Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Juhanilla on nyt vaikea hetki ja se pitää myöntää.
Mutta miten sinusta muiden BB-asukkaiden tilannetta muuttaisi se, että Juhani häädetään?
Itse ajattelen niin, että Pekan häätö muuttaisi oikeasti asetelmia talossa. Kyseessä on mukarennosti dominoiva persoona, jonka varjosta saattaa tulla vanhoista asukkaista ihan uusia tyyppejä esiin.
Tätä samaa ei tapahdu jos Juhani lähtee, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä usein näkyy kerrottavan Juhanin puolustaneen kiusattuja Nooraa ja Samia. Onko Juhani "puolustanut" heitä jossain muualla kuin tupakalla Akille ja Samirille puhuessaan?
Ei. Juhani ei koskaan sano asioita päin naamaa, vaan jauhaa aina selän takana.
Kiitos eli se siitä puolustamisesta.
Ärsyttävää kun nää puhuu pelkästään alkoholin jakamisesta. Antakaa niille riittävästi ettei tarvii laskea
Mitää tuo Anssi yrittää sanoa Noorasta. Että seon tyhmä vai mitä? Alkaakohan Anssi itse tänään vokotella?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on toi kellon kajahdus ja aavemainen musiikki joka kuuluu joskus tuola talossa?
Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kattonut tätä moneen tuntiin.
Mitä Juhani on tuolla sanonut inhottavasti muille ja kenelle, kun tuolla nyt puivat Juhanin huonoa käytöstä?
Voiko joku briiffata.
Juhani samanmukaisesti sai itkupotkuraivarit, kun "palkintona" oli alkoholia. Ei kyllä kertonut, mitä hän sitten olisi halunnut palkinnoksi.
Jussi olisi halunnut karkkia 🥳 ja tuli paha mieli kun ei saanut
Entäs sittes jos Juhanilla nyt vähän ollut vaikeeta ? Jos taloon saa jäädä uskon ,että tuosta piristyy.
Anssi haukkuu törkeesti Nooraa, Pekka,Aki,Samir ja Melody syyllistyvät samaan kun eivät puutu tollaiseen haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt oman voittajasuosikkini: Lasse. 7 viikkoa mennyt ja pelkkää positiivista meininkiä olen häneltä nähnyt. Mukavasti aina koittaa tsempata ja nostaa tunnelmaa. Ei valittanut kuten Juhani ja Taavi sinisten kärsiessä tappioputkesta ja hienosti veti kuhnuriroolinsa. Ei provosoideu Pekan yrityksistä saada hänet hermostumaan. Lasse voittoon!
Samaan johtopäätökseen olen tullut. Lasse voittoon siis.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Juhis tuollainen kotonaankin jos ei saa mitä haluaa. 😳
Vittuako se sulle kuuluu vaikka oliskin,
Nuo vissiin yrittää sanoa kohteliaasti, että Noora on helppo pano.
Laittakaa nyt ihmeessä toi Noorapska ulos ja sassiin! sitä oikeen nyt veetuttaa niin maan perusteellisesti tippua.
Mollas Jassua silloin alussa, nyt Jassu saa sanoa "sellasta se on"
Vierailija kirjoitti:
Anssi haukkuu törkeesti Nooraa, Pekka,Aki,Samir ja Melody syyllistyvät samaan kun eivät puutu tollaiseen haukkumiseen.
Aki yrittää puolustaa Nooraa.
Anssilla on kova tarve puhua Noorasta 🤔
Yritti matkia legendaa.. Mutta eihän aitoa ja oikeaa Krisua pysty kukaan feikkaamalla matkimaan. Krisu oli aito ja teeskentelemätön itsensä. Hänen matkimisensa on yksinkertaisesti mahdotonta!
Kylläpä Juhani valittaa. Haluaa palkinnon.
Juhani tänään kotiin ennen kuin hajoaa pahemmin. Ja Pekka Ugandaan, vaikka loppuajaksi!
Miesten itku näköjään edelleen paheksuttava tai ilkuttava asia monelle. Sitte ihmetellään miksi miehet on juroja. Pilkkaahan siitä vaan saa jos on inhimillinen
Anssi Mellulle:
Sun nillitys perustuu common sense.
Eli ei se mitään, vaikka nillität, kun se kuitenkin on Anssin mielestä järkeenkäypää (keittiössä).
Lipilipi Anssi 🤢