Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
74301/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Sami oikein on, kik-herneitten syöjä.

Eipähän ainakaan liho muodottomaksi ryhävalaaksi.

Vierailija
74302/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24/7 juuri nyt kirjoitti:

Taavin 5 pullaa menee nyt jakoon. Jokainen asukas saa puolikkaan pullan, Taavi leikkaa pulliaan jotka sai päivän aikana.

Jätti yhden pullan kaappiin huomiseksi Samille ja puolitettavaksi meni 4 pullaa. Eipä ihme että täällä on jatkuvasti väärää tietoa kun noin heikkoa katsojilla näkemisen ymmärtäminen.

Epähuomiossa jäi kirjoittamatta, pahoittelut. Tajusin kyllä :) Toivottavasti Sami syö pullansa.

Fiksusti Taavilta tehty, yhteinen se palkinto olikin, kaikki suorittivat eilistä tehtävää.

Taavi kalastelee vain ääniä itselleen illan häädössä, esittää hyvää jätkää just silloin kun itselle eduksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
74303/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Ville ja Mellu häädetään!

Ihan varmasti jompikumpi lähtee. Minä luulen, että se on Ville joka lähtee.  Ja aika varmasti on. 

Vierailija
74304/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on mainio persoona, olisin mielellään hänen äitinsä. Lisäksi auttaisin häntä velan takaisinmaksussa.

En haluaisi olla tuon äiti, enkä haluaisi tuommoista tyttöä. Kumpikaan.. 🤮

Älä ole huolissasi, ei sinusta Jassun äidiksi olisikaan. Toivottavasti mahdolliset lapsesi ovat kaikinpuolin sinua miellyttäviä, ettet joudu niitä hylkäämään kauppamatkalla.

Jassun äidiltä ei löytynyt käyttäessä maisterin papereita. Ei ole ollut opettajana pitkiin aikoihin. Olikin vain kielten opettaja. Miksi en viitsi tänne kirjoittaa, lukekaa. Minun teinit ei edes tuonne lähtisi.

Mikä on sinun äitisi koulutus?

Hammashoitaja, eikä ole valepapereilla töissä. Että revi siitä.

Oho, no onhan se kyllä hienompaa olla hammashoitaja kuin kielten opettaja.

Vierailija
74305/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.

Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.

En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..

Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.

Kyllä minun täytyy myöntää, että itsekään en osaisi Akin kanssa keskustella. Hän ottaa puheenvuoron ja sanoo hitaasti ja pitkästi jonkun itsestäänselvyyden, joka sanottiin jo aikoja sitten tai kaikki muutenkin tietävät. Tai sitten toistaa jonkin vitsin, jolle muut jo ehtivät nauraa. Paitsi jos puhuu metsäkoneista niin sitten osaa puhua kiinnostavasti. 

Samir keskusteli metsäkonesimulaattorin jälkeen Akin kanssa todella pitkään niistä työkoneista. Sami jutteli alkukaudesta pitkään Akin kanssa metsänhoidosta. Niitä oli ihan kiva kuunnella. 

Joo, muistankin yhden keskustelun Samin ja Akin välillä. Aki kertoi, että haluaisi joskus uralla edetä "seuraavalle tasolle", johon Sami kysyi naama pokerilla: "Ai onko siinä kopissa joku ylempi taso, johon voi nousta?"

Joo, tasokasta keskustelua Samilta, kerta kaikkiaan. Olkoon vitsi, mut miten tuosta elaboroit keskustelua mihinkään? Vaihtiksethan on, että Sami vittuilee tai on idootti. No, nyt jälkikäteen tajuan, että Samin tapauksessa huumorikin on vaihtoehto, mut en syytä Akia siitä, että tuotakaan keskustelua ei sit jatkettu.

Joskus tuntuu, että lähtösuhtautuminen Akiin on tietty, ja se aiheuttaa sen, että Aki kokee olevansa altavastaaja, jännittää ja sitten ei oikein saa joko seuratuksi keskustelua tai jotain.

Aki näyttää keskustelevan vähän eri tavalla eri ihmisten kanssa, joten veikkaisin ongelman olevan enemmän vuorovaikutuksessa kuin suoraan älyssä.

Sinä nostat yhden ainoan Samin vitsin ja sen perusteella väität, että hänen kanssaan ei voi keskustella. Sinä et ilmeisesti nähnyt esim sitä keskustelua ihan kauden alussa saunassa, jossa puhuivat kahdestaan metsänhoidosta. Samoin ovat keskustelleet usein kolmistaan Juhanin kanssa politiikasta. Mutta sinä olet varmaankin kääntänyt kameran pois, kun mennään vakavampiin aiheisiin, joten ethän sinä näistä voi tietääkään. 

Akilla ja Samilla on ihan oma keskinäinen huumorinsa, jota ei kannata ulkopuolisen alkaa määrittämään ollenkaan. Aki sanoi jo ajat sitten että Sami on hänelle läheisimpiä talossa ja kun oli pudotuksessa Katjan ja Sannin kanssa sanoi että onneksi ei tippunut kun on hänelle niin hyvä ystävä talossa. Muutenkin tuollainen jonku toisen puolesta loukkaantuminen on aivan turhaa ja menee yleensä aina metsään.

Vierailija
74306/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo Sami oikein on, kik-herneitten syöjä.

kikherneet hyvää syötävää, paljon protskuja, liemestä pois ja huuhdella ja pannulle pienen öljyn kanssa, mausteet, siinä se on. 

Vierailija
74307/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.

Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.

En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..

Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.

Kyllä minun täytyy myöntää, että itsekään en osaisi Akin kanssa keskustella. Hän ottaa puheenvuoron ja sanoo hitaasti ja pitkästi jonkun itsestäänselvyyden, joka sanottiin jo aikoja sitten tai kaikki muutenkin tietävät. Tai sitten toistaa jonkin vitsin, jolle muut jo ehtivät nauraa. Paitsi jos puhuu metsäkoneista niin sitten osaa puhua kiinnostavasti. 

Samir keskusteli metsäkonesimulaattorin jälkeen Akin kanssa todella pitkään niistä työkoneista. Sami jutteli alkukaudesta pitkään Akin kanssa metsänhoidosta. Niitä oli ihan kiva kuunnella. 

Joo, muistankin yhden keskustelun Samin ja Akin välillä. Aki kertoi, että haluaisi joskus uralla edetä "seuraavalle tasolle", johon Sami kysyi naama pokerilla: "Ai onko siinä kopissa joku ylempi taso, johon voi nousta?"

Joo, tasokasta keskustelua Samilta, kerta kaikkiaan. Olkoon vitsi, mut miten tuosta elaboroit keskustelua mihinkään? Vaihtiksethan on, että Sami vittuilee tai on idootti. No, nyt jälkikäteen tajuan, että Samin tapauksessa huumorikin on vaihtoehto, mut en syytä Akia siitä, että tuotakaan keskustelua ei sit jatkettu.

Joskus tuntuu, että lähtösuhtautuminen Akiin on tietty, ja se aiheuttaa sen, että Aki kokee olevansa altavastaaja, jännittää ja sitten ei oikein saa joko seuratuksi keskustelua tai jotain.

Aki näyttää keskustelevan vähän eri tavalla eri ihmisten kanssa, joten veikkaisin ongelman olevan enemmän vuorovaikutuksessa kuin suoraan älyssä.

Sinä nostat yhden ainoan Samin vitsin ja sen perusteella väität, että hänen kanssaan ei voi keskustella. Sinä et ilmeisesti nähnyt esim sitä keskustelua ihan kauden alussa saunassa, jossa puhuivat kahdestaan metsänhoidosta. Samoin ovat keskustelleet usein kolmistaan Juhanin kanssa politiikasta. Mutta sinä olet varmaankin kääntänyt kameran pois, kun mennään vakavampiin aiheisiin, joten ethän sinä näistä voi tietääkään. 

En mä väittänyt mitään yleisesti Samista. Sami nyt vaan toimi noin tuossa yhdessä keskustelussa, motiiveja voin vain arvailla.

Enemmänkin kyse oli siitä, miten Akille/Akin kanssa (ainakin joskus) puhutaan, ei siitä miten muut yleisesti keskustelee.

Mä olen itsekin sosiaalisesti joskus kömpelö, ja sit ihmiset puhuu mulle kuin idiootille, ja siitä on lopputuloksena todella outoja tilanteita. Kai mä olen sit vaan vajaaälyinen?

Vierailija
74308/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen..... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24/7 juuri nyt kirjoitti:

Taavin 5 pullaa menee nyt jakoon. Jokainen asukas saa puolikkaan pullan, Taavi leikkaa pulliaan jotka sai päivän aikana.

Jätti yhden pullan kaappiin huomiseksi Samille ja puolitettavaksi meni 4 pullaa. Eipä ihme että täällä on jatkuvasti väärää tietoa kun noin heikkoa katsojilla näkemisen ymmärtäminen.

Epähuomiossa jäi kirjoittamatta, pahoittelut. Tajusin kyllä :) Toivottavasti Sami syö pullansa.

Fiksusti Taavilta tehty, yhteinen se palkinto olikin, kaikki suorittivat eilistä tehtävää.

Taavi kalastelee vain ääniä itselleen illan häädössä, esittää hyvää jätkää just silloin kun itselle eduksi

Yhdellä pullalla ei mitään ääniä kalastella.

Vierailija
74309/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin Hassen idea

Vierailija
74310/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S ja L ei pystyneet siihen, set suuri käy

Vierailija
74311/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on mainio persoona, olisin mielellään hänen äitinsä. Lisäksi auttaisin häntä velan takaisinmaksussa.

En haluaisi olla tuon äiti, enkä haluaisi tuommoista tyttöä. Kumpikaan.. 🤮

Älä ole huolissasi, ei sinusta Jassun äidiksi olisikaan. Toivottavasti mahdolliset lapsesi ovat kaikinpuolin sinua miellyttäviä, ettet joudu niitä hylkäämään kauppamatkalla.

Jassun äidiltä ei löytynyt käyttäessä maisterin papereita. Ei ole ollut opettajana pitkiin aikoihin. Olikin vain kielten opettaja. Miksi en viitsi tänne kirjoittaa, lukekaa. Minun teinit ei edes tuonne lähtisi.

Mikä on sinun äitisi koulutus?

Hammashoitaja, eikä ole valepapereilla töissä. Että revi siitä.

Oho, no onhan se kyllä hienompaa olla hammashoitaja kuin kielten opettaja.

Ei ole ollut pitkään aikaan kielten opettajana,. Luetko itse miksi vai pitääkö kertoa.

Vierailija
74312/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sami kieltäytyi palkinnosta.... nolo

Vierailija
74313/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Samin suosiota.

Älä välitä, en minäkään ymmärrä jasmiinan suosiota.

Vierailija
74314/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyremmin kielten opettaja. 😂

Vierailija
74315/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Samin suosiota.

Älä välitä, en minäkään ymmärrä jasmiinan suosiota.

Mulla on niin päin, että en tajua asukkaisiin kohdistuvaa suoranaista inhoa. 

Vierailija
74316/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu hehkuttannut pitkään talossa ,että pitää Syke sarjasta.Kas nyt sitten pääsivät just tota leffaa katsoo.

Vierailija
74317/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa kun Melody ja Ville puhuvat pudotuksesta nyt.

Vierailija
74318/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotantohan pitää Jassu pellenään, kun suoltaa suustaan millon mitäkin. On niitten ohjelmanumero. Nauravat takanapäin. Tyttö Reppana kun kasvaa aikuiseksi joskus, tajuaa sen itsekin. Joka kerta tunnen myötähäpeää.

Samaa on keskusteltu naisten kanssa sairaalaosaston kahvihuoneessa.

Onpa yllättävää, että naiset läyhäämässä ja haukkumassa muita naisia kuin mikäkin haaskalintuparvi

Vierailija
74319/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaapa kun Melody ja Ville puhuvat pudotuksesta nyt.

Hyvin tiesivät miten tulee käymään.

Vierailija
74320/105262 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä homma on tämä Samin kaikesta kieltäytyminen, saunasta, kekseistä, pullista, leffoista ja palkinnoista? Jotain mennyt minulta ohi..

Kauppatehtävän epäonnistuttua talosta vietiin kaikki kaupasta ja kioskilta haettu

Siitä Samir sai idean että aletaan normalisoida kurjuutta niin sen jälkeen kaikki tavanomainenkin tuntuu hienolta eli nukutaan lattialla, syödään vain peruselintarvikkeita, ei istuta pehneillä sohvilla ja jos tulee juhlat ei juoda alkoholia eikä mennä saunaan  jne

Mukaan sopimukseen lähti Lasse ja Sami ja sen oli tarkoitus kestää tämän viikon loppuun.

Pekan keksimä nimitys kurjuuden maksimointi. Lähti mukaan siten, että lopettaa nuuskaamisen.

Pekka lopetti nuuskalakkonsa ekana, Samir luisti kaikesta rapujuhlien alettua, Lasse piti osan sopimuksesta, mutta Sami on pitänyt sanansa ja tehnyt täsmälleen kuten sovittiin.

Samirin aivopierut vol1000

Ketju on lukittu.