Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Minna selittää nyt ettei häntä haittaa oma ikänsä, sai sanottua minkä ikäinen on, eikä kukaan sanonut vieläkään että "ei uskoisi, näytätä nuoremmalta".. LOL. Mahtaa Minnaa pänniä, KUKAAN EI IHMETTELE MINNAN IKÄÄ.
Miksi on kehdannut esittelyiss''n jauhaa, että luullaan aina nuoremmaksi, noloa.
Kamera vähän 11 jälkeen.
Instagram kuvissaan näyttää aika nuorelta että en ihmettelisi jos siellä olisi useampaankin otteeseen luultu nuoremmaksi.
Mikä nuissa tehtävissä on niin vaikeaa? Kokoajan inttävät keskenään. On tuolla muutkin kiukuttelleet tehtävän aikana ja olleet hukassa kuin Sanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään jaksoa katsonut, mutta Iltalehteä luettuani niin onko siellä nyt joku seksinhimoinen puuma Minna 42?
Ja joku nuorempi poju kaverina...
Nyt alkoi kiinnostaa.
Puuma. Ihan hehkeä tapaus tuo Minna.
Millä nimellä muuten sanotaan keski-ikäistä miestä joka tykkää pneskella nuorten naisten kanssa?
Leijona?
Naurettava puhua puumasta nelikymppisen kohdalla, Minnahan sitä sanaa itse käyttää itsestään, kun on olevinaan niin cool ja haluaa ihmisten kertovan ettei ole mikään puuuma vaan niin nuorekas ja ei uskoisi minkä ikäinen on plaaplaa lässytilää. Minusta Minna näyttää ikäistään vanhemmalta laahaavine boheemeine olemuksineen ja liimaletteineen ja silmäpusseineen, karsea, nytkin vaahtoaa tuolla kuin joku torimuija ja kiroilee.
YÖK.
No on se kyllä aika puuma jos 20-jotain miehiä vikittelee.
Muuten ihan samaa mieltä Minnasta.
Jos tituleeraa itsensä puumaksi ja tekee tästä ja iästään koko ajan numeron, kertoo se kyllä mielestäni jonkin sortin kriiseilystä ihmisellä...nytkin piti päästä kovaan ääneen mainostamaan muille kuinka hipsutteli alle kolmekymppisen miehen kanssa, ja tietysti muistaa taas mainita se oma ikä ja oon niin puuma ja milffi!!! Nostaa itsetuntoa ja helpottaa väliaikaisesti ikäkriisiä...
Minnalla ei todellakaan ole itsetunto-ongelmia tai ikäkriisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna imuroi n. 6 min. Onpa kova työ. Pomottaa Samia ei noin imuroi tuolta ja tuolta jne
Otitko aikaa?
Alkoi pomotella Samia miten imuroi ja mistä. Olis itse tehnyt homman loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty ootan ja otan 24/7 alusta alkaen.
Toivoisin että tänä vuonna vois olla heterovuosi vaikka kaikenlaisen erilaisuuden hyväksynkin. Tavallisuus olis vaihtelua ja romanssit olis kivoja.
Tiedän että taas kiukuttaa kun väärät tyypit saa lähteä.
Tiedän että katsojat valittaa somessa koko ajan vaikka sille ei ole mitään aihetta.
Jee ihanaa huomenna starttaa!
Joka vuosi on asukkaista valtaosa ollut heteroja.
Miksi homous on automaattisesti "erilaisuutta" ja heterous "tavallisuutta"?
Suurin osa katsojista varmaan toivoo räväköitä tyyppejä, eikä mahdollisimman "tavallisia".
No siksi tietenkin, että heterous on normaalia lajikäytöstä, enemmistö ihmisistä on heteroita, muutoin olisimme kuolleet jo sukupuuttoon.
Homous on poikkeavuus, ja niitä on vähemmän, joten totta kai ne ovat niitä "erilaisia".En haluaisi katsoa bb:tä jossa enemmistö olisi homoja ja heteroita olisi vain pari. Sinä vissiin haluaisit. Homot ovat melko tylsää ja ilkeää porukkaa, kaikissa tv-ohjelmissa.. tietysti ilkeydessä ja keikistelyssä on oma viihdearvonsa, mutta ei maailma pyöri homostelulla.
eri
Meh. Taas tylsää stererotypioihin turvautumista kun ei muusta tiedetä.
Mulle kyllä ihan sama vaikka suurin osa oiskin homoja, kuten myös se että suurin osa on heteroita (mikä on totta kai odotettavaakin koska suurin osa on heteroita noin niiku yleensäkin). Ei mitään väliä.
Kyllä minulla silmä lepää miehekkäässä miehessä, joka kävelee reippaasti, ei sipsuttele. Puhuu miehekkäästi, eikä piipitä ja lässytä. Anteeksi vaan, lapset on kyllä jo tehty etten tässä silleen miehistä miestä vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
Puuma pomottelija perse ylös ja tiskiharja käteen!
Mikäs määräilijiä täällä häärää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna imuroi n. 6 min. Onpa kova työ. Pomottaa Samia ei noin imuroi tuolta ja tuolta jne
Otitko aikaa?
Alkoi pomotella Samia miten imuroi ja mistä. Olis itse tehnyt homman loppuun.
Oikein pomotella? Neuvoi vaan.
Sami vois mennä muualle tosta ohjeita antamasta. Rasittava jätkä.
Munä kyllä äänestän lusikka-hipsuttelija-puuma-Minnaa!
Ihanan lihaisia 4-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna selittää nyt ettei häntä haittaa oma ikänsä, sai sanottua minkä ikäinen on, eikä kukaan sanonut vieläkään että "ei uskoisi, näytätä nuoremmalta".. LOL. Mahtaa Minnaa pänniä, KUKAAN EI IHMETTELE MINNAN IKÄÄ.
Miksi on kehdannut esittelyiss''n jauhaa, että luullaan aina nuoremmaksi, noloa.
Kamera vähän 11 jälkeen.
Instagram kuvissaan näyttää aika nuorelta että en ihmettelisi jos siellä olisi useampaankin otteeseen luultu nuoremmaksi.
Joo, lähes kaikki naiset näyttääkin jostain syystä hyvältä instagramissa... 🤔
Puuman köökkihommat tehty, minutin verran munien sekoitus kun Anssi pyysi ja pastan sekoitusta 5 sekuntia. Mitään ei tee oma aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan on talossa makaronilaatikon annoskoko? Varmasti osa ottaa yli 200 gramman annoksen.
200g on naurettava, itse vedän aina sen 400g rasian yksikseen kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa Lassen tyylissä puhua tuossa "kokouksessa" Ei ollut mitään outoa tai ällöä. Otti tämän jutun vaan osana tehtävää ja silloin tehdään päätös eikä sen kummemmin jäädä masistelemaan valintaa. Luulisin että rauhanturvaajana on joutunut oppimaan tekemään päätökset nopeasti ja rationaalisesti, ilman turhaa analysointia. Tällainen toimintamalli on vaan toisille luontaisempi, eikä se kerro mitään ihmisen hyvyydestä tai pahuudesta.
Ja hyvinhän Lasse kuunteli muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä. Eikai kenenkään mielipide tullut lytätyksi?
Se että ei ole yliylitunteellinen herkistelijä pelissä, jonka tarkoitus on tehdä valintoja ja välillä niitä epäkiitollisia, ei tarkoita että olisi narsisti tai itsekäs manipuloija.Juuri näin.
Minä tuolla käytin manipulointi-sanaa kerran ihan täysin positiivisessa mielessä. Voi olla että jotkut käyttäneet negatiivisessä, en ole ketjua lukenut tämän päivän alusta.
Sitä päätöstä ei olisi tehty vieläkään, ellei Lasse olisi saanut hyvällä manipuloinnilla (vaikuttamisella) niitä kolmea muuta viimein näkemään keltaisten äänestämisen parhaita puolia. Ne kolme herkistelijää olivat täysin kädettömiä päätöksentekoon.
En ymmärrä miten noin herkät menevät ylipäätä bb:n kaltaiseen ihmiskoe-kilpailuun, jos yksi päätöksen aikaan saaminen aiheuttaa noin suurta maailmantuskaa. Ihminen voi olla kiltti kuten Lasse, muttei sen tartte olla ovimatto ja nynny, kuten tatuoitu laura.
Mistä teet tuollaisia päätelmiä? Silloin kun yksi alkaa kovaan ääneen huutamaan mielipidettään niin mistä voit tietää mitä muiden suusta olisi tullut jos Lasse olisi ollut hiljaa?
kateita.naisia kirjoitti:
Naiset täällä kadehtivat näyttävää minnaa !!
Ai ylipainoiselle, silmäpussiselle ohuthiuksiselle hirulaisen näköisellekkö plösölle.
Minä en äänestä koskaan missään homoa, enkä lesboa. Eräästä ihmisestä talossa tykkäsin, mutta se kertoikin olevansa homo, niin heti tuli miinusta, sekä inhokki numero 1.
Viime tavis kauden alkaessa sitä edelliset bb-asukkaat pitivät kovat bileet kauden alkaessa ja pitkin viikkoa ja kautta analysoitiin asukkaita. Nyt oli säälittävät pikkubileet edellisen kauden asukkailla (+Kimmo). Kukaan ei ole nyt mitään analysoinut, mitä nyt Krisu kertoi, että Pekka on ryyppykaveri. Eikö enää edellistenkään kausien asukkaita kiinnosta?
En kyllä itse ikinä pystyis menee BB-taloon, niin pahoja ruokia syövät tuolla. Soija ei itselle ainakaan uppois, tuolla vissiin kaikki syö mukisematta? Ihme että kaikki on aina maistanutkin soijaa aiemmin, en itse oo koskaan syönyt mutta tiedän etten tykkäis. (Ei oo siis mistään kasvisruoka yms. -vastaisuudesta kyse, vaan ihan järkyttävästä nirsoudesta josta en vaan pääse eroon ja kaikkein vähiten pakottamalla itseäni.)