. Yksi Taavi, Anssi, Lasse, Pekka, Aki, Sami, Ville, Samir ja Jassu riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ahkeruuskilpailu BB, mutta olisi kohteliasta jokaisen valmistaa omalla vuorollaan koko porukalle ruoka. Ja etenkin nyt, kun sinne keittiöön halutessaan jokainen pääsee, kun Melody sieltä pois joutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka on kyllä useastikin tehnyt puuroo tkalossa. Jassu ei ole ollut kokkaamassa käsittääkseni lainkaan.
Olen kyllä omin silmin todennut eli empiirisesti tutkinut, että Jasse on tuolla tehnyt joskus ruokaa. En tosin itse ole kovin kiinnostunut siitä, tekeekö joku ruokaa vai ei.
Miksi Jassun pitäisi tehdä ruokaa? Hyvin pärjää tekemättäkin ja montakohan kertaa joku Krisu kokkasi kaudellaan safkaa. BB ei ole ahkeruus- tai kokkikilpailu.
Mellu lähti vasta eilen illalla häädössä, aamulla ennen tehtävän alkua keittiössä pyöri koko ajan 7 äijää, mihin hiton väliin se Jassu olisi vielä ängennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kaikki olisi Jassuja. Ruoka jäisi tekemättä. Ei ole kokkikilpailu mutta ruokaa on jokaisen syötävä, niin hölmömpikn ymmärtää tehdä oma osuutensa. Vallankin naisena äänestäjien nähden, kerran syökin.
Vallankin naisena? Tule jo viimeinkin tälle vuosituhannelle, ällöttää tommoset sovinistiset mielipiteet.
Itse Jassu tuloesittelyssä julisti että on vain naisten ja miesten työt. Mitäs tästä puheesta arvelet.
Saman on kysyneet jo monet niin voisi antaa jo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on kuin av-mamma mies lapsena kanssa lomalla.
Huomaa et on aika kökköä tuo äitinä olo. Yrittäisi olla vähä
luontevampi.
Jasmiinan oloisia äitejä on Suomi pullollaan. Tuolta se kuulostaa, kun kaitsatte lapsianne. Oikeasti.
Mitalikolmikko toivottavasti nämä:
1. Lasse
2. Jassu
3. Samir
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallankin naisena? Tule jo viimeinkin tälle vuosituhannelle, ällöttää tommoset sovinistiset mielipiteet.
Itse Jassu tuloesittelyssä julisti että on vain naisten ja miesten työt. Mitäs tästä puheesta arvelet.
Nyt puhuit itsesi pussiin. Sinähän se kehotit naista (Jassua) keittiöhommiin, se oli sinun mielipiteesi naisen paikasta. Väännänkö rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt vasta huomasit? Tästähän on puhuttu koko kausi.
Jep, tänään huomasin. Olen seurannut kautta vasta viime viikosta lähtien, ei täällä ole mainittu BB:n instaa viikon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Akilta oli hienoa heittäytymistä lasten puuhapajassa. Hieno banaanitanssi. Muistutti vähän pimpelipom-tanssia.
Eli taas saman toistoa. Hoh hoijaa. Jotain uutta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitalikolmikko toivottavasti nämä:
1. Lasse
2. Jassu
3. Samir
Valitettavasti siellä on Pekka.
Onko noi oppaat saaneet syödä ollenkaan koko päivänä? :O
Onhan tuo Akin puuhapaja nyt parempi kuin joku Bamse-klubi
Vierailija kirjoitti:
Söi ne riisiä ja sweet chili -kastiketta lennon aikana. Sen jälkeen en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Söivät kahden aikoihin lounaan. Sitä ennen puuroa aamulla.
Näkeekö jostain niitä lomakuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli taas saman toistoa. Hoh hoijaa. Jotain uutta kiitos.
Aki on kiltti ja avulias, mutta yhden tempun hevonen. Asukkaana ei kovinkaan mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kontentti mitä Akista irtoaa ja tuokin vain roolissa tai kännissä, hohhoijaa....
Aki voittaa, koska aitous ja murre vetoaa äänestäjiin.
Periaatteessa olen kyllä tasa-arvon kannalla, mut jos ei osaa mitään perinteisiä naisten juttuja, niin olisiko ihmisen hyvä sitten kompensaationa osata jotain miesten juttuja hyvin?