Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5861/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän päätteeksi sitten bileet ja kunnon pimpanpieksäjäiset.

Ei onnistu. Lauantaisin ei ole virtasen kaudella ollut bibiksiä koska sunnuntaina ei voi olla darra koska suora lähetys

Subin kausilla ei ollut mitään ongelmaa tästä, asukkaille annettiin alkoholia jopa ennen suoraa lähetystäkin. Kielenkannat irtosivat paremmin ja oli rentoutuneenpaa porukkaa suorassa kun oli hieman maistellleet.

Vierailija
5862/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna laiskin bb asukas kautta aikojen. Muut imuroinu, luutunnu, vaihtanut lakanoita ym ja Minna vaan tarravaateharjalla pyyhki yhden istuin pallin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna laiskin bb asukas kautta aikojen. Muut imuroinu, luutunnu, vaihtanut lakanoita ym ja Minna vaan tarravaateharjalla pyyhki yhden istuin pallin.

Kas kun ei yllättänyt. Minnan mielenkiinto on ihan muissa palleissa.

Vierailija
5864/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Pippa on noin vain jättänyt pienet lapsensa miehelleen,, kun on lähtenyt huushollistaan. 

Uskon, että se oli hyvä että lapset jäivät isän kanssa tuttuun kotiin ja Pippa lähti itsekseen miettimään elämänsä suuntaa… Lasten kannalta tasapainoisempi ratkaisu.

Yhdenkään lapsen ei ole tervettä kasvaa ahdasmielisessä yhteisössä jossa harjoitetaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Käsittämätöntä, että Suomessa saa tuollainen lahko toimia.

Niinpä, ensimmäisenä pitäisi kieltää is...m.

Vierailija
5865/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura imuroi sohvan ja Minna sipsuttelee sohvaa Lauran työn jälkeen. Aina helpoimman työn valitsee.

Vierailija
5866/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan hiton raskasta olla Melodyn työkaveri, joutuis leikkaamaan itseltään korvat irti. Muija puhuu ja puhuu vaikka kukaan ei edes kuuntele.

Vierailija
5867/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.

Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.

Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.

Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.

Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.

Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.

Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.

Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.

Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.

Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.

Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.

Kiitos tästä. Hyvä huomata että täällä on fiksujakin ihmisiä jotka ajattelevat ja ymmärtävät tilanteita. Samin olisi pitänyt perääntyä eikä jäädä inttämään asiasta josta hänellä ei ollut henkilökohtaista kokemusta ja jota hän ei selvästikään ymmärtänyt.

Ikävä huomata, ettei pelkkä talossa olo tee tyhmäksi, vaan samaa Minnan ja Jasmiinan tyhmyyttä löytyy kotisohviltakin.

Tajutkaa jo se, ettei Samin ideat ehkä olleet toimivia, mutta pohjimmainen ajatus hänellä oli hyvä: koittaa keksiä sossulaisten eloon helpotusta.

Vierailija
5868/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on erilaiset lakanat, mutta eihän noin vaaleissa lakanoissa ole mitään järkeä kun kaikki lika ja tahrat näkyy. Itsekin pitäisi siivota kotia mm. pestä pyykkiä, laittaa puhtaat pyykit kaappiin, vaihtaa lakanat, pakata ja viedä roskat ja tyhjät pullot, tiskata, pestä jääkaappi ja imuroida, mutta katsompa vain tätä.

Vierailija
5869/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistimpiä nämä kuitenkin ovat kuin viime kauden asukkaat. Viime kaudella tuotanto joutui useasti huomauttamaan siivoamisesta siis näiden siivouspäivien ulkopuolellakin.

Vierailija
5870/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Sami asia ole jo käsitelty!

Vierailija
5871/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin pitäis voittaa niin vois laittaa hampaat kuntoon. Eikä tämä oo mitään negatiivista vaan hänestä tulis ihan komea nuori mies. Ei ruma tietenkään nytkään.

Vierailija
5872/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.

Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.

Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.

Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.

Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.

Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.

Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.

Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.

Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.

Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.

Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.

Kiitos tästä. Hyvä huomata että täällä on fiksujakin ihmisiä jotka ajattelevat ja ymmärtävät tilanteita. Samin olisi pitänyt perääntyä eikä jäädä inttämään asiasta josta hänellä ei ollut henkilökohtaista kokemusta ja jota hän ei selvästikään ymmärtänyt.

Ikävä huomata, ettei pelkkä talossa olo tee tyhmäksi, vaan samaa Minnan ja Jasmiinan tyhmyyttä löytyy kotisohviltakin.

Tajutkaa jo se, ettei Samin ideat ehkä olleet toimivia, mutta pohjimmainen ajatus hänellä oli hyvä: koittaa keksiä sossulaisten eloon helpotusta.

Voisitko lopettaa toisten kommentoijien haukkumisen? Keskity BB asukkaisiin. Kommentti ei ollut edes sinulle tarkoitettu.

Vierailija
5873/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ei yllättänyt. Minnan mielenkiinto on ihan muissa palleissa.

Munassa

Vierailija
5874/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa pääohjaaja yllättäs ja järjestäs näille bibikset illaksi👍

Jätetään bibikset viime kauteen. Bileet on parempi.

Vierailija
5875/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noita BB:n kuulutuksiakin vaivaa tällä kaudella, kun niitä ei edes kuulu kunnolla. Monesti kuulutukset tulevat kuin maan alta tai kuin toisesta huoneesta. Asukkaatkin monesti puhuvat kuulutusten päälle ihan kuin eivät itsekään kuulisi niitä.

Vierailija
5876/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tuolla nyt hesalaisten tai kaupunkilaisten klikkiporukka tupakalla?

Vierailija
5877/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Samin asia vielä käsitelty, kun edelleen joku änkyttää, ettei Sami käsittänyt toimeentulotukien saajan nöyryytystä kauppa-asioilla. Akat käsittivät tyhmyyksissään koko asian väärin ja kailottivat omaa näkemystään toisiaan kiihdyttäen. Siis katsojan myötätunto oli Samin puolella ja myötähäpeä noitten ääliöitten päälle. Antaa nyt olla mutta muistiin jäivät nämä akat.

Vierailija
5878/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan sitä päivää kun tuo Jasmine lähtee talosta niin kiroileeko kun sitä haastatellaan ja mitä selittää tuosta riidasta.Sanooko anteeksi vai mitä.

Vierailija
5879/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 prosenttia katsojista naisia; Pippa varma putoaja tänään. Laitoin ison vedonkin. Ottakaa screenshot.

Vierailija
5880/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bigini Laura pessy puolituntia puhdasta kattilaa.

Ketju on lukittu.