Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
6181/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat alkaa olla aika puutteessa ja pallit täynnä. Saa nähdä mitä illalla tapahtuu.

Tänään sperma lentää ja roiskuu ja anukset löystyy.

Vierailija
6182/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ekalla viikolla ei pitäisi häätää ketään. Muutenkin olisi viihdyttävämpää, jos välillä lähtisi eri määrä ihmisiä eikä joka viikko välttämättä lähdekään. Voisi vielä silleen tehdä, että sunnuntaina vasta paljastetaan suorassa lähetyksessä ettei kukaan lähde.

Tuskin kun äänestys on jo käynnissä ja katsojat äänestäneet rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat alkaa olla aika puutteessa ja pallit täynnä. Saa nähdä mitä illalla tapahtuu.

Ryhmäseksiorgiat tiedossa.

Vierailija
6184/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sperma lentää ja roiskuu ja anukset löystyy.

Mitään bileitä ei ole. Sauna ja nukkumaan.

Vierailija
6185/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäseksiorgiat tiedossa.

Joko turvaaja antautuu?

Vierailija
6186/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ekalla viikolla ei pitäisi häätää ketään. Muutenkin olisi viihdyttävämpää, jos välillä lähtisi eri määrä ihmisiä eikä joka viikko välttämättä lähdekään. Voisi vielä silleen tehdä, että sunnuntaina vasta paljastetaan suorassa lähetyksessä ettei kukaan lähde.

Tuskin kun äänestys on jo käynnissä ja katsojat äänestäneet rahalla.

Siis noin yleensä.

Vierailija
6187/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja virtanen ulos..kuiva ukko..muutsmasta kaljasta tuu miksikään antakaa kansalle sirkushuveja

Vierailija
6188/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Alman luonteesta ja tavasta juontaa, mutta tuo vaalea tukka on hänellä kamala. EI sovi ollenkaan, sillä tummemmalla tukalla on niin nätti.

Vierailija
6189/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä liian kilttejä ja erot johtuvat siitä". Höpö höpö

Nimenomaan HÖPÖHÖPÖ tuommoisille puheille. Itse olisin ikionnellinen, jos mulla olisi mies, joka olisi kiltti muitakin ajatteleva ihminen, ystävällinen ja antaisi minunkin päättää asioista. Edellinen suhde päättyi juuri siihen, että ukko määräili ja päsmäröi ihan kaikessa. Itse taas olen aika vahva luonne, enkä tykkää yhtään olla määräiltävänä, eli tuli todella tukala olo ja se yhteiselo oli pelkkää nahistelemista ja väittelyä JOKA IKISESTÄ PIENIMMÄSTÄKIN ASIASTA.

Ja nuo Pipan jutut muutenkin... Jokaisessa sen esimerkissä oli vain tietynlaisia miehiä. Ihan kuin erot eivät voisi johtua myös naisen vioista yms. Kyllähän monissa eroissa nimenomaan mies on se joka haluaa lähteä, toisin kuin Pippa höpötteli.

Ongelma on siinä että sinä et ymmärrä että tutkimuksissa tehdään yleistyksiä. Sinulla taas on yksi ainoa kokemus, ja kuvittelet että täysin päinvastainen tilanne olisi unelma, mitä se ei todellakaan välttämättä ole ja tuolla yhdellä ainoalla onnettomalla kokemuksella sinä kumoat tutkimukset.....

Jos sinulla on ystäviä, niin kuinka moni ystävistäsi palvoo sinua, eikä tee minkäänlaisia päätöksiä, vaan laittaa sinut päättämään aivan kaikesta?

Ystävyyssuhteet ovat aina tasa-arvoisia, koska molemmat arvostavat toisiaan saman verran ja kunnioittavat toisiaan. Kiltteys voi johtaa mateluun, jolloin suhde ei ole enää tasa-arvoa nähnytkään.

Vierailija
6190/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani on hiiri. :( En voi sietää tätä kaveria. Taavi katsoo taas olevansa liian hyvä joidenkin porukoihin ja häpeää taustaansa (enkä ymmärrä miksi!). Ei ole rehellinen edes itselleen. Liian laskelmoiva monessakin suhteessa.

Ihan ohiksena. Mulla tuli hirveä ikävä Taavin ex-tyttöystävää. Jonkinlaista nostalgiaa💛 Kävin vielä lukemassa hänen blogiaan ja instaa, hän oli jotenkin aikaansa edellä. Pukeutumisensakin oli niin ajatonta että ei näytä vanhanaikaiselta vuonna 2021. Toisin kuten aika monen muun bloggaajan vanhat asukuvat näyttävät tunkkaisilta.

Toivottavasti ketään loukkaa että otin tämän esille.

Oli kuitenkin pakko ottaa esille, vaikkei tähän liity mitenkään. Huoh.

En minä ainakaan muuten Taavia edes tietäisi. Kiva kun asukkaat ovat edes jostain tuttuja. Tällä vaalealla naisella on liike Töölöntorilla Noora Hautakankaan liikkeen lähistöllä, Andy on tuttu peleistä, Sannin muistan hyvin Urheiluruudusta ja Lontoon kisoista.

Ikävä kun ei ketään saamelaista tai turkulaista.

Liike Töölöntorilla, ei ole rahan puutetta sitten. Erittäin kallis liikepaikka.

Vierailija
6191/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody jättiläinen kauhee huomionhalu hälläq39

Vierailija
6192/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luullaan, että jos se koviten huutava tippuu, tulee hiljaista? Yleensä nuo Krisut ja Pekat hallitsee keskusteluja, eikä muut pääse ääneen. Kyllähän tuolla muutkin kokoajan puhuu vaikkei Pekka ole änkyttämässä vieressä.

Itse ei kiinnosta katsoa BB:tä "älykkäiden" ja henkevien pitkien jaarittelevien keskustelujen takia. Ennemmin katson Pekan älyvapaita toilailuja kuin jotain poliittisia väittelyitä tai muuta liibalaabaa. BB on mulle viihdettä, asiaohjelmat on erikseen, mutta mielipiteitä on toki monia.

Älykkäiden ja kostokakka keskustelujen väliin mahtuu paljon muutakin.

Kerrotko vaikka mitä esimerkiksi?

Vierailija
6193/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne kohta kännijuomaa?

Entä saunaa?

Kertokaa!!

Vierailija
6194/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on typerys ja juntti. Hän syyttää että miehet on junttimaisia. "Se iskee baarissa jonkun (naisen) ja on sen (miehen) mielessä että, joo, nyt mä lähden viettää iltaa ton (naisen) kanssa, niin sitte se (mies) kysyy, onko sulla kortsuja, että sillon mä (pippa) sanon että joo, on tuolla ulko-ovi että sen takaa löytyy."

Eli siis Pippa suostuu välittömästi viemään jätkän kotiinsa ja harrastamaan seksiä kun joku mies sen vain huolii, mutta hänellä on niin huono itsetunto ettei hän varaa kotiinsa tai laukkuunsa lainkaan kortsuja mukaan ja sitten syyttää miehiä kun mies KYSYY olisiko kortsuja kun pitäisi alkaa harrastamaan seksiä. Joo o. Kukahan täällä se junttimaisin on!? Ja tuollainen puhuu sitten suureen ääneen tasa-arvosta. En yhtään ihmettele että hänelle on siunaantunut niin paljon lapsia.

Vierailija
6195/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna kertoi eilen yöllä tai joskus, että laskee kokoajan mielessä asioita, esim paljonko on jotain esineitä jne.

Oon ihmetellykin mitä sen päässä liikkuu, on niin hapan kokoajan ja näkee että miettii jotain.

Vierailija
6196/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein paras oli silloin kun saivat viikkobudjetin ja sillä ostaa myös alkoholijuomia.

Joo, aina ynnäily että montako juomaa jokainen saa 😄

Vierailija
6197/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on aika hämärä tyyppi sen perusteella mitä eilenkin jutteli.

Pimeyden lähettiläs.

Vierailija
6198/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ne kohta kännijuomaa?

Entä saunaa?

Kertokaa!!

Kännijuomaa: Ei

Sauna: Kyllä

Vierailija
6199/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä ihmeen putkista ja luukuista tuo Laura oikein selittää? Alkaako olla jo nuppi sekaisin?

Vierailija
6200/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhani on hiiri. :( En voi sietää tätä kaveria. Taavi katsoo taas olevansa liian hyvä joidenkin porukoihin ja häpeää taustaansa (enkä ymmärrä miksi!). Ei ole rehellinen edes itselleen. Liian laskelmoiva monessakin suhteessa.

Ihan ohiksena. Mulla tuli hirveä ikävä Taavin ex-tyttöystävää. Jonkinlaista nostalgiaa💛 Kävin vielä lukemassa hänen blogiaan ja instaa, hän oli jotenkin aikaansa edellä. Pukeutumisensakin oli niin ajatonta että ei näytä vanhanaikaiselta vuonna 2021. Toisin kuten aika monen muun bloggaajan vanhat asukuvat näyttävät tunkkaisilta.

Toivottavasti ketään loukkaa että otin tämän esille.

Oli kuitenkin pakko ottaa esille, vaikkei tähän liity mitenkään. Huoh.

En minä ainakaan muuten Taavia edes tietäisi. Kiva kun asukkaat ovat edes jostain tuttuja. Tällä vaalealla naisella on liike Töölöntorilla Noora Hautakankaan liikkeen lähistöllä, Andy on tuttu peleistä, Sannin muistan hyvin Urheiluruudusta ja Lontoon kisoista.

Ikävä kun ei ketään saamelaista tai turkulaista.

Liike Töölöntorilla, ei ole rahan puutetta sitten. Erittäin kallis liikepaikka.

Hienostolady voi pitää Töölöntorilla putiikkia, kuinka hän eksyisi BB-taloon..

Ketju on lukittu.