Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
onkohan Pippa ns batiikkinoita
Vierailija kirjoitti:
Juhani on hiiri. :( En voi sietää tätä kaveria. Taavi katsoo taas olevansa liian hyvä joidenkin porukoihin ja häpeää taustaansa (enkä ymmärrä miksi!). Ei ole rehellinen edes itselleen. Liian laskelmoiva monessakin suhteessa.
Ihan ohiksena. Mulla tuli hirveä ikävä Taavin ex-tyttöystävää. Jonkinlaista nostalgiaa💛 Kävin vielä lukemassa hänen blogiaan ja instaa, hän oli jotenkin aikaansa edellä. Pukeutumisensakin oli niin ajatonta että ei näytä vanhanaikaiselta vuonna 2021. Toisin kuten aika monen muun bloggaajan vanhat asukuvat näyttävät tunkkaisilta.
Toivottavasti ketään loukkaa että otin tämän esille.
luulen et illalla noille tulee lisää juomaa ja sipisä/karkkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani on hiiri. :( En voi sietää tätä kaveria. Taavi katsoo taas olevansa liian hyvä joidenkin porukoihin ja häpeää taustaansa (enkä ymmärrä miksi!). Ei ole rehellinen edes itselleen. Liian laskelmoiva monessakin suhteessa.
Ihan ohiksena. Mulla tuli hirveä ikävä Taavin ex-tyttöystävää. Jonkinlaista nostalgiaa💛 Kävin vielä lukemassa hänen blogiaan ja instaa, hän oli jotenkin aikaansa edellä. Pukeutumisensakin oli niin ajatonta että ei näytä vanhanaikaiselta vuonna 2021. Toisin kuten aika monen muun bloggaajan vanhat asukuvat näyttävät tunkkaisilta.
Oli kuitenkin pakko ottaa esille, vaikkei tähän liity mitenkään. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks tota Melodya vitutti kun sami yritti vaan neuvoa? Näki naamasta
Ei sitä ärsyttänyt. Sehän sano että jalat ei jaksa. Enkä ihmettele. Tuo on aivan älyttömän raskasta yrittää polkea eteenpäin (pyörässä poljetaan alaspäin ja ihmisen oma paino auttaa) kun on käytännössä suora veto ja edessä iso pyörä ja takana pieni, eli ei minkäänlaista vaihteistoa joka auttaisi väännössä niinkuin esimerkiksi polkupyörissä. Myös nuo voimakkaat miehetkin puuskutti sen polkemisen aikana, niin miten tuommoinen joka ei ole koskaan harrastanut liikuntaa.
Eikö Melody harrasta jenkkifutista ja olen nähnyt tuolla treenaavankin.
Vierailija kirjoitti:
luulen et illalla noille tulee lisää juomaa ja sipisä/karkkia
Ei tule. Uskokaa jo. Johan niitä kunnon bileitä on kaksi kautta odotettu.
Vierailija kirjoitti:
aki ja pekka <3 toivottavast ovat finaalis
Jotain täytyy tapahtua jollei Anssi ole finaalissa.
Itselle ei ole muodostunut vieläkään suosikkia. Olisin halunnut sinne jonkun kauniin pitkätukkaisen/alternative miehen, nörttipojan ja jonkun kauniin sekä fiksun nuoren naisen ja yhden vanhemman miehen.
Juhani pois. Ei mitään viihdearvoa, ei mielenkiintoisia juttuja.
Menisipä kesken kauden uutta porukkaa. Odotin viime vuonna 6-10 vk että menisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos viime kauden Roope olisi ollut yhtä mukava kuin Ville niin olisi voittanut.
No mutta Roopehan oli yhtä mukava kuin Ville kun viime kautta oli kulunut saman verran kuin tätä kautta nyt. Tällä kaudella vaan puuttuu se Ellan tyylinen ilkeämielinen provoaja.
Vierailija kirjoitti:
"Suurin osa miehistä liian kilttejä ja erot johtuvat siitä". Höpö höpö
Nimenomaan HÖPÖHÖPÖ tuommoisille puheille. Itse olisin ikionnellinen, jos mulla olisi mies, joka olisi kiltti muitakin ajatteleva ihminen, ystävällinen ja antaisi minunkin päättää asioista. Edellinen suhde päättyi juuri siihen, että ukko määräili ja päsmäröi ihan kaikessa. Itse taas olen aika vahva luonne, enkä tykkää yhtään olla määräiltävänä, eli tuli todella tukala olo ja se yhteiselo oli pelkkää nahistelemista ja väittelyä JOKA IKISESTÄ PIENIMMÄSTÄKIN ASIASTA.
Ja nuo Pipan jutut muutenkin... Jokaisessa sen esimerkissä oli vain tietynlaisia miehiä. Ihan kuin erot eivät voisi johtua myös naisen vioista yms. Kyllähän monissa eroissa nimenomaan mies on se joka haluaa lähteä, toisin kuin Pippa höpötteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ketään loukkaa että otin tämän esille.Oli kuitenkin pakko ottaa esille, vaikkei tähän liity mitenkään. Huoh.
En minä ainakaan muuten Taavia edes tietäisi. Kiva kun asukkaat ovat edes jostain tuttuja. Tällä vaalealla naisella on liike Töölöntorilla Noora Hautakankaan liikkeen lähistöllä, Andy on tuttu peleistä, Sannin muistan hyvin Urheiluruudusta ja Lontoon kisoista.
Ikävä kun ei ketään saamelaista tai turkulaista.
Uuvuttavin asukas mielestänne?
Minusta lepakkolaura. Oletteko kuulleet että kun se puhuu, se ei itseasiassa saa mitään asiaa sanotuksi, pyörittelee vinkuäänellään vain täytesanoja edestakasin... jotenkin kehitysvammaisen oloinen, ei ainakaan aivan täyspäinen ole.
Tai jos ei jankuta jotain "Niinku tiiäksää niin ku elikkä tota niin ku tavallaa.."
niin kysyy joltain onko poristu, porina siellä porina täällä, poriporipori.. opettelisi puhumaan. Muilla tuottaa selvästi vaikeuksia saada ton sanomisista selvää, en ihmettele.
Ja ne ilmeet, voi hellanlettas sitä maailmantuskaa, on hän niin hyvä.
Teenäisin ja nynnyin asukas, toivottavasti ei ole loppuun asti.
Miten on porukalla voitu sopia kahvinkeitosta ja osa ei asiasta tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon blogin ja instan löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onko Minnalla 15-vuotias lapsi... Eipä lapsi ole kovin paljon nuorempi, kuin tuo jahtaamansa Lasse...
15 ja 19 vuotiaat pojat
Mitähän tuo 19-vuotiaskin miettii, kun näkee äitinsä kellimässä melkein itsensä ikäisen pojan kimpussa... Luulisi tuntevan melkoista myötähäpeää.
No teinit nyt häpeää jo pelkkää ajatusta, että omat vanhemmat on joskus harrastaneet seksiä.
Pekka on kyllä nolo, kun yrittää etsiä playeriä.
Sanni on nyt jutellut eri asukkaiden kanssa ja kysellyt kaikenlaista. Aluksi oli vaan hiljaa ja puhu vaan kun kysyttiin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna laiskin bb asukas kautta aikojen. Muut imuroinu, luutunnu, vaihtanut lakanoita ym ja Minna vaan tarravaateharjalla pyyhki yhden istuin pallin.
Kas kun ei yllättänyt. Minnan mielenkiinto on ihan muissa palleissa.
Päivän paras =D Kiitos nokkelaälyiselle kommentaattorille!
Anssin, Lassen, Pekan ja Taavin keskustelua on raastavaa kuunnella, kun keskustelevat keskenään.
Mun mielestä ekalla viikolla ei pitäisi häätää ketään. Muutenkin olisi viihdyttävämpää, jos välillä lähtisi eri määrä ihmisiä eikä joka viikko välttämättä lähdekään. Voisi vielä silleen tehdä, että sunnuntaina vasta paljastetaan suorassa lähetyksessä ettei kukaan lähde.
Uskon että Pekka on hyvä hoitaja. Häntä on helppo lähestyä