Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee tässä on kun tolla yhdellä on valmiiks noin paljon faneja jotka äänestää? Ei tota Anssia saa koskaan tuolta pois.
Niinpä, aika perseestä että yhdellä tollanen etulyöntiasema. Oisivat tuon Anssin työntäny siihen julkkis-BB:hen.
Anssin "faneista" ehkä 5% katsoo bb:tä.
Joo on normaalia kaivaa ihmisten vieressä munii niinku teki aki eilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, näkyykö ruudussa jossain tämän illan jakso suorana vai pitääkö tosiaan odottaa lähetyksen loppuun, että voi katsoa?
Ylhäältä vasemmalta päävalikosta kanavat ja sieltä löytyy suorana.
Kiitos paljon!
Pippa tai Pekka vois lähtee kotiin.
Kovaäänisiä naisia on jo tarpeeksi (liikaa) ja luulen, että Pekka on kaikessa hämmästyttävyydessään kuitenkin vain tällainen 'yhden tempun poni' ja se temppu on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee tässä on kun tolla yhdellä on valmiiks noin paljon faneja jotka äänestää? Ei tota Anssia saa koskaan tuolta pois.
Niinpä, aika perseestä että yhdellä tollanen etulyöntiasema. Oisivat tuon Anssin työntäny siihen julkkis-BB:hen.
Olet tehnyt ihan kyselytutkimusta vai?
Vierailija kirjoitti:
Joo on normaalia kaivaa ihmisten vieressä munii niinku teki aki eilen
No on.
Vierailija kirjoitti:
Liinuska -82 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä maalaisten kokoontumisajo tää kausi on😳 Tuntuu jotenki todella oudolta kun ite helsingissä syntynny😳 Mitä nää tyyåit luulee olevansa, eikö olis ollu parempi pysyä siellä omalla maatilalla
Ööö..täh? Tuollahan oli iso osa nimenomaan PK-seudulta.
Kuin?
Äkkisiltään laskin, että kuusi on pkseudulta. Niistäkin osa junan tuomia.
Vierailija kirjoitti:
Kovaäänisiä naisia on jo tarpeeksi (liikaa) ja luulen, että Pekka on kaikessa hämmästyttävyydessään kuitenkin vain tällainen 'yhden tempun poni' ja se temppu on jo nähty.
Olen samaa mieltä Pekasta. Mutta haluan Pipan fiksuna naisena jäävän taloon vielä. Katja on liian sovinnainen ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt ihan kyselytutkimusta vai?
Jep. Ei Anssin kaikki seuraajat ole hänen faneja. Peliporukoissa nauretaan Anssille. Teinit ehkä fanittaa.
Hienoa Aki .Tuli kyllä hymy täällä kotona kun sanoi rapaperikiisseli.Toista on tuon Jassun kohdalla.Pakko mykistää ääni.
Ensimmäistä kertaa tänään katoin ohjelmaa kun lueskelin noita Minna-hehkutuksia. Ajattelin täytyypä olla herkku ja seksikäs, pakko nähdä. No huh, Ihan kauhee ylitsetursuava muija! Ja ilmeisesti se vielä kuvittelee olevansa joku hottis-beibi-puuma.
M45
Huomenillalla sauna on lämmin ja jokainen saa 3 mietoa alkoholijuomaa. T. Virtanen
Vierailija kirjoitti:
Mä en Pipasta saa mitenkään kovaäänistä naista.. kuten esim jasmiina on.
Tosta ryhmästä en haluis ketään veks, mutta Aki lienee lähimpänä lähtöä mun vinkkelistä.
Vierailija kirjoitti:
Myös mun mielestä ripsi-Laura on kiva ja ystävällinen tyyppi. Kuuntelin sillon Lauran ja Lassen yövuoro keskusteluja, ja tykkään molemmista. Ei kumpikaan mitään älyn jättiläisiä ole , mutta hyväntahtoisia ja kilttejä.
Lisäksi tulevat hyvin juttuun keskenään ja ymmärtävät toisiaan.
Monia tuntuu ärsyttävän tää kaksikko, mut mä tykkään molemmista.
Sama täällä.
Lisäksi kymppiplus kiitettävä asenne kummallakin ollut kaikissa tehtävissä. Jaksavat heittäytyä täysillä ja kuitenkin huumorilla, ilman kitinöitä että 'ku on niin rasittavaa'.
Siinä pitkän yötehtävän aamupuolella molemmat päivänvastoin kiittelivät että kiva kun on tekemistä! Enkä kuullut kummankaan valittavan valvomisesta, edes seuranneen päivän aikana.
Ja tässä porukassa syytä erikseen mainita: kumpikaan ei löysälle pitämällä tupakkataukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa Lassen tyylissä puhua tuossa "kokouksessa" Ei ollut mitään outoa tai ällöä. Otti tämän jutun vaan osana tehtävää ja silloin tehdään päätös eikä sen kummemmin jäädä masistelemaan valintaa. Luulisin että rauhanturvaajana on joutunut oppimaan tekemään päätökset nopeasti ja rationaalisesti, ilman turhaa analysointia. Tällainen toimintamalli on vaan toisille luontaisempi, eikä se kerro mitään ihmisen hyvyydestä tai pahuudesta.
Ja hyvinhän Lasse kuunteli muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä. Eikai kenenkään mielipide tullut lytätyksi?
Se että ei ole yliylitunteellinen herkistelijä pelissä, jonka tarkoitus on tehdä valintoja ja välillä niitä epäkiitollisia, ei tarkoita että olisi narsisti tai itsekäs manipuloija.Selkeä ja osuva rapsa tilanteesta! Näin se minun silminkin näyttäytyi.
Ei saat.. :D "nopeasti ja rationaalisesti, ilman turhaa analysointia." Kuuntelitko yhtään miten lasse jauho tosta tunteja? lisäksi manipuloi siinä samalla niin, että kaikki katsojat näkee sen jos ei ole aivan apukoulutasoa
Kuuntelin kyllä, ja ilmeisesti ensimmäinen kommentoijakin kuuli. Minun tulkintani tilanteesta on eri kuin sinun, etkä sinä ole mikään tuomari sanomaan että kokemukseni tapahtumasta on sen huonompi tai väärä. Oletko kuullut vanhasta viisaudesta, jossa sanottiin ettei makuasioista ja mielipiteistä voi kiistellä ja kauneus on katsojan silmässä? Tällä viitataan siihen, että ihmiset tulkitsevat ja näkevät asioita eri tavalla. Äläkä hyvä ystävä hauku katsojia tai apukoululaisia (näin opettajana kiinnostaisi tietää mikähän se apukoulu lienee on) vaikka he olisivat kanssasi eri mieltä.
Minna ja Jasmiina ulos. Ihan järkyttävää käytöstä ja tahallaan väärinymmärtämistä. Oli suoranaista kiusaamista Samia kohtaan.
Oisko Pippa ollut joskus Leppänen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liinuska -82 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä maalaisten kokoontumisajo tää kausi on😳 Tuntuu jotenki todella oudolta kun ite helsingissä syntynny😳 Mitä nää tyyåit luulee olevansa, eikö olis ollu parempi pysyä siellä omalla maatilalla
Ööö..täh? Tuollahan oli iso osa nimenomaan PK-seudulta.
Kuin?
Äkkisiltään laskin, että kuusi on pkseudulta. Niistäkin osa junan tuomia.
Et taida osata laskea. Junantuoma-termin käyttö kertoo sinun olevan yli 60-vuotias.
Et ole.