Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
6121/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran ja Melodyn olisi kannattanu makkarat jättää kylmälaukkuun ja suunnistaa toiselle laukulle.

Vierailija
6122/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty lukemaan koko tätä ketjua, Tänäänkin tullut jo yli sata viestiä. Onpa suosittu ohjelma ja ketju. :-D

Oliko tämä sarkasmia? Ei kai kukaan oikeasti yritäkään lukea koko ketjua. Tai ihmettele, miten viikossa 24/7 käynnissä olleesta ohjelmasta tulee enemmän kommentteja kuin normaaleista tunti per viikko -ohjelmista. 

Ei niin varmaan yritä. Toisaalta tää ketju on paljon hauskempi kuin itse ohjelma. Ainakin tähän mennessä. Säästyy rahaa kun seuraa tätä, eikä tartte ostaa 24/7:aa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6123/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa huomaamaan, ketkä ovat niitä, joita alkaa nopeimmin ahdistaa alkoholittomuus. Pari päivää sitten vielä ihmettelin, kun kukaan ei ole vielä vinkunut bibiksiä. 

Vierailija
6124/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen luulette tippuvan huomenna?  Aki, Pippa, Pekka vai Anssi?

Nyt on sanottava, että aika paha. Itse antaisin ääneni Akille, haluaisin nähdä hänestä lisää, mutta pahoin pelkään :( Pekka on niin näkyvä persoona, että tuskin tippuu, Anssilla on 200t seuraajaa twitchissä ja Pippa aika neutraali, mutta joka varmasta taustoiltaan kerää ääniä.

Vierailija
6125/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse näyttää kyllä ihan suomalaiselta... Eihän tuolla edes oo mitenkään tummat piirteet.

Vierailija
6126/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnan ohella tuo Laura R on kyllä turha asukas. Persoonaton, tavis tyttö, joka on ilmeisesti päättänyt, että hänethän on pakko huomata, ja on sen takia muovannut ulkonäköään niin rajusti. Räväkkä ulkokuori vain kuvastaa hänen persoonansa vähäisyyttä ja värittömyyttä ja tavallisuutta. Laura R tuntuu sellaiselta perheen pikku rinsessalta, jonka tekemisistä ja sanomisista nousee aina ihastus ja haloo, olisi se tekeminen ja sanominen mitä tahansa. Ja näin on syntynyt harhaluulo, että olen aivan ihastuttava persoona. Ja sitten ei ehkä ole tullutkaan ulkomaailmasta niin paljon ihastelua tai huomiota, siihen ulkonäön muokkaus on tuonut uuden aspektin ja seks. vähemmistöjen puolustuspuheet, joissa hän saa tärkeillä 'asiantuntijana'. Talossakin hän on jo armollisesti antanut luvan kutsua tyttöystäväänsä 'partneriksi' tai/ja 'kumppaniksi' - näitä juttuja hän selittää ja jaarittaa pitkäveteisesti saaraaalto-nuotillaan toisaalta ja toisaalta ja pitää varmaan ihan tosissaan itseään älykkäänä ja ajattelevaisena tyyppinä. Tosiasiassa esim. eilisiltaisissa 'neuvotteluissa' Lasse ja toinen Laura vedätti häntä 6-0.

Nämä Laurat ovat jännä kaksikko - kaksi pinnallista, ulkonäköään muovaavaa ja muokkaavaa, mutta ah niin herkkäääääää ja muita niiiiiin ajattelevaa nuorta neitosta - juuuu-u. Toinen näyttäisi tulevan Kallion vihervassarilgbtq-piireistä, toinen w t -fitness ja ö-luokan pintajulkkis-piireistä.

Helpottiko? Sinä elät näemmä haukkumalla ja arvostelemalla muita ihmisiä.

Onko kaikki Oulun seudun lesbot samanlaisia? Saara Aalto ja tuo tatuoitu puhuvat samanlaisella makeilevalla nuotilla, ja mielistelevät koko ajan. onko tatskattu lespo Saaralle sukua? Sisko?

Vierailija
6127/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty lukemaan koko tätä ketjua, Tänäänkin tullut jo yli sata viestiä. Onpa suosittu ohjelma ja ketju. :-D

Oliko tämä sarkasmia? Ei kai kukaan oikeasti yritäkään lukea koko ketjua. Tai ihmettele, miten viikossa 24/7 käynnissä olleesta ohjelmasta tulee enemmän kommentteja kuin normaaleista tunti per viikko -ohjelmista. 

Ei niin varmaan yritä. Toisaalta tää ketju on paljon hauskempi kuin itse ohjelma. Ainakin tähän mennessä. Säästyy rahaa kun seuraa tätä, eikä tartte ostaa 24/7:aa.

No jaa, minusta tämä ketju ei ole kovin hauska. Ottaa päähän, kun tässä on selvästi jotain teinejä tai mt-ongelmaisia, jotka jankuttavat noita älyttömyyksiään. Muuten on kovin hiljainen ketju. 

Vierailija
6128/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran ja Melodyn olisi kannattanu makkarat jättää kylmälaukkuun ja suunnistaa toiselle laukulle.

Mä olisin itse ottanut grillimakkarat ennemmin kuin pari kaljaa. Nyt maistuis itsellekin grillimakkara, nam. Parista kaljasta ei tule kuin ärtyneeksi.

Vierailija
6129/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sanottava, että aika paha. Itse antaisin ääneni Akille, haluaisin nähdä hänestä lisää, mutta pahoin pelkään :( Pekka on niin näkyvä persoona, että tuskin tippuu, Anssilla on 200t seuraajaa twitchissä ja Pippa aika neutraali, mutta joka varmasta taustoiltaan kerää ääniä.

Toivoisin, että Pippa putoaa, mutta pelkään, että Aki joutuu lähtemään. 

Vierailija
6130/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo melodykin meuhkasi, että joku "psykopaatti" on laittanut likaisen uunipellin johonkin laatikkoon.. Itse se eilisessä koosteessa, tehtyään sämpylät, nuoli oikein antaumuksella sitten sormiaan siitä sämpylätaikinasta ja samantien alkoi niillä nuolluilla sormilla (ei pessyt käsiään) siirtelemään niitä jokaista sämpylää yksitellen johonkin, että varmasti jokaikisessä sämpylässä on  melodyn sylkeä... YÖKS!! Kyllä sillä itsellään olisi hygieniassa opettelemista.

Pullukalla on myös melkoinen kamelinvarvas.

Vierailija
6131/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa tippuu. Aki voi olla vaarassa myös, enkä ylläty jos niin käy. Mutta oon aika varma silti Pipan häädöstä.

Vierailija
6132/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on hyvä keskustelija , Rennot kuin myös vakavat aiheet luontuu .

Lasse myötäilee kulloistakin keskustelukumppaniaan. Tuntuu imevän vaikutteita muista kuin sieni. 

Eilen sillä tarinoiden mukaan oli auto kun Taavi siitä kysyi, myöhemmin kertoi että hankkii sen sitten kun tarvitsee. Samoissa keskusteluissa tuli ilmi muitakin ristiriitoja. Jätkä valehtelee ja värittää, siksi se myös unohtaa että mitä sillä on ja mitä ei.

Jep, jos tällä hemmolla EI ole ollut salatehtäviä, vaan hän on ollut 'oma itsensä' (mitä se hänen kohdalla sitten tarkoittaneekin), niin hän on patologinen valehtelija ja mielestäni vielä huono, koska jo nyt puolet asukkaista ei taida uskoa oikein mihinkään Lassen sanomiseen. Mutta ilmeisesti osa katsojia ei tätä vielä ole huomannut? Heille Laura ja Lasse ovat vielä ns. hyviä tyyppejä? Laura voi olla, epäilen tosin, mutta Lasse ei tod. 

Lasse on ällöttävä, mutta bb-asukkaana hänessä on potentiaalia. Tästä voi tulla oikea myötähäpeäautomaatti, kunhan alkaa vielä enemmän tuossa leijailemaan. Kyllä väräjää monet mittarit, radarit ja tutkat tämän kaiffarin kohdalla. Ja yhtäaikaa! Ja Lasse haaveili, että hän on jo sometähti ja netti on täynnä meemejä hänestä. Mitenköhän Lassen naama asettuisi, jos saisi tietää, että juu netti on täynnä meemejä ja läppää - Pekasta ja Akista. Ei Lassesta. Pitää vielä valehdella lisää, massiivisemmin. Kyl se siitä sitten.

Lasse on nolo. Oli muuten jodelissa avaus jossa monet kertoi että lasse on kinunnut nudeja ja lähettäny munakuvia tuntemattomille tytöille snäpissä. En ehkä epäile...

Millainen muna Lassella oli Jodelin mukaan ollut?

T: Tapsa 52 v

Vierailija
6133/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Pippa tai Aki ja luulen että Pippa.

Vierailija
6134/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä piireistä Pippa saa ääniä? Eronnut kahdesti ja hylännyt lapset, niin ei luulisi kovin paljon olevan porukkaa taustalla.

Vierailija
6135/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että Pippa putoaa, mutta pelkään, että Aki joutuu lähtemään. 

Höpöhöpö Aki mihinkään lähde.

Vierailija
6136/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan yleensä ihan pihalla noiden häätöäänestysten suhteen, ihan erit joutuneet häätöön ja eri lähtenyt, ketä veikattu.

Vierailija
6137/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin toivoisin tippuvan. Liian hiljainen kaveri minun makuuni. Pippa luultavasti kyllä tippuu. Ääneni antaisin Pekalle jos äänestäisin. Jos Pekka tippuu niin tulee melko tylsä ja hiljainen kausi.

Vierailija
6138/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pelkään Anssin menevän pitkälle päätyyn saakka, jos/kun jonnet saa äänestää... Siis oikeasti todella hienoa että on ottanut vastuun elämästään, mut en näkisi häntä voittajana. Tuo koosteessa näytetty 55% "johto" muihin tms. vähän antaisi osviittaa siitä, että twitchissä vihjailtu äänestämisestä... se vieras hyvinkommentoikin tästä ennestään valmiista isosta seuraajakunnasta, että on ehkä vähän ns. epäreilu.

Vierailija
6139/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on aika harmiton vaikka onkin koko ajan äänessä.

Vierailija
6140/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luullaan, että jos se koviten huutava tippuu, tulee hiljaista? Yleensä nuo Krisut ja Pekat hallitsee keskusteluja, eikä muut pääse ääneen. Kyllähän tuolla muutkin kokoajan puhuu vaikkei Pekka ole änkyttämässä vieressä.

Ketju on lukittu.