Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
5641/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aki kaivaa munii koko ajan

Vierailija
5642/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on tosi vaivaantunut kun Laura silittelee Sannia vieressä. Haluaisi itse olla Lauran siliteltävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5643/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juontaja tosta amatsonista tullu?

Vierailija
5644/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka käy kuumana anssiin..onko mol bi??

No siltähän tuo näyttää.

Vierailija
5645/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei alko suunnattomasti säälittää Sami kun alko itkee ku noi yhet huus sille ilkeesti :'(((

Jep, kotoa tätä on helppo katsoa, mut pakko Saminkin fiksuna miettiä, ettei voi alkaa kilahtamaan ei väkisin vänkäämään tuolla, kun pitää pysyä väleissä samojen seinien sisällä.

Samiko siellä sun mielestä kilahti? Jessus kun noi naiset alkoivat huutamaan jossain sossuntukitraumoistaan, ymmärsivät aivan väärin, eivätkä edes yrittäneet kuunnella miten Sami yritti perustella ja korjata heidän asian vääristelyineen.

Jassujossukka jatkoi asiaa röökipaikalla, että Samin mielestä tukea saavien pitäisi saada ostaa vain ruokaa eikä MITÄÄN MUUTA.  Ja sitten ei tajunnut sitä kulttuuriseteliasiaa yhtään kun oli jo vauhdissa ja kilahti vielä niistäkin.

Vierailija
5646/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti perjantai ilta ja nuo joutuu väsyneenä sohvalla keskustelemaan lempi eläimistä ja väreistä? Eikö oikeesti voisi kehittää heille jotain tekemistä... Ihan surkeaa kontenttia verrattuna subtv aikoihin

Vierailija
5647/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tonne on valittu noin monta mt-ongelmaista?

Vierailija
5648/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliks ton Jasmiinan isä turkkilainen?

Vierailija
5649/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo naisten ulkonäkö vuodesta toiseen ala-arvoista. Nytkin on kaksi kohtuullisen hyvännäköistä ja yksi kännissä sutaistava puuma. Muuten friikkipunkeroita. Jotain kieroutunutta tuossa on vuodesta toiseen. Lisäksi alkoholittomuus ja lastentarha meininki, niin ei tuotannon väki aivan tervettä ole, kun kyse on viihdeohjelma ja formaatti mahdollistaisi vaikka mitä.

Ulkonäkö ei ole tämän ohjelman pointti. Jos haluat katsoa kauniita naisia, internetistä löytyy kyllä sivuja joilla voit tehdä sen. BB:ssä seurataan tavallisia ihmisiä. Se ei ole kieroutunutta, niin kuin toisten ulkonäköön fiksoituminen ja kauniiden naisten vaatiminen joka paikkaan on.

Entäs jos talo olis täynnä läskejä äijiä ja naiset hoikkia ja hyvännäköisiä, olisitko silloinkin sitä mieltä että BB:ssä seurataan 'tavallisia' ihmisiä. Aivan. Olisit jankuttamassa läskeistä miehistä täällä tuntitolkulla.

Mitä helvettiä? En todellakaan olisi. Minulle on ihan sama minkä näköisiä kilpailijat ovat. Jos haluan katsella hyvännäköisiä miehiä, etsin niitä jostain ihan muualta enkä ala itkemään kun jossain BB:ssä ei ole minulle silmänruokaa. Ei joka hetki tarvitse olla käsi housussa. Ohjelmia tehdään muistakin syistä ja niitä voi katsoa muistakin syistä. Ja jos runkuttelumatsku on ainoa mikä kiinnostaa, niin älä katso tätä ohjelmaa vaan etsi katsottavasi internetistä, sieltä sitä löytyy ihan yltäkylläisesti ohjelmaa sinullekin. Ennen kaikkea, lopeta itkeminen.

Vierailija
5650/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juontaja tosta amatsonista tullu?

Sen lempinimi on Mörssari, eikä turhaan.

Vierailija
5651/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yhtäkkiä alkanut tykkäämään silmäripsi-Laurasta. Reilu ja kiva tyyppi.

Joo niin mäkin, jotenkin herkkä ja oma itsensä vaikka onkin niin laittautuneen näköinen tilanteessa kuin tilanteessa.

Kiva ja ystävällinen ihminen. Onneksi Valto pääsi siitä Pettäjä-Mirasta.

Eikös Mirastakin puhuttu ensin vähän samaa?

Vierailija
5652/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei alko suunnattomasti säälittää Sami kun alko itkee ku noi yhet huus sille ilkeesti :'(((

Jep, kotoa tätä on helppo katsoa, mut pakko Saminkin fiksuna miettiä, ettei voi alkaa kilahtamaan ei väkisin vänkäämään tuolla, kun pitää pysyä väleissä samojen seinien sisällä.

Samiko siellä sun mielestä kilahti? Jessus kun noi naiset alkoivat huutamaan jossain sossuntukitraumoistaan, ymmärsivät aivan väärin, eivätkä edes yrittäneet kuunnella miten Sami yritti perustella ja korjata heidän asian vääristelyineen.

Jassujossukka jatkoi asiaa röökipaikalla, että Samin mielestä tukea saavien pitäisi saada ostaa vain ruokaa eikä MITÄÄN MUUTA.  Ja sitten ei tajunnut sitä kulttuuriseteliasiaa yhtään kun oli jo vauhdissa ja kilahti vielä niistäkin.

Selitin epäselvästi, tarkoitin että Sami toimi fiksusti kun poistui tilanteesta.

Vierailija
5653/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee tässä on kun tolla yhdellä on valmiiks noin paljon faneja jotka äänestää? Ei tota Anssia saa koskaan tuolta pois.

Vierailija
5654/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän Pippan oikea nimi on ja tyttönimi?

Tyttönimensä ei kiinnosta, mutta tuota olen ohimennen itsekin miettinyt, että 'Pippa' tuskin on viisikymppisen suomalaisen naisen ristimänimi.

----

(Olen itse törmännyt Pippa-nimeen ainakin yhdessä vanhassa englantilaisessa Agatha Christie -dekkarissa)

Ai niin, unohdin yhden samannimisen koiran. Entisellä naapurilla oli aikoinaan Pippa-niminen englanninbulldoggi.

Vierailija
5655/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo naisten ulkonäkö vuodesta toiseen ala-arvoista. Nytkin on kaksi kohtuullisen hyvännäköistä ja yksi kännissä sutaistava puuma. Muuten friikkipunkeroita. Jotain kieroutunutta tuossa on vuodesta toiseen. Lisäksi alkoholittomuus ja lastentarha meininki, niin ei tuotannon väki aivan tervettä ole, kun kyse on viihdeohjelma ja formaatti mahdollistaisi vaikka mitä.

Ulkonäkö ei ole tämän ohjelman pointti. Jos haluat katsoa kauniita naisia, internetistä löytyy kyllä sivuja joilla voit tehdä sen. BB:ssä seurataan tavallisia ihmisiä. Se ei ole kieroutunutta, niin kuin toisten ulkonäköön fiksoituminen ja kauniiden naisten vaatiminen joka paikkaan on.

Entäs jos talo olis täynnä läskejä äijiä ja naiset hoikkia ja hyvännäköisiä, olisitko silloinkin sitä mieltä että BB:ssä seurataan 'tavallisia' ihmisiä. Aivan. Olisit jankuttamassa läskeistä miehistä täällä tuntitolkulla.

Mitä helvettiä? En todellakaan olisi. Minulle on ihan sama minkä näköisiä kilpailijat ovat. Jos haluan katsella hyvännäköisiä miehiä, etsin niitä jostain ihan muualta enkä ala itkemään kun jossain BB:ssä ei ole minulle silmänruokaa. Ei joka hetki tarvitse olla käsi housussa. Ohjelmia tehdään muistakin syistä ja niitä voi katsoa muistakin syistä. Ja jos runkuttelumatsku on ainoa mikä kiinnostaa, niin älä katso tätä ohjelmaa vaan etsi katsottavasi internetistä, sieltä sitä löytyy ihan yltäkylläisesti ohjelmaa sinullekin. Ennen kaikkea, lopeta itkeminen.

En ole tuota viestiä kirjoittanut, mutta sinähän täällä näytät marisevan koko ajan.

Vierailija
5656/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita päiviä pönderille kun maksaa joka päivästä lomittajalle..pääspähän ainaki helskinkiin

Vierailija
5657/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon yhtäkkiä alkanut tykkäämään silmäripsi-Laurasta. Reilu ja kiva tyyppi.

Joo niin mäkin, jotenkin herkkä ja oma itsensä vaikka onkin niin laittautuneen näköinen tilanteessa kuin tilanteessa.

Kiva ja ystävällinen ihminen. Onneksi Valto pääsi siitä Pettäjä-Mirasta.

Eikös Mirastakin puhuttu ensin vähän samaa?

Valto tuskin jätti pettämisen Miraan. Vapaat kädet tehdä mitä itse haluaa?

Vierailija
5658/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi on kuuma

Vierailija
5659/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin suoraan sanomaan että lukemattakin tiedän tämän ketjun sisältävän pelkkää paskaa. Aivottomat vajaat ihmiset lätisee pelkkää shittiä täällä jostain helvetin Big Brotherista.

Samaa mieltä. Tasosta näkee, että seuraajat ovat vajaita kusisia kusihousuja

Vierailija
5660/105262 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on tänään puhjennut kukkaan. Rauha ja raparperikiisseli.

Ketju on lukittu.