Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Huh!!! Vitsi mun sydän hakkas ku pelkäsin Lassen puolesta🙈😅
samoin. 💗
Ohjelmaan tulossa muutoksia ensi kaudelle. Syynä naisten äänestyskäyttäytyminen. Näin pikkulinnut kertovat... Aika näyttää onko totta.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaan tulossa muutoksia ensi kaudelle. Syynä naisten äänestyskäyttäytyminen. Näin pikkulinnut kertovat... Aika näyttää onko totta.
Valitaan taloon pelkkiä naisia
Toi on kyllä niin gay toi ville.
Nyt meni Jassu hiljaiseksi!
melodi puhuu ihan eri tavalla studiossa kun talossa
Melody kuulostaa siltä kuin olisi saanut Valiumia.
Taavi ei oikein ollut tyytyväinen siihen, ketkä palasivat häätöhuoneesta.
Kyllä Mellu nyt lähti ihan oman käyttäytymusen takia, eikä minkään rasismin tai naisvihan takia. Jos Ville olis lähtenyt niin olisko ollut homovihaa. No just joo!
oho onpa yllättävää. Taavi ei juuri iloinut lassen paluun tulosta. On ihan romuna ku melodi oli se joka lähti.
Samaan aikaan oon niin mielissäni et Melody tippu, mut samalla mua harmittaa että miks sen piti olla nainen😅 Jassu parka🙈
Jassu ainoa nainen, jolla fanipohjaa. Erityisesti Vauva-palstan naisten keskuudessa. Häneen varmasti helppo samaistua. Jassu menee viiden joukkoon.
Melodylla ihan ihme rooli päällä haastattelussa.
Oho, nyt otti Taaviin pahasti!
Taavi suree Melodyn lähtöä
Vierailija kirjoitti:
Taavi ei oikein ollut tyytyväinen siihen, ketkä palasivat häätöhuoneesta.
Mihinkä se Taavi ois koskaan tyytyväinen.
Miten Mellu on noin pihalla, että Ville ansaitsisi voittaa 😂😂 Hilarious
Oho, Mellun mielestä Samikin ansaitsisi voiton.
Melodyllä ihan erilainen äänikin haastattelussa. Ei ole lainkaan oma itsensä.