Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Meni täysin maku Katjaan, kun kertoi olevansa anaaliseksin ystävä. Ulos vaan.
Nythän se on Tuotannosta kiinni näyttävätkö tämän illan lähetyksessä.
Huooh kirjoitti:
Teidän rakkaat Pekka ja Anssi olivat kyllä todella tylsää seurattavaa eilisissä juhlissa.
Hauskinta oli kyllä ehdottomasti Lassen, Taavin ja muun poppoon seuraaminen, sai nauraa jutuille ihan täysillä.Täytyy tuosta Minnan "seuraamisesta" sen verran kyllä sanoa, että mä en näe sitä kyllä niin, kuitenkin Lasse otti hyvin tyytyväisenä kainaloon.
Mahtava ilta toisilla (Lasse, Taavi, Jassu, Minna, Late mm.)
Ei niin mahtava ilta toisilla (Pekka, Anssi, Katja, Ville mm.)
Oon varmaan liian kuivakka seuraan tätä ohjelmaa, mut mua ei kyllä jaksa määräänsä enempää kiimostaa seksi- ja tinderjutut. Pienissä määrin ok,mut sit vaikka nuo Taavin jutut 'naisten ikä ei merkkaa' vaikka selvästi näkee että merkkaa. Nii ei vaa kiinosta, jotenki tollasta päälleliimattua ulkoaopeteltua liibalaabaa. Lasse tuntuu taas aidosti olevan vähä häslä ja lapsellinen naisjorinoineen.
En mä tiedä mitä näiltä bileilloilta sitte odotan, ku tuollaset pullonpylrityksetki on pitemmän päälle tylsää :D
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka lopettaa elämästä tämän paskan takia.
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.
Mistäs tiedät että odottavast, jos et itse odota.
Viihdettähän nämä, Minnä taas on raukkis, kiehnää kahvassa kiinni, jokainen nainen saa tyhjenemään ei siinä kummoistakaan tarvita.
Näissä taloissa voisi olla tyhjennyshuone. jonoon vaan ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, katsoin tuon koosteen jossa Aki pääsee neuvomaan kaivinkoneella ja saa oikein isoveljeltä luvan mennä kaivinkoneeseen.
Ihan kuin päivä ja yö ihmisten asenteissa!
Ihan selkeästi tämä kaivinkonekeissi oli se Akin hetki, josta jengi huomasi, että Akihan on äijä ja selkeästi ammattilainen siinä mitä tekee. Akia alettiin kuuntelemaan ihan eri tavalla kuin mitä silloin aikaisemmin, kun mölyäjät selitti rekrytoija-Akin päälle. Nyt jopa Pekkakin oli hiljaa sohvalla ja oikeasti kuunteli, mitä Akilla oli sanottavana. Aki puhkesi selkeästi kukkaan tämän tapauksen myötä.
Mutta kaiken kaikkiaan ihan mahtavaa! Tämä oli semmonen orastava kasvutarina, jollaisia tykkään BB:ssä nähdä, joten ei Akia pois tänään, lisää on luvassa !!
Täysin samaa mieltä! Aki on kasvanut ja antanut itsestään viimeisen kahden päivän aikana enemmän kuin noi toiset vuodessa. Mennen tullen reiluin, sympaattisin, aidoin ja hyväkäytöksisin tyyppi tuolla. Se ilo Akin silmissä eilen, kun pääsi purkamaan itseään ja tunteitaan, näyttämään mitä hiljaisen kuoren alla oikeasti on oli liikuttavaa. Voisin veikata että on eka kerta, kun saa noin paljon hyväksyntää, kannatusta ja huomiota, mikä toivottavasti vahvistaa epävarman ihmisen itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja.
Tässä piilee kuitenkin pieni riski, ettei fanitus ja Akin esiintymään kannustaminen mene asukkailta liian pitkälle. Ettei niinku aleta tehdä siitä mitään viihdettä ja porukan pelleä.. Sosiaalisesti kömpelö ei ehkä tämmöistä tilannetta tunnistaisi ja lähtisi helposti mukaan. Mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että muut oikeasti tajusivat eilen mikä tyyppi tää on ja näkevät Akin ekaa kertaa kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.
Tää onkin junttien ja yksinkertaisten ohjelma,seksi sitä ja seksi tätä, kuka panee ketä ja missä,milloin,missä asennoissa,kuvottavaa 🤢 sitten ihmetellään kun suomalaisten äö laskenut! Mä en varmaan ikinä puhuisi mun sukulaiselle joka osallistuis Big brotheriin tai edes katsoisi sitä. Tätä katsoo valitettavasti moni lapsi ja nuorikin ja ottaa valitettavasti oppia,tulos näkyy julkisilla paikoilla , kouluissa ja päiväkodeissa! Aikuiset ihmiset taantunut teinin tasolle kihertäen kuka haluaa panna ketä ja kuinka paljon juo ja sekoilee!
Pekalta täysin asiaton kommentti Lauralle äsken puuronkeitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.Tää onkin junttien ja yksinkertaisten ohjelma,seksi sitä ja seksi tätä, kuka panee ketä ja missä,milloin,missä asennoissa,kuvottavaa 🤢 sitten ihmetellään kun suomalaisten äö laskenut! Mä en varmaan ikinä puhuisi mun sukulaiselle joka osallistuis Big brotheriin tai edes katsoisi sitä. Tätä katsoo valitettavasti moni lapsi ja nuorikin ja ottaa valitettavasti oppia,tulos näkyy julkisilla paikoilla , kouluissa ja päiväkodeissa! Aikuiset ihmiset taantunut teinin tasolle kihertäen kuka haluaa panna ketä ja kuinka paljon juo ja sekoilee!
Juuri näin, eikä ole edes yhteiskuntaluokasta kyse, Juristi-Katjahan kertoili anaaliseksin olevan mieleen.
Anssin tapaiset twitch jormat täytyis pitää alusta alkaen talosta poissa. Jonnefanit kun sopii keskenään, että äänestetään someidolia. Niin on turhan kova etu äänestyksissä. Täys ääliöhän tuo nistihammas on. Mitä nopeemmin ulkona talosta, sitä parempi yleisfiilis tulee kämppään. Ihme esitystä aika-ajoin kameralle, yksinpuhelua saunassa yms. Tietosesti faneilleen koittaa esittää jotain. 👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa nyt aamuyöhön ja odottaa räplääkö joku toistensa alapäätä.Tää onkin junttien ja yksinkertaisten ohjelma,seksi sitä ja seksi tätä, kuka panee ketä ja missä,milloin,missä asennoissa,kuvottavaa 🤢 sitten ihmetellään kun suomalaisten äö laskenut! Mä en varmaan ikinä puhuisi mun sukulaiselle joka osallistuis Big brotheriin tai edes katsoisi sitä. Tätä katsoo valitettavasti moni lapsi ja nuorikin ja ottaa valitettavasti oppia,tulos näkyy julkisilla paikoilla , kouluissa ja päiväkodeissa! Aikuiset ihmiset taantunut teinin tasolle kihertäen kuka haluaa panna ketä ja kuinka paljon juo ja sekoilee!
Juuri näin, eikä ole edes yhteiskuntaluokasta kyse, Juristi-Katjahan kertoili anaaliseksin olevan mieleen.
Siksi Suomen asiat on varmaan huonossa jamassa kun tuollaiset anaali Katjat on antamassa toimioita rikollisille ja puolustamassa niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÖ? Älykkyysösämäärä? Taidat olla itsekin katsonut paljon BB:ta kun olet noin asiantuntija ja tunnet sisällön noin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pekalta täysin asiaton kommentti Lauralle äsken puuronkeitosta.
Mitä sanoi? Avasin juuri lähetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mut valititko sä just oikeasti siitä, että ihmisten ÄÖ on laskenut? Ei taida tosiaan korkealla lennellä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄÖ? Älykkyysösämäärä? Taidat olla itsekin katsonut paljon BB:ta kun olet noin asiantuntija ja tunnet sisällön noin tarkkaan.
En ole katsonut vuosiin enkä katso nytkään,sen verran mitä täälläkin kirjoitellaan ja jotain koosteita,eikä tarvitse katsoa tietääkseen kuinka paljon aikuiset ihmiset nolaa itsensä ja mitä ne puheenaiheet on:D harmittaako junttia kun ei ole muuta elämää kuin seurata anaali katjojen kaakatusta,katsoitko koko yön silmä kovana kuka panee ja ketä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja jää selvästi kirkkaine aivoineen tapetiksi, eikä halua ihan vielä ulos. Oliko tuo lupaus ja jatko on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hitto, katsoin tuon koosteen jossa Aki pääsee neuvomaan kaivinkoneella ja saa oikein isoveljeltä luvan mennä kaivinkoneeseen.
Ihan kuin päivä ja yö ihmisten asenteissa!
Ihan selkeästi tämä kaivinkonekeissi oli se Akin hetki, josta jengi huomasi, että Akihan on äijä ja selkeästi ammattilainen siinä mitä tekee. Akia alettiin kuuntelemaan ihan eri tavalla kuin mitä silloin aikaisemmin, kun mölyäjät selitti rekrytoija-Akin päälle. Nyt jopa Pekkakin oli hiljaa sohvalla ja oikeasti kuunteli, mitä Akilla oli sanottavana. Aki puhkesi selkeästi kukkaan tämän tapauksen myötä.
Mutta kaiken kaikkiaan ihan mahtavaa! Tämä oli semmonen orastava kasvutarina, jollaisia tykkään BB:ssä nähdä, joten ei Akia pois tänään, lisää on luvassa !!
Täysin samaa mieltä! Aki on kasvanut ja antanut itsestään viimeisen kahden päivän aikana enemmän kuin noi toiset vuodessa. Mennen tullen reiluin, sympaattisin, aidoin ja hyväkäytöksisin tyyppi tuolla. Se ilo Akin silmissä eilen, kun pääsi purkamaan itseään ja tunteitaan, näyttämään mitä hiljaisen kuoren alla oikeasti on oli liikuttavaa. Voisin veikata että on eka kerta, kun saa noin paljon hyväksyntää, kannatusta ja huomiota, mikä toivottavasti vahvistaa epävarman ihmisen itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja.
Tässä piilee kuitenkin pieni riski, ettei fanitus ja Akin esiintymään kannustaminen mene asukkailta liian pitkälle. Ettei niinku aleta tehdä siitä mitään viihdettä ja porukan pelleä.. Sosiaalisesti kömpelö ei ehkä tämmöistä tilannetta tunnistaisi ja lähtisi helposti mukaan. Mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että muut oikeasti tajusivat eilen mikä tyyppi tää on ja näkevät Akin ekaa kertaa kunnolla!
Mun mielestä siinä on jo käynyt noin niin kuin yllä kirjoitin että Aki on muiden friendzonella. Se tyyppi joka paistaa muille makkarat ja jolle kaikki camp-tyyliin hurraa mutta jonka kanssa kukaan kuitenkaan mene juttelemaan siksi että haluas jutella. Toki en Akia eilen paljon seurannut että mitä se puuhas kun kiinnosti enemmän talon sisällä istuvan jengin jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mut valititko sä just oikeasti siitä, että ihmisten ÄÖ on laskenut? Ei taida tosiaan korkealla lennellä....
Kyllä,laskenut nimenomaan,kun tälläisiä junttien ja yksinkertaisten ihmisten ohjelmia näytetään Suomessa koko kansalle,meille nauretaan maailmalla kuinka yksinkertaisia suomalaiset on. Tätä katsoo lapset ja nuoret joiden ei pitäisi altistua tuollaisille teiniaikuisten jutuille!
Toivottavasti Jasmiina ja Minna eivät onnistuneet tukkimaan Samin suuta tämän kulttuuriseteli-gaten myötä. Samilla on fiksummat ja 100x mielenkiintoisemmat jutut kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Meni täysin maku Katjaan, kun kertoi olevansa anaaliseksin ystävä. Ulos vaan.
Mulla taas ei. Hyvännäköinen, koulutettu ja mukavan oloinen nainen. Näyttää myös tunteitaan talossa. Vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä,laskenut nimenomaan,kun tälläisiä junttien ja yksinkertaisten ihmisten ohjelmia näytetään Suomessa koko kansalle,meille nauretaan maailmalla kuinka yksinkertaisia suomalaiset on. Tätä katsoo lapset ja nuoret joiden ei pitäisi altistua tuollaisille teiniaikuisten jutuille!
Niin siis ÄÖ, musta tuntuu, että jokainen joka käyttää tuota lyhennettä on väkisin alle keskimääräisen yksinkertaisuuden.
...ja persettä. Runsaasti. Nam!