Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Voi ei alko suunnattomasti säälittää Sami kun alko itkee ku noi yhet huus sille ilkeesti :'(((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo naisten ulkonäkö vuodesta toiseen ala-arvoista. Nytkin on kaksi kohtuullisen hyvännäköistä ja yksi kännissä sutaistava puuma. Muuten friikkipunkeroita. Jotain kieroutunutta tuossa on vuodesta toiseen. Lisäksi alkoholittomuus ja lastentarha meininki, niin ei tuotannon väki aivan tervettä ole, kun kyse on viihdeohjelma ja formaatti mahdollistaisi vaikka mitä.
Ulkonäkö ei ole tämän ohjelman pointti. Jos haluat katsoa kauniita naisia, internetistä löytyy kyllä sivuja joilla voit tehdä sen. BB:ssä seurataan tavallisia ihmisiä. Se ei ole kieroutunutta, niin kuin toisten ulkonäköön fiksoituminen ja kauniiden naisten vaatiminen joka paikkaan on.
Entäs jos talo olis täynnä läskejä äijiä ja naiset hoikkia ja hyvännäköisiä, olisitko silloinkin sitä mieltä että BB:ssä seurataan 'tavallisia' ihmisiä. Aivan. Olisit jankuttamassa läskeistä miehistä täällä tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Josefiina oli äsken ihan Jope Ruonansuun näkönen. Kaikki kunnia kuitenkin Jopelle.
Sori,,hän onkin Jasmiina
Nyt meni maku Minnasta ja Jasmiinasta, v*ttu mitä ämmiä suoraan sanottuna. Suomi on oikeasti hieno maa, täällä on mahdollista saada tukea ja apua, ja he vinkuvat miten NOLOA se on jos joku näkee että avun turvin voi käydä vaikka kaupassa! Ihan järkyttävää käytöstä, hittoon talosta tuollaset!!!!
Toimiiko muilla Ruutu? Mulla näkyy vain sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei alko suunnattomasti säälittää Sami kun alko itkee ku noi yhet huus sille ilkeesti :'(((
Jep, kotoa tätä on helppo katsoa, mut pakko Saminkin fiksuna miettiä, ettei voi alkaa kilahtamaan ei väkisin vänkäämään tuolla, kun pitää pysyä väleissä samojen seinien sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmiä noi ihmiset on, kun ne ei tajua tota appi-juttua, mitä niille yritettiin selittää. 😬
No, Jassu on lähihoitaja. Siksi ei ymmärrä, ei ole rahaa, eikä ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmiä noi ihmiset on, kun ne ei tajua tota appi-juttua, mitä niille yritettiin selittää. 😬
No, Jassu on lähihoitaja. Siksi ei ymmärrä, ei ole rahaa, eikä ole töitä.
Eikä ilmeisesti myöskään älyä ja sosiaalisia taitoja.
Mä oon yhtäkkiä alkanut tykkäämään silmäripsi-Laurasta. Reilu ja kiva tyyppi.
Jos Jasmin viitsisi tehdä töitä, ei olisi rahaton, eikä tarvitsisi kelan tukia.
Onks toi yks sohvalla metsurinhattu päässä röhnöttävä Jope Ruonansuun sisko? Järkky.
Pippa pihalle, kovaäänisiä ämmiä on talossa ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo niin mäkin, jotenkin herkkä ja oma itsensä vaikka onkin niin laittautuneen näköinen tilanteessa kuin tilanteessa.
Hyvä tossa eläintehtävässä, ku Lasse kuvailee joidenkin pitävän vyötiäistä rumana, mut itte pitää sitä kauniina ja kamera kuvaa tämän jälkee Minnan naamaa. Niin, voi Lassen mielestä olla kaunis, muiden mielestä.. 🤭
Eipä kauaa mennyt, kun "koulu"kiusaajat tulivat esille.
miten noi muijat voi olla noin PIHALLA!!!! Miten, siis MITEN!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa enemmän syvyyttä kun jonkun aikaa kuuntelee. Ulkonäön perusteella hänet mieltää helposti pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin mäkin, jotenkin herkkä ja oma itsensä vaikka onkin niin laittautuneen näköinen tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiva ja ystävällinen ihminen. Onneksi Valto pääsi siitä Pettäjä-Mirasta.
Hirveää käytöstä Jasmiinalta ja Minnalta. Ovatko tyhmiä vai ymmärtävätkö tahalleen väärin? Huutavat ja huutavat Samille seipäästä kun Sami puhuu aidasta.
Tiedän ton Samin tunteen.