Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Lipsauttiko Jasmiina nimeämisistä. Epäili joukkuetehtävän jatkuvan ensi viikolla ja sanoi, että kummastakin piti valita yksi. Eli joutuivatko nimeäjät valitsemaan toisen punaisista ja ja toisen sinisistä.
Niin tai näin, Jasmiinalle rangaistus, koska puhui nimeämisistä.
Jos oikeesti on ollu noin, niin on taas yks saatananmoinen kusetus tämäkin äänestys.
Kirjeessähän sanottiin, et saa äänestää ketä vaan talossa olevista.
Normaalisti Melody nenä pystyssä arvostelee muiden ostoksia, mutta nyt esittelee ostoksia kuin mitäkin aarteita. "Mä sain valkosipulia."
Taas lihavaa paapotaan. Melodi saa olla puoli tuntia kaupassa valikoimassa ennen kuin kello alkaa käydä. Typerää, kellon olisi pitänyt käydä heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anssin puhe kuulostaa niin leuhkalta silloinkin, kun se ei leuhki. Mä en ikinä oikein jaksa kuunnella sen tarinoita.
Sama, alusta asti siinä on ollut jotain vastenmielistä.
Sehän on leuhka.
Omien sanojensa mukaan osti viime vuoden bb ruutu+ vain, koska halus kuulla, mitä asukkaat puhuu hänestä ja "lärvisestä".
Levee hymy aina naamalla, kun mainitsee, miten hänet shoutoutattiin makkarigangin toimesta.
Kenestä puhe?
Tuohan on vaan hauskaa, kun jotkut uskaltaa ottaa herkkukorista. Vain mielensäpahoittajat suuttuvat.
Anssi: "Siitä tulee niin hyvä stillikuva. Mä olin niin nopee." Ei ihan lähde muut hehkutukseen mukaan. Siinä pisteitä satelee seuraaviin nimeämisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anssin puhe kuulostaa niin leuhkalta silloinkin, kun se ei leuhki. Mä en ikinä oikein jaksa kuunnella sen tarinoita.
Sama, alusta asti siinä on ollut jotain vastenmielistä.
Sehän on leuhka.
Omien sanojensa mukaan osti viime vuoden bb ruutu+ vain, koska halus kuulla, mitä asukkaat puhuu hänestä ja "lärvisestä".
Levee hymy aina naamalla, kun mainitsee, miten hänet shoutoutattiin makkarigangin toimesta.Kenestä puhe?
Anssista.
Anssi: "Prioritisoin." Juuri tuollaisista asioista huomaa sen kouluttamattomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ois vaan laittanu kauppaan niitä, jotka ei oo siellä vielä käynyt. Jos ne haluaa käydä siis.
Vaikka Noora välillä onkin vähän hömelö, niin tympeää että häntä ei kuunnella oikeastaan ollenkaan missään asiassa. Ei kai se yksi kauppareissu niin tärkeä ole etteikö käyntiä olisi voinut hoitaa Noorakin.Miksi kukaan kuuntelisi häntä, kun ei koskaan sano mitään järkevää ja ylistää vaan epävarmuuksissaan itseään? Ihan täysin itse aiheutettua ja ymmärrän kyllä miksi kukaan ei jaksa enää kuunnella häntä.
No mun mielestä ihan perusjuttu, että tuollasessa tilanteessa kuunnellaan kaikkia. Kyllä kaikkien asukkaiden mielipide on tärkeä, vaikka eriäviä olisikin. Ja tässä tapauksessa kyse ei ole mistään sellaisesta asiasta, missä jollakin tietyillä ominaisuuksilla tai taidoilla pärjäisi. Jos Noora ei ole kaupassa käynyt ja haluaisi siellä käydä, niin mun mielestä se olisi vähintäänkin kohteliasta päästä sellasia ihmisiä sinne.
Kaikki siellä on ollut ekaa kertaa, eikä ole tienneet minkälainen kauppa on ym.
Vierailija kirjoitti:
Anssi-itsekäs taas kaupassa! On se törkee. 66 sekuntia aikaa ja sillä yritetään taas ottaa itselle herkkuja, joita on vetäny jo muutenkin koko viikon!
Ja sopivat yhdessä ennen kauppaan menoa, että nyt ei kukaan ota henkilökohtaisia herkkuja... Mutta mitkään säännöt ei koske anssia. "tästä tulee hieno stil-kuva"
Muutamat ovat vähän kyr*iintyneitä Anssiin, ilmeiden perusteella.
Akin ja Samin kauppareissu on paras ja hauskin tähän mennessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ois vaan laittanu kauppaan niitä, jotka ei oo siellä vielä käynyt. Jos ne haluaa käydä siis.
Vaikka Noora välillä onkin vähän hömelö, niin tympeää että häntä ei kuunnella oikeastaan ollenkaan missään asiassa. Ei kai se yksi kauppareissu niin tärkeä ole etteikö käyntiä olisi voinut hoitaa Noorakin.Miksi kukaan kuuntelisi häntä, kun ei koskaan sano mitään järkevää ja ylistää vaan epävarmuuksissaan itseään? Ihan täysin itse aiheutettua ja ymmärrän kyllä miksi kukaan ei jaksa enää kuunnella häntä.
Noora toistaa mitä muut sanovat, omia ajatuksia ei tunhu olevan. Kerjää koko ajan huomiota, ärsyttävällä uhriutuvalla tyylillä että muiden pitää lohduttaa/paijata. Kirsikkana kakun päällä, koko ajan vielä v..tut lentävät suusta.
Vierailija kirjoitti:
Anssi: "Prioritisoin." Juuri tuollaisista asioista huomaa sen kouluttamattomuuden.
Mitä sitten kertoo ihmisestä, joka ilkkuu tämmöisestä?
Vierailija kirjoitti:
Lipsauttiko Jasmiina nimeämisistä. Epäili joukkuetehtävän jatkuvan ensi viikolla ja sanoi, että kummastakin piti valita yksi. Eli joutuivatko nimeäjät valitsemaan toisen punaisista ja ja toisen sinisistä.
Niin tai näin, Jasmiinalle rangaistus, koska puhui nimeämisistä.
Ei juma taas. Olisit sinäkin taas vain kelannut Ruutua ja katsonut uudestaan mistään puhuivat.
Mutta ei, se on tänne heti alettava kirjoittaa omia höpö päätelmiään. Äly hoihoi.
Puhui kauppaan menijöistä, molemmista joukkueista piti valita siihen yksi.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti Melody nenä pystyssä arvostelee muiden ostoksia, mutta nyt esittelee ostoksia kuin mitäkin aarteita. "Mä sain valkosipulia."
Kunpa joku tajuaisi sanoa vttumaisella äänellä, että tuli edes jotain.
Jassu on nyt nättinä. Ihanat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi-itsekäs taas kaupassa! On se törkee. 66 sekuntia aikaa ja sillä yritetään taas ottaa itselle herkkuja, joita on vetäny jo muutenkin koko viikon!
Ja sopivat yhdessä ennen kauppaan menoa, että nyt ei kukaan ota henkilökohtaisia herkkuja... Mutta mitkään säännöt ei koske anssia. "tästä tulee hieno stil-kuva"
Siinä oli niin vähän aikaa, että ei varmaan edes ajatellut saavansa mitään.
Hyvä kauppareissu, kovaa suorittivat molemmat ja ruokaahan sinne lähinnä menivät hakemaan. Pientä showta loppuun...
Noora vaikuttaa tosi ihanalle ihmiselle, mutta ei aina ymmärrä ehkä omien taitojen tasoa.
En tarkoita, että hän on huono, vaan että hänellä ei ole aina itsetuntemusta tai tilannetajua kaikessa.
Hän haluaa päästä tekemään kaikkea, mutta ei ajatele sitä että mikä on hyödyksi. Esim. että jollain on kaupasta oikeesti aiempaa kokemusta ja nopeutta. On niin vähän aikaa, että se pitää hyödyntää mahd hyvin. Sitten Noora näyttää loukkaantuneen siitä, että kauppaan valitaan sellaset ihmiset. Luulen että myös Noora haluaa syödä ens viikolla jotain.
Kun miettii vaikka Jassua, niin hän osaa myöntää, että ei handlaa tai pysty tekee jotain ja automaattisesti haluaa ryhmän etua, että joku taitavampi osallistuu tehtävään tai kauppaan yms.
Mut joo, kyllä Noornakin ois hyvä päästä kauppaan. En sitä sano. Lähinnä vaan ihmetyttää tuo että hän haluaa ja "osaa" tehä kaikkea, mut aina vähän mokaa. Tulee vähän jopa ylimielinen kuva Noorasta. Se ei oikein herätä luottamusta ihmisissä.
Jos hän myöntäisi suoraan ääneen, että ei välttämättä osaa tai että ei ole kokemusta, mutta haluais kokeilla ni sillon veikkaisin että hän pääsisikin kokeilemaan.