Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
74341/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on mainio persoona, olisin mielellään hänen äitinsä. Lisäksi auttaisin häntä velan takaisinmaksussa.

En haluaisi olla tuon äiti, enkä haluaisi tuommoista tyttöä. Kumpikaan.. 🤮

Älä ole huolissasi, ei sinusta Jassun äidiksi olisikaan. Toivottavasti mahdolliset lapsesi ovat kaikinpuolin sinua miellyttäviä, ettet joudu niitä hylkäämään kauppamatkalla.

Jassun äidiltä ei löytynyt käyttäessä maisterin papereita. Ei ole ollut opettajana pitkiin aikoihin. Olikin vain kielten opettaja. Miksi en viitsi tänne kirjoittaa, lukekaa. Minun teinit ei edes tuonne lähtisi.

Mikä on sinun äitisi koulutus?

Minun äitini on erikoislääkäri, alanaan endokrinologia

Tupakoiko hän raskausaikanaan vai tuliko susta muusta syystä kehitysvammainen?

Tarkoitatko sitä kun Jassulla on aina suu auki, niin mistä se johtuu.. Ei ole normaalia. Minun äiti ei tupakoi, enkä itsekkään.

Vierailija
74342/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Samin suosiota.

Älä välitä, en minäkään ymmärrä jasmiinan suosiota.

Mulla on niin päin, että en tajua asukkaisiin kohdistuvaa suoranaista inhoa. 

Mä en taas tajua asukkaisiin kohdistuvaa suoranaista sokeaa palvontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74343/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö kaikki nuoret pojat nykyään tollasia kireitä trikoita niinkuin toi ananastukka anssi?

Nuoret? Anssi yli kolmekymppinen. Ei käsitä vissiin miten noi korostaa hänen leveää lantiotaan. 

Vierailija
74344/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody hieno naisellinen nainen..polttaa 3 tupakkaa ketjussa..joka toinen sana on v..u

Vierailija
74345/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.

Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.

En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..

Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.

En mäkään jaksais Akin kans jutella. Raskasta juttuseuraa.

Ei ole raskasta,täytyy vaan kuunnella

Vierailija
74346/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus kun tuo Melody ei voi yhtä ainutta keskustelua käydä ilman englannin kieltä. Ja kaiken lisäksi hän osaa sitä paljon huonommin kuin esim minä. Käyttää vääriä fraaseja ja taivutukset ihan päin honkia. 

Vierailija
74347/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kamera seuraa aina melodya tupakalle, samoin kuin läyhäjengiä yleensäkin? 

Vierailija
74348/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on mainio persoona, olisin mielellään hänen äitinsä. Lisäksi auttaisin häntä velan takaisinmaksussa.

En haluaisi olla tuon äiti, enkä haluaisi tuommoista tyttöä. Kumpikaan.. 🤮

Älä ole huolissasi, ei sinusta Jassun äidiksi olisikaan. Toivottavasti mahdolliset lapsesi ovat kaikinpuolin sinua miellyttäviä, ettet joudu niitä hylkäämään kauppamatkalla.

Jassun äidiltä ei löytynyt käyttäessä maisterin papereita. Ei ole ollut opettajana pitkiin aikoihin. Olikin vain kielten opettaja. Miksi en viitsi tänne kirjoittaa, lukekaa. Minun teinit ei edes tuonne lähtisi.

Mikä on sinun äitisi koulutus?

Hammashoitaja, eikä ole valepapereilla töissä. Että revi siitä.

Oho, no onhan se kyllä hienompaa olla hammashoitaja kuin kielten opettaja.

h-lääkärin apulainen

Vierailija
74349/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia papereita ei löytynyt, varmaan väärennetty.

Vierailija
74350/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.

Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.

En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..

Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.

Kyllä minun täytyy myöntää, että itsekään en osaisi Akin kanssa keskustella. Hän ottaa puheenvuoron ja sanoo hitaasti ja pitkästi jonkun itsestäänselvyyden, joka sanottiin jo aikoja sitten tai kaikki muutenkin tietävät. Tai sitten toistaa jonkin vitsin, jolle muut jo ehtivät nauraa. Paitsi jos puhuu metsäkoneista niin sitten osaa puhua kiinnostavasti. 

Samir keskusteli metsäkonesimulaattorin jälkeen Akin kanssa todella pitkään niistä työkoneista. Sami jutteli alkukaudesta pitkään Akin kanssa metsänhoidosta. Niitä oli ihan kiva kuunnella. 

Joo, muistankin yhden keskustelun Samin ja Akin välillä. Aki kertoi, että haluaisi joskus uralla edetä "seuraavalle tasolle", johon Sami kysyi naama pokerilla: "Ai onko siinä kopissa joku ylempi taso, johon voi nousta?"

Joo, tasokasta keskustelua Samilta, kerta kaikkiaan. Olkoon vitsi, mut miten tuosta elaboroit keskustelua mihinkään? Vaihtiksethan on, että Sami vittuilee tai on idootti. No, nyt jälkikäteen tajuan, että Samin tapauksessa huumorikin on vaihtoehto, mut en syytä Akia siitä, että tuotakaan keskustelua ei sit jatkettu.

Joskus tuntuu, että lähtösuhtautuminen Akiin on tietty, ja se aiheuttaa sen, että Aki kokee olevansa altavastaaja, jännittää ja sitten ei oikein saa joko seuratuksi keskustelua tai jotain.

Aki näyttää keskustelevan vähän eri tavalla eri ihmisten kanssa, joten veikkaisin ongelman olevan enemmän vuorovaikutuksessa kuin suoraan älyssä.

Sinä nostat yhden ainoan Samin vitsin ja sen perusteella väität, että hänen kanssaan ei voi keskustella. Sinä et ilmeisesti nähnyt esim sitä keskustelua ihan kauden alussa saunassa, jossa puhuivat kahdestaan metsänhoidosta. Samoin ovat keskustelleet usein kolmistaan Juhanin kanssa politiikasta. Mutta sinä olet varmaankin kääntänyt kameran pois, kun mennään vakavampiin aiheisiin, joten ethän sinä näistä voi tietääkään. 

En mä väittänyt mitään yleisesti Samista. Sami nyt vaan toimi noin tuossa yhdessä keskustelussa, motiiveja voin vain arvailla.

Enemmänkin kyse oli siitä, miten Akille/Akin kanssa (ainakin joskus) puhutaan, ei siitä miten muut yleisesti keskustelee.

Mä olen itsekin sosiaalisesti joskus kömpelö, ja sit ihmiset puhuu mulle kuin idiootille, ja siitä on lopputuloksena todella outoja tilanteita. Kai mä olen sit vaan vajaaälyinen?

Kyllä sinä tuossa aiemmassa kommentissasi mielestäni melko selvästi väitit, että Samin kanssa ei pysty keskustelemaan. En oikein muuten ymmärrä, miksi vastaukseksi kommenttiini vedit yhden tilanteen, ellet halunnut käyttää sitä yleisenä esimerkkinä Samin käytöksestä keskustelutilanteissa.  

Kaikillehan välillä heitetään vitsiä. Ei Aki ole tuossa suhteessa yhtään sen kummempi. En tiedä voiko sitä kutsua vajaaälyisyydeksi, mutta kyllä se jotain kertoo, jos joudut useinkin tilanteisiin, että sinun kanssasi ei haluta jutella tai jutellaan alentuvasti. Itse en kyllä käyttänyt missään sanaa vajaaälyinen. Tarkoitin vain, että on todella raskasta puhua ihmisen kanssa, joka on täysin eri aaltopituudella eikä esimerkiksi ymmärrä vitsejäsi kuin vasta selitettynä. 

Ei Aki ole mitenkään huumorintajuttomana tuolla esiintynyt, joten en nyt sanoisi, että ongelma olisi se vitsi sinänsä, mut tuokin oli vaan niin outo heitto. Toinen keskusteli asiallisesti, toinen laittoi (ilmeisesti?) leikiksi.

Tää nyt oli kuitenkin vain yksi esimerkki, se oli niin outo juttu, että jäi mieleen. Ei mitenkään vakavaa, mutta hyvä esimerkki kuitenkin.

No mistä se kertoo? Minusta se kertoo esimerkiksi siitä, että kokee sosiaalisen kanssakäymisen vaikeaksi/epämiellyttäväksi/itselle vieraaksi, ja on sen vuoksi poissa omalta mukavuusalueeltaan, eikä pysty suoriutumaan normaalisti.

Vierailija
74351/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Pekka ja Anssi siellä jauhavat, miten paljon muut pelaavat. Tulee mieleen viime kausi, kun Ella oli täysin varma, että Krisse haukkuu tätä koko ajan eikä tajunnut, että oli itse ainoa selän takana läyhääjä. 

Asiaa puhuivat. Nimeämisethän sen todistivat, ketkä ovat juonitelleet ja äänestävät prikuulleen samalla tavoin.

Vierailija
74352/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannos joku ihastunu melloon kun häntä kuvataan koko ajan..ei se niin ksunis oo v..u

Vierailija
74353/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus kun tuo Melody ei voi yhtä ainutta keskustelua käydä ilman englannin kieltä. Ja kaiken lisäksi hän osaa sitä paljon huonommin kuin esim minä. Käyttää vääriä fraaseja ja taivutukset ihan päin honkia. 

Ja miksi se saa käyttää englannin kieltä ja miksi se saa puhua nimeämistä noin paljon. Kumpaakaan ei ole aikaisemmin saanut tehdä.

Vierailija
74354/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun täytyy myöntää, että itsekään en osaisi Akin kanssa keskustella. Hän ottaa puheenvuoron ja sanoo hitaasti ja pitkästi jonkun itsestäänselvyyden, joka sanottiin jo aikoja sitten tai kaikki muutenkin tietävät. Tai sitten toistaa jonkin vitsin, jolle muut jo ehtivät nauraa. Paitsi jos puhuu metsäkoneista niin sitten osaa puhua kiinnostavasti. 

Samir keskusteli metsäkonesimulaattorin jälkeen Akin kanssa todella pitkään niistä työkoneista. Sami jutteli alkukaudesta pitkään Akin kanssa metsänhoidosta. Niitä oli ihan kiva kuunnella. 

Joo, muistankin yhden keskustelun Samin ja Akin välillä. Aki kertoi, että haluaisi joskus uralla edetä "seuraavalle tasolle", johon Sami kysyi naama pokerilla: "Ai onko siinä kopissa joku ylempi taso, johon voi nousta?"

Joo, tasokasta keskustelua Samilta, kerta kaikkiaan. Olkoon vitsi, mut miten tuosta elaboroit keskustelua mihinkään? Vaihtiksethan on, että Sami vittuilee tai on idootti. No, nyt jälkikäteen tajuan, että Samin tapauksessa huumorikin on vaihtoehto, mut en syytä Akia siitä, että tuotakaan keskustelua ei sit jatkettu.

Joskus tuntuu, että lähtösuhtautuminen Akiin on tietty, ja se aiheuttaa sen, että Aki kokee olevansa altavastaaja, jännittää ja sitten ei oikein saa joko seuratuksi keskustelua tai jotain.

Aki näyttää keskustelevan vähän eri tavalla eri ihmisten kanssa, joten veikkaisin ongelman olevan enemmän vuorovaikutuksessa kuin suoraan älyssä.

Sinä nostat yhden ainoan Samin vitsin ja sen perusteella väität, että hänen kanssaan ei voi keskustella. Sinä et ilmeisesti nähnyt esim sitä keskustelua ihan kauden alussa saunassa, jossa puhuivat kahdestaan metsänhoidosta. Samoin ovat keskustelleet usein kolmistaan Juhanin kanssa politiikasta. Mutta sinä olet varmaankin kääntänyt kameran pois, kun mennään vakavampiin aiheisiin, joten ethän sinä näistä voi tietääkään. 

En mä väittänyt mitään yleisesti Samista. Sami nyt vaan toimi noin tuossa yhdessä keskustelussa, motiiveja voin vain arvailla.

Enemmänkin kyse oli siitä, miten Akille/Akin kanssa (ainakin joskus) puhutaan, ei siitä miten muut yleisesti keskustelee.

Mä olen itsekin sosiaalisesti joskus kömpelö, ja sit ihmiset puhuu mulle kuin idiootille, ja siitä on lopputuloksena todella outoja tilanteita. Kai mä olen sit vaan vajaaälyinen?

Kyllä sinä tuossa aiemmassa kommentissasi mielestäni melko selvästi väitit, että Samin kanssa ei pysty keskustelemaan. En oikein muuten ymmärrä, miksi vastaukseksi kommenttiini vedit yhden tilanteen, ellet halunnut käyttää sitä yleisenä esimerkkinä Samin käytöksestä keskustelutilanteissa.  

Kaikillehan välillä heitetään vitsiä. Ei Aki ole tuossa suhteessa yhtään sen kummempi. En tiedä voiko sitä kutsua vajaaälyisyydeksi, mutta kyllä se jotain kertoo, jos joudut useinkin tilanteisiin, että sinun kanssasi ei haluta jutella tai jutellaan alentuvasti. Itse en kyllä käyttänyt missään sanaa vajaaälyinen. Tarkoitin vain, että on todella raskasta puhua ihmisen kanssa, joka on täysin eri aaltopituudella eikä esimerkiksi ymmärrä vitsejäsi kuin vasta selitettynä. 

Enkä nyt tiedä mitä aukiselittämistä tuollaisessa vitsissä on, tuohan on pahimpia puujalkojakin surkeampi. Siksi luulenkin, että se saattoi hyvinkin oli Samin lievää vittuilua siitä, että Aki voi edetä urallaan korkeintaan noin.

Vierailija
74355/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos Ville lähtee niin Pekka nimeää seuraavaksi Samirin.

Vierailija
74356/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kamera seuraa aina melodya tupakalle, samoin kuin läyhäjengiä yleensäkin? 

Siksi, että täällä ei maristaisi, miksi heidän annetaan läyhätä rauhassa eikä sitä näytetä. 

Vierailija
74357/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin bigbrother asukas Melody mitä koskaan nähnyt.

Vierailija
74358/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄLYTYS!

Melody juuri äsken rukoili tupakkapaikalla Villen kuullen "kaikkia BB-jumalia" että ei joutuisi tänään lähtemään.

Eikös sitä ole perinteisesti ollut tapana laitella tuollaisten ulostulojen jälkeen kotio?

Että, viime vuoden Roopea lainatakseni*, tack och adjö!

*) En muuten häntä siteeraisi, mutta koska juurikin tämä Roope piti viime vuonna monologin kylpyammeelle samasta aiheesta. Oliko ihan kädet ristissäkin?

Vierailija
74359/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt tiedä mitä aukiselittämistä tuollaisessa vitsissä on, tuohan on pahimpia puujalkojakin surkeampi. Siksi luulenkin, että se saattoi hyvinkin oli Samin lievää vittuilua siitä, että Aki voi edetä urallaan korkeintaan noin.

En kyllä tarkoittanut tuossa mitään tiettyä Samin vitsiä vaan ylipäätään, miksi joidenkin kanssa on raskasta keskustella. Tässäkin alkaa olla hieman sellaista virettä nyt, että aaltopituutemme eivät vain kohtaa lainkaan ja joudun selittämään jokaisen kommenttini sinulle. 

Vierailija
74360/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän viikon koosteet eilen ja tänään aamulla, ja yksi asia tuli selväksi. Missään koosteissa ei ole näytetty mitään niistä Jassun negatiivisista jutuista mitä hän on talossa tehnyt ja mistä täällä on kyllä kerrottu useaan kertaan!

Ihan ensimmäiseltä viikolta lähtien tuotanto on jostain syystä suojellut tuota asukasta, ja esimerkiksi Samin kiusaamistilanteessa koosteessa näytettiin enemmän Minnan reaktiota, kuin Jassun räyhäämistä. Samoin sitä ei ole näytetty jossa Jassu yritti saada väen vängällä Samia riitelemään, eikä sitä kun Jassu räyhäsi pk-huoneessa tuotannolle ja kuinka tehtävä keskeytettiin vain minuutti sen jälkeen kun Jassu oli tullut pk-huoneesta ulos.

Miksi tuotanto suojelee tuota asukasta noin selkeästi?

Valtee ja Sainio, jotka katsovat 247:aa ovat kritisoineet Jassua hänen asiattomasta käytöksestään, sekä tuotantoa hänen suosimisestaan, mutta kaikki muut vieraat ovat katsoneet pelkkiä koosteita ja aina kertovat kuinka ihana Jassu on. Ei ihme että on niin "ihana" kun koosteissa ei näytetä lainkaan negatiivisia asiota tuosta ihmisestä!

Onko tuotanto päättänyt jo valmiiksi että heidän naiscastinginsa meni täysin päin seiniä sen jälkeen kun Sanni tipahti ja nyt on pakko junailla vaikka tuosta ihmishirviöstä voittaja, hinnalla millä hyvänsä jotta he voisivat sanoa että nainen voitti.

Esimerkiksi nämä viime nimeämiset. Seitsemän häädössä ja juontajat ihmettelevät että onko tässä nyt ennätys. On todellakin! Ennätys siinä kuinka julkeaksi tuotannon suosiminen on mennyt!

Vähiten ääniä saaneet olivat Lasse ja Ville. Jos heidät olisi jätetty pois, olisi äänestyksessä ollut uskottavampi määrä asukkaita, eli viisi. Melodi, Jassu, Pekka, Taavi ja Anssi. Mutta tuolloin olisi täysin selvää että nainen olisi lähtenyt ja tuotanto pelaa sen päälle että talosta lähtee ihmistapetti Ville.

Miksi edes järjestää minkäänlaisia nimeämisiä tai edes kutsua vierailijoita koosteisiin, kun tuotanto on kerran jo päättänyt että miten tämä koko hoito vedetään läpi, eli nainen voittoon vaikka sitten katsojia kusettamalla! Maikkarin kaudet olivat myöskin sellaisia joissa suosittiin joitakin asukkaita, mutta tämä tuotanto tekee sen niin julkeasti että koko rahaäänestys pitäisi perua sen perusteella koska katsojille valehdellaan jättämällä kertomatta sellaisia asioita asukkaasta jotka 100% varmasti vaikuttaisivat äänestykseen!

Esimerkiksi "ihana" Jassu syytti refluksikohtauksestaan Lassea, eikä todellakaan itseään. Jassu syytti niin pahasti että Lasse joutui pyytelemään anteeksi! Mitä helevettiä?! Lasse ei ole Jassun käsiä käynyt siirtelemässä ja leukoja liikuttelemassa, vaan Jassu on ihan itse tunkenut naamaansa rasvaisia grilliruokia, joista aivan taatusti hän on tiennyt että närästyskohtaus tulee syttymään! Tuosta välikohtauksesta ei ollut kuin parin lauseen maininta koosteessa, vaikka se osoitti sen kuinka itsekäs ja suorastaan narsistinen Jassu todellisuudessa on! Narsistithan ajattelevat että heissä ei ole koskaan syytä, vaan syy on aina muissa, vaikka sitten grillin kokissa, kuten tässä tapauksessa ja he junailevat sen niin että syyttömät joutuvat pyytämään heiltä anteeksi!

Ketju on lukittu.