Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5821/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetytti Pipan jutut eilen. Narkkari ystäviä, pippaloita kotonaan jossa käyttävät aineita ja paneskelevat vieraat asunnossa. Halu vankilaan tai sairaalaan opettajaksi. Halu olla tekemisissä vaikeuksissa olevien ihmisten kanssa. Haluaa nähdä konkreettisesti kaikkea ikävää.

Vierailija
5822/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu ja Minna ovat ihan samalaisia.Vali vali ja ilkeä ilme.Pitääkö tosiaan saada alkoholia ,että Jassu tuntee olonsa paremmaksi ? 

Minnan kohdalla eniten ihmetyttää se, että hän on teini-ikäisten lasten äiti ja viitsiikin käyttäytyä tuollatavoin telkkarissa. Toivottavasti lapset ei ole ammentanut äitinsä oppeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit nyt ekan viikon jälkeen on Taavi, Aki ja naisista LauraL.

Vierailija
5824/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura oli järkyttävän nolo yöllä kun yritti kerätä huomiota paljastamalla miten hänen puolisonsa on julkisuuden henkilö. Ja miten he ovat niin kovin tunnettu pari ja seiska heitä jahtaa. Muu klaani meinasi revetä uteliaisuudesta, erityisesti Jasmiina jota jäi kovasti mietityttämään kuka tämä julkkis-puoliso on. Laura ei halunnut paljastaa, koska kertoi että ei halua että se vaikuttaisi muiden käsitykseen hänestä.

Ja wau, kyseessä on tosi-tv-ohjelmasta tuttu megajulkkis Valto. 🤦🏼‍♀️

Ai se Valto 😂😂 Laura on kyllä nolo. Järkyttävää itsekorostusta koko ajan kun pääsee ääneen.

On kova julkkis, temppareissa olleen tyttöystävä

Vierailija
5825/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö Katjalla fiilikset Pekkaan kondylooma paljastuksesta? Eikä Pekka kuulunut olevan ihastuvaa sorttia. Näiden öinen keskustelu kylppärissä pesujen ohessa oli hauskaa katsottavaa, kun Pekka käveli edestakaisin ja palasi aina uudelleen  ja uudelleen voideputeleille ja rasvasi niskan kautta alaselkään ja sieltä naamalle silmiin hangaten.  🙈

Vierailija
5826/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura oli järkyttävän nolo yöllä kun yritti kerätä huomiota paljastamalla miten hänen puolisonsa on julkisuuden henkilö. Ja miten he ovat niin kovin tunnettu pari ja seiska heitä jahtaa. Muu klaani meinasi revetä uteliaisuudesta, erityisesti Jasmiina jota jäi kovasti mietityttämään kuka tämä julkkis-puoliso on. Laura ei halunnut paljastaa, koska kertoi että ei halua että se vaikuttaisi muiden käsitykseen hänestä.

Ja wau, kyseessä on tosi-tv-ohjelmasta tuttu megajulkkis Valto. 🤦🏼‍♀️

Voi luoja miten noloa :D oli pakko googlettaa kuka on tämä valto. Osallistunut johonki love islandiin ja tullut siellä ilmeisesti petetyksi ja tämä on nyt suurikin julkkis :DDD 

Vierailija
5827/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin paljon menee elareita 8 lapsesta?

Pippa kertoi että oli antanut osuutensa yhteisestä omaisuudesta ex-miehelle elareina ja lähtynyt kodista vailla mitään.

Vierailija
5828/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetytti Pipan jutut eilen. Narkkari ystäviä, pippaloita kotonaan jossa käyttävät aineita ja paneskelevat vieraat asunnossa. Halu vankilaan tai sairaalaan opettajaksi. Halu olla tekemisissä vaikeuksissa olevien ihmisten kanssa. Haluaa nähdä konkreettisesti kaikkea ikävää.

Tätä itsekin tuli ihmeteltyä. Äidinvaisto ei ilmeisesti ole ollut kovin vahva, kun kokee muiden kuin omien lasten/nuorten  auttamisen tärkeämmäksi. 

Vierailija
5829/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ville ja Aki jutteli niitä näitä tupakan oheen, mm. Villen lehtimyynnistä.

Ville kuitenkin otti puheeksi myös kipeän päätöksen häätöön joutuvista, harmittele ja puhui tunteista jne.

Tuli pieni hetki hiljaista ja Ville kenties odotti Akilta jotain kommenttia asiaan…

Aki: Mitenkä muuten, paljonko sitä Hesaria painetaan?

Aki ei hetkauta häädön uhkat, sun muut turhat jutut. :)

Ihana aki!! :D :)

Vierailija
5830/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Pippa on noin vain jättänyt pienet lapsensa miehelleen,, kun on lähtenyt huushollistaan. 

Uskon, että se oli hyvä että lapset jäivät isän kanssa tuttuun kotiin ja Pippa lähti itsekseen miettimään elämänsä suuntaa… Lasten kannalta tasapainoisempi ratkaisu.

Yhdenkään lapsen ei ole tervettä kasvaa ahdasmielisessä yhteisössä jossa harjoitetaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Käsittämätöntä, että Suomessa saa tuollainen lahko toimia.

Urheilu kielletty, maallinen musiikki kielletty, maalliset kirjat/lehdet kielletty, meikit ja korut, tv ja radio, hiusten värjäys ja kihartaminen, ehkäisy kielletty, esiaviollinen seksi....lista on loputon.

Unohdit television ja peusukoneen jonka luukusta näkee pestävät vaatteet.

Nämä ovat sääntöjä joista voidaan lipsua, mennään vaan kirkkoon, nostetaan käsi ylös ja pyydetään kaikki synnit anteeksi Herran Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä.

tuo pesukone juttu on ihan höpön höpöä, samoin kun se että aku ankkaa ei saa lukea koska niillä ei ole housuja. Ja olen itse entinen lestadiolainen joten tieto on varma

Ihan mielenkiinnosta, millainen pesukone teillä oli lapsuudenkodissasi+

ihan se sivusta täytettävä emmekä istuneet sen edessä katsomassa kun vaatteet pyöri ja lestadiolaisilla sisaruksilla nykyään myös sellaset koneet. Joku joskus möläyttäny suustaan tuollasen asian ja ihmiset yhä edelleen uskoo siihen😁

Vierailija
5831/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Pippa on noin vain jättänyt pienet lapsensa miehelleen,, kun on lähtenyt huushollistaan. 

Uskon, että se oli hyvä että lapset jäivät isän kanssa tuttuun kotiin ja Pippa lähti itsekseen miettimään elämänsä suuntaa… Lasten kannalta tasapainoisempi ratkaisu.

20v kerennyt olla opettajana, tehdä 8 lasta, niin sanoi. Kuka ne lapsensa hoiti vai erosiko jo 35v ja lapset isälle ja päiväkotiin. Toinen liitto heti eron jälkeen Turkkilaisen kanssa.

Vierailija
5832/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kuunnella Samia ja Akia, kummallakin ärsyttävä ääni. Aa-a-a-aa-ki pu-huu-uu nä-ii-ii-n. Ja Sami on vaan jotenkin superärsyttävä tyyppi.

Vierailija
5833/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v kerennyt olla opettajana, tehdä 8 lasta, niin sanoi. Kuka ne lapsensa hoiti vai erosiko jo 35v ja lapset isälle ja päiväkotiin. Toinen liitto heti eron jälkeen Turkkilaisen kanssa.

eros just kun oli jotain 30-35

Vierailija
5834/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.

Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.

Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.

Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.

Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.

Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.

Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.

Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.

Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.

Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.

Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.

Vierailija
5835/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on yli viisi lasta, elatusmaksuvastuu loppuu ja siirtyy valtiolle.

Minä käsitin niin, että Minna lähti siksi ilman ositusta ja jätti kaiken miehelleen ettei joudu silloin maksamaan elareita.

Kuittasi omalla osuudellaan elarit könttäsummana. Ehkä kuitenkin sai hiukan rahaa myös, sehän on ihan laskennallinen juttu. Riippuen mikä oli omaisuuden määrä ja mikä laskennallinen elari elatusikäisistä lapsista.

Hän ei vai halunnut sanoa sitä suoraan koska halusi antaa kuvan maksamistaan kovista elareista.

Sorry, tarkoitin Pippa. Menee ajatukset ja nimet sekäisin.

Vierailija
5836/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään lapsen ei ole tervettä kasvaa ahdasmielisessä yhteisössä jossa harjoitetaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Käsittämätöntä, että Suomessa saa tuollainen lahko toimia.

Urheilu kielletty, maallinen musiikki kielletty, maalliset kirjat/lehdet kielletty, meikit ja korut, tv ja radio, hiusten värjäys ja kihartaminen, ehkäisy kielletty, esiaviollinen seksi....lista on loputon.

Unohdit television ja peusukoneen jonka luukusta näkee pestävät vaatteet.

Nämä ovat sääntöjä joista voidaan lipsua, mennään vaan kirkkoon, nostetaan käsi ylös ja pyydetään kaikki synnit anteeksi Herran Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä.

tuo pesukone juttu on ihan höpön höpöä, samoin kun se että aku ankkaa ei saa lukea koska niillä ei ole housuja. Ja olen itse entinen lestadiolainen joten tieto on varma

Ihan mielenkiinnosta, millainen pesukone teillä oli lapsuudenkodissasi+

ihan se sivusta täytettävä emmekä istuneet sen edessä katsomassa kun vaatteet pyöri ja lestadiolaisilla sisaruksilla nykyään myös sellaset koneet. Joku joskus möläyttäny suustaan tuollasen asian ja ihmiset yhä edelleen uskoo siihen😁

Anteeksi, että vedin tämän ikkunallisen pesukonejutun, joka ei pidä paikkaanse. Juttu aikanaan levinnyt ihan Japaniin saakka.

Vierailija
5837/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee! Siivouspäivä. Hohhoi.

Vierailija
5838/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ei halaa ketään.

Vierailija
5839/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän päätteeksi sitten bileet ja kunnon pimpanpieksäjäiset.

Vierailija
5840/105262 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten Sami itse oli niin ylhäältäpäinkatsova ja epäempaattinen mielipiteissään miten tukia niitä tarvitseville hänen mielestään pitäisi antaa.

Sitten vetäytyi ja alkoi itkeä.

Eikö hän käsittänyt, että jos hän loukkaantui kun hänen mielipidettään ei hyväksytty tai kuultu niin miten eivät hänen mielipiteensä eivät olisi olleet loukkaavia tai epäempaattisia jootain muita kohtaan.

Samia ei saanut loukata, vaikka otti kantaa asiaan josta ei edes tiennyt. Mutta Sami sai kyllä loukata niitä, jotka olivat tässä keskustelussa asianomaisia ja tiesivät asiasta.

Itse Samina olisin sanonut, kun huomasin, että sanomani nosti tunteita, että anteeksi, taidan nyt puhua asiasta josta en itse tiedä mitään.

Moneen kertaanhan kysyttiin, että onko Sami itse ollut kyseisissä tilanteessa.

Samin olisi fiksuna pitänyt osata myös perääntyä kun kerran itse otti alussa kantaa noin vahvasti.

Ei pidä ottaa esiin kipeitä ja vaikeita asioita jos ei kestä mitä siitä seuraa tai saattaa seurata.

Varsinkaan silloin kun ne kipeät asiat eivät koske itseä.

Kuvitellaan jos keskustelun aloitus olisi samansävyisenä koskenut jotain muuta, en sano nyt mitä aihetta.

Ketähän siinä olisi puolusteltu kun keskustelu olisi noussut kovaääniseksi.

Oletko Jasmiinan, tai Minna sisko, kun älynlahjat tuntuu olevan samaa tasoa?

Samilla oli asiassa hyvä tarkoitus, yritti kehittää parannuksia jne. Heitti ideoita.

Ketju on lukittu.