Nainen, oletko myöhemmällä iällä alkanut pitää peppuseksistä uuden kumppanin kanssa jos pohjalla on 1-2 kivuliasta kokemusta joskus nuorena?
Kyselen ihan vaan onko tällaista onnistunut tapahtumaan. Aika moni tuntuu ihan ymmärrettävästi kaihtaneen peppuseksiä sen jälkeen kun ollut nuorempana vain pari oman nautinnon kannalta ikävää kokemusta. Kiinnostaisi tietää onko esim. kukaan keski-ikäinen nainen antanut asialle uuden mahdollisuuden uuden taitavamman kumppanin kanssa myönteisin seurauksin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kokemus peppu jutuista oli r@iskaus sinne. Ja siitä kesti pitkään toipua sekä henk, että fyysisesti. Nykyään harrastan kyllä leluilla itsekseni, mutta miehillä ei ole sinne asiaa. Opettelin ihan tykkäämään siitä, jotta pääsen kokemuksesta eroon. Luulen että voisin nauttia siitä miestenkin kanssa jo. En silti voi koskaan luottaa peniksellisten oman kiihkonsa hallintaan, ettei minuun sattuisi jälleen.
Ajattelin niillä epämukavila kokemuksilla lähinnä juuri jotain nuorta sälliä sähläämässä ilman hallintaa, tilannetajua, liukkareita jne. mutta tuo sinun kokemus ihan omalla levelillä. Hieno juttu että olet ottanut tilanteen haltuun omalla tavallasi. Kiitos asiallisesta vastauksesta.
-ap
Olen antanut sille mahdollisuuden. En pitänyt siitä vieläkään.
Kaappihomojen hommaa, perseen nuohous.
Pane miehiä ihan reilusti, ne tykkää, kun eturauhasta tökit.
Ensimmäinen kokemus peppu jutuista oli r@iskaus sinne. Ja siitä kesti pitkään toipua sekä henk, että fyysisesti. Nykyään harrastan kyllä leluilla itsekseni, mutta miehillä ei ole sinne asiaa. Opettelin ihan tykkäämään siitä, jotta pääsen kokemuksesta eroon. Luulen että voisin nauttia siitä miestenkin kanssa jo. En silti voi koskaan luottaa peniksellisten oman kiihkonsa hallintaan, ettei minuun sattuisi jälleen.