Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka lopettaa elämästä tämän paskan takia.
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.Tää onkin junttien ja yksinkertaisten ohjelma,seksi sitä ja seksi tätä, kuka panee ketä ja missä,milloin,missä asennoissa,kuvottavaa 🤢 sitten ihmetellään kun suomalaisten äö laskenut! Mä en varmaan ikinä puhuisi mun sukulaiselle joka osallistuis Big brotheriin tai edes katsoisi sitä. Tätä katsoo valitettavasti moni lapsi ja nuorikin ja ottaa valitettavasti oppia,tulos näkyy julkisilla paikoilla , kouluissa ja päiväkodeissa! Aikuiset ihmiset taantunut teinin tasolle kihertäen kuka haluaa panna ketä ja kuinka paljon juo ja sekoilee!
ÄÖ? Älykkyysösämäärä? Taidat olla itsekin katsonut paljon BB:ta kun olet noin asiantuntija ja tunnet sisällön noin tarkkaan.
En ole katsonut vuosiin enkä katso nytkään,sen verran mitä täälläkin kirjoitellaan ja jotain koosteita,eikä tarvitse katsoa tietääkseen kuinka paljon aikuiset ihmiset nolaa itsensä ja mitä ne puheenaiheet on:D harmittaako junttia kun ei ole muuta elämää kuin seurata anaali katjojen kaakatusta,katsoitko koko yön silmä kovana kuka panee ja ketä😂
Katsot koosteita ja luet & kommentoit vauva.fin BB-keskustelua väittäen ettei BB yhtään kiinnosta :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni täysin maku Katjaan, kun kertoi olevansa anaaliseksin ystävä. Ulos vaan.
Mulla taas ei. Hyvännäköinen, koulutettu ja mukavan oloinen nainen. Näyttää myös tunteitaan talossa. Vaimomatskua.
On kyllä oikein laadukas nainen, erityisesti isänmaallisuus ja luontoarvot puhuttelevat. On vaan hukassa mieskompanssissa kanssa kun vieläkin sinkku. Haaveissa vieläkin joku hauska ja jänkhä anyylijyysteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ei. Hyvännäköinen, koulutettu ja mukavan oloinen nainen. Näyttää myös tunteitaan talossa. Vaimomatskua.
Taidat pitää kakan hajusta?
Vierailija kirjoitti:
Minna on tämän kauden luntustelija. Saattaa panna useampienkin kanssa. Korostaa tissejään.
Samoin tekee BB-PoviLaura, yöks mikä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka lopettaa elämästä tämän paskan takia.
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.Tää onkin junttien ja yksinkertaisten ohjelma,seksi sitä ja seksi tätä, kuka panee ketä ja missä,milloin,missä asennoissa,kuvottavaa 🤢 sitten ihmetellään kun suomalaisten äö laskenut! Mä en varmaan ikinä puhuisi mun sukulaiselle joka osallistuis Big brotheriin tai edes katsoisi sitä. Tätä katsoo valitettavasti moni lapsi ja nuorikin ja ottaa valitettavasti oppia,tulos näkyy julkisilla paikoilla , kouluissa ja päiväkodeissa! Aikuiset ihmiset taantunut teinin tasolle kihertäen kuka haluaa panna ketä ja kuinka paljon juo ja sekoilee!
Juuri näin, eikä ole edes yhteiskuntaluokasta kyse, Juristi-Katjahan kertoili anaaliseksin olevan mieleen.
Tiesiköhän Katja mitä tuo tarkoittaa vai oliko taas sellainen perus anaali-tapaus?
Kertoili se maajussi-Juhanikin paljussa halustaan mennä swinger-klubille.
Taavi ja Lasse on niin itseään täynnä että meinaavat tukehtua omaan erinomaisuuteensa
Yleensä en puutu tällaiseen, mutta nyt kuitenkin kommentoin, että olipas Jasmiinalla liian pienet rintaliivit. Halvoista rintaliiveistä löytää tosin harvoin isoja kokoja ja ne merkit, joissa isoja kokoja on myydään usein kalliissa erikoisliikkeissä. Itse köyhänä työttömänä päätin käyttää veronpalautukseni erikoisliikkeestä ostettuihin hyviin rintaliiveihin, vaikka kokoani ihan peruskaupoistakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikein laadukas nainen, erityisesti isänmaallisuus ja luontoarvot puhuttelevat. On vaan hukassa mieskompanssissa kanssa kun vieläkin sinkku. Haaveissa vieläkin joku hauska ja jänkhä anyylijyysteri.
Ei taida olla harvinaista nykypäivänä, että kaunis ja koulutettu nainen ei löydä itselleen sopivaa miestä.
Milläköhän perusteella asukkaat valitaan? Varmasti monenlaista hakijaa on ollut. Yhdellä Subin kaudella tuotanto tosin mokasi kunnolla kun mukaan päätyi selvästi sairas tai vammainen asukas. Kyse ei siis ollut mistään autismikirjon häiriöstä aspergerista tai ADHD:sta, vaan tuolla asukkaalla taisi olla jo kehitysvammaa tai vastaavaa ja muut asukkaat kiusasivat ilman, että tuo asukas edes tajusi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi moraalisointi ja eihän asia minulle edes kuulu, mutta minusta on hieman moraalitonta laittaa lastenkodissa kasvanut parikymppinen leikkimään kotia kolmikymppisen kanssa hedelmetyshoidoilla kun seurustelua on takana vasta pari vuotta.
Kenestä puhutaan?
Juhani pääsi taas monologimoodiin. Minäminäminätraktoriminäuusitraktoriminä.
Mitä asiatonta Pekka sanoi aamiaisella Lauralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla harvinaista nykypäivänä, että kaunis ja koulutettu nainen ei löydä itselleen sopivaa miestä.
No suurin osa miehistäkään ei ole kiinnostunut anaaliseksistä, niin kuin tämä kaunis ja koulutettu nainen.
ärsyttää kesken keskustelen kamera siirtyy asukkaaseen joka on yksin tupakalla. nyt sensuroitiin minnan ja lassen pano- paljastus , josta minna kertoi jassulle
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en puutu tällaiseen, mutta nyt kuitenkin kommentoin, että olipas Jasmiinalla liian pienet rintaliivit. Halvoista rintaliiveistä löytää tosin harvoin isoja kokoja ja ne merkit, joissa isoja kokoja on myydään usein kalliissa erikoisliikkeissä. Itse köyhänä työttömänä päätin käyttää veronpalautukseni erikoisliikkeestä ostettuihin hyviin rintaliiveihin, vaikka kokoani ihan peruskaupoistakin löytyy.
Ehkä olisimme onnistuneet elämään nipin napin ilman tätäkin selostusta liiviostoksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Juhani pääsi taas monologimoodiin. Minäminäminätraktoriminäuusitraktoriminä.
Tajuavatkohan jotkut ihmiset ollenkaan miten paljon puhuvat ja kiinnostaako sitä vastapuolta kuunnella vain jatkuvaa monologia johon just ja just saa sanottua väliin "niin" "joo" "toden totta". Tai kiinnostaako heitä edes se, ettei toinen pääse osallistumaan keskusteluun kuin kuuntelevana statistina - ihan sama kunhan saa puhua itseään kiinnostavasta aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vammainen olo onko? Oletko jotenkin sekaisin oletko? Oletko jotenkin sairas oletko? Oletko jotenkin vajaa oletko?
Niksi tämä viesti poistuu aina täältä? Tuo sopivasti huumoria mukaan keskusteluun.
BB-väki niin sisäänpäin suuntautunutta ja tiukkapipoista kansaa. Fanit ja seuraajat eivät kestä sitä että heistä laitetaan totuuksia täällä.
Ironia